Keresés

Részletes keresés

Jawa 23A Mustang 1975 Creative Commons License 2010.04.17 0 0 6197
én levittem itt egy helyi autógányolóhoz aztán légkulccsal rá küldte.
Előzmény: Törölt nick (6172)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.17 0 0 6196

A forrasztás tényleg nem,ha jól csinálod...de nekem se gyakorlatom benne ,se eszközöm hozzá...(eddig megvoltam nélküle)

A multkor mondtak vmi fószert itt a közelben aki gyárt baldenyt meg spirált egyediben...majd rákérdek...

Előzmény: Taxxi (6192)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.17 0 0 6195

Köszi4

A motor tartozásba jött hozzám...kb 29 ft-ért...persze pót cuccokkal,amiket kiárulok.---jő vissza lóvé:))

A haver akitől van, már megvett hozzá sokmindent...új csapágyak,szimmeringek...

Én légszűrőbetétet,főtengelyszimmeringet meg gumiharangot elsőtelóra...ezeket vettem...

még spirált meg biluxkapcsolót veszek...

Festék spray, autófesték,Standox boltból...kb 7e ft.

Üvegszálas gitt haveról,mert csináltam az Izs tankját:))

Sztem így egész korrekt az a 29e ft...érték a vasért,mivel ha kész lesz, ennyiért nem nagyon vesz ma az emberfia motort...

 

Előzmény: kelsza (6189)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.17 0 0 6194
Megtörtént,de hiába...míg nem szorul rá a kis kerék a főtengőre,tehát elforog a tengely,addig hiába:(
Előzmény: kelsza (6188)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.17 0 0 6193
THX!!!
Előzmény: TyerCorp01 (6187)
Taxxi Creative Commons License 2010.04.16 0 0 6192
Jaja, igen, de hát forrasztani nem nagy kaland! :D És hogyha egy másik spirál végéről lecsippented a négyszög alakú, vagy alapú gúla, nemgúla, téglatest, hasáb? na mind1, f*szomtuggyami alakú végét? :D És valamivel rákutymókolod? :D Mondjuk ez elég barbár gagyi módszer. :D
Előzmény: Törölt nick (6177)
kelsza Creative Commons License 2010.04.16 0 0 6191
Nekem 2/2-nél bevált :D
Előzmény: TyerCorp01 (6190)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.04.16 0 0 6190
Na azt nem szabad, mert kinyújtod a láncot, és/vagy tönkreteszed a lánckereket.
Előzmény: kelsza (6188)
kelsza Creative Commons License 2010.04.16 0 0 6189
Nagyon jól néz ki, grat! Mennyi pénzbe kerül felújítani kb? Blokk+festés.

Holnap megmutatom mire jó a szánkó nyáron :DDDD
Előzmény: Törölt nick (6186)
kelsza Creative Commons License 2010.04.16 0 0 6188
Rakd fel a komplett kuplungot lánccal és ékelj be a lánc és a lánckerék közé egy csavarnyúzót. Voilá!
Előzmény: Törölt nick (6172)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.04.16 0 0 6187
Faszagány! :)
Előzmény: Törölt nick (6186)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.16 0 0 6186
Azéééé, haladunk...:))

Törölt nick Creative Commons License 2010.04.16 0 0 6185
Megoldva:)
Előzmény: TyerCorp01 (6184)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.04.16 0 0 6184
Hallode' fogalmam sincs, szerintem nem kéne oda semmi plusz alátét, csak a porvédőkupak baloldalra, az amúgyis hézagolóként szolgál. (más kérdés, hogy a gumi szépen polírozza a sárvédő tartóját menet közben... :) )
Előzmény: Törölt nick (6182)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.04.16 0 0 6183
Na az már bunkóság. :)
Előzmény: Törölt nick (6181)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.16 0 0 6182
Elsőkerék hézagolás ügyben vki???:)
Help...csak a tengely, a kerék, az anya meg a fékdob van meg...mi kell még h jó legyen?
Nem akarok húszezer alátétet rakni fel:))
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.16 0 0 6181
miért nem mindjárt egy csavar a gyertyamenetbe? :D
szadisták
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.04.15 0 0 6180
Én kombináltfogó, vagy csőfogó gumírozott nyelét szoktam bedugni a hajtókar mellé.
Előzmény: Törölt nick (6172)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.04.15 0 0 6179
Nekem úgy kb 5 centi rémlik. :)
Előzmény: Törölt nick (6170)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.15 0 0 6178
Fasza,kipróbálom.
Előzmény: flathead (6176)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.15 0 0 6177
Az a gond h forrasztani is kell,különben szétcincálódik a négyszög rész...
Előzmény: Taxxi (6174)
flathead Creative Commons License 2010.04.15 0 0 6176
Én vastag gumilemezt összehajtogatva szoktam betenni a hengerbe, aztán ráhúzom a hengerfejet. Ez tuti megoldás, bár elég barbár, de jobbat még senki nem tudott mondani.
Előzmény: Törölt nick (6172)
flathead Creative Commons License 2010.04.15 0 0 6175
Szerintem itt elbasztak valamit, mert a Vee Rubber oldalát nézve a képek ugyanazok, csak épp a VRM094-ből nincs olyan méretű. Nekem amúgy a 015-ös van.

http://www.veerubber.co.th/web/morlist_html/094.html
http://www.veerubber.co.th/web/morlist_html/015.html
Előzmény: cicfarek (6171)
Taxxi Creative Commons License 2010.04.15 0 0 6174

Kocsi spirál?

Vastagabb, de reszelővel meg lehetne oldani, a Wartburgé például elég hosszú! :D

Előzmény: Törölt nick (6155)
Taxxi Creative Commons License 2010.04.15 0 0 6173

Aztaaaaaa!!!!!!!!!! :D:D:D

 

Köszi köszi köszi köszi! :D

Előzmény: Törölt nick (6154)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.15 0 0 6172
Ja meg hogy a bánatba csináljam h a kislánckerék a főtengelyen való leszorításakor,tehát mikor az anyát húznám meg, a főtengő ne forogjon?

Tud vki képet v méretet az elsőkerék tengely házagolásáról?h középen legyen a kerék és minden klappoljon...asszem ezek a bizbaszok nincsenek meg...
cicfarek Creative Commons License 2010.04.15 0 0 6171
http://e-motorparts.addel.hu/products.php?prcategory=28914&count=3
mi a különbség a 66-os és 67-es tétel között?
ugye a kép csak illusztráció?
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.15 0 0 6170
Help!!!!!!
Milyen hosszúra vágjam a láncfeszítő csavarokat h gyáriak legyenek?
SOS!!!

Rakom össze a gépet,most kapott el 1 jégeső,bemenekültem...kislábujj melletti ujjon vágott 1 db,még mindig érzem:))
cicfarek Creative Commons License 2010.04.15 0 0 6169
isten tudja.
fáradásos törése van.
Előzmény: Törölt nick (6162)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.15 0 0 6168
na jah...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!