Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2010.04.20 0 0 6257
Majd én csinálok képeket ;)

nálam a blokk csak azért van egyben mert próbálgattam a stihl gyujtást.Szétkapom és lövök képeket.Nekem a váltó veszi a sebességeket,csak épp olaj nincs benne ezért akad.
Előzmény: flathead (6254)
flathead Creative Commons License 2010.04.19 0 0 6256
Képeket tolhatnál fel.
Előzmény: Taxxi (6255)
Taxxi Creative Commons License 2010.04.19 0 0 6255
Alakul a villám! :D

Merevítés kész, lámpa tartó izék tök újak meg másak lesznek, a kormány felfogatás is alakul! :D És szépen le lesz festve. :P

Váz meg üléstartó rész már le van festve! :D
flathead Creative Commons License 2010.04.19 0 0 6254
Nekem is gyanús, hogy a léptető villa fordítva lett visszatéve.
Sajnos robbantottábrán nem látszik, hogy hogy kell visszatenni és én sem emlékszem már, úgyhogy ha szétszeded, hagyd az egyik blokkfélben a váltót és kapcsolgasd végig a fokozatokat, hogy beveszi-e mindet.
Előzmény: Törölt nick (6253)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.19 0 0 6253
Ja meg érdekes h ahogy haladok 1-ből váltogatva felfele,el sem jut az ablak másik feléig a cucc,megáll középen...emiatt meg visszafelé meg nem is tudok váltani,mert akkor ütközik a sűlyesztett csavarral az ablak...borzasztó...
Előzmény: Törölt nick (6251)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.19 0 0 6252
Köszi a fáradozást,igazán segítőkész vagy!
Sajnos nekem vmi belső komolyabb gubanc van...
A csavarhoz belőttem az ablakot,bár ahol az egyesnek kéne lennie ott üres van...
Aztán még 1 üres...
Aztán van 1 valami fokozat
Majd még 1-et váltva lenne még 1 fokozat,de ezt leheletnyire megérintve is visszadobja...
Lehet h a qrva léptető villa fordítva ment be...
Előzmény: Törölt nick (6251)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.19 0 0 6251
az első képen egyesben nyomva a váltókart,a másodikon harmadikban nyomva a váltókart,a harmadik képen ismét harmadikban van a váltó de a váltókart elengedtem.A váltórudazatot ne vedd figyelembe,nálam fordított a váltókar :DD
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.19 0 0 6250
Eredeti állapotban ugye a felfele az egyes,lefele a többi.Az a kis ablakos kar úgy áll hogy amikor egyesben van a váltó akkor a kar ablakán át a csavar feje majdnem hozzáér a karhoz.Én úgy állítottam be hogy ki a zéger,betettem egyesbe,majd amikor épp hozzáér a karhoz a csavar feje akkor volt jó a pozíció.
Előzmény: Törölt nick (6248)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.19 0 0 6249
Állítgattam,semmi gebasz...
Ez azért már csak odabasz!
Ebből posta lesz biz' Tyer,
Bassza meg már a hóember!
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.19 0 0 6248
Huh,na vmi...
És hogy kell állnia?
Az ablaknak van vmi szerepe ebben?a rugó mindig középre húzza,tudom...esetleg vmi támpont?
Előzmény: Törölt nick (6246)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.19 0 0 6247
Központosítás és nem méregetés :D
igaz? :DD
Előzmény: TyerCorp01 (6245)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.19 0 0 6246
Azzal a ricnis csőtengellyel tudod behangolni a váltót.Egyik irányban a valtókar (amin a ricnis csőtengely van) nagyobbat mozdul mint a másik irányban.
Előzmény: Törölt nick (6241)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.04.19 0 0 6245
Gondolom a német "Zentrieren" szóból eredeztethetően igen.
Előzmény: Taxxi (6243)
Taxxi Creative Commons License 2010.04.19 0 0 6244
Okés! ;)
Előzmény: Törölt nick (6217)
Taxxi Creative Commons License 2010.04.19 0 0 6243
Komoly? :O Azta! :D
Amúgy centrírozásnak kell írni? Itt gondolkodtam, hogy centírozás, vagy hogy kell írni. xD
Előzmény: TyerCorp01 (6216)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.04.19 0 0 6242
Igen, elképzelhető. Szedd ki a csavart, próbáld meg végigzongorázni úgy a sebességeket, ha úgy se jó, akkor postázz csak.
Előzmény: Törölt nick (6241)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.19 0 0 6241
A szerszámost küldöm a blokkal.
A csőtengelyt csak találomra tettem be,a zéger ráment a tetején tehát a helyén van...
Számít h hogy áll az az ablakos bizbasz a ricnin?
Úgy értem,olyan mint a vezérlés,elég csupán egyetlen fog eltevés és máris szar?
Előzmény: TyerCorp01 (6238)
flathead Creative Commons License 2010.04.19 0 0 6240
Valaki nem tujda véletlenül, hogy egy mustangnak kb. mennyi a főtengelyen mérhető nyomatéka?
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.04.19 0 0 6239
Szerszámos nekem jöhet! :)
Előzmény: Törölt nick (6237)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.04.19 0 0 6238
Sőt! Az is lehet, hogy egyel elcsúszott a ricnije. Szedd ki a csavart, hátha úgy beveszi.
Előzmény: TyerCorp01 (6236)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.19 0 0 6237
Van értelme őrizgetni vázelemeket Mustanghoz?
Lámpatartó hátra,sárvédő tartó,levehető vázvég...ilyesmik...
Szerszámos...
Nem kell vkinek?
Vinném a méhbe...
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.04.19 0 0 6236
Az-az.
Előzmény: Törölt nick (6235)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.19 0 0 6235
Akkor nem?
Fingom sincs...
Előzmény: Törölt nick (6233)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.04.19 0 0 6234
Nem, csak ha több blokkból válogattad össze a blokkfeleket, akkor párosítsd az illesztőszám szerint.
Előzmény: Törölt nick (6226)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.19 0 0 6233
talpascsavar? :o
Előzmény: Törölt nick (6232)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.19 0 0 6232
Aha...ilyen alátéttel egyben lévő,talpascsavar megy oda...lapos csavarhúzós...
Előzmény: Törölt nick (6231)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.19 0 0 6231
Tudnod kell hogy a váltó kulisszatartó csavarok közül a kuplung felőli az nagyon kicsi fejű.a másik normál méretű.Ha a kuplung felől rendes méretűt teszel akkor nem fog tudni mozogni a váltókar.
Előzmény: Törölt nick (6219)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.19 0 0 6230
Tehát a kerekekkel kontaktban lévő rész van a gyújtás felé...
Előzmény: flathead (6227)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.19 0 0 6229
Úgy raktam be h a kerekekbe kapaszkodó részei voltak a jobb blokkfél fala felé---
Előzmény: flathead (6227)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.19 0 0 6228
látom figyelsz a helyesírásra ;)
Előzmény: TyerCorp01 (6216)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!