Keresés

Részletes keresés

TyerCorp01 Creative Commons License 2010.04.29 0 0 6437
Miért, tán belelátok én a Te műhelyedbe? :)
Előzmény: Törölt nick (6436)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.29 0 0 6436
Há mé nem szótá':))
Pedig itt hányódott már több mint 1 éve...
Előzmény: TyerCorp01 (6435)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.04.29 0 0 6435
Na mondjuk egy olyan bing jól mutatott volna a csepelemen. :)
Előzmény: Törölt nick (6433)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.04.29 0 0 6434
Igazából annyi mindenen múlik ez, amit nem vettek figyelembe akkor se a csehek, se most mi, hogy emiatt nem kell aggódnod... :)
Előzmény: Törölt nick (6433)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.29 0 0 6433
Nem az új, Simsonra való,ez még Balkanon volt...régi ótvar karbi... bilincses.Alul letekerhető poharas úszóházas...csak a torok mérete miatt mondtam h 17.
turbulencia csak akkor lehet ha falba ütközik a cucc...nem?
Tehát ha kisemm vmiben folytatódik a karb.
Ha kicsit nagyobb az nem gáz...?Nincs fal csak nagyobb lett kicsit a csonkon a nyílás...:)
Előzmény: TyerCorp01 (6431)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.29 0 0 6432
Nem lehetett élvezetes biciklizés :D
Előzmény: Törölt nick (6430)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.04.29 0 0 6431
Volt Bing17-esed??? :(

A lényeg az, hogy a karbival egyvonalban legyen belül a turbulenciák elkerülése végett. :)
Előzmény: Törölt nick (6430)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.29 0 0 6430
Szívócsonk és henger közé jó a műszaki rajzlap tömítés v oda vmi húsosabb kell?Pl klingerit...?
Ma bótoltam 1 jót...igaz hajnali 3 kor keltem,és teherautók közt egy sötét parkolóban köttetett a város másik végén...(bicajon persze ohne lámpa,fosás míg elment mellettem a zsaruság...)
Szal Delta oldal és far idomot 3 belsőt, 1 Riga külsőt meg 1 bing 17-es karbit adtam, cserébe 1 karbihiányos Mustang blokk jött a hátizsákomba:)(qurvára szúrta hazafele a hátam...de nem érdekelt:))
Rajta a szívócsonk,könyök,karok...drót minden...
Már a 3. szívócsonkot látom házilag felbővítve...de mindenki csak a kör nagyobbításáig jut el...ez sztem csak fél megoldás nem?????
Én téglalapra martam ki...nagyjából picit nagyobb mint a karbi lyuka...

kelsza Creative Commons License 2010.04.29 0 0 6429
Nekem nem volt benne, bár nem hiszem, hogy előttem valaki háborgatta volna. Szerintem ez is tipustól függ, mikor milyen drága volt az anyag.
Előzmény: TyerCorp01 (6428)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.04.28 0 0 6428
Elképzelhető, hogy létezett, végülis egy 30-35 éves motorról beszélünk, azidő alatt elég sokszor leszedhették már a hengert, hengerfejet, és az ilyeneket mindig elfelejtik a népek visszarakni, nameg nem is fúj ki nélküle, ellenben picit erősebb.
Előzmény: zolee73 (6427)
zolee73 Creative Commons License 2010.04.28 0 0 6427
Sziasztok.  A mustangnál a henger és a hengerfej közé való valamilyen tömítés vagy gyűrű? Mert az egyiknél találtam a másiknál nem.
Taxxi Creative Commons License 2010.04.28 0 0 6426
Felraktam a kerekeket, kész a kormány! :D Hétvégén, főleg vasárnap megpróbálok minél többet haladni! :D
zolee73 Creative Commons License 2010.04.27 0 0 6425
Köszönöm.
Előzmény: TyerCorp01 (6410)
zzzsmile Creative Commons License 2010.04.27 0 0 6424
Én nem is nyúltam hozzá >>> nem is folyik :)
Előzmény: TyerCorp01 (6418)
zzzsmile Creative Commons License 2010.04.27 0 0 6423

