Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

captainb Creative Commons License 2017.09.22 0 1 12118

A műszerfal mögötti csatlakozó füstölt el. Gyakori jelenség HB- nál. Érdemes megszüntetni és forrasztással kiváltani a csatlakozót.

Előzmény: Justitio (12117)
Justitio Creative Commons License 2017.09.22 0 0 12117

S.O.S. segítség kellene...

Tegnap este jöttünk hazafelé,a kormány felől kis füst szállt fel és elment a tompított fény.Reflektor megy,helyzetjelzők,ködlámpák jók.Biztosítékok rendben.

1.4 Lacetti,1995.06.havi jószág.

Mi lehet a gond?

sebike05 Creative Commons License 2017.09.21 0 0 12116

mindegyik jó bele ,már 1 éve csak indonéz jön belőle csak a drágább gyertyák amik japók én inkább átálltam a Brisk Yttriumosra gázoshoz meg a silverre..

Előzmény: Törölt nick (12114)
Törölt nick Creative Commons License 2017.09.20 0 0 12115

A Denso e-katalógus eleve az IK20TT típust hozza LPG-hez.

Előzmény: R!ck4 (12106)
Törölt nick Creative Commons License 2017.09.20 0 0 12114

Köszi, az infót! Az Indonéz gyártásúnak már kevésbé megbízhatóak?
Írd meg légy szíves R!ck4 kedvéért: hogy a K20TT, vagy a K20PR-U11 nem való a Lacettibe.

 

Előzmény: sebike05 (12113)
sebike05 Creative Commons License 2017.09.20 0 0 12113

már csak Indonéz jön 4 különböző nagyker 3 országból.....

Előzmény: Törölt nick (12109)
sebike05 Creative Commons License 2017.09.20 0 0 12112

az alkatrészgyártó oldala se ér semmit mert az isTecdoc alapú MB W639 hez a futóműben elég nagy káosz van  és nem csak a kereskedői katalógusokban hanem a Monroe és a KYB katalógusok is rosszul hozzák még gyári számra is

Előzmény: R!ck4 (12108)
bozsiKA80 Creative Commons License 2017.09.20 0 0 12111

Értem, köszönöm!

Előzmény: ATóthG (12110)
ATóthG Creative Commons License 2017.09.20 0 0 12110

Ez ilyen.

Nekem is furcsa volt.

Az ok: rettenetesen környezetbarát az ECU. :-)

Előzmény: bozsiKA80 (12104)
Törölt nick Creative Commons License 2017.09.20 0 0 12109

Nekem a Denso K20TT, K 20PR-U11, IK20TT típusokat hozza a Denso oldalon a gyertyakereső. Olvastam, hogy a K20TT Indonéziában is készül és Japánban is, az utóbbi a jobb minőség, határon belül melyik kereskedőtől lehet beszerezni Japán gyártásút?

Előzmény: R!ck4 (12108)
R!ck4 Creative Commons License 2017.09.20 0 0 12108

Nem sok időm volt követni a fórumot, de én abból tudok véleményt alkotni, amit a gyártók weboldalán látok. Amerikai autók alkatrészeivel foglalkozom, és tudom, hogy a hazai végek adatbázisa borzasztóan rossz, ezért nem is foglalkozom velük túlzottan. Ami a gyártó oldalán ott van, én annak hiszem. Az u11 meg ott van.

Előzmény: Törölt nick (12107)
Törölt nick Creative Commons License 2017.09.20 0 0 12107

Eddig pont az U11-ről volt szó, hogy nem belevaló, vagy nem?

Előzmény: R!ck4 (12106)
R!ck4 Creative Commons License 2017.09.20 0 0 12106

Csak egy tapasztalat, 3 db gázos Lacettim van, mindben ugyanez  gyertya volt benne, a általában problémamentes üzem mellett belefutottam abba, hogy az egyik picit rángatott, hibát dobott, gyertya ki, hát elég csúnyán szét volt nyílva a hézag, a gyertya kb 12-13 ezer km alatt elhasználódott, holott a motor, a kompresszió, minden tökéletes, nincs baj vele. Utánanéztem, a denso maga nem is ajánlja ezt a gyertyát a Lacettihez (F16D3), hanem egy másikat, a k20pr-u11-et adja.

http://www.globaldenso.com/en/products/aftermarket/plug/catalog/europe/pdf_a/pdfcatalog_eu_au_all.pdf

csak valamiért az itthoni autóalkatrészes cégek listájában szerepel, mint belevaló. Ezek helyett tettem is bele ngk 2756 gyertyákat, eddig jól muzsikálnak, itt a gyártó is ajánlja a típushoz:

https://www.ngk.de/nc/en/product-finder/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/CHEVROLET/LACETTI/BKR6E-11/2501/

Előzmény: Törölt nick (12105)
Törölt nick Creative Commons License 2017.09.20 0 0 12105

A Denso K20TT-ből van értelme Japan gyártmányt keresni, vagy netán csak made in Indonesia elérhető?

bozsiKA80 Creative Commons License 2017.09.20 0 0 12104

Sziasztok!

 

Nemrég lettem boldog tulajdonosa egy 2006-os "1.4 16V Elite AC" Lacetti-nek.

 

Kérdésem... mi okozhatja, hogy késedelmesen veszi a gázt, és lassan ejti a fordulatot?

Mikor gázt adok van egy gondolatnyi szünet, mielőtt megindulna, váltáskor pedig felpörög, mikor kinyomom a kuplungot.

Ha csak simán felengedem a gázpedált, akkor is egy gondolatnyi szünet után jelentkezik a motorfék.

 

Normális ez vagy valami hibás, csere érett? Bocs, ha láma kérdés, de eddig (12 évig) egy "Suzuki Swift 1.0"-át vezettem.

