Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
Üdv,,, egy motorfelujítás után mire lehet számítani,,, henger jó volt,, hajtókar nem lógott,,, dugó, gyűrűk, csapágyak szimeringek, tömítéskészlet, gyári cumó mindenből.. Remélem jó lesz....
Gyárilag a 45 cm3 gépekhez az való ! Én nem szeretem a pici fejeket nagyságrendekkel rosszabbul lehet velük dolgozni ! A Tecomek fej is jó hozzá abból is a 160 fejet szoktam a 343R-hez használni .
van egy Husi 543RS kaszám, gyárilag T35-ös damilfejjel vettem évekkel ezelőtt és utána is T35-öt vettem hozzá ha kellett, most a boltban nem jutott eszembe a neve, és úgy kértem, hogy husqvarna 543 RS-hez kérek damilfejet.
Viszont most egy T45x-et kaptam, (mondjuk már a mérete gyanús volt, de az árából rögtön rájöttem, hogy nem ilyent szoktam venni), de a leírás szerint ez is jó az 543-hoz.
A kérdésem az lenne, hogy ez a jóval nagyobb T45 damilfej mennyiben más mint a T35? Nem terheli jobban a motort? Vagy jobban/rosszabbul lehet vele vágni?
Eredetileg Cseh márka de "a Csehek jobb kínai üzemekben" gyártatják,nekem benzines sövény nyírom van ebben a márkában,megbízhatóan üzemel,jó kis pattogós hangja van,és jól is viszi a sövényt.
Sajnos nem ismerem a típust ,nem tudok mit mondani rá . Gépkönyvben robbantott ábrán meg kell nézni hogyan van benne . Szét kell valamelyest szerelni hozzá ,lendkerék le ,berántó le stb.
Akkor egyszerre a nyíl irányában van a feltekerés csak ne tekeredjenek egymásra a szálak . A lyukba bedugod a nyillal elentétes irányban a damilt és megtöröd a nyíl irányába ,úgy nem tud kijönni a lyukból és tekered egymás mellett a két szálat a nyíl irányában .
Szia. Még csak tegnap volt időm meg nézni az fs 120 kaszát főtengely szimeringes ,abba tudsz segíteni hogy szét kell szednem a motort vagy így is ki tudom "bányászni"?
A motorok jó része szerintem csereszabatos ! A kínai szárra a Kawasaki motor is jó ,ha a furatok stimmelnek meg a kuplung is akkor menni fog a motor cserével . Vagy esetleg át kell tenni az eredeti kuplungot . colostok ,tólómérő !
Ha befelé tekered akkor elfelé zárod a benzint ! Kifelé kap többet de az sem a végtelenségig mert egy idő után túldúsítod és akkor sem megy hanem bele fullad . El kell indítani kissé feltekerjük az alapjáratot és az alapjárati csavarral L kezdve megkeresed a legmagasabbig emelkedő fordulatát és egy negyedet rányitsz ,majd ha ez megvan akkor teljesgázra húzod a gázt és a H csavarral itt is megkeresed a legmagasabb fordulatot és itt is egy negyedet nyiss rá kifelé . Eztán az alapjárati csavarral a magányos nagy csavarral leszabályozod az alapjáratát . Bajt csak ezután keress ,vagy ha ezek nem jártak eredménnyel . A motor rögtön nem fog változni csak ha kijárta a felesleges anyagokat magából 1-2 perc teljes gázon .
Ha a kínai fűkasza késsel bemelegedve elgyengül, és egyre kisebb gázadással beéri, majd leállítható egy nyélgázzal, akkor az kizárólag szimmering lehet, ugye? Hirtelen jelentkezett a hiba, bár előtte mindig damilfej volt rajta, talán nem pörgött annyit, mint késsel néha. Először állítottam a karbin gyorsan keveset, hogy kipörögjön, tehát tkp még inkább elvettem az üzemanyagot, és rövidesen kb ugyanezt csinálta. Nem gondolom, hogy a csavar rázódna, ugye befele kéne tekeredjen a rugó ellenében, plusz nem attól javulna, hogy én is beljebb tekerem... Látok olajat a blokk alján, de már meg nem mondom, hogy a tavalyi, krónikus gyertya mellett kifúvás maradványa-e, vagy kb friss, mindenesetre amit összerakva látok, az nem csillog. Szívótorok műanyag közdarab izé lehet esetleg? A karbi felfogató csavarokat ellenőriztem, okésak. Szimeringgel érdemes a csapágyakat is cserélni?
Le kell szerelni és megnézni kipucolni ,nem egy bonyolult szerkezet ,gondolom a portól beragadt itt ott ,vagy ollant is előforgul a közepén lévő csavar feltágul ,kiesik !