A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Eddig ez a három busz volt kint: BPO301 2x, BPI007 1x és a MZE415 1x. Most vasárnap is 412-es megy ki....
Majdnem bedőltem a múlt héten a BKK facebook oldalára kirakott BPO671 képnek, de végül nem jött ki és azt gondolom nem is volt betervezve és talán nem is lesz kint, de pl egy NCA263 is jöhetne még vagy egy BPI415 is, de akár a BPO147 simán beférhetne egyik hétvégére.
Meg tudták tenni, hogy lecserélik az öreg buszokat. Ha az előző tulajdonos (akármilyen okból) a saját pénzének ellensége, arról nem tehetnek.
Amúgy meg... a gazdasági mutatók alakulását elnézve nincs messze az idő, amikor az erdélyi városok fognak Magyarországra használt buszokat adományozni.
Érdekesség, de talán még néhányan emlékeztek arra a kifejezésre, hogy Covid.
Igaz már több év eltelt azóta, de véletlenül az a 2 év állás nem esik egybe a legkeményebb intézkedésekkel Covid kapcsán? (ezek többé-kevésbé egyszerre zajlottak az EU-ban, bár pl. a németek 1 évvel tovább tartották a kötelező maszkviselést tömegközlekedésen és még pár helyen)
Nem bántódtam meg, értem amit mondasz és egyet is értek vele.
Azonban sajnos van az az élethelyzet vagy ezesetben ezer féle miskolci ok ami miatt a buszállományuk fele gyakorlatilag áll.
Szerintem ebben a vismajor helyzetben ami gurul, legyen az egy 20-25 éves jármű máris pluszt jelent az őszi kezdetre.
Én úgy vagyok vele ha adnak fogadd el, ha ütnek szaladj el... Ebben a titulusban nem sértődés lenne a vége, hanem maximális öröm. Az én olvasatomban legalábbis, mert van az a helyzet...
Úgy hiszem még mindig jobb ha egy 25 éves busz gördül be a megállóba mintsem ne jöjjön az a busz és kimaradjon a járat, ami Miskolcon az elmúlt hónapokban rendszeressé vált.
Abszolút nem neked bánás, hanem mindenkit kérek, hogy ebben az ügyben (ami nem ügy de lehet az) az adományozás kifejezést mellőzzük. Jó személyes viszonyom van a MVK menedzsmenttel, hasonló helyzetben igencsak megsértődnék, ha a 2024-es magyar valóságban (ami tudjuk hogy nem acélos, de mégse háború dúl) megkeresne Miskolc, vagy bárki itthonról vagy külföldről, hogy szeretne adományozni nekünk 20-25 éves eszközöket. Itt azért nem tartunk. És ez nem rátartiság, racionalitás. Ilyen eszközök ilyen állapotban ajándéknak sem jók.
Tudom es megis minden alkalommal meglep, hogy mennyivel kulturaltabbak (mint tipus), mint az akar uj Conectok. Mi ugye nem voltunk Citarohoz szoktatva erre delen. Hat, egy megvaltas, hogy legalabb kapaszkodva allva lehet maradni es nem bakkecskezik egyfolytaban.
Hat, ha a feljavitott buszokat, mikor megkaptak, 2 evig rohadni hagytak, akkor azok nem is kellettek nekik. Eros tippem, h inkabb itthon akart valaki villogni ezzel.
Két évet közlekedtek, előtte kb kettőt álltak valóban. De nem tudom, mi lenne az elvárás 20 éves használt buszoktól, szerintem nem az, hogy még 10 évet közlekednek, mint például Budapesten történt és történik több típussal is.