Ez egy amolyan mondás.... :oD Innen a 6-s az out szelep és igazából az a dolga, hogy 6-10Bar között kell biztosítania a háznyomást. Ha ezt nem teszi akkor jöhetnek a gondok, főleg ha elöregedett, felkeményedett résolajcsöveknél képes levegőt visszaszívni amitől egyből lelevegősödik a rendszer. (potis fejnél felfelé áll, indukciós fejnél ahogy a képen látod helyezkedik el az OUT szelep.
Van egy másik ufo jelenségem is, hátha valakinek van ötlete:
HIDEGEN, úgy ráznak a kerekek, hogy attól félek kiszakadnak. Azután nem. Csak 1-2 percig. Mi melegszik be a kormányműben?
Vagy a gumi okozhatja? Tény, hogy másik kerékkel nem volt ilyen.
De akkor is, melegen miért nem?
KEKE tudsz a környéken valami jó futóművest, aki emberi áron de megbízható munkát végez és kidobálná a rossz gömbfejeket, szilenteket? Varsányban van Kuszi egyszer.
OK. Akkor kikiáltom a 20-ast minimumnak és talán nem lesz baj. Azért elsőre besz@rtam, mert azt hittem a hidegebb idő miatt nem indul. Na mondom, 428ekm mi? Kompresszió meg nyista? Megkönnyebbülés volt látni a buborékokat...
Az OUT szelepet még mindig nem írtátok, ok hogy nem kell, de mit árt?
Ööö, nekem még csak egyszer villant ki a min. szint lámpa 2007 jan. óta, szóval fogalmam sincs hogy viselkedik vele. De ha belegondolsz mekkora feneke van a tanknak, abban simán elveszik a 8L-nél kevesebb anyag (asszem annyi a min.)
ha működik a pumpa a tankban, akkor is alulról szívja a gázolajat, ha teli van, viszont ha rossz az üzemanyagszint mérő, előfordulhat, hogy kevesebb van benne, mint gondolod
Először is. Ha jó az adagolód vigyázz rá és mindíg jó minőségű üzemanyag szűrőd legyen fenn! Ha cseréled nagyon körültekintően TISZTÁN!
Nem nyerő lefogyasztani a tankot mert ki tudja milyen trutyis az alja. A tankban lévő szintjelzőt kiszedheted, megtakaríthatod, de nullát mutatni?!?!?! Ha van BC4-d ott 8literig decire meg lehet nézni mennyit lát.
A tankban lévő szivattyú ha nem megy akkor tud lelevegősödni a rendszer kb20liter alatt. Ez a szivattyú tud fejfájást okozni...
Én először is tankolnék bele min. 10 litert. Aztán ha beindult, kicsit járatni, h. mindenhol legyen gázolaj. Ha utána is szar, akkor lehet keresni a hibát. Out szelepet meg csavarozd le a csővel együtt, és dobd át a jobb vállad felett, s tegyél helyére üzemanyagcsövet.
A következő a problémám: Most kicsit kifogyasztottam a gázolajat. Még nem ég a lámpa, de induláskor már 0-n áll a mutató.
A kérdés, hogy ezzel összefügghet-e az, hogy levegősödik a szűrő és az adagoló közötti cső + az autó eddigi szokásától eltérően nemhogy pöccre, de másodikra sem könnyen indul? Eddig iszonyat precízen AZONNAL röffent hidegen-melegen!
Gázolajfolyást sehol nem látok. Nyilván szerzek majd valahonnan gázolajat és töltök rá pár litert, de ha nem az a baj, akkor hol keressem a hibát?
Az adagolónál látszani kellene ha folyik?
Gyanús, hogy EZ a motor ugyanezt produkálta a donorban is, VISZONT ebben a kocsiban még nem volt vele gond.
Ha elindul utána is "jönnek" a bubik feszt, nem is értem hogyan működik???
Egy ismerősöm ismerőse keres automata váltót e34-hez.Amit lehet tudni:'92-es 525i, 4 sebességes.Ha valaki tudja milyen lehet ezen a tipuson (gondolom ZF ), vagy tud ilyet Budapest környékén, az légyszi hívjon, vagy írjon!
Szia! Hogy mit cserélt ki konkrétan azt nem tudom, nem voltam ott, csak leadtam az autót. De eléggé lesújtott a tudat, hogy 50ekm-t bírt ki csak. Úgy gondoltam, le van tudva az adagoló egy időre. Bár ha ti ilyeneket írtok hogy 100ekm, meg 80ekm minimum, akkor lehet hogy nem minden tömítést cserélte esetleg.... Miután megcsinálta elégedett voltam az eredménnyel, de karcsú ez a km. Felhívtam és azt mondta, hogy "hát ezek a tömítések ebnyit bírnak sajnos". Egyébként ömv-nél tankolok. Már megvan a bosch tömítés garnitúra, már csak szakit keresek hozzá. mex86: Ez az Öttevény itt van Győr mellett, érdekelne, nem akarok messzire menni.
én azt a kocsit már eladtam amin volt a műtét. De ismerőshöz ment szal tudom hogy még jó. Ott csak fedéltömítés csere volt fillérekből (azokután nem a Dízel Pityunál hogy elkért 30at azért hogy megmondta hogy fedél baja van), de azóta már kb 60e km-t ment és nem szivárog semmi.
én már vagy 100kKm-t mentem mióta kicseréltem (magam) és csak porosodik a motorérben az adagolóm. (le is kéne már takarítani mert karcosodik) :oDDDD
Milyen tömítés szettet raktatok bele? eredeti Bosch-t? Ott folyik ahol cserélve lett? Vagy most máshol? esetleg azt nem is cserélte ki mert nem volt hozzá szerszáma?
na, megvan, kösz a helpet. végül is levettem a fedelet is, úgyhogy csak a csati műanyag háza maradt ki. nem taknyoltam körbe, mert nem vészes. összejelöltem a jövő hetet is, úgy néz ki, sikerülhetett, mert ahogy végigért a gázolaj, egyből elkapta az érzést. az még kiderül, hogy menetben mit mutat, mert egyik hűtő sincs benn, de ha mást nem, annyit elértem, hogy alapjáraton elgurulok vele. azt biztos tudja. :))))