Csumi! Akár hogy is keresem az a kivágást ,de nem találom .Szerintem az orosz nagytesó az enyémről valahogy lehagyta! A vezérlés jelek viszont meglettek,köszönet érte Lalinak!!
Köszi a segítséget.A főtengely és a vezérműtengely között a jelet megtaláltam,de a vezértengely és a gyújtáselosztó közöttit azt sajnos sehol nem látom!!
Sziasztok valamiért nem enged képet feltőlteni gyári festés elég kopot de a motorban vagy 20űzemora van én vetem bele Nyiregyházán gyári eke +tollólap az is gyári nem maszek. SZERINTETEK MENYIT ÉR IGY MEG PIROS RENDSZÁM.
Megint segítségeteket szeretném kérni!!A főtengely csapágyam megadta magát ,amit sikeresen ki is cseréltem,de úgy gondoltam,hogy a fordulatszabályzó részébe is bele nézek.Ki is húztam az egész szabályzót a házból,de utánna láttam hogy fogaskerékkel együtt jött ki. Ami nem is lenne baj,csak semmilyen vezérlés jelet nem látok rajta!!A motorom pontos típusa UD-25. Szerintek hol találom a jeleket??
SZIASZTOK FORÚMOZOK NEKEM IS VAN EGY T-012-ES TRAKIM M-ZÁROLT MOTORRAL PIROS RENDSZÁMMAL PÁR MUNKAESZKÖZZEL SZERETNÉM ELADN MENNYIT ÉRNE MEG SZERINTETTEK??
Ha a gyujtást mint egységet leveszem a trakiról és kézzel tekergetem tökéletesen adja a szikrát. Gyujtókábeleket és a gyertyákat cseréltem. Aban a pillanatban ahogy felrakom a helyére rögtön megbolondul, csak néha ad szikrát egy egy darabot.
Legolcsóbban új karbit az East-Car nál kaphatsz.Keres rá a neten ők kifejezetten ilyen szocreál műremek alkatrészakben utaznak. 6000 Ft de patent. A benzinpumpával nincs gond mert a Polák karbinak van egy saját visszatérő ága ezért amennyivel többet ad neki azt visszaküldheted a tankba. Ezt kell csak megoldani +1 cső és egy csatlakozás a tankon. Én egy Opel fék légtelenítő csavart tekertem beke a tank-ba és azon küldöm vissza. Tényleg nagyon egyszerű.
Ez a motor eredendően a Zaporozsec alapjaira épített aggregátor motor. Sokat selejtezett ki a honvédség, és ezek az eszközök Nyíregyházára, és Marcaliba kerültek javarészt.
Brand information: The 982807 (GPZ) bearing has following brand: GPZ. It was manufactured on the territory of the former Soviet Union,, after the Soviet Union disintegrated into a number of small factories (MPZ, SPZ, UBS, EBC, SBP..). The GPZ brand still exists and is manufactured in the domestic market but also from an earlier production bearings can be found in general.