Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zorko Creative Commons License 2017.08.11 0 0 15368

Neki menet közben kezdett el világítani (autópályán), tehát valószínű, hogy nem az idegen kulcs lenne az oka...

Előzmény: wector81 (15367)
wector81 Creative Commons License 2017.08.10 0 0 15367

Az a kis piros LED az immo visszajelzője. Addig jó, míg nem világít. Csak akkor világít vagy villog, ha nem gyári kulccsal akarják elindítani a kocsit és nem ismeri fel az immo a kulcsot. Semmi köze a riasztóhoz, immo minden - még a fapados - verzióban is széria volt.

Előzmény: gyasza (15357)
gyasza Creative Commons License 2017.08.10 0 0 15366

Koszi a valaszt es a kepet. Vegul masnap reggel visszajott a szokasos hibakodom az uj EGR-rel...:(

Azt hiszem ez az a pont ahol beletorodok, ugy marad!

Előzmény: fiest (15362)
almaata66 Creative Commons License 2017.08.09 0 0 15365

Minden fordulatszámon, de csak benyával. Még nem volt időm foglalkozni vele, de gyertya, kopogásérzékelő ilyesmi lehet. Első körben tankolok bele valami prémium benzint. megnézem a gyertyákat, ráteszem a hibakódolvasót, majd lesz vmi.

Előzmény: zorko (15356)
fiest Creative Commons License 2017.08.09 0 0 15364

Előzmény: fiest (15363)
fiest Creative Commons License 2017.08.09 0 0 15363

1.2 es eegr

fiest Creative Commons License 2017.08.09 0 0 15362

2004es 1.2esem van.  és fogadni mernék hogy ehez az egrhez még senki nem nyult hozzá mióta ki jött a gyárból 215e km van benne.

 a riasztóról csak annyi hogyaz a középkijelző az már egyszer szivatott. nem világitott az ajtó nyitva piros ledje. ott van led és izzó is. vegyesen. de mikor kiakartam cserélni a csomagtartóban . mikor betettem a ledes uj égőt  akkor a középkonzol  órája fél fényerőre váltott és nem akart rendesen müködni.

 ha visszaraktam az eredetit akkor véletlen szerüen nullázta az órát. van amikor az ha kinyitottam az ajtót....

 soval az a középkijelző szerintem nem annyira megbizható.

végül sikerült megoldani  de szétszedtem vagy 10x cseréltem szinte mindent. a végén valameik müködő led cseréje oldotta meg egy másikra ami szintén müködőképes volt. itt már kezdtem nem érteni.

 de azóta hibátlan.

Előzmény: gyasza (15361)
gyasza Creative Commons License 2017.08.08 0 0 15361

Dehogy akarok én gyári riasztót :) Épp az a bajom, hogy világít a LED. NE világítson! :)

 

A tied nem kicsit volt kormos. Az enyémet 2x pucoltam a 13 év alatt, legutóbb most hétvégén, de csak épphogy kormos volt.

 

 

Azt nem értem, hogy ha így is van, akkor miért? Mármint a riasztó visszajelző LED-nek mi a fene köze van az EGR-hez?! Ha az EGR-rel baj van, világítson a CHECK lámpa ne a riasztó LED-je. Így nem logikus nem? Jóhogy nem a reflektor kék fényével jelez nekem ...

 

Olyan fotód (fotótok) nincs ahol látszik a ráírt karaktersorozat? (2003-2004 körüli 1.2-es Kalos gyári EGR érdekes)

 

Köszi a választ!

 

Előzmény: fiest (15360)
fiest Creative Commons License 2017.08.08 0 0 15360

Előzmény: gyasza (15357)
fiest Creative Commons License 2017.08.08 0 0 15359

a gyári riasztót szerintem ne akard! a sógorom 2003as kalos (1.4 4ajtós)  volt nem tul rég annyira  megbolondult hogy a gyári szervizesek 1 órán át birkóztak vele mire kikapcsolták végleg. 

 az a led nekemsem megy de ha villog az több okból lehet amit betettél EGR az nem pont olyan mint a régi talán más a bekötése ez magyarázhatja hogy villog és azt is hogy a chek nem reagál rá.

 én a multhéten pucoltam ki az enyém. nem tudom volt-e valami értelme. el nem volt dugulva de száraz korom volt a csőnél bőven de maga az EGR(vagyis ha jól emlékszem ez EGRII feliratos) ha jól tudom ez EEGR (mert a nem elektronikus az az egyes matizban volt) szoval ott alig volt némi korom. de lelkiismeretesen kitisztitottam a járatokat a szelepet magát nem bántottam. 

Előzmény: gyasza (15357)
gyasza Creative Commons License 2017.08.08 0 0 15358

...ja és nincs távirányítós központi záram, se riasztóm. Legalábbis nem ezzel a LED-del összefüggésben.

gyasza Creative Commons License 2017.08.08 0 0 15357

Sziasztok!

