nalam egy jobb es egy rosszabb pilota kozott, azonos csapatnal, (nalam) 1-2 masodperc kulonbsegek vannak. Jelenleg ez Diniz es Elliott kozott jelentkezik, De pl Hakkinennek Nakano a csapattarsa jelenleg, es Hakkinnen jo 1-1.5 masodperccel gyorsabb minden edzesen.
Igen, szokott esni :)
Köszönöm a cimet. A pilótákkal kapcsolatban kérdeznék: ki hogy vette észre mennyire számitanak? Mert nálam szinte semennyire, kivéve esős versenyen. Amúgy ha jó az autóm, a legrosszabb pilóta is világbajnok vele. Ez azért furcsa...
Másnál is sűrűn esika játékban? Nálam gyakorlatilag mindig. KIvéve ha a szél very low. Akkor ritkán. Egyébként ha kicsit erősebb a szél, akkor minden átmenet nélkül a szép napsütésből zuhancs...
Olvasom itt, hogy többeknek van editoruk a játékhoz. Nem tudnátok irni egy cimet, ahonnan letölthetem, vagy esetleg ha valaki elküldené levélben...
Köszi!
1., 2. évben én is soxor kiszálltam a futamnézésből, bár ha gyenge volt az autó állaga végigültem, mert esetleg megóvtam a kieséstől.
Mostanában végigvárom, mert van értelme taktikázni.
valami eszembe jutott. mintha valaki felvetette volna egy gpw-s honlap otletet. nem lesz belole semmi??
a "virtualis multizasrol" meg mi a velemeny? lehet hogy erdemes lenne megcsinalni...
nah holnapig is: jaccom ma is egy-ket gpt :)
Annyira nem. a java resze csak gyors szimulacio, a manager reszt jobban szeretem, mint a futamokat. az edzeseket nyomatom, ha mar nem csak a 20. rajtkockára van esejem, de a futamon csak akkor maradok, ha esore van esej... :))
a 2. futamon is tul vagyok: 10. helyet sikerult megszerezni, illetve a 12.-ket. a rajtracson a 8.9. volt a ket pilotam. hiaba az edzes kisse esos volt :))
Ha befejezem ezt a 10 évet, engem is érdekelne ez az editált állapot.
Hány vb címet sikerült szerezni a Minardi 10 éve alatt?
Tegnap meg lett az első pont a Monacoi nagydíjon:-)
Az első évben nekem nem volt pénzem a tesztelésre, mivel akkor az autókat még jobban karban kellett volna tartani. Még így sem nagyon sikerült. Neked hogy ment ez?
Egen, gondoltam hogy te akarod mondani :)
tegnap megint elkezdtem egy minardis sessiont :)
a mazochizmusnak nincsennek hatarai. elszedtem a tyrrelltol a mernokeit, szerzodtettem dinizt meg takagit. 2 eves partner szerzodes a hondaval, most en is eladtam a reszvenyeim 49%-at, mert jol vettek: 110000-ert :)) az eredmeny: allandoan nyomattam a fejleszteses gyakorlast a pilotakkal, es nyomtam az adatokat a mernokoknek. a 14. futam korul felvettem 4 milla kolcsont 48 futamra. az eredmeny: 40%-os auto. sikerult befejeznem a fejlesztest :)))))))
igaz, kisse editaltan jaccom: Schumi penzet levittem 10 millara, hogy ne az oldalvonalrol nezelodjon, raadaskent meg odakotottem 10 evre a ferrarihoz, a mclarenhez, a benettonhoz es a williamshez a 4-5-os mernokoket. igy eleg erdekes lesz ez a session :))
na minden jot :)
Igazad lehet az első éves cad/cam-ban. Én annyira a gyárbővítésre koncentráltam, hogy csak a 2. évben jutott eszembe a CAD/CAM. Nekem 3-asból a Jordantól hoztam el.
Első évben nem is gondoltam works-re, örültem, az ingyennek is. :-)
Nah, orommel latom, hogy feleledt a topic :)
egy elobbi kerdesre valaszolva: en mar vegigjaccottam 10 evet a minardival is, meg a tyrrell-lel is. a 30 millio pontot meg nem sikerult sajnos soha elernem :( :))
de nem is ez a lenyeg. ja, regebben feketetigris neven voltam fenn :))
masik kerdes: amirol anno beszelgettunk, azt megcsinaljuk-e?? marmint azt a szinte bajnoksagot?
frank, az en taktikam a minardinal es a tyrrellnel szinte ua, mint a tied. Diniz es Takagi megszerzese, partner motor, es minel tobb penzes szponzor, lehetoleg a kis penzuek kozul is, nagyobb csak egy-ketto, team-szponzor hejett, dupla penzzel. en nem szoktam reszvenyt eladni: ugy a 8. futam tajekan adnak eleg sokat kolcson, azt veszem fel 48 futamra. a feljesztes az elso evben telleg gaz. en az elso evben fel szoktam a cad-camot huzni, igy a 2. evben szinte mindig sikerul befejezni a fejlesztest. a 3-as szakemberek kozul nagyon tudom ajanlani a Tyrrell mernokeit, azok nagyon olcsok, azokat erdemes megszerezni...
nehany erdekesseg eddigi palyafutasom alatt: 1. evben 2 eves work szerzodes a peugeot es a minardi kozott, 1 eves a Ford es a Tyrrell kozott :))
erdemes a motorgyartoknal mindegyikre ranezni az elso futam kozben vagy 20% cm-mel, hatha valamejik akar workolni. mert ha igen, az nagy segitseg. meg az is, ha 2 evre tud az ember szerzodest kotni...
Örülök hogy még megy a topic :) Lenne egy problémám. Egy régi cimborám vett valami F1 manager progit, de nagy suxx az egész és egyszer kapott tőlem egyet már nem tom a nevét, de még win95-on nyomtam vele asszem még ennek az elődjét amit azóta is sirat. Namármost ez (GPW)ugyebár még annál is jobb, tehát honnan tudnám neki prezentálni ezt a progit? Nekem azóta már 3x volt gép cserém és nincs meg már.
Esetleg ha valakinek van adsl otthon akkor gyorsan átjönne szerintem.
Igazi mazo vagy hogy a Minardival játszol. Én a Prostnál alább még nem merészkedtem, az pedig annyira nem is kiscsapat, nekem még első évben is lett egy győzelem Panis révén. Igaz 8 futam után még csak 4 pontunk volt, de évvégére összejött harmincvalamennyi és az 6. hely.
2. évben pedig az elejétől versenyben voltam a csapatvb 3. helyéért. Az az igazság hogy a végére viszont nem emlékszem, bár lehet azért mert be se fejeztem... :)
Na kéremszépen! Jól leült a topic. Akkor hagy dobjam fel egy kicsit!
Túl vagyok két szezonon a Minardival, és még nem dobtak ki:-) Komolyra fordítva a szót, azt hiszem túl vagyunk a mélypontot. Akkor egy kis összefoglaló azoknak, akik hasonlóan mazók:
Első év:
Állapot: Pénz 1M, bevétel alig, kiadás bőven (motor, gumi, üzemanyag, stb.), pilóták fizetnek, de nem eleget, főleg a tudásukat tekintve:-) Részlegvezetők 2-esek, gyár kicsi, személyzet kevés. Egyszóval csődhelyzet.
Csapat:
Első lépés, hogy pilótát kell cserélni. Mivel korábban a Stewarttal egyszer sikerült Dinizt úgy szerződtetnem, hogy 5 éves szerződést ajánlottam neki, ismét kipróbáltam, és bejött. Rögtön leszerződött az első futam után. (Előtte kicsit húzódozott.) Mellé pár futam alatt meggyőztem 2. pilótának Takagit, aki gyenge, de sokat fizet. SAjna ő is 5 évre jött:-) Ketten együtt 16M-t fizetnek egy évre. Rögtön elkzdtem keresni a vezetőket, akik 3-as szintűek, ám olcsók. Néhány futam alatt valamelyik kötélnek állt. Egyidőben a max létszámra kell tölteni a népeket.
Fejlesztések:
Teszt nincs, a mérnököknek csak a sparkészítésre futja, abból is csak kevésre. A szerelők soxor meg sem tudják a lehasználódott autót javítani. A tervezők lassúak, ha lehet kezdeni a tervezést, rá kell őket állítani, aztán az első fázisban hagyni ameddig lehet. (12. futam előttig max.)
A végefelé már nem tudsz elég spart építeni, mert kell a mérnök a jövő évi autóra. Akkor aztán sajna szétesnek majd a járgányok. Ez van.
Pénz:
Csapatszponzorra nincs idő. Az ingyenes motorra kell hajtani, meg ingyenes egyébre. Aztán néhány cash sponzor azt annyi. VIP, meg egyebeket el lehet felejteni. (Ez olyan jól sikerült, hogy már nem is emléxem hogy kell csinálni:-)) A részvényekből sajna el kell adni, lehetőleg 100e közeli árfolyamon. Az év végén muszály kölcsönt is felvenni. Nekem a 32 futam, 4M $ jött be, de ezt találjátok ki magatoknak:-) Tipp: az utolsó futamon vettem fel, mert akkor minimális rész megy el törlesztésre, a második évben, ha jól dolgoztál már an pénz a törlesztésre.
Futamok: szépen minden agresszivitást a minimumra venni, minden futamon kb. utolsónak indulsz, és előrébb végzel, mert sokan kiesnek. Nembaj. A FIA rangsorban sikerült elérni a 10. helyet, ez is plusz 2.4M $ volt. A vége felé már nagyon gyengék voltunk-sparhiány miatt.
Második évad:
Minden ugyanaz mint az első évadban, csak több a pénz. Sajnos az autók karbantartása továbbra is gond, jellemző módon a brazil futam után inkább csináltam egy új kocsit, meg a tesztautó felhasználásával lett két hibátlan, mert a többit megjavítani nem tudtzam volna...
Tesztelés nincs. A legfontosabb, és ez a jövő kulcsa, hogy legyen ideje a 3-as szintű tervezőnek a kocsit tervezni. A 12. futam előttig hagytam az első fázisban. Nagy gond, hogy állandóan elmennek az emberek a sikertelenség miatt, így lassú a tervezés.
Sajna gyárépítésre nem futja, de egy CAD, CAM 5-ös szintűt sikerült építeni az évad végére.
Pénz: szabadon hagytak két csapatszponzort, és mivel motorom két évre volt, nekiálltam egyet lekaszálni. És sikerült!! Ez azt hiszem megalapozta a harmadik évet. Több mint 26 M$ fixterms. Emellé már csak a hab volt a tortán egy két jobb pénzes szponzor.
Harmadik évad: itt tartok most. Az első futam időmérőjén egyik pilótám 5., másik 10.! (majdnem mindenki kijött már.) Ez az év már a feltámadás lesz, ha minden jól megy. A sok pénzzel nekiálltam gyárat építeni, rögtön két fokozattal.
Fejleményekről majd később.
A Belga GP előtt kezdtem csak el fejleszteni a kocsimat, mert elfeledkeztem róla, és nem tudom visszatölteni korábbi áláást, mennyiben befolyásolhatja ez a következő évet?
A STEWARTTAL tuljutottam a 2002-es éven.A probléma az volt,hogy nem vártam meg a FIA 2003-as szabályzatát,s autókat készitettem!Ezért zártak ki év végén.Amatőr hiba részemről!!!
sajna a boxos dolog aljas csalás a gép részéről. A muksóm bemegy 10 mp előnnyel a boxba, a mögötte levő követi, és csávókám addig nem hajlandó mozdulni, amíg a mögötte haladó elé nem kerül a boxban :(((
a másik problémátokra nem tudok magyarázatot adni, igaz, én eddig csak a benettonnal nyomtam le öt évet (10 vb-cím:)))
Most meg egyáltalán nem tudok játszani, a monitorom 1024*768 alatti felbontásban egy idő után folyamatosan kikapcsolja magát...meghülyült szegény :)
Csak ez egyik pilótánál áll fnt a gondom, de a boxkiállásnál mindig az írja ki, hogy semmi gond nem volt. Csak éppen kap kb. +10-20 mp a srác.
Természetesn fullon van a boxkiállás erőfeszítése.
Valszeg ahogy én is az elöző szezonban, te is elrontottad a pilóta sorrendet. Lehet, egyenlő bánásmodra szerződtetted a pilótáidat, majd az egyiket áttetted 2-es számúnak, s ezért durrog. De ha nem adsz neki elég tesztlehetőséget akkor is bemérgesedik. Ezt közli is veled az üzenetes panelen(tudod, a boríték ikon).
Figyú,mire van állitva a box kiállások %-ban?Mellette mutatja az erőfeszitést.Bár hacsak az egyik pilotánál csinálja. Nálam 91% teljes erőfeszités a boxban!Viszont az egyik pilotámnál elektronikai problémám van. Nincs kontakt(piros villám)!!! Hogyan javitod?
Hát még nem értem a 2002-es szezon végére, de engem jelenleg folyamatosan szívat a játék.
Elöször is a futamok után néha beadja a tönkrementél képernyőt, holott kb 2,5 millát keresek versenyenként.
A másik dolog, verseny közben pl. a versenyzőmnek x versenyzővel szemben van kb. 10 mp előnye. 2-3 körön belül mindketten kimennek a boxba, és mire visszajön az emberkém 10mp hátránya van x pilótával szemben. Viszont a másik pilótámnál nem szívat, csak az elsőnél. Ezért állandóan értékes helyeket veszítek.