Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

jmos Creative Commons License 2009.09.03 0 0 4222
És hol a kép?

Nekem a vezeték közepén van egy kis fémhenger.
Arra van ráírva hogy out.
kb. 20x30-as.
Előzmény: Vojnó (4220)
DonIsu Creative Commons License 2009.09.03 0 0 4221

Vojnó

Ez az OUT szelep engem is érdekel. Lszi dobd fel a linket!

Kössz!

 

Illetve még mindig keresek olajteknőt, ha vkinek van, lszi szóljon!

1-es ugyebár:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=1511&mospid=47279&btnr=11_0177&hg=11&fg=10

 

Kössz!

Előzmény: Vojnó (4220)
Vojnó Creative Commons License 2009.09.03 0 0 4220
Ez egy amolyan mondás.... :oD
Innen a 6-s az out szelep és igazából az a dolga, hogy 6-10Bar között kell biztosítania a háznyomást. Ha ezt nem teszi akkor jöhetnek a gondok, főleg ha elöregedett, felkeményedett résolajcsöveknél képes levegőt visszaszívni amitől egyből lelevegősödik a rendszer. (potis fejnél felfelé áll, indukciós fejnél ahogy a képen látod helyezkedik el az OUT szelep.
Előzmény: jmos (4218)
jmos Creative Commons License 2009.09.03 0 0 4219
Van egy másik ufo jelenségem is, hátha valakinek van ötlete:

HIDEGEN, úgy ráznak a kerekek, hogy attól félek kiszakadnak.
Azután nem. Csak 1-2 percig. Mi melegszik be a kormányműben?

Vagy a gumi okozhatja?
Tény, hogy másik kerékkel nem volt ilyen.

De akkor is, melegen miért nem?

KEKE tudsz a környéken valami jó futóművest, aki emberi áron de megbízható munkát végez és kidobálná a rossz gömbfejeket, szilenteket?
Varsányban van Kuszi egyszer.
jmos Creative Commons License 2009.09.03 0 0 4218
OK. Akkor kikiáltom a 20-ast minimumnak és talán nem lesz baj.
Azért elsőre besz@rtam, mert azt hittem a hidegebb idő miatt nem indul.
Na mondom, 428ekm mi? Kompresszió meg nyista?
Megkönnyebbülés volt látni a buborékokat...

Az OUT szelepet még mindig nem írtátok, ok hogy nem kell, de mit árt?
Előzmény: Vojnó (4214)
KEKEtds Creative Commons License 2009.09.03 0 0 4217

Ööö, nekem még csak egyszer villant ki a min. szint lámpa 2007 jan. óta, szóval fogalmam sincs hogy viselkedik vele. De ha belegondolsz mekkora feneke van a tanknak, abban simán elveszik a 8L-nél kevesebb anyag (asszem annyi a min.)

A többire Vojnó, meg Betyár megírta a tutit. :)

Előzmény: jmos (4213)
KEKEtds Creative Commons License 2009.09.03 0 0 4216
Ezt én csakis a te inspirációdra tettem meg! :) De maximálisan jó döntésnek bizonyult!
Előzmény: 525tédé (4211)
gondolatbetyar Creative Commons License 2009.09.03 0 0 4215
ha működik a pumpa a tankban, akkor is alulról szívja a gázolajat, ha teli van, viszont ha rossz az üzemanyagszint mérő, előfordulhat, hogy kevesebb van benne, mint gondolod
Előzmény: Vojnó (4214)
Vojnó Creative Commons License 2009.09.02 0 0 4214
Először is.
Ha jó az adagolód vigyázz rá és mindíg jó minőségű üzemanyag szűrőd legyen fenn!
Ha cseréled nagyon körültekintően TISZTÁN!

Nem nyerő lefogyasztani a tankot mert ki tudja milyen trutyis az alja.
A tankban lévő szintjelzőt kiszedheted, megtakaríthatod, de nullát mutatni?!?!?!
Ha van BC4-d ott 8literig decire meg lehet nézni mennyit lát.

