Keresés

Részletes keresés

Traubi Creative Commons License 2015.01.18 0 0 6944

Nincs kétségem, hogy az lesz, de félreértsz. Nekem nem ezzel van bajom, hanem a pl a másik két szintén rövidebb szakasszal.

Előzmény: pirosalmabumm (6942)
pirosalmabumm Creative Commons License 2015.01.18 0 0 6943

bár nem lesz egyszerű fizetőssé tenni, hiszen van egy jópár település ami csak a 8-as úton megközelíthető, ugyanis itt nincs párhuzamos főút...

Előzmény: pirosalmabumm (6942)
pirosalmabumm Creative Commons License 2015.01.18 0 0 6942

jó meglátás, a 8-as útnak valóban vannak autóút kiépítettségű szakaszai, ezek leginkább az utóbbi időben épültek ki, pl litéri csomópont, Márkó elkerülő.

 

Azonban ezek nem alkotnak egy hosszabb, folyamatos szakaszt, és ha 3-4 kilométerneként váltakozna az autóút/főút/autóút/főút akkor meg az lenne a bajod.

 

De ne aggódj, lesz az még fizetős...

Előzmény: Traubi (6940)
pirosalmabumm Creative Commons License 2015.01.18 0 0 6941

nincs szintbeli kereszteződés, nincs buszmegálló, nincs zebra, nincs útmenti ingatlanra behajtás, nincs sorompó, tilos megállni, stb., mindettől gyorsabb haladást tesz lehetővé mint egy sima főút.

Előzmény: aptohu (6934)
Traubi Creative Commons License 2015.01.18 0 0 6940
Előzmény: pirosalmabumm (6933)
XANTIi Creative Commons License 2015.01.18 0 0 6939

Nem a klasszikus gyorsforgalminak nevezett útért. Hanem a Ferihegy2 elött lévő 400 méteres szakaszért. A régi gyorsforgalmival csak az 1-es (most halott) terminált tudod elérni.

Előzmény: bean (6937)
aptohu Creative Commons License 2015.01.18 0 0 6938

Az attól függ, hogy mit nevezel Ferihegyi gyorsforgalminak...

Előzmény: bean (6937)
bean Creative Commons License 2015.01.18 0 0 6937

A ferihegyi gyorsforgalmi igénybevételéhez kell matrica?

aptohu Creative Commons License 2015.01.18 0 0 6936

Erre azért figyelnek, így is elég nevetséges volt az egész.

Ha MSZP-s nyer februárban, akkor sem lesz autóút.

Előzmény: weltbummler (6935)
weltbummler Creative Commons License 2015.01.18 0 0 6935

Ez nem indok arra,hogy ne fizess.

Előzmény: aptohu (6932)
aptohu Creative Commons License 2015.01.18 0 0 6934

Nekem lenne, ha már ennyire értesz hozzá.

Ez mitől autóút:

 

https://www.google.hu/maps/@47.789448,19.160839,3a,75y,108.88h,71.36t/data=!3m4!1e1!3m2!1sJXmj8xQvaE2aP6h1AjjiMw!2e0

Előzmény: pirosalmabumm (6933)
pirosalmabumm Creative Commons License 2015.01.18 0 0 6933

"a 86-ossal megegyező minőségű 2*2 sávos bevezetője van"

 

a 8-asra gondolsz? mert ott nincsenek elválasztva a forgalmi irányok, és vannak szintbeli kereszteződések, tehát NEM lehet autóút. Ez nem hasraütögetés...

Ez nem a sávok száma alapján döntődik el. Az Üllői sem autópálya hiába van 2x4 sáv...

 

Egyéb _aprócska_ különbség, hogy a 8-as mellett nincs párhuzamos másik út.

 

Egyéb kérdés?

 

 

Előzmény: Traubi (6926)
aptohu Creative Commons License 2015.01.18 0 0 6932

A veszprémi elkerülő mióta világ a világ, főút, nem is lehetne átminősíteni autóúttá, műszakilag nem alkalmas rá.

A Fehérvár utáni 2x2 sáv sem tud autóút lenni, mert ott is szintbeli kereszteződések, buszmegállók vannak, így műszakilag az sem alkalmas autóútnak. Ha ezeket kiküszöbölik a további fejlesztés során, az is autóút lesz, tehát fizetős.

Lényegében ott jártak jól, ahol nem erőltették az autóút műszaki tartalmat, hanem megelégedtek a főúttal: most nem fizetnek.

Előzmény: Traubi (6926)
aptohu Creative Commons License 2015.01.18 0 0 6931

A városhatárt nem a gugli térképe mondja meg, hanem ahova a közútkezelő kiteszi a lakott terület vége táblát (fehér tábla). A rendelet szerint az ezen kívüli autópályák és autóutak fizetősek.

Egyébként az M1-M7-nél az Egér útnál van a tábla (Budapest tábla vége után kb. 1 km), az M5-nél a Tesco lehajtó után (táblától kb. 500 m), M3-nál a Szentmihályi úti felüljáró után (táblától 0 m).

Írásom arra vonatkozott, hogy a rendeletalkotónak az a szerencséje, hogy az autópályák a 0-son belül kezdődnek, így egyszerűen be tudtak vonni olyan szakaszokat, amiket több százezren használnak. 

Előzmény: Replay (6929)
aptohu Creative Commons License 2015.01.18 0 0 6930

Lakott területen kívül van (város vége táblán kívül). Nincs autópálya vagy autóút lakott területen belül!

Előzmény: Replay (6928)
Replay Creative Commons License 2015.01.18 0 0 6929

A gugli budapest térképe szerint az autópályák nem a városhatártól indulnak, nézd meg az M5t, M3-t. A fizetős szakaszok is igy lettek kitalálva.

https://www.google.hu/maps/place/Budapest/@47.4805856,19.1303031,11z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x4741c334d1d4cfc9:0x400c4290c1e1160

 

Előzmény: aptohu (6925)
Replay Creative Commons License 2015.01.18 0 0 6928

Hát az M51-es autóút Budapest területén van teljesen a lenti linken lévő térképen és mégis fizetős lett.

http://hu.wikipedia.org/wiki/M51-es_autóút_(Magyarország)

 

Előzmény: aptohu (6925)
Traubi Creative Commons License 2015.01.18 0 0 6927

Gyökkettőagyúak alatt kit értesz? Az államtitkár elvtársaidat?

Előzmény: pirosalmabumm (6918)
Traubi Creative Commons License 2015.01.18 0 0 6926

Veszprém úgy jön ide, hogy pl a 86-ossal megegyező minőségű 2*2 sávos bevezetője van. Tehát az, hogy mi autóút egyáltalán nem valami objektív mérce szerint van, hanem hasraütögetés alapján, meg a pillanatnyi politikai érdek szerint.

Előzmény: pirosalmabumm (6918)
aptohu Creative Commons License 2015.01.18 0 0 6925

Még az a szerencse, hogy az autópályák és autóutak a város vége táblától indulnak (95%-ban Budapestre gondolok, hiszen a bevétel is onnan van), mert ha a 0-stól kezdődnének, ment volna a fejvakarás a magyarázatot illetően, hogy milyen ok miatt legyenek fizetősek a bevezető szakaszok is, nehogy valaki elérje ingyenes a körgyűrűt, amit a világon mindenhol azért építenek, hogy a városról levegyék a forgalmat. 

Előzmény: pirosalmabumm (6918)
aptohu Creative Commons License 2015.01.18 0 0 6924

Az államtitkár szerint így néz ki a matek:

 

1. x autós spórol a megyei matricával (pl. országos éves helyett megyeit vesz) + y autós kénytelen megvenni a megyeit, ami neki eddig ingyen volt = 0

 

2. kamionok 5% emelés (kb. 8 mrd Ft) + új kategóriák = 20 mrd Ft.

 

Innen kell kiindulni, mert ezek - állítása szerint - hozzáértő számítások után jöttek ki. És amíg nem telik el egy év, addig nem lehet megcáfolni.

Szóval felejtsük el ezt a leginkább kamionok, meg tranzit kamionok fizetik majd (értem én, hogy jobban hangzik, ha rájuk kenjük), meg a román kisbuszosokat, nagyságrendileg nem számottevőek. Az ilyen véleményeket betudjuk annak, hogy mostanában a külföld utálata van kiadva.

 

Aztán ha 1 év múlva nem jön ki a matek, akkor majd lehet új magyarázaton gondolkodni.

Előzmény: pirosalmabumm (6904)
King_of_Giants Creative Commons License 2015.01.18 0 0 6923

Azért elkerülő mert ott akarják Lkerülni az útdíjat a nem hazaffyak

+engedhetetlen!

Előzmény: ZSOTYESZ (6921)
King_of_Giants Creative Commons License 2015.01.18 0 0 6922

Ha meg omladozik a ház, felemelik a közösköltséget

Most felemelték

+ eu ingyen támogatás és ha idejön egy eu-s autós fizetnie kell mégis

Előzmény: Peter_Cs (6910)
ZSOTYESZ Creative Commons License 2015.01.18 0 0 6921

http://rtl.hu/rtlklub/hazonkivul/a-dij-amit-lohalalaban-vezettek-be-es-kaoszt-okozott

 

Azért nevezik elkerülő utaknak, hogy a településeket tehermentesítsék az átmenő forgalomtól. Ha fizetőssé teszik ezeket, az autósok kényszerből használják a kis utakat és minél hamarabb át akarnak vergődni rajtuk, mert dolguk van, nincs idejük városnézésre.

Előzmény: Traubi (6917)
hajléktalan úr Creative Commons License 2015.01.18 0 0 6920

Megvan a megoldás : vissza kell minősiteni az m0-ást egyszerű főúttá és máris nem kell rá matrica.

Előzmény: pirosalmabumm (6918)
pirosalmabumm Creative Commons License 2015.01.18 0 0 6919

jó szórakozást a következő 11 hónapra. Ennyi erővel lottózhatnál is.

Előzmény: BözsiBözsi (6913)
pirosalmabumm Creative Commons License 2015.01.18 0 0 6918

öööö hogy is jön ide Veszprém? ahol egy darab autóút/autópálya sincsen?

 

 

akkor mégegyszer, hátha a gyökkető agyúak is felfogják: nem az "elkerülő bevezető utak" lettek fizetősek, hanem az autóutak és autópályák.

 

 

 

Előzmény: Traubi (6916)
Traubi Creative Commons License 2015.01.18 0 0 6917

Most ment (gondolom ismétlés) a Házon kívül, egy államtitkár nyilatkozott a témában. Szerinte az elkerülő utak melletti településeknek JÓ a rencer, mert így az autósok bemennek, és többen látják a falut, várost!

Hihetetlen, ekkor a balfék hogy lehet valaki?!?! :)))))))))) Államtitkár!! LOL!!

Traubi Creative Commons License 2015.01.18 0 0 6916

az "elkerülő bevezető utak matricáztatása" pedig együtt jár a megyei rendszerrel. Ha ez az ára a megyei rendszernek, akkor ám legyen.

 

Kivéve Veszprém. Szigorúan szakmai alapokon persze.

Előzmény: pirosalmabumm (6904)
toloba Creative Commons License 2015.01.18 0 0 6915

Nem személyes adat...szóval mikor jár le?

Előzmény: pirosalmabumm (6912)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!