Hja még egy válasz:))) Ha volna a kezembe egy távirányító, biz isten megcsinálnám, max 1 óra alatt!!!:))))) Megkeresnék egy másik kedves mérnök barátomat, aki térinformatikus, mellesleg nagy gazfickó. Ő pár pillanat alatt bemérné a gyári távvezérlő kódját, mert ha betudja mérni a risztók kódját, és lemásolja még az ugró kódosakat is, akkor ez is menne neki. Ha ez meglenne, akkor a többi már gyerekjáték lenne. De itt visszajutottunk oda, hogy nincs meg az eredeti távirányító:)))))
Igen visszamentem a márkaszervízbe, nyugodtan, és megkérdeztem, hogy a kesztyütartómban lévő távvezérlő, hogyan is tünhetett el. Természetesen a munkafelvevő semmit sem tudott, de még a szerelő sem akinél az autó volt. Ezt még mind el is hiszem, hogy a munkefelvevő nem járkál az autó körül, csak ki, és beviszi az autót. Még azt is elhiszem, hogy a szerelő sem lopta el, aki az autómat csinálta. DE!!! Van még ott kb 50 szerelő, bárki elvihette. Igazából nem is értem, hogy mire fogja használni, hiszen specikifikusan csak egy tipusra jó. De ha tudnám, hogy ki volt az, már nem dolgozna, mert törött kézzel nehéz lenne. Igazából az elvekről van szó. Nem mehetsz be a kocsidhoz mert balesetveszélyes. Blablabla. Én mindig bementem, és kész.
Na mindegy, ettől még nem oldódott meg az alapgondom.
Csacskamacka.
Nem tudom a típusát, mert gyári audi volt. Pasz. Tudom, hogy az árak nem tőletek függnek, hanem jól ismert módszer szerint az anyavállalat ajánlja az árakat. Egyébként van egy cég aki kimondottan webasto rendszerekhez gyárt fillérekért diagnosztikai szettet. Kb 23.000 ft-ba kerül.
Webasto (álló)fűtés szakértőt keresek! Amiről szó van az egy kiegészítő fűtés diesel-hez. Egy bmw 520d az alany, télen mindig indítás után hallhatóan beindult a kályha és a motor bemelegedéséig ment az üzemi hőfok elött nem sokkal rendszeresen ahogy kell kikapcsolt. Egészen tegnapelöttig :-( . Most próbál indulni, de pár másodperc után hallo hogy fel is adja, zümmögés megszűnik.
Szóval ma levettem a doblemezborítást, mögötte ül a kályha.
Sajnos már nem is hasonlít az e34-ben lévőével, itt kissé bonyolultabb lenne kivenni megnézni a gyertyát. Először az üzemanyag ellátást ellenőriztem, hiba meg is lett mert zúg a kályha, elindul a fuvató motor, a kipufugóján fuj is kifelé, de lehúzva az üzemanyag csövet nem jön semmi. (pár másodperc után le is áll) Megnéztem ETK-ban merre van üzemanyag szivattyúja, pár perc mulva már le is bontottam tovább a műanyagokat. Szóval megvan a szivattyú de nemtom hogy kéne működnie.
Ha 12V-ot nyomok rá közvetlen akkor egyet kattan és kész. Levettem, ez egy olyan szivattyú mint egy búvárszivattyú vagy mint régen lehetett kapni a mecha AC kiváltására elektromos AC-t de nem forgo villanymotoros, hanem elektromágneses takk-takk :-))) (fogalmam sincs mi a neve) Szóval ha állandó 12V-ot kap, márpedig rámértem, úgynézem azt kap, akkor ennek folyamatosan kéne (áramkört szaggatva takk-takkolva) szállítani, ha szaggatom a 12v-ot akkor szállít is. vagy négyszögjelet kap??
Esetleg ha erre járna valaki aki ismeri ezt a rendszert és tanácsot tudna adni megköszönném!
Tudom, hogy igazad van, azért ennyi, mert luxus, és akinek van pénze luxusra, az fizesse meg. De mint gyengeáramú villamosmérnök, azt merem mondani, hogy nincs benne több mint max 10.000 ft értékű alkatrész. Biztos, hogy a távirányító frekije speckó, de azt megoldani, semmi.
Tudom, hogy ennél van drágább megoldás is.
Hidd el, ha tudném, hogy ki lopta el, már törött lenne a keze. De ha mindenkiért eltöretem, egyrészt nekem nagyon sokba kerül, másrészt bezárhat a szakszerviz:)))
Zsolt vagyok. Van egy A6-os audim, amibe gyárilag van beépítve állófűtés. Szépen működik is, de a múltkor a szakszervízbe ellopták a távirányítóját. Megpróbáltam pótólni, fel is hívtam a webastónál valakit, aki azt mondta, hogy kb 64.000+áfa az ára. Én meg megkérdezetm tőle, hogy miből van, színaranyból, platina belsővel??????????????????????????
Mi kerül egy nyamvadt távirányítóba ennyibe? Semmivel sem komplikáltabb mint egy riasztó távirányító, sőt még butább is mivel nem ugrókódos. Nem tudsz valami olcsóbb módszert?
Találtam egy oldalt, a Conrad elektronik oldalán van egy távvezérlő, ami elméletileg kapcsol minden plusszt ami az autóba van.
Csacskamacska tőlem kérdezed? Az én kályhám semennyit nem ment, ha valaki megnézi ez több helyen látszódik is, pl. csatlakozókon. A hasznaltauto.hu-ra felraktam, ott vannak képek is róla, az egyéb termékek közt keressetek.
Köszi, biztos eladom:) Amúgy meg ha kiszereltet veszel arra figyelj hogy ezek a kiegészítő dolgok amivel hozzá tudod építeni a kocsidhoz elöregszenek, és ha megfő a blokk akkor az jóval rosszabb érzés, mint spórolni ezeken a dolgokon.
Ezzel tisztában vagyok, de a kiegészítőnek is az átalakítása pénzbe kerül. Szóval ugyanott tartasz a végén, mert még utána is kell járni. Mindenesetre nekem van ez a kályhám, szeretném eladni, azt gondolom nem rossz áron. Ha valakinek kell, szóljon, megegyezünk.
"gyárilag állófűtést nagyon kevés autóba építenek"
Ezzel vitatkozom!
A középkategóriástól fölfele majdnem minden autóban van vagy rendelhető állófűtés, de legalább kiegészítő fűtés, ami jóval alacsonyabb költségen állófűtéssé alakítható.
Azért kontárkodni biztos nem kell, gyárilag állófűtést nagyon kevés autóba építenek, úgyhogy valamilyen szinten mindegyik barkács, akármennyire is lehet Csacskamacskáéknál kapni hozzá illesztékeket. Szóval mindegyik egy kicsit egyedi, azt gondolom. És én is azért ezt vettem mert nem szívesen adok ki háromszázezret Csacskamacskáéknál, ha van harmadannyiért megoldás. CSak közben dieselre cseréltem a kocsim.
A képet meg úgy csatoltam ahogy kell, be is tölti, de mikor jóváhagyom a hozzászólást nem jelenik meg az oldalon.
Toldalékaim nincsenek. A board alatt mit értesz? Gondolom meg lehet oldani programozott indítást is, én nem használtam soha. Ez amúgy egy régebbi típus, ha gondolod küldök képet róla, de ide a fórumra kétszer sem rakta fel nem tudom miért. Lehet hogy nagy a kép?