Nekem már a harmadik garnitúra persely van benne és most is szar. Az a baj, hogy a villaszár minden, csak nem rúd alakú. Az átmérője teljesen változó, akár 0,5-0,6 eltérés is lehet, ebből kifolyólag lehetetlen jó méretű perselyt esztergálni bele. Nekem akkor lett elegem belőle, amikor legutóbb esztergáltam bele egy párat (csak az alsókat cseréltem, mert azokat is elég nehéz kiszedni), és lötyögött. Na esztergáltam egy pár újat, azok meg szorultak. Na mondom beleerőltetem, erre úgy megszorult, hogy alig bírtam kiszedni. Na akkor kellett mégegy pár, az már úgy-ahogy jó volt, de azzal meg felakadt a teleszkóp egy nagyobb kátyúnál, azt is alig bírtam kirángatni. Úgyhogy akkor azt mondtam, hogy nekem ebből a futóműnek nem nevezhető szarból elegem van. Jobb lett volna, ha a cseszkók nem tesznek bele rugókat, csak meghagyják mereven, valami jó anyagból, akkor nem lenne ennyi szívás vele.
Mi a túrós kolbász van? a kluboldalon nem tom megnézni Flathead és Taxxi képeit...mééé,,,? beléptem,de a kép helyén csak "belépés megtagadva" felirat van...
1 egyszarű tuming mustang villa merevítésre. Fogsz 2 felsőkiflit és így duplán rakod fel....:) Sztem sokad dob a lapos anyagon...max kicsit hosszabb zárócsavarok kellenek...ez a késői m8-asoknál nem gond...inkámm az előd spec zárócsavaroson...ott lehet h gyártatni kell 2 hosszabbat...bár az se nagy péz.
De perselyeket lehet esztergáltatni...tehát nem nagy cucc a felújítása...nem? Találtam 2 batárnagy henger metamid v bonamit...rudat Sztem több ezer ft az értéke a vicc h a tüzifa közé volt dugva:) Először én is annak éztem,de gyanus volt a súlya. Ez az ipari zsíros tapintású müanyag...kiváló siklócsapágy anyag pl...
Nem akarok ünneprontó lenni, de szerintem ez a merevítés nem fog túl sokat számítani. Felül a felső kormánykifli gyárilag is összefogta, szerintem az alapvető baj a mustang villájából, hogy vékony, szar anyagból van, és ha kikopnak a perselyek, akkor akármit csinálsz vele, szar lesz. Merevítésen én is gondolkoztam régen, de rájöttem, hogy ez a villa sosem lesz jobb. Én maradok a simson villánál :-) De azért ha össze lesz rakva, kiváncsian várom az eredményeket!
Eladó cuccaim...meg van még 1 szerszámos Mustangra fedelével...(nyugi Tyer,nem a tiéd:)azon kívül... A fogaskerék a tengelyekkel nem Mustang hanem vmely elődjéé...van hozzá egy léptetővilla tengely is...
Szerintem bele kéne, hogy menjen! A múltkor a Mustang kereket a Simson mellé raktam kíváncsiságból, és méretre egy azt egyben az, persze ne vedd készpénznek, lehet benéztem! :D Belül nem néztem meg, szóval, ha külsőre jó is, még megvan az esély, hogy maga a dob belseje nem faszentos.
Kereket nem akarok venni, mert a mustangé fasza, ki van centrírozva, festve, gumizva. Viszont gondolom van neked otthon egy pár mustang agy, nincs hozzá simson fék, amit bele tudnál próbálni?
Nem tudom, most elgondolkoztam, mert vaterán ezresért van fékalap pofákkal együtt. Nem tudsz véletlenül belepróbálni otthon egy mustang agyba egy simson fékalapot, hogy passzol-e? Megköszönném :-) Ha tényleg passzol, akkor nem szarozok, mert még postával együtt is jobban megéri, mint farigcsálni.
Én az aprilia villához mustang kereket és féket használok majd.Egy laposvasból lesz a fékkitámasztás aminek az egyik vége a féknyereg rögzítéshez,a másik meg a féklaphoz csatlakozik.
Egy olyan cuccot kell faragni, ami gyakorlatilag egy alu tömb, az egyik oldala olyan ívű, mint a simson villa, ez passzol a villához, a másik oldalán pedig van egy zsákfurat a mustang fékalapjának a pöcséhez. Ha minden mérethelyes és nem lóg, hanem hozzá van húzva rendesen a villához, akkor ugyanolyan jónak kell lennie, mint a gyári.
Én most ott tartok, hogy tegnap este lefestettem a merevítőt, holnapra meglesznek a csapágygolyók, úgyhogy ha minden passzol, meg kell edzeni a csészéket és mehet fel a simson villa. Utána még az lesz szopó, hogy mivel mustang kerék lesz elől, meg kell oldani, hogy a fék(a?)lap rögzítve legyen a villához. De erre már találtam megoldásokat bikepics.com-on, csak kicsit esztergálni meg marózni kell.