A tankban lévő szivattyú ha nem megy akkor tud lelevegősödni a rendszer kb20liter alatt.
Ez a szivattyú tud fejfájást okozni...
Előzmény: jmos (4209)
jmos Creative Commons License 2009.09.02 0 0 4213
Na de most akkor nem járhatok vele addig amíg kigyullad a lámpa??
Annak meg mi értelme?
Ha beleengedem a mutatót a pirosba akkor levegősödik?

MInd1, teszt lesz.

Apropó, mondtam már mit kezdtem a múltkor melegedéssel?
Nem csináltam semmit. Azóta - egész nyáron - hibátlan...


Előzmény: KEKEtds (4210)
jmos Creative Commons License 2009.09.02 0 0 4212
Na de most akkor nem járhatok vele addig amíg kigyullad a lámpa??
Annak meg mi értelme?
Ha beleengedem a mutatót a pirosba akkor levegősödik?

MInd1, teszt lesz.

Apropó, mondtam már mit kezdtem a múltkor melegedéssel?
Nem csináltam semmit. Azóta - egész nyáron - hibátlan...


Előzmény: KEKEtds (4210)
525tédé Creative Commons License 2009.09.02 0 0 4211
"Out szelepet meg csavarozd le a csővel együtt, és dobd át a jobb vállad felett, s tegyél helyére üzemanyagcsövet."

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Előzmény: KEKEtds (4210)
KEKEtds Creative Commons License 2009.09.02 0 0 4210

Hali "szomszéd"! :)

Én először is tankolnék bele min. 10 litert. Aztán ha beindult, kicsit járatni, h. mindenhol legyen gázolaj. Ha utána is szar, akkor lehet keresni a hibát. Out szelepet meg csavarozd le a csővel együtt, és dobd át a jobb vállad felett, s tegyél helyére üzemanyagcsövet.

Peace

Előzmény: jmos (4209)
jmos Creative Commons License 2009.09.02 0 0 4209
Halihó!

A következő a problémám: Most kicsit kifogyasztottam a gázolajat. Még nem ég a lámpa, de induláskor már 0-n áll a mutató.

A kérdés, hogy ezzel összefügghet-e az, hogy levegősödik a szűrő és az adagoló közötti cső + az autó eddigi szokásától eltérően nemhogy pöccre, de másodikra sem könnyen indul?
Eddig iszonyat precízen AZONNAL röffent hidegen-melegen!

Gázolajfolyást sehol nem látok. Nyilván szerzek majd valahonnan gázolajat és töltök rá pár litert, de ha nem az a baj, akkor hol keressem a hibát?

Az adagolónál látszani kellene ha folyik?

Gyanús, hogy EZ a motor ugyanezt produkálta a donorban is, VISZONT ebben a kocsiban még nem volt vele gond.

Ha elindul utána is "jönnek" a bubik feszt, nem is értem hogyan működik???

(out szelep van)
EEGOR Creative Commons License 2009.08.31 0 0 4208
Vagy 5 hp 18 is jó lehet rá ?!
EEGOR Creative Commons License 2009.08.31 0 0 4207
Hálló!

Egy ismerősöm ismerőse keres automata váltót e34-hez.Amit lehet tudni:'92-es 525i, 4 sebességes.Ha valaki tudja milyen lehet ezen a tipuson (gondolom ZF ), vagy tud ilyet Budapest környékén, az légyszi hívjon, vagy írjon!

oszer85@gmail.com
70/60-777-30

Köszi!
Pali 325 tds Creative Commons License 2009.08.31 0 0 4206

Sziasztok!

Egy pár jó tanácsra lenne szükségem, most készülök kuplung felújításra(szerkezet tárcsa csapágy) nem tud valaki olcso beszerzési forrást?

Szerintetek a gyári tárcsát vegyem vagy a régit kevlároztassam fel.

Segítséget előre is köszönöm.

DonIsu Creative Commons License 2009.08.31 0 0 4205

Sziasztok!

 

Rég jártam erre, a vas is pihen, bár nem tesz jót neki....elmeszesedik. :-)

 

Van vkinek E30 324d-re olajteknője?

 

Köszi!

laci318tds Creative Commons License 2009.08.30 0 0 4204
laci318tds Creative Commons License 2009.08.30 0 0 4203
Szia!
Hogy mit cserélt ki konkrétan azt nem tudom, nem voltam ott, csak leadtam az autót.
De eléggé lesújtott a tudat, hogy 50ekm-t bírt ki csak. Úgy gondoltam, le van tudva az adagoló egy időre. Bár ha ti ilyeneket írtok hogy 100ekm, meg 80ekm minimum, akkor lehet hogy nem minden tömítést cserélte esetleg....
Miután megcsinálta elégedett voltam az eredménnyel, de karcsú ez a km.
Felhívtam és azt mondta, hogy "hát ezek a tömítések ebnyit bírnak sajnos".
Egyébként ömv-nél tankolok.
Már megvan a bosch tömítés garnitúra, már csak szakit keresek hozzá.
mex86: Ez az Öttevény itt van Győr mellett, érdekelne, nem akarok messzire menni.
Előzmény: Vojnó (4196)
cSIGA Creative Commons License 2009.08.30 0 0 4202
küldtem mailt
Előzmény: bmwe34525td (4201)
bmwe34525td Creative Commons License 2009.08.29 0 0 4201
Kettő van ez donor. Szóval ha bármi kell szóljatok!
Előzmény: EEGOR (4200)
EEGOR Creative Commons License 2009.08.29 0 0 4200
Miért ítéled bontásra?
Előzmény: bmwe34525td (4198)
bmwe34525td Creative Commons License 2009.08.29 0 0 4199
Sziasztok Márkatársak,

Bontásra ítélem az 525TDS E34 diamantschwarz kombimat.
Frissen felújított motor ( 3000km-el ezelőtt) garantált 250eKm
manuál váltó
4Xel ablak
Szép első ülések könyöklővel
2xairbag
vonóhorog
hibátlan szélvédő
stb stb
Ha valakinek szüksége van alkatrészre kérem jelezze glevélben
vagy húsz3346ooo-án
bmwe34525td Creative Commons License 2009.08.29 0 0 4198
Sziasztok Márkatársak,

Bontásra ítélem az 525TDS E34 diamantschwarz kombimat.
Frissen felújított motor ( 300km-el ezelőtt)
manuál váltó
4Xel ablak
Szép első ülések könyöklővel
vonóhorog
hibátlan szélvédő
stb stb
Ha valakinek szüksége van alkatrészre kérem jelezze glevélben
vagy húsz3346ooo-án
mex86 Creative Commons License 2009.08.29 0 0 4197
én azt a kocsit már eladtam amin volt a műtét.
De ismerőshöz ment szal tudom hogy még jó.
Ott csak fedéltömítés csere volt fillérekből (azokután nem a Dízel Pityunál hogy elkért 30at azért hogy megmondta hogy fedél baja van), de azóta már kb 60e km-t ment és nem szivárog semmi.

Előzmény: laci318tds (4195)
Vojnó Creative Commons License 2009.08.29 0 0 4196
te mijapitsát tankoltál beléje? ;o)

én már vagy 100kKm-t mentem mióta kicseréltem (magam) és csak porosodik a motorérben az adagolóm. (le is kéne már takarítani mert karcosodik) :oDDDD

Milyen tömítés szettet raktatok bele? eredeti Bosch-t?
Ott folyik ahol cserélve lett? Vagy most máshol? esetleg azt nem is cserélte ki mert nem volt hozzá szerszáma?
Előzmény: laci318tds (4195)
laci318tds Creative Commons License 2009.08.29 0 0 4195
50ekm-t/másfél év-et bírt ki az új tömítés, amíg jó volt addíg fasza volt.
És neked?
Előzmény: mex86 (4192)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.27 0 0 4194
kiütöttem hátrafelé a picsába.
nem hullott össze.
:))))
Előzmény: Steeef (4188)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.27 0 0 4193
na, megvan, kösz a helpet.
végül is levettem a fedelet is, úgyhogy csak a csati műanyag háza maradt ki.
nem taknyoltam körbe, mert nem vészes.
összejelöltem a jövő hetet is, úgy néz ki, sikerülhetett, mert ahogy végigért a gázolaj, egyből elkapta az érzést.
az még kiderül, hogy menetben mit mutat, mert egyik hűtő sincs benn, de ha mást nem, annyit elértem, hogy alapjáraton elgurulok vele. azt biztos tudja.
:))))
Előzmény: Törölt nick (4176)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!