Akkor várom hogy ki szeretne belőlem hasznot húzni: A 20-as Honda DAX karbimhoz kellene egy szívótorok, hogy fel tudjam rakni a Mustangra. Ha valaki megoldja, kifizetem. Vagy ha tudtok valakit Bp-en aki ilyet csinál akkor szóljatok! Köszi!

flathead Creative Commons License 2010.04.27 0 0 6422
Hááát nem tudom, én egyszer láttam és szedtem szét K60-at, de nem voltam elájulva. Mondjuk a mérete elég vicces, és az viszont szimpatikus, hogy van rajta szivató, na és milyen egyszerűen van megoldva. Kár, hogy ezt a jikovból kihagyták. De ha jól megy a K60-al, akkor lehet, hogy én is szerzek egyet :-) Most egyelőre a Keihinnel játszadozok.
Előzmény: Taxxi (6416)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.04.27 0 0 6421
2 perc a Mustangét átmosni teljesen, csak féktisztító meg egy lapos csavarhúzó kell neki.
Előzmény: Taxxi (6420)
Taxxi Creative Commons License 2010.04.27 0 0 6420
A karbi dugulás az minden típusnál ismert, idővel mindenhol előjön. Sokan panaszkodnak meg elszaroznak járműveket, közbe csak egy órát kéne rá szánni, hogy az alapvető dolgokat elvégezzék, de nem, inkább eldobják a gépeket...

No persze az ilyen emberkékből húzunk mi hasznot! :P ;-)
Előzmény: kelsza (6417)
Taxxi Creative Commons License 2010.04.27 0 0 6419
De van perpill 3 fajta karbim, Jikov, K 35 B, meg BVF 16 n1. Mind a hármat ki akarom próbálni kíváncsiságból! :P :D
Előzmény: Taxxi (6416)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.04.27 0 0 6418
Ezért nem szabadott volna valakinek előtted hozzányúlnia az úszószinthez...
Előzmény: flathead (6414)
kelsza Creative Commons License 2010.04.27 0 0 6417
Hát elég egyszerű, anno a folyamatos karbidugulások miatt dobták el a gépet. Meg nem is értettek hozzá.
Előzmény: flathead (6414)
Taxxi Creative Commons License 2010.04.27 0 0 6416
Én Riga karbit tervezek rárakni. :D
K 60 B, ahogy ajánlották! :D
Előzmény: flathead (6414)
Taxxi Creative Commons License 2010.04.27 0 0 6415
Hát ezzel a géppel valaki csúnyát zakózhatott, a váz is kissé furán áll, de egyelőre ez mindegy, a lényeg hogy gurulna már! :D Meg persze majd idővel meg lesz az is csinálva. :D
Előzmény: flathead (6407)
flathead Creative Commons License 2010.04.27 0 0 6414
Az enyém folyamatosan csöpög menet közben, ha lejjebb állítom az úszószintet, akkor meg szarul megy, hörög, kihagy, stb...
Előzmény: TyerCorp01 (6413)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.04.27 0 0 6413
Meg ez csak addig folyik, amíg úsztatod. :) ...legalábbis az enyém így tesz.
Előzmény: flathead (6411)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.04.27 0 0 6412
Áá, én rájöttem, hogy erre a motorra ez a tökéletes, ide nem kell jobb. :)
Előzmény: flathead (6411)
flathead Creative Commons License 2010.04.27 0 0 6411
A mustang Jikovja tényleg egyszerű, mint egy faék. Egyetlen bajom vele, hogy folyik.
Előzmény: TyerCorp01 (6409)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.04.27 0 0 6410
Szia!
Gyújtásállítás pofon egyszerű: állítsd be a kalapács legnagyobb nyitását kb 1 milire, majd tekerd úgy az alaplapot, hogy a dugattyú felső holtpontja előtt 1.5 milivel nyisson.
Előzmény: zolee73 (6392)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.04.27 0 0 6409
Hát ha valakinek a Jikov is meghaladja a képességeit, az járjon gyalog.
Előzmény: kelsza (6408)
kelsza Creative Commons License 2010.04.27 0 0 6408
Nekem csak egy horpadás van a tankon, de abba beleillik a csavarnyúzó feje :DDDDDD Valakinek gondolom már a töke tele volt a Jikovval. :DDDDDD
Előzmény: flathead (6407)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!