 

2006 óta van CHECK lámpám (P1408), EGR szelep hiba. Ma szereztem egy másik EGR-t, és most eltűnt, ami jó dolog.

 

Ami nem jó, hogy 13 éve nem láttam üzemelni a csatolt kép JOBB oldalán látható pici piros LED-et. Az EGR cseréből hazafele jövet viszont elkezdett vibrálva világítani. (autópályán). Aztán abbamaradt pár percre, majd folytatta. 

 

A könyv szerint ez a "Lopásgátló rendszer visszajelző (külön rendelhető). Ebből kiindulva a gyári riasztó visszajelzője lehet, ami nekem nincs. Legalábbis nem tudok róla, hogy lenne. Vagy az immobilizeré? Bár ez utóbbi talán minden Kalosban alap.

 

Nálatok van ilyen LED? 

Láttátok már üzemelni?

 

Bármi ötlet mi lehet az összefüggés az EGR csere és a LED villogása között?

 

Hibakód teljesen megszűnt, az autó semmi más rossz dolgot nem produkál. 

 

zorko Creative Commons License 2017.08.08 0 0 15356

Régebbi autoknal ilyenkor legtöbbször gyujtast kellett állítani, de ezeknel az újaknak valoszinu valami más probléma lesz ez...

Milyen fordulatszámon csörög?

Előzmény: almaata66 (15354)
zorko Creative Commons License 2017.08.08 0 0 15355

Igen, én is csodálkoztam rajta. (Nekem is az van... 😊)

Előzmény: fiest (15353)
almaata66 Creative Commons License 2017.08.08 0 0 15354

Sziasztok! Gyorsításkor csörgés hallatszik a motorból, de csak benzines üzemben, LPG-vel nem. Volt már ilyen valakinek? A benzin döglött be, vagy valamelyik gyertya? 

fiest Creative Commons License 2017.08.07 0 0 15353

azért ez fura csak az 1.2esnek kell rendszeresen cserélni a váltó olajat 30e ként semmi más motor ill más tipusnak nem. (persze hogy 1.2-esem van)

Előzmény: zorko (15351)
Ken_Block Creative Commons License 2017.08.07 0 0 15352

Pont kapóra jött nem kell megkeresnem autodatában :D

Előzmény: zorko (15351)
zorko Creative Commons License 2017.08.07 0 0 15351

Valaki kérdezte korábban a Kalos karbantartási időszakokat:

zorko Creative Commons License 2017.08.03 0 0 15350

Na megneztem, hogy mennek a kodlampak a Volvon:

Az elsők helyzetjelzovel is mennek, illetve tompitottal termeszetesen. :)

A hatsok viszont erdekesen, vagy a tompitottal vagy az elsővel egyutt mennek. (Tehát a hatsok csak helyzetjelzovel nem mennek.)

A reflektor az tok mindegy, nem alszik el semelyik ha felkapcsolom a távolsági fényt. Viszont az is igaz, hogy ezeknel a kulon buras lampajuaknal a tompított egve marad a refi mellett is.... :)

zorko Creative Commons License 2017.08.02 0 0 15348

Ez a fordulatszám mérő nélküli változat. :)

Bal oldali nagy körben van ez a kettő, jobb oldalt a km óra.

Előzmény: fiest (15346)
fiest Creative Commons License 2017.08.02 0 0 15347

légkondi áramköre :rákattintok bejön  egy oldalnyi kapcs rajz.

 akor nézzük az ominózus ködlámpa bekötését: bejön egy orosz nyelvű alkatrészbázis regisztrációs felülete......

 nézzek mást és ismét ugyan az...

 lehet velem van a hiba de valahogy nem megy ez most nekem

 

Előzmény: norinco (15337)
fiest Creative Commons License 2017.08.02 0 0 15346

neked megfordították a műszerek elhelyezését? fura. nekem a jobb oldalon van a viz...

Előzmény: zorko (15343)
fiest Creative Commons License 2017.08.02 0 0 15345

persze . beillesztés nagyban,kicsiben szöveggel és szöveg nélkül ,névvel és név nélkül is. de mikor az előnézetre nyomok  azt írja "hiba a lapon "vagy valami hasonlót és se kép se szöveg.visszalépek és kezdem előről mert elfelejt mindent.

Előzmény: zorko (15343)
zorko Creative Commons License 2017.08.02 0 0 15344

* megnyomtad

Előzmény: zorko (15343)
zorko Creative Commons License 2017.08.02 0 0 15343

Nálam csak ennyire megy fel a mutató:

 

(A "Beillesztés" gombot megnyomtat a képek kiválasztása után...?)

Előzmény: fiest (15341)
zorko Creative Commons License 2017.08.02 0 0 15342

Nekem is volt 100-as Skodám meg Wartburgom is.... :) De azokban gyárilag nem volt ködