Várjuk azokat a topictársakat, akik ilyen motorral rendelkeznek, valamint olyanokat, akik kacérkodnak a gondolattal, hogy vásárolnak maguknak egy ilyen remek gépet.
Hali! C2-t akartál írni nem? Mondjuk azt se akciózzák:((((((( Pedig az nagyon bejönne:) Még megpislogom a mostanit..lehet, hogy csak a rögzítő anya lazult ki a tengelyen és azért tudom a tarkómig hajtani a plexit és az állrészt is és azért játszik néha szembekötősdit:))))))) Ha végleg oda a cuccos, akkor nézek inkább egy AGV-t. Azt mondta ma a fickó a boltban, ahol vettem anno ezt, hogy amúgy is illene egy új! Kérdeztem milyen okból? Szerinte minden sisak kb. 5 évet tud..utána már veszít a szilárdságából az anyag és nem úgy, nem ott sérül, ahol elvben kellene neki vagy nem olyan mértékben. Elsőre a nap UV sugarai voltak a hibásak, aztán később a dobozban tárolt sisakra is illett az 5 év:) Gondolom nem baj az, ha minél többet ad el:)))))))
Még el sem indultam. Tudod éjszakai bagoly vagyok, 00,00 kor szoktam rajtolni:))))) Az a Schuberth Concept nem az igazi! a C1-et azt nem akciózzák:((((((((
Sziasztok skacok! Tegnap mikor mentünk Nyíregyháza irányába az M3-n, szembe jött egy kék FJR..intettünk is egymásnak. Csak nem szg barátunk volt? Vagy esetleg valaki más? Quattro koma! Ha megérkeztél jelentkezz! Jim-től elkértem a mersz-es góré címét, mivel nem tudtam a weblapon jelentkezni és nem volt kapcsolati infó se:( Szóval írtam az embernek. Louis-nál épp a héten van akcióban a Schuberth Concept sapka...lehet, hogy néznem kéne egy újat, ha nem csak csavar problémái vannak a mostaninak, mert ez a félig lezáródás menet közben tréfás tud lenni:((( pont a szemem elé csukódott le az állrész:)))))))))) Mint a denevér úgy mentem:))))))))))
Szevasztok! WOW!!! Ez a nap állati volt! El is fáradtam rendesen, de istenire sikerült. Urak! Lehet tippelni! Reggel kissé sietősre vettük a tempót, hogy ne maradjunk le mindenről. Mennyivel utaztunk, ha 223km-re 19,34-et tankoltam?:))))))))) Köszi Quattro! Nagyon klassz kis túra volt és a motorozás szünetében is izgis időtöltés! Jó éjt!
Holnap Máriapócs az uticél itt tartják Magyar Rallycross Bajnokság Következőfutamát. Akit érdekel a motorozás mellett a technikai sportok ezen ága tartson velünk!!! A korai indulás miatt még ma jelezze aki csatlakozna. Találkozó a Kerepestarcsai ÖMV kutnál 8.30-kor. A távolság 270 km, nagyrészt autópályán haladunk hogy az edzés végére megérkezzünk, és az igazi csatákat már mi is lássuk.
Május 12-én hétfőn már reggel fél nyolckor megkezdődnek a szabad- és az időmérő edzések, 10.50 órától már az Országos Bajnokság és Zóna Trófea 1. futama zajlik, amit az Országos Amatőr Versenysorozat 2. futama követ. A nap folyamán az OB. és a Zóna mezőnye még két előfutamot, az amatőrök pedig egy előfutamot teljesítenek, és 15.40 órától kezdődnek az igen izgalmasnak ígérkező döntők.
ELŐZETES
A teljes magyar élmezőny, valamint osztrák, cseh és lengyel nagymenők állnak rajthoz a Marso-Nokian Kupán
A technikai sportok szerelmeseinek nagy örömére második állomásához érkezett a RabócsiRing drift és gokart versenyekkel is tarkított idei programsorozata.
Pünkösdkor a Marso-Nokian kupán a rallycross teljes magyar élmezőnye mellett külföldi versenyzők is harcba szállnak majd a Zóna Trófeáért. A közel félezer lóerős gépcsodákat tömörítő király kategóriában 11 versenyautó áll majd rajthoz. Itt lesz többek között az osztrák bajnok Peter Ramler (Seat Leon), valamint Alois Höller és Bilek Peter. A hazai kedvencek közül a tavalyi címvédő Harsányi Zoltán célja csak a győzelem lehet, mivel az előző ausztriai futamon nem sikerült pontot szereznie, így jelenleg csupán ötödik a bajnokságban. Hosszú idő után ismét Kotán Péter (Ford Focus WRC) vezeti a tabellát Ifj. Kiss László (Mitsubishi EVO. VI.), valamint Révész Bálint (Mitsubishi EVO. VIII.) előtt. Azonban a hazai színeket képviselő Móricz József (Toyota Corolla) és Furkó László (Mitsubishi EVO. VI.) is okozhat meglepetéseket.
jegyárak: Rallycross OB. + O.A.V. (A verseny első napjára) Felnőtt: 1200 Ft Gyermek: 600 Ft Rallycross OB. + O.A.V. (A verseny második napjára) Felnőtt: 2000 Ft Gyermek: 1000 Ft Gokart OB. Felnőtt: ingyenes Gyermek: ingyenes Parkolójegy: 250 Ft.-
III. Mersz Long Day Trophy Dátum: 2008-07-19 Start: 08:00:00 Indulási hely: Ezt most még nem áruljuk el :) Nevezési díj: 9000 Ft.-
III. Mersz Long Day Trophy - 2008
Az idő közeleg, a jelentkezés elkezdődött. Nemsokára indul a III. Mersz Long Day Trophy.
