Keke & Eegor A hétvégén került be a töltőlevegőhűtő.eddig legóztam a nyomással,de most belecsaptam a lecsóba. Bekerült egy ilyen sajtos-tejfölös Chip-s
EEgor Ez töltőnyomásmérő.Mivel terheletlenül nem lehet nyomást mérni.A legcélszerűbb pedig így(szerintem)benne van a látótérben,és nem zavar a vezetésben.
megmértem 12,21 volt töltés. szóval tényleg a töltés a ludas. Szerintem megnézem a szénkeféket, ahhoz ugye ki kell szedni a generátort, és ha valami komolyabb akkor elviszem szerelőhöz.
Keke Persze... Én is azt csináltam ma este.Végre rendes irányba tekertem a wastegate szelep rudazatát.(töltőnyomásszabályzó) Viszont az ilyen manőverekhez föl kell készülni.Én például vasárnap óta kiegészítéssel járkálok.Nagyon rendben kell lennie a motor kenésének-hűtésének.És csak érzéssel taposni..
Six féle hetes nem bontódott, hanem javítódott. e34 motort kapott, egyébként maga a motor ugyanaz. Ami plusz van az e38/39 féle m51-ben az e34-hez képest, az a légtömegmérő, más kábelköteg, más vezérlő, más hőgombák a hf-ben. Vmi huncutság viszont van az elektronikában, mert az e38 725tds legalább úgy "megy", mint amiből a motorja származik (94' 525tds).
Adagoló ugyanaz. Vízhűtő a TD-nél nagyobb (ill.magasabb) Klímahűtő majd 10cm el alacsonyabb a tds-nél. Motorelektronika is cserés TD töltőnyomás 0,9-0,95. TDS 1,1-1,15 725tds pedig már légtömegmérős is ráadásul...