Huuhhh,meggondolom!Az a baj hogy sokat nem érnek hogy érdemes legyen eladni,viszont egy "ereklyével" szegényebb leszek!Talán márkatársi szeretetből,de akkor meg pénzt nem kérek értük
Nos akkor esetleg el tudjuk bótólni az elbótolni valót??? Remélem emlékszel még?? Mert nem akarom nagy dobra verni!! De ha más nem felhívlak oszt jól megbeszéljük!!!!
Hát ha mennék csak porschéval mennék. A meriva nem alkalmas száguldásra. Robogóval ciki lenne :-)))
A legborzasztóbb hogy a porsche nem áll sehogy. Sőt némely dolgot kezdhetek elölről. Direkt elvittem soroksárra a kormányműveshez ellenőriztetni minden rendben van-e, azt mondták minden ok, összeraktam és folyik az olaj. Most rendelek tömítéskészletet, ha megjött lehet szétszerelni az egészet.
Egy halom alkatrészt meg megrendeltem, úgyhogy most várok.....
Úgy gondolom, hogy nincs értelme erről többet írni! Ezeket azért nem értem, de nem kell megmagyaráznod!
"A 100.5-ös méret az nem a fúráshoz gyártott túlméret,hanem ezzel a két mérettel jött ki a 44 motor gyárilag.(100 és 100.5)Különben miért árulnak hozzá javító persely-dugó készletet?"
A Pet katalógusben nem találtam perselyt még mindig! Mik a cm3-ik? A 8 szelepnél még csak megmagyaráznád a 2,7-el persze nem úgy van, de a 3,0-hoz is van 104,5 ott 3,3?
"A főtengelycsapággyal ugyan az a helyzet,mint a dugóval:több mérettel jött ki gyárilag"
Csak a többi kocsinál ott van egy méret meg 2 javító itt meg eleve azzal gyártják. Aha, elhiszem!
"Ha meg acélperselyt raksz bele,nem tudsz olyan kis illesztési hézagot csinálni,mint az alu hengerfalnál,mert a dugattyú gyorsabban kezd el táguni,mint az acél persely,ezért vagy megszorul,vagy ha nagyobb illesztéssel rakod össze,akkor meg billegni fog a dugó és előbb-utóbb megkopik a henger.És ha ugyanezt pl.S2-ben követed el,a billegést a kopogásérzékelő túl nagy előgyújtásnak fogja venni és visszavesz,ezért nem fog menni,vagy egyszerűen hibakódnak érzékeli.De a turbósnál még a turbót is letiltja"
Ha ez így lenne akkor nem lenne egy autó sem aminek öntöttvas blokkja, alu dugója és kopogásérzékelője! És ilyenek pedig vannak!
A 100.5-ös méret az nem a fúráshoz gyártott túlméret,hanem ezzel a két mérettel jött ki a 44 motor gyárilag.(100 és 100.5)Különben miért árulnak hozzá javító persely-dugó készletet?Egyébként én az acélperselyezésre értettem a gányolást.Persze azzal is meg lehet csinálni és még be is indul,csak hát...Na mindegy,kinek a pap,kinek a papné:)))
"Mi a külömbség az én Pet-emben nem szerepeltetett nicasil persely és az acél között?" Ezért kérdeztem,hogy neked meg van-e a gyári működő PET?
A főtengelycsapággyal ugyan az a helyzet,mint a dugóval:több mérettel jött ki gyárilag.
Ha meg acélperselyt raksz bele,nem tudsz olyan kis illesztési hézagot csinálni,mint az alu hengerfalnál,mert a dugattyú gyorsabban kezd el táguni,mint az acél persely,ezért vagy megszorul,vagy ha nagyobb illesztéssel rakod össze,akkor meg billegni fog a dugó és előbb-utóbb megkopik a henger.És ha ugyanezt pl.S2-ben követed el,a billegést a kopogásérzékelő túl nagy előgyújtásnak fogja venni és visszavesz,ezért nem fog menni,vagy egyszerűen hibakódnak érzékeli.De a turbósnál még a turbót is letiltja.
Az én blokkom hengerfala végigrepedt,és ezért kellene egy másik teljesen üres jó állapotu blokk,amibe az enyémet át lehetne fűzni!És azért 85 utáni mert Ákos szerint abban más az olajszivattyu felfogatása!