itt parkol a Mantona az ablakom előtt...olyan édes....nagyon szeretem. már most sajnálom hogy mi lesz vele 50év múlva, nem akarom hogy tönkremenjen, szerintem ha lesz elég lóvém akkor tuti beteszem valami garázsba és egész nap pucolgatom...annyira imádom.
Bandit! ha mantát veszel ne azért vedd hogy meggyilkold hanem hogy imádd...ez javaslat...én megőrülnék ha egy Manta meghalna a kezem alatt....sose kívánom, szóval ha veszel vigyázz rá és ne azért vedd mert olcsó hanem mert Mantás vagy.ez fontos. én nekem volt több pénzem mint amennyiért vettem de beleszerettem ezekbe az autókba, főleg a mantonaba és ezért vettem meg. drága a fenntartása, sok rá az adó meg az állandó szervizelés de meghálálja az biztos!!ilyen élményed csak egy Mantában lehet. a Mantonat asszem limitált szériában gyártották, egész keveset alakítottak át,ha nem tévedek. remélem nem....de utánnanézek. de ha jól tudom akkor gyári az átalakítás:-))))
nos eldöntötted milyen kocsit veszel bandit?:-)))
Csak vicces akartam lenni:))
Örülök ,hogy nem vagy egy autó márka elkötelezetje sem és ,hogy sok autó testszikkkk én is ilyen vagyok.
Mantona:
Közvetve ismerek egy Mantást...személyesen nem ,mert a barátom barátjának az ismerőse:),de világoszöld mantája van és nagyon pöpes..ha jól tudom minden szlalom versenyen ott volt..illetve a Manta talin Esztergomban..
De mintha váltanának sokan a Mantások közül...nincs annyi sok cucc már....Calibrát kell most érdemesebb venni:)
DE A MANTA SZEBB!
Nos először is Hwminek igaza van abban, hogy ugrabugrálok a kocsik között,..DE: nincs nekem elég pénzem, hogy a rangsorban elől álló V8 álomra beruházzak, tehát marad valamilyen más csoda. Számomra ami fontos, hogy legyen a gépnek stílusa. A Manta-nak van, a Caprinak, a Granadanak és a többi öregnek szintén van. Ha lenne zsetonom lehet, hogy egy átalakított Csajkával járnék.
Viszont az ami csodák mindig is a szívem közepében lesznek. Remélem sikerül annyit össze szednem, hogy vegyek egy V8-at.
esztergomig mega gépet csinálok az amúgyis mega gépből...a képen jól látható...:-)))
banditV8! mit döntöttél kitartasz a manta mellett? jó döntés lenne szerintem!:-))
akinek mantája van az írjon ide!!!!
jó lenne egy tali topicon belül mantákkal de ÍRBA ahoz fel kéne állítanod talpra a mantád!:-)))mikorra lesz meg? csinálgatod?
ha engem kérdezel Mantát vegyél, az en mcsak egy autó. az jóval több annál. sokkal több. és ha egyszer ültél benne sosem fogod elfelejteni.igen ez a Mantona-m. baromi jó már a fékeket is megcsináltattam pöcfék+fékfolyadék csere ja és fagyálló. az elektronika csütörtökön lesz teljesen kész a váltó kurva jó és a kerekeket is lecseréltem mostmár nem rángat a kormány. a manta a király.
írba!!!! milyen is volt a kocsi a talin? akkor is ilyen csodaszép volt?:-))))
kár bandit fiam hogy csak 2db van belőle magyarországon:-))))az enyim foglalt:-)))
Adam Opel AG megint hatalmasat alkotott evvel a kocsival. brutál a Manta..minden manta brutál....a legjobb autók, nem öszvérek inkább mások mint a többi...és ez tetszik benne..jellegzetes sprotos és kemény..ezt a kocsit nem tudom lassan vezetni...megy mint a golyó.
A kocsid amolyan öszvér? Na nem sértésből, csak egy német OPEL tunning újságban láttam egy igazi Mantona-t (félig Manta, félig Ascona). Nekem bejött. Ilyesmi a tiéd is?
Először Amicar topic-ot kerestem (jó rég) BINGO!
Aztán BMW; jééé hát van!!! Gondoltam, olyan szépek ezek a OPEL Kadett A,B,C Coupe-k. NO csak hirtelen lett egy topic. A minap kitaláltam mostantól Mantára hajtok... - folytassam? :)))
Szeretnék egy ilyen dögöt régóta tetszenek. Asszem,ha megvettem akkor rögtön lesz hozzá ültetőrugóm, egy havertól. Akarok bele rezonátor-feltöltőt, sportkipu-rendszert,...stb. :))))
mantona
Manta tali Esztergomban szokott lenni, mindenki inkább arra csiszolgatja a gépét. De gondolom ezt tudtad. De ha Te mégsem, akkor az autód biztosan, találkoztam vele egy párszor ott. Kérdezz csak rá !!! :)))
azt hiszem ideje feldobni a topicot kicsit...a Manta megérdemel annyit hogy szóljunk róla:-))))))
szóval figyelem!:-)))
eszembe jutott egy Mantás találkozó gondolata.....ha érdekel titeket a dolog írjatok a fórumbaés akkor egyeztetünk:-))
nekem Mantonam van és szeretném motorikusan kicsit tunningolni, felcsiszolni meg minden..ha tudtok segítséget, helyet valakit aki ért hozzá akkor várom az ötleteket:-))
Itt találsz egypár linket, csak a legtöbb angol nyelvű: http://www.szakember.hu/opelfan/links.htm
A legtöbb manta 2.0 vagy 1.9 -es magyarországon. Ha karbis, nem nagy gond, mert egyszerűen rá lehet dobni az injektort (bosch l vagy le). De versenycélra jobb lenne a Weber szerintem. A 2.0 karbival 100 PS, injektorral 110. Jó választás még a 2.2-es, ami sokkal nyomatékosabb, de lóerőben csak 115 (és rikább, de a rekordokban sok van).
A lényeg, hogy nagyon jól tuningolhatóak ezek a gépek, akinek sok kraft kell az 2.4-esre alakítja át (főtengely dugattyú A Omegából).
Én csak támogatni tudom az ötletedet, még nem láttam magyarországon manta versenyautót, biztosan nagy sikere lenne.
Ja, és még egy link: http://www.qb65.dial.pipex.com/motors.shtml
A a manta jó versenygép alany!!! igaz én BMW-vel versenyzek rallycrossban, de a barátom és csapattársam egy mantával keni, ha érdekel keresd meg őt, ő mindent tud a mantáról.
a neve: LUXI
előrhetősége:
www.roadrunner.yikes.hu
Azt hittem, jó nagy Manta topikot találok itten, aztán úgy kellett rákeresőznöm...
Na mindegy, azért hátha tudtok segíteni.
Az első- és összkerekes autóról most át szeretnék térni hátsókerekesre. Rally túrában nyomulok, kb. 800 eFt-t tudok autóra szánni. Ami szóba jöhet: BMW, Lada, Manta. A BMW túl drága, Ladából túl sok van, viszont egy Manta igazi csemege lehetne.
Tudtok-e valakit, aki esetleg versenyez Mantával?
Mennyire beszerezhetőek hozzá az alkatrészek (esetleg tuning cuccok)? Mibe kerül?
Milyen motorral gyártották (1.6-ig), hány lórősek voltak, karbi v. befecskendező, egyéb jellemzők?
Egy ismerősömnek van egy ilyen példánya.
Asszem 79-es 2,0i.
Ferde hátú, mint a fenti képen, csak nem olyan szép :)
Vizsga, zöldkártya ok és tulajdonos nevén van az autó.
Ha jól emlékszem 250E Ft. körül kér érte, de ha érdekel majd megbeszélitek.
Egyébként, ha nem volt még ilyen autód érdemes kipróbálni. Én már 7 éve adtam él és bizony néha-néha még mindig nosztalgiával gondolok rá.
Az eddigi harmincvalahány autóm közzül csak erre.
A Manta szerintem sem egy hétköznapi autó....Sajnos nekem még nem volt, de nagyon régóta vadászok már egy jó állapotban lévő példányra.Szomorú látni, hogy milyen sok elhanyagolt példány van belőle..Tud valaki esetleg eladó Mantát?:)
Méghogy láttam, el is játszom Neked annyiszor láttam. Magyarul, németül. És a Manta Der Film-et láttátok. Kicsit igénytelenebb "alkotás" de azért jó. Főleg a 3 tengelyes manta a végén :)
Úgy örülök, hogy a színváltozás illetékét is felemelték 8000 pénzre.:(((( Nem tudom mennyibe fog megállni a gépem, de jobb ha nem is számolok utána. Magyar emberekben az a jó, hogy mindent szó nélkül elviselnek. Magas benzinár - nem olyan nagy baj. Horribilis illetékek - nem gáz. A zöldkártya ára is bosszantó.