 

Előre is köszönöm a válaszokat, segítséget!

 

takker76 Creative Commons License 2017.09.19 0 1 12103

Yess!

Óriási tiszteletteljes köszönet!

Előzmény: captainb (12102)
captainb Creative Commons License 2017.09.19 0 1 12102

Na lássuk:

 

1. Kihajtod a kart

 

 

2. Egyik kézzel megfogod a lapát motor felőli végét. Másikkal támaszd meg a műanyag burkolatot, hogy ne törd el a kart! A lapátot lassan húzd magad felé:

 

 

3. 3. ahogy húzod a lapátot, kifordul és kipattan a tartóból:

 

 

4. Így néz ki a lapát. Nincs rajta semmi adpter, az a kis tengely tartja a helyén:

 

 

5. Mivel az adapter a műanyag karban van, fixen:

 

 

 

5. Visszarakáskor a kis tengelyt illeszd az adapterbe, és két ujjal pattintsd be. 

 

 

Mindez nem működik, ha nem ilyen szerkezetű lapátot vettél, hiába jó a hossza, mert nem fog elférni a műanyag kar alatt. 

 

 

Előzmény: takker76 (12100)
captainb Creative Commons License 2017.09.19 0 0 12101

Ezzel csak annyi a baj, hogy két kéz kell - hogyan fotózzam? :D 

Előzmény: takker76 (12100)
takker76 Creative Commons License 2017.09.19 0 0 12100

Esetleg egy fényképet nem tudnál adni, mit kell megnyomni, hogy kipattanjon?

Vizuális típus vagyok, leírás után nehezebben megy nekem :(

Előzmény: captainb (12099)
captainb Creative Commons License 2017.09.19 0 0 12099

A hátsó lapát másfajta rögzítésű, mint amit megszokhattál az első lapátoknál. Nincs szükség semmilyen adapterre. Kihajtod a lapátot, a műanyag burkolatból kipattintod a régi lapátot. Ez mindössze a lapátkeret merevítőjével van bepattintva. Az új lapát nem mindegy, hogyan megy bele, mert a merevítő nem a közepén van.

 

Ha az a gondod, hogy semmikép nem fér be a burkolat alá, akkor bár a hossz jó, de nem megfelelő lapátot kaptál. 

 

Szerintem ilyesmiről nincs fent videó. 

Előzmény: takker76 (12098)
takker76 Creative Commons License 2017.09.18 0 0 12098

Sziasztok!

Elérkezett az ablaktörlő csere ideje. Az első kettő kapott is egy-egy szupi kis Valeo lapátot.

Megvettem a hátsóhoz is, azonban nem tudom, hogyan kell levenni a régit és hogyan kell feltenni az újat. Az autó egy 2006-os Lacetti kombi.

Nincs véletlen valakinek fotó sorozata vagy videója a cseréről.

Küzdöttem vele, mint malac a jégen, de eltörni nem akarom.

Előre is köszi!

tibike99 Creative Commons License 2017.09.13 0 1 12097

Oké, akkor időnként ránézek, hogy jó-e m,ár és addig meg én is csak olvasgatok :)

Előzmény: captainb (12090)
captainb Creative Commons License 2017.09.13 0 0 12096

Nagyon ne variálj vele, kell oda egy real time diagnosztika hozzáértővel. Amit te megtehetsz, nézd meg a gyerták állapotát. 

Előzmény: Billzzz (12094)
Billzzz Creative Commons License 2017.09.13 0 0 12095

Köszönöm szépen a választ és a tippeket.

Előzmény: captainb (12093)
Billzzz Creative Commons License 2017.09.13 0 0 12094

Szia!

 

Hétvégén fogok ránézni. Nem tudom gyertyák, stb milyen állapotban vannak.

Kipufogó csendes, szóval nem hiszem, hogy kifújna. Vákuumcsöveket is megnézem, meg a MAP senzort.

 

A jelenség egyébként, hogy hidegen beindítva hullámzik 1-200RPM-et az alapjárat. Ha bemelegszik kicsit akkor tökéletes az autó.

Előzmény: captainb (12093)
captainb Creative Commons License 2017.09.13 0 1 12093

Hát ez túl dús keveréket jelent. Sok minden okozhatja. Rángatás is van? 

 

Lehet rossz gyertyák (de akkor égéskimaradás kísérné), rossz lambda szonda, kifúvó kipufogó (emiatt mér rosszul a szonda), rossz hűtővíz hőmérséklet szenzor, ami miatt túldúsít.... 

Előzmény: Billzzz (12092)
Billzzz Creative Commons License 2017.09.13 0 0 12092

Ma végre jutott időm a kocsit kiolvasni. Bár lassan, de Androidos telóval és a Torque program segítségével sikerült kiolvasnom a hibakódot. P0172.

 

Pár képet fölrakok a kocsiról, a hibakód kiolvasásról, stb.

Billzzz Creative Commons License 2017.09.13 0 0 12091

Köszönjük a visszajelzést és a hiba javításának gyors megkezdését.

Előzmény: captainb (12090)
captainb Creative Commons License 2017.09.13 0 1 12090

Közben meg van a hiba: a weblap regisztráció és a fórum regisztráció valamiért nincs összekötve egy ideje, elvileg a weblapos regből kell dolgoznia a fórumnak is. Próbálják javítani... 

Előzmény: ATóthG (12089)
ATóthG Creative Commons License 2017.09.13 0 1 12089

Én is próbáltam belépni a fórumra a www.lacettiklub.hu -n regelt felhasználóval, de nem enged.

Ha kérek új pass-t, akkor azt mondja nincs ilyen user, és email cím.

Ezt 2016 1. harmada óta.

Azóta csak olvasgatok. :-)

Előzmény: captainb (12088)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!