Tegnap este jöttünk hazafelé,a kormány felől kis füst szállt fel és elment a tompított fény.Reflektor megy,helyzetjelzők,ködlámpák jók.Biztosítékok rendben.
mindegyik jó bele ,már 1 éve csak indonéz jön belőle csak a drágább gyertyák amik japók én inkább átálltam a Brisk Yttriumosra gázoshoz meg a silverre..
Köszi, az infót! Az Indonéz gyártásúnak már kevésbé megbízhatóak? Írd meg légy szíves R!ck4 kedvéért: hogy a K20TT, vagy a K20PR-U11 nem való a Lacettibe.
az alkatrészgyártó oldala se ér semmit mert az isTecdoc alapú MB W639 hez a futóműben elég nagy káosz van és nem csak a kereskedői katalógusokban hanem a Monroe és a KYB katalógusok is rosszul hozzák még gyári számra is
Nekem a Denso K20TT, K 20PR-U11, IK20TT típusokat hozza a Denso oldalon a gyertyakereső. Olvastam, hogy a K20TT Indonéziában is készül és Japánban is, az utóbbi a jobb minőség, határon belül melyik kereskedőtől lehet beszerezni Japán gyártásút?
Nem sok időm volt követni a fórumot, de én abból tudok véleményt alkotni, amit a gyártók weboldalán látok. Amerikai autók alkatrészeivel foglalkozom, és tudom, hogy a hazai végek adatbázisa borzasztóan rossz, ezért nem is foglalkozom velük túlzottan. Ami a gyártó oldalán ott van, én annak hiszem. Az u11 meg ott van.
Csak egy tapasztalat, 3 db gázos Lacettim van, mindben ugyanez gyertya volt benne, a általában problémamentes üzem mellett belefutottam abba, hogy az egyik picit rángatott, hibát dobott, gyertya ki, hát elég csúnyán szét volt nyílva a hézag, a gyertya kb 12-13 ezer km alatt elhasználódott, holott a motor, a kompresszió, minden tökéletes, nincs baj vele. Utánanéztem, a denso maga nem is ajánlja ezt a gyertyát a Lacettihez (F16D3), hanem egy másikat, a k20pr-u11-et adja.
csak valamiért az itthoni autóalkatrészes cégek listájában szerepel, mint belevaló. Ezek helyett tettem is bele ngk 2756 gyertyákat, eddig jól muzsikálnak, itt a gyártó is ajánlja a típushoz:
2. Egyik kézzel megfogod a lapát motor felőli végét. Másikkal támaszd meg a műanyag burkolatot, hogy ne törd el a kart! A lapátot lassan húzd magad felé:
3. 3. ahogy húzod a lapátot, kifordul és kipattan a tartóból:
4. Így néz ki a lapát. Nincs rajta semmi adpter, az a kis tengely tartja a helyén:
5. Mivel az adapter a műanyag karban van, fixen:
5. Visszarakáskor a kis tengelyt illeszd az adapterbe, és két ujjal pattintsd be.
Mindez nem működik, ha nem ilyen szerkezetű lapátot vettél, hiába jó a hossza, mert nem fog elférni a műanyag kar alatt.
A hátsó lapát másfajta rögzítésű, mint amit megszokhattál az első lapátoknál. Nincs szükség semmilyen adapterre. Kihajtod a lapátot, a műanyag burkolatból kipattintod a régi lapátot. Ez mindössze a lapátkeret merevítőjével van bepattintva. Az új lapát nem mindegy, hogyan megy bele, mert a merevítő nem a közepén van.
Ha az a gondod, hogy semmikép nem fér be a burkolat alá, akkor bár a hossz jó, de nem megfelelő lapátot kaptál.
Hát ez túl dús keveréket jelent. Sok minden okozhatja. Rángatás is van?
Lehet rossz gyertyák (de akkor égéskimaradás kísérné), rossz lambda szonda, kifúvó kipufogó (emiatt mér rosszul a szonda), rossz hűtővíz hőmérséklet szenzor, ami miatt túldúsít....
Közben meg van a hiba: a weblap regisztráció és a fórum regisztráció valamiért nincs összekötve egy ideje, elvileg a weblapos regből kell dolgoznia a fórumnak is. Próbálják javítani...