Ha ez megvan ráklikkelsz a videod linkjére,utána belépsz ide a fórumra mintha képet szeretnél feltenni,alul van egy olyan hogy uj link ,ide beteszed a videod linkjét és ugyan ugy beszúrod mintha kép lenne.A szöveg felirathoz beirhatod hogy pl: video,vagy azt hogy itt.Ilyenkor ha valaki az egeret erre a kis szövegrészre viszi ,ez aktiv lesz , és rálehet majd klikkelni és a te videod fog megjelenni.
Youtub on a feltöltés előtt kiválaszthatod a kategóriákat.Ha feltöltötted a videod nemkell félni hogy nem működik ,átsziktűk ellenőrizni a feltöltött videók tartalmát nincs e benne törvénysértő dolog....stb (ez hosszú perceket vehet igénybe).
Teszek fel képeket,de videot is tennék,csak nem tom hogy hogyan kell...:-(
A halálfejet viccnek szántam,ugylátom bejött...:-))) Az a három fokozat még várat magára,majd egyszer beöltözöm golyóállóba,és felkapcsolom hetesig.Borszasztó hangja van,aki eddig hallotta,az mind menekült valahova.Olyan is volt,aki kiszaladt az utcára...Én megértem...Ritkán inditom be,de mindig meglepődök,milyen rohadtul hangos! Hogy lehet egy ilyen kis izének ekkora hangja! És még csak fél gázon van...
A "gáz" egy hétállású fokozatkapcsoló,amivel a motorra kerülő feszkót variálom.Tekertem egy trafót aminek az első leágazása 8 volt körül van,utánna voltonként van egy csapolás.Ez a hét leágazás van rákötve a kapcsolóra,innen megy a greatz-re,és a motorra.Egyszerübb lenne egy fordszámszabályozó,de 20 amperes kéne,és ilyen kapcsolási rajzom nincs. Holnap csinálok róla képeket.
Ebben 7.5-ös fuvóka van,szerintem ez a megfelelő ennek a turbónak. A 0.55-öst felejsd el. Ha dobsz egy mailt,akkor küldök egy 4.5-öst,és majd megisszuk!!!
Az az igazság hogy nincs kedvem cicomázni,igy is rengeteg időm elmegy rá. Meg ugyis át kell pakolni mindent a gokartra ha egyszer elkészül.De lehet hogy nem is gokart lesz,hanem cabrio kispolák...
Nincs mit. Nekem elég az is, ha teszel ide föl képeket a masináról, esetleg videót is szívesen megnéznék róla, mégis, hogy megy, milyen a hangja. A műszer faladon jót nevettem, az 5-6-7-es fokozatok melletti kis halálfejtől majdnem hanyatestem. :DDD A fokozatokkal tulajdonképpen mit is állítasz? Egy csapot? Vagy, hogy van megoldva a "gáz" ráadása?
szia nem semmi a szerkezet. én sajnos még mindig szivok kicsi a fuvokám .de már van javulás, 10-15 mp tud menni önáloan szép lassan leál. nagyobb fuvoka kell, 0,55 volt benne . szereztem 0,66 -ost. még ez is karcsu . uj tüzteret csináltam neki most már nincs láng leszakadásom.
Lepróbáltam az új olajzást,gondoltam megosztom veletek! A szivattyú Citroen BX hidraulikapumpa,a motor egy Opel hűtőmotor.Ékszíj hajtás,egy a héthez áttéttel.Az olajtartályba 8 liter fér,de csak 5 van benne.A képek előtt járt egy fél órát,hogy az olaj átmelegedjen.Hidegen a nyomás 5 bar,melegen,amikor már kézzel érintve forró,úgy 2. A képeken alapon jár a masina,igy 0.4 bar a tüztérnyomás.Ez az 1-es fokozat,még van 6 ! Eddig csak 4-esen ment,mert nem merem tovább:-( A hangja az BORZASZTÓ!!!
][CE! Köszi a tippet a szivattyúról! Majd meghálálom!!!
szia azért gondolkozok ezen a meg oldáson, még mindig szivat, a rendszer ki csapodik az üzem anyag a tüzteremre ezért van láng leszakadásom. nagyobb fuvokával probáltam sajnos ugyan az :( . most szereztem 50-es mtz fuvokát , az meg persze keresztül lövi a cumot ( nem tudom milyen szögben fuja a cumot, de nem nagyon jo) danfoss rsn 60 , bármit álitok rajta a turboban ál meg a cumo, + fél litert tol , 10 mp alatt . ez nem nagyon jo.ki alszik az égés. csak füst semmi más.
Bocsi a késésért,de vendégeim voltak,akik nagyon szeretik a szilvapálinkát...
Tanácsot tudok adni,nem kell rám hallgatni,mert ez minden tudományos alapot nélkülöz...
Én, az első tiz centin,az összes furatot elforgatnám ugy,ahogy az első sort. A tűzcsövet légmentesen behegeszteném az alaplaphoz.(a fúvóka körül,a tüzcsövet,kivülről) A következő 5 centit kifúrnám 8-as fúróval,a maradékot pedig 10-essel.
Aztán,ha igy sem indulna el,akkor elmennék,az ingyen felkínált tűztérért!