Habár sok rémhír kapott szárnyra az elmúlt időszakban, nyugodtan kijelenthetjük, hogy idén is lesz kalandtúra a megszokott, vagy - ahogy évről-évre gyűlnek a tapasztalatok – még annál is jobb színvonalon. Biztosak vagyunk benne, hogy akik tavaly, illetve két éve is eljöttek, idén sem fogják kihagyni a rendezvényt, de az újaknak sem kell félniük a megmérettetéstől. Javasoljuk számukra a tavalyi beszámolók, képek megtekintését a Mersz, vagy a Motorosok.hu oldalain. Bízunk benne, hogy megjön a kedvük, ha csak egy kis affinitásuk is van a túrázáshoz.
Amit ígérünk?
Kellemes társaság, jó hangulatú motorozás az immár hagyományosan az ország adott területének legszebb részeit érintő útvonalon. Fifikás, ámde megoldható és reméljük vicces feladatsor – itiner. Értékes díjak az első három helyezett csapatnak, emléklap minden résztvevőnek. A túra befejezéseként pedig egy jó vacsora, zenés bulival egybekötve. A díjak az elvárásoknak megfelelően egyre nívósabbak és természetesen hasznosak, melyek a majdani győztesek számára hozzájárulnak a motoros élmény fokozásához.
A helyszín és az útvonal már eldőlt, az itinerben nem fogtok csalódni, hisz már kellő tapasztalattal rendelkező csapat készítette, bár a tavalyi tapasztalatokból tanulva tempósabbra terveztük.
Azért, hogy a döntését mindenkinek megkönnyítsük, itt vannak a legfrissebb információk:
A túrára 2 motorból álló csapatok nevezhetnek, akik utast természetesen hozhatnak magukkal. A túra helyszíne: Magyarország Táv: 250-300km aszfaltúton, magyar minőségben Időpont: 2008. július 19. A startot 08:00 órától indítjuk, ütemezetten Nevezési díj: csapatonként 9.000,- kemény magyar forint, mely tartalmazza a 2 csapattag, valamint 1 fő kísérő számára a túra közbeni minimum 1 hideg étkezését (szendvics, gyümölcs, üdítő) és a túra végén megejtendő vacsorát. Minden további kísérő számára a részvételi díj 2.000,- Ft
Szálláslehetőség a starthelyhez közeli kempingben az alábbi árakon lehetséges: Faházban (jelentkezési sorrendben, korlátozott számban): - 2 ágyas szobában: 8300-8800 Ft / szoba - 4 ágyas szobában: 10900-11500 Ft / szoba
Kőházban (jelentkezési sorrendben, korlátozott számban): - 2 ágyas szobában: 9100-9800 Ft / szoba - 3 ágyas szobában: 10800-11500 Ft / szoba - 4 ágyas apartman: 14000-15000 Ft / szoba
Sátor: - 4500 Ft két fő részére.
Javasoljuk hozzatok fürdőruhát, hisz a kempingben medence is található! Figyeld a híreket, mert további részletek láthatnak napvilágot!
Lehet hogy nekem is kellene valami ilyesmit csinálni mert most mintha könnyebben pörögne fel, de néha úgy tűnik mintha túl mélyre esne az alapjárat. Bár ez túl rövid teszt volt:(((((((((((((
Hétfőn nem jössz velünk? Megyünk Máriapócsra Rallycrosst nézni
Most dumáltam Quattro-val telcsin. Felébresztettem:)))))) Talán 1 napot majd sikerül összehoznunk a hétvégére. Értem ám Én! Nagy dolog, ha valami pezsdíti az embert, de azért lecserélni a tutit??!! :)))))))))))))))))))))))))
Sajnálom, hogy nem tudsz jönni. A fiam karateversenyre megy szombaton, úgyhogy nálunk is lesz egy kis szkanderezés ezügyben. Lehet, hogy vasárnap-hétfő kétnapos lesz belőle.
Persze, ha normális lennék, megnézném a Varát is, meg ezt is. Csakhogy ez érzelmi döntés. Imádom az FJR-t, de izgat ez a BMW. Viszont az összes többi motor hidegen hagy. (Na, jó, ez így nem igaz, de nem adnám egyikért sem.)
Szia Jim! No, megszületett a döntés:( Irányított szabadidőm lesz Pünkösdkor, tehát a 3 napos gurulás kilőve:( Majd talán 1 napot sikerül mennem. Ha azt se, akkor 2 hét alatt a 7 szabadnapból 1 métert se ültem motoron. Ebben az esetben lehet, hogy Én is inkább eladom:(
Olyan vagy mint Dodi barátom aki rávett a motorozásra hosszú kihagyás után:)))))))) Neki a Harley a motor és az is van...minden külföldi úton csináltunk rajta valamit, hol csak komplett világítást kábeleztünk, hol trailer és márkaszervíz a főtengely törés miatt, de mondjuk akkor már majdnem 23 ezer volt benne így érthető:))))))))))))) Szóval maradtam a Yamaha Drag-nál és csak mentem..mentem..mentem. Motort vettem nem legendát!!!:))))))))))