Valami újat talált ki a koda, ilyen még nem volt. A topic nyitásakor még nem jelent meg az autó, de az autós újságírók már tesztelték és elismerően nyilatkoztak róla. Ide várom az első tesztvezetések tapasztalatait és a majdani új autó tulajdonosok észrevételeit is!
Igazad van, de a VW szabotőrök akik a Skodánál dolgoznak folyamatosan azon dolgoznak, hogy elvegyék a kedvem. Pedig mindenki egy "elvakult" Skoda fannak ismer. Csak az gond a Yeti-vel, hogy egy nyári nyaralást nem tudnék megoldani vele valahol az Őrségben ismerve a pakolási szokásinkat. Sajnos a hátsó meghajtás és a szükségkerék sokat elrabol a hasznos térből.
Én is sokat szemezgetek vele, csak Octaviának kétszer akkora a csomagtartója. Én lelkesen nekiálltam a konfigurátornak és valahol 8 felett álltam meg. A vér is meghűlt bennem. Ok, fejlett komoly 4x4 technika, komfortos szép kocsi, de az már sok érte. Ezért már lehet, hogy egy SB II kombit is összetudnék hozni.
Sajnos egyre vastagabb ceruzával árazzák a Skodát. Komolyan elgondolkodnék egy Golf VI-on ha most kellene választanom. Egyedül a csomagtartó ami hátrány.
Társam a múltkor, amikor mentünk a szervízbe az autómért, elüldögélt egy Yetiben egy kis ideig, mondtam neki nézze meg, tetszeni fog neki is. Hááát, a dolgoból szerelem fakadt, viszont egyelőre nem lesz belőle testi kapcsolat, mert DSG nélkül neki már nem kell autó, de az meg dízelhez még nem rendelhető... :)))))) Még egy kis ideig marad neki az Octavia... ;)
Nekem a Roomin van és "baró" jó dolog egy kirándulás alkalmával, úgy is előre keveset lehet kilátni. Sokszor ha aláfutok a lámpánál tetőn keresztül vizslatok. Meg a MO-on lehet a repülőgépeket sasolni. Én mindenkinek ajánlom aki megteheti.
Voyage 1 Öszintén gratulálunk!!!! Most nagyon sokan irigykedünk ám ;-)))). Sok- sok balesetmentes km-t! És attól, hogy céges vigyáz rá, meg érdemli ez a szép "jószág"!!!
(Mindig haragszok azokra a kollégáimra akik csak azért is széttépik a technikát, mer nem az övéké.)
Szerintem konkrétan a tetőre (az üvegre) nem tehetsz semmit, de a csomagtartó korlátok ugyanúgy terhelhetők, az üveg azok között húzódik, nem ló túl rajtuk.
Persze, lehet élni az üvegtető nélkül is, de ha már álmodozok, akkor azt is beleképzelem.
Konkrét megrendelésnél jobban elgondolkoznék rajta.
Az üvegtető már nem fért volna bele a keretbe, de ha őszinte lehetek számomra annyira nem is fontos, habár nagy divat most. Nem is tudom a tető terhelhetőségét mennyire befolyásolja az üvegtető?
A konfiguráció: Experience kivitel + extrák: pótkerék, guminyomás ellenőrző és levehető vonófej. A vásárlás a porsche-nál volt, listaár extrákkal 7 mio, de céges beszerzés és a flottakedvezmény mértékét nem tudom.
A kocsi szerintem elég tágas és minden irányban jól kilátni belőle, úgyértem előzéskor remekül belátni a holttérbe.
Motorról természetesen lesz majd bejáratás után infó.
Én a VW központba nagyon aggódnék. Lehet, hogy ez a "mostoha gyerek" mármint a Skoda rövid időn belül lekörözi a nagyokat. Csak oldják meg a pótkerék kérdést! Igazi sikert a gyártás felfutása után a különböző limitált szériák megjelenésével érhet el.