Keresés

Részletes keresés

Ma32 Creative Commons License 2013.04.21 0 0 3951

Ja és a karom rövid.Ezért elég bénán görnyedek ilyen hasalóson.

Előzmény: triple1050 (3947)
Ma32 Creative Commons License 2013.04.21 0 0 3950

Van hozzá utángyártott kapaszkodó.Szvsz irtó hülyén mutat rajta.Nekem még nem panaszkodott utas.

 

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_trksid=p5197.m570.l1313.TR0.TRC0&_nkw=triumph+street+triple+grab+rail&_sacat=0&_from=R40

 

 

Gumit és eddig két helyről vettem az újat a  Revolutionmotornál vettem 60-ért.

 

Meg használt szettet tartalékba 18500-ért egy Power 2ct/road2 hátsót.

triple1050 Creative Commons License 2013.04.21 0 0 3949

Ha új gumit akarsz akkor a www.r2motor.huoldalt nézd meg mert, ott találod a legjobb árakat. A Pirelli  Angel, ami esőben és pályán is megállja a helyét 58800ft párban 120/70-180/55. A Michelin Pilot Pover2TC 55200ft. A Metzeller M5 interact 60300ft. Ezek a legjobbak ha az élettartam is számít. És ha náluk fel is rakatod 1000ft/ kerék áron, fel is pattintják neked. Ha nem újat akarsz akkor, böngéssz a képes motor.hu-n.

Előzmény: Black Smile (3942)
triple1050 Creative Commons License 2013.04.21 0 0 3948

 Gyárilag alapban nem jár hozzá, és ha lehet is extaként venni hozzá hátsó kapaszkodót mint a speed-hez aminél van az ülés alatt csavarhely, az 30ezer körül van. De tudok valakit Pilisvörösváron aki csinál kapaszkodókat, csomagtartókonzolt . Nemrég csinált a Hayabusájára is egy tankkapaszkodót.

Előzmény: Black Smile (3946)
triple1050 Creative Commons License 2013.04.21 0 0 3947

Az én 176 centimmel nem rossz.

Előzmény: Ma32 (3945)
Black Smile Creative Commons License 2013.04.21 0 0 3946

Csak tegnap élőben tűnt fel, hogy a motoron nincs üléskpaszkodó, de ahogy a netet nézem, egyik képen sem látok. Va nvalamilyen utólag felszerelhető kapszkodó, vagy az utas csak a vezetőbe tud kpaszkodni? A tankra felszerelhető kapaszkodók kissé drágák.

Ma32 Creative Commons License 2013.04.21 0 0 3945
Nem rossz az rr de brutal kenyelmetlen lehet.
Előzmény: triple1050 (3939)
Ma32 Creative Commons License 2013.04.21 0 0 3944
Engem az ules alatti csupa benzin/olaj izgatna picit nem a vaz meg teleszkop.indexet ebay-en ki lehrt fogni
Olcson.
Telo gorbeseget tenyleg csomoron Hori Laci megoldja.
Ha megy szerelo akkor negnezetnem vele hogy egyenesen fut e es ha igen a tobbi miatt lealkudnam 990 re.
Előzmény: Black Smile (3942)
bika74 Creative Commons License 2013.04.21 0 0 3943

Bukógomba.... most megnéztem az LSL-t, a felszerelő kit 20e, plusz maguk a gombák.

 

Gumiban nem tudok tanácsot adni, én eléggé túrásan megyek, ahhoz vettem az Angelt.

 

indexből meg bármelyik univerzális feltehető szerintem.

 

Érdemes egyébként megkérdezni a Triumphosokat is, hátha van valami megrendelt, de el nem vitt darabjuk.

Előzmény: Black Smile (3942)
Black Smile Creative Commons License 2013.04.20 0 0 3942

A kisebb horzsolások, esztétikai hibák nem annyira zavarnak, azokkal együtt tudnék élni. De ha tényleg akkorát kapott a motor, hogy elgörbült a villa, akkor inkkább nézek mást.

De ha végülis a váz-futómű oké, akkor is kell 1 szett gumi, 1 pár bukógomba, hátsó index(ex). Gumiból mi vált be a Streeteken? Bukógomba, index mennyibe kerülhet?

Előzmény: triple1050 (3939)
bika74 Creative Commons License 2013.04.20 0 0 3941

Kapott új gumit a gép, stílszerűen egy Sprint ST-re Angel ST került. :-)

bika74 Creative Commons License 2013.04.20 0 0 3940

Ja, amikor én néztem, akkor pöccre indult.

Előzmény: Black Smile (3933)
triple1050 Creative Commons License 2013.04.20 0 0 3939

A külső horzsolásoknak csak esztétikai jelentősége van. Az én speed-em is harcedzett volt már mikor megvettem akkor is, de jól össze lett rakva és nincs vele gond szépen fut. Viszont egy voltmérőt vigyetek és mérjétek ki a töltést, nem e azért atta fel az akksi mert nincs elég kraft. A telóra van ember Csömörön aki patentul megcsinálja ha netán nem jó.

A barátnőm végül azért nem street-et vett mert Honda fan, és egy Honda CBR600RR volt az álma. Egy VFR400R je volt és én próbáltam rábeszélni a streetre hogy, ne fekvőtámaszos motoron tanulja a nagyobb köbcentit, mert hát alacsony a drágám és elég nehezen ér le a lába. El is vittem a Triumphba és ment egy karikát a street-R-el és tetszett is neki, hogy nem kell hasalni rajta és könnyen irányítható. Egy ideig úgy volt hogy street lesz de, aztán jött egy RR nagyon jó áron, ígyhát az lett belőle.

Előzmény: Black Smile (3933)
Ma32 Creative Commons License 2013.04.20 0 0 3938

Fura ez az indafotó.:))))))))))))Ja ott van az is.Még tavaly lőttem.Még van egy-két dolog ami alakításra vár.De halad.

Most még egy átmenetileg kap egy hátsó gumit.Egy pünkösdi orvátra is bekészítewttem egy szett michelin-t.A deklivel kéne kezdeni valamit a váz karcokat elég szépen kikententem javítóval.Szinte nem látni.A kínai fékkar kuka mert rossz a hajlása.És a tank festés a betöltő nyílásnál alakításra szorul mert oldja a benya.Amúgy menni kurvajó,Imádom a futómű/fék combót.Télleg jobb.Csak elszoktam az utsó fél évben a motorolástól.

Előzmény: triple1050 (3937)
triple1050 Creative Commons License 2013.04.20 0 0 3937

Transformers :))! Szép átalakulás és még az én mattfekete csodám is ott van a jobbszélen:))))

Előzmény: Ma32 (3936)
Ma32 Creative Commons License 2013.04.20 0 0 3936

Ez így nem jó.Talán most.

 

http://indafoto.hu/mz32/vegyes

Előzmény: Ma32 (3935)
Ma32 Creative Commons License 2013.04.20 0 0 3935

A kayaba hátsó gátló tipikus tuningtrükk nincs benne átverés.A sima steet-eknél egy csak előfeszítésében állíthatót tettek fel lespórolva a daytona 675 húzo-nyomo fokozatban is állítható gázos tipusát.

Ezt pótolta a csóka szerintem egy ilyennel.Gyári megoldás de csak Street R-nél.

A csupa olaj az nem túl jó.

Pofáraesésnél tipikus sérülés a hátsó lábtartó,tank,váltó vagy fékkar,dekli karosodása csúnyábbnál a váz is kap fenn a tanknál de inkább murvás részen.Én sajnos megtapasztaltam.

Nekem egy kicsit elhanyagolt javításnak tűnik a dolog.

De lehet szívós melóval összehozni belőle jót.

Egy két kép a balos elcsúszás előtti és utáni jelenlegi állapotról hol tartok most.

 

 

remélem sikerült a képek feltöltése.

 

 

 

 

 

http://indafoto.hu/collectioneditor/555137

Előzmény: Black Smile (3933)
bika74 Creative Commons License 2013.04.20 0 0 3934

A 7 liter szerintem inkább hajtásra utal, az én 955-ös motorom fogyaszt apókásan vezetve 5-6 liter között.

 

Egy javított motor, ha rendesen megjavítják, akkor szerintem vállalható - mondjuk azt nem tudom, hogy ki és hol javította.

 

És ezt megnézted már?

http://www.hasznaltauto.hu/motor/triumph/triumph_speed_triple_955i-6773961

Előzmény: Black Smile (3933)
Black Smile Creative Commons License 2013.04.20 0 0 3933

Szia triple1050! Köszönöm a segítséget Neked és mindenkinek, de sajnos egyelőre még nem tartozok a Triumhp-tulajok közé :(. A barátnődnek miért nem tetszett, ha szabad tudni?

Voltam ma megnézni a motort. Laikus vagyok, de ahogy láttam, ez a motor már legalább kétszer megjárta a Hadak Útját. Ahogy bika74 is írta, a jobb fékkaron látszik horzsolás, de a bal kormányvégből is le van horzsolva egy jó darab. Egy-két csavaron, a hátsó lábtartón is látszik, hogy csúsztak vele. De a blokkon, vázon nem láttam sérülést.  A gumik kőkemények, cserélni kell. Az akkumulátor le volt merülve, de bikázással tényleg pöccre indult,szépen járt (eddig csak youtube-on hallottam a 3 hengeres hangját, addiktív :-)). Hátul egy Kayaba rugóstag van, de azt nem tudom, hogy gyári-e. Az ülés alatt a benzinszűrő van? A környéke tiszta benzin/olaj volt. Hátul ledes indexek vanak, a jobb oldali nem működik, kicsit mintha meg is lett volna olvadva a "búra" része. Tudom, használt motor, nem lehet tökéletes, ezekkel még ki tudnék békülni.

A kijelzője működik, aszerint 7,1 liter az átlagfogyasztása, ez normál vagy forszírozott használatra utal?

A legnagyobb bajom, hogy az első villán van pár olyan horzsolás vagy nem is tudom mi, amiről fogalmam sincs, hogy kerülhetett oda. Lefotóztam, felhívtam a Triumph kereskedést, beszéltem egy sráccal, aki nagyon segítőkész volt, leírás szerint emlékzett is a motorra, volt náluk szervízben, de már egy ideje nem járt náluk. Viszont a képekre azt mondta, hogy akkor sérül így a teleszkóp, ha elgörbült, és visszaegyengetik. Ez eléggé elvette a kedvem. Még ajánlotta, hogy nézzem meg a náluk lévő fehér motort, mait Ma32 is írt, de annyit nem akarok motorra költeni.

Most kissé tanácstalan vagyok. Egy szerelő srác még megnézi hétfőn, meglátjuk, mit mond.

Előzmény: triple1050 (3932)
triple1050 Creative Commons License 2013.04.20 0 0 3932

Szia black smile! Ha még nem késő itt a zoli száma 06202265301. Ha kérdi mond neki hogy a matt fekete speed triple-ös Józsitól kaptad meg a számát. Jó régóta hírdetik már azt a vasat. A barátnőm is pályázott rá de aztán CBR600RR lett belőle:)

Előzmény: Black Smile (3930)
bika74 Creative Commons License 2013.04.20 0 0 3931

Sajnos nem tudok más elérhetőséget hozzá. :-(

Előzmény: Black Smile (3930)
Black Smile Creative Commons License 2013.04.19 0 0 3930

Valahogyan el lehet őt érni a szalonon kívül? Holnap reggel mennék megnézni a motort, jó lenne minél többet tudni róla...

Előzmény: bika74 (3929)
bika74 Creative Commons License 2013.04.19 0 0 3929

A Triumph szalon melletti szervizes srác az előző forgalmazónál (a Frontosánál) is dolgozott, és onnan ismerte a motort. Egyből tudta, hogy melyikről van szó, az aranyszínű kormányról. :-)

 

Amit te meg tudsz állapítani egy próbaúton, az az egyenesfutás, hogy a kerekek egy nyomon futnak-e, hogy jó-e a rugózás, effélék.

Előzmény: Black Smile (3926)
Black Smile Creative Commons License 2013.04.19 0 0 3928

Néztem a fehéret is, de annak az ára már túl van a fájdalomküszöbön sajnos, extrák ide vagy oda :-(

Előzmény: Ma32 (3927)
Ma32 Creative Commons License 2013.04.19 0 0 3927

Ki lehet könnyen szűrni................a nagy csatt kinyírja a váznyakat és a blokktartókat a kicsi nem csinál semmit.Tapasztalat.:((((((

Nézd meg a fehéret.Drágább ugyan de..............

Előzmény: Black Smile (3926)
Black Smile Creative Commons License 2013.04.19 0 0 3926
köszi az infót! beszéltem a szervizzel, de alvázszám alapján azt mondták, hogy nem járt náluk a motor. Jó lenne tudni, hogy mennyire volt komoly a sérülés, váz, futómű rendben van-e... sajnos nem hiszem, hogy én meg tudom állapítani, még esetleg egy próbaúton sem :(.
Előzmény: bika74 (3925)
bika74 Creative Commons License 2013.04.17 0 0 3925

Ja, a Triumph szervizese (Zoli) ismeri a motort, hozzá jártak régebben. Csak futólag érintettük minap a témát, szóval lehet, hogy érdemes beszélned vele.

Előzmény: Black Smile (3923)
Ma32 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 3924

Ja a szervíz csak a pesti.

De ők tényleg jók.Csak ajánlani tudom.

Viszont mivel garin túl van a gép így az átlagos kopó-fogyó dolgokat bármikor megcsinálhatod magad is,vagy ha nincs rá elég tapasztalatod egy megbízható független szervízre is bízhatod.Nincs semmilyen különleges trükkje a gépnek attól hogy triumph.Sőt...........szerintem van olyan megbízható mint a alap alkatrészek gyakorlatilag japán árakban mozognak.Tehát fékbetét,olaj,olajszűrő ugyanannyi.Légszűrő bajosabb mert azt csak neten (drága) triumphbudapest (vicces de olcsóbb mintha kintről hozatnád).

A jó hír hogy olajat 10e-renként kéne cserélni szervízkönyv szerint (én 8e-renként teszem) Légszűrőt 20e-renként (12e nél elég retkes így kidobom) kéne.

Talán felvinni pestre 24-30e körül egy szinkronra és esetleg szelepállításra kéne de ha találsz jó a független szervízt és megoldják az se gáz.Nincs annak se semmi különleges angol stiklije.

Én magáról a tipusról csak jót tudok mondani.

Esetleg egy triumphbudapestnél tett átvizsgáláskor kérdezz rá hogy megejtették e rajta a garis fesszabcserét.Ingyenes és alvázszám alapján ki tudják írni ha nem történt meg.Csak ki kell a 2-3 hetet várni míg megjön a cseredarab rá a gyárból.Nincs vele gáz simán lehet használni de volt rá példa hogy ki kelett cserélni így a gyár elé megy.

KB ennyi hibáról tudok.

 

Esetleg ha belefér a keretbe van a pesti kereskedésben egy úrcsücsök gépes 1,5-ért fehérben.Igaz duplaanyi Km-el.Viszont a rajta lévő extrák simán kiteszik azt a 3 kiló árkülönbséget és azt már garisan adják át neked asszem.

Ha nem lenne olyan drág azt az arrow-t simán megvenném.

Előzmény: Black Smile (3923)
Black Smile Creative Commons License 2013.04.15 0 0 3923

Sziasztok bika74 és Ma32, köszönöm a hozzászólást és a szemrevételezést :-)! Nekem még élőben sem tűnt volna fel, hogy nem jól van elvezetve a fékcső vagy nem az eredeti hátsó telszkóp... De örülök, hogy élőben nem tűnik rossznak, lehet, hogy hétvégén is megnézem majd.

Magyarországon csak Budapesten van Triumph szervíz ugye? Kb. mennyibe kerülhet egy átvizsgálás/állapotfelmérés? Jó lenne, ha ránéznének, hogy minden rendben van-e a vázzal, ilyesmi...

Előzmény: bika74 (3922)
bika74 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 3922

Szia, megnéztem a motort. 

 

Korábban estek vele, a jobb oldala sérült meg, de összességében szépen helyrerakták. A jobb index vezetékezésén (utólag hosszabbítva egy kicsit) és a fékkaron (le van súrolva belőle 3 mm) látni egyértelműen csak a nyomokat. Összességében rozsdamentes, ránézésre karbantartott darab. A nepperek azt mondták persze, hogy sérülésmentes, de amikor megmutattam, akkor nem kezdtek el győzködni, hogy rossz a szemem. :-)

 

Menni nem tudtam vele, mert a murvás udvar szélén, autók mögé tették le. 

 

Állítólag Németországból hozták be, a rendszámtáblatartója a Duna Plaza melletti régi triumphos cégé. Van hozzá állítólag szervizkönyv is, de azt nem kerestettem elő. 

Óra szerint 20 ezer valamennyi van benne. 

 

Pöccre indult, jó és egyenletes (a 3 hengerhez mérten egyenletes :-) ) az alapjárat, nagyon jó gázreakciója van.  A fékeket behúztam, és álló helyzetben nem tudtam eltolni a gépet. :-)

 

Szerintem ezekkel együtt korrekt darab, én azért alkudnék belőle valamennyit. 

 

 

Előzmény: Black Smile (3920)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!