A típus példányai napi szinten hullanak ki a forgalomból, ez nagyon degradálja az árakat. Gyakorlatilag elértéktelenedett. Itt 1-200 ezerről lehet beszélni jelenleg egy egy-két évig még talán használható példánynál. Nyilván ami ettől az átlag állapottól jobb, az lehet 2-300 ezer is.
Mennyiért lehetne most eladni egy B6000-s weekendet?
Decemberben kicserélték a kábelköteget, azóta gyakorlatilag nem volt műszaki hibája.
A légkondit kellene megnézni, a szerelő szerint valamelyik kerékérzékelő miatt bejelez az abs (még nem vittem vissza rátolni diagot), megnézni a kézifék érzékelőt.
Legnagyobb problémám bárcsak az óracsoport lenne. :D Dehát itt van most az anyóséké soron, szivárgó szervóolaj, viszont nincs most szerencsém, a kormányművön belül fosta el magát.
Vannak ilyen megmagyarázhatatlan jelenségek. Pár napja én is tapasztaltam hasonló anomáliát. Nekem Mareám van és abban van külső hőmérséklet jelző. Menet közben megnyomtam a gombot amivel aktiválom a jelzést a km.számláló helyén.Ekkor ugyan is nem a megtett km-t mutatja, hanem a külső hőmérsékletet jelzi ki néhány mp.ig,majd autómatikusan visszaáll a kijelző a km. számlálóra. Nos most nem állt vissza, hiába csináltam bármit.is. Leállitottam a motort gyujtás le és vissza több alkalommal és csak nem állt vissza. Próbálgattam menetközben ujra meg ujra de semmi változás. Jó rendben akkor hagyjunk neki egy kis gondolkodási időt,hisz ez csak egy kis pillanatnyi elmezavar lehet.Így nevezem ezeket a fura eseteket.
Másnap láss csodát minden visszaállt az eredeti kerékvágásba. Gyujtás ráadása után ahogy kell mutatja a megtett km.t,ha megnyomom a hőmérséklet kijelzést szépen átvállt és mutatja és ahogy az meg van írva néhány mp. után szépen visszaáll a kijelző. Azóta is többször próbálgattam és minden rendben működik. Na erre varjál gombot szoktuk mondani.
Ha eddig jól működött, akkor nem kell kapkodni. Vannak olyan hibák amik szinte ahogy keletkeztek úgy el is múlnak. Ez furán hangozhat, de ez a tapasztalat. Ki lehet venni a szivattyut és megnézni,hogy nincs e valami látható hiba,de nem valószinű hogy bármi is meghibásodik így a szintjelzőn. Esetleg csak felakadhatott. Szerintem várj vele egykövetkező tankolásig és meglátod van e változás.
az ac egység oldalán van a szintjelző. A nagy hollandi csavart kell lecsavarni, csatlakozásaokat leszedni akkor kihúzható az ac. A jeladó nem nagyon megy tönkre.
Két lehetőség van!
Vagy az óracsoport lett szétszedve és nincs jó helyen a mutató vagy tényleg a jeladó nem ad megfelelő jelet.
ahogy látod esetleg a dróton lehetne hajlítani hogy megfelelően jelezzen.
Alany egy 2001-es 1.2 16V Brava, teli tankkal 3/4 mutat a műszer.
Leszedtem a csomagtartóban lévő kerek zárókupakot, ami alatt van az érzékelő csatlakozója, befújtam WD40-el, de nincs változás. A tankban lévő ellenállásléc makkanhatott meg?
Ki tudom otthon cserélni, vagy a teli tank miatt, inkább szerelőre bízzam?
Sziasztok.a mariskamba menet kozbe vilagit a kezifekjelzo lampa.ujrainditas utan elalszik,de ahogy megyek par szaz metert ujra vilagit.allohelyzetbe ahogy felhuzom,leengedem a kezifekkart rendesen viselkedik.valaki jart mar igy?
Van olyan hogy a check engine lámpa elalszik magától?
A kati miatt világított a lámpa, berakták a közdarabot a hátsó lambda szondához, kiütötték a hibát. ~100 km után újra kigyulladt. Felhívtam a szerelőt, úgy is vissza kell menni az abs miatt, ez a közdarab meg csak próba szerencse alapon volt. Erre ma reggel meg hazafelé azt vettem észre nem világit a check lámpa.
Sose volt még új autóm, belül csönd van, a 17 colos 215 széles gumikkal suhan.
Kormányzás szuper, a start stop rendszert még szokni kell.
A hill holder idegesítő, az automata esőérzékelő nem mindig érzékel.
Hifi rendszer szépen szól, az első 2 fokozat a 6 sebességből rövid.
Fura a 20 éves Punto után, de kényelmes, hamar megszoktam.
A 95 ló nem sok, cserébe a bódé 1125 kiló, jól mozgatja. Nem egy erőgép, a turbós 1.4 120 ló, de 1 misivel drágább lett volna. Összességében nem bántam meg, ennyiért ekkora autó nincs más a piacon.
(Lehet megköveztek, de a Daciat nem tartom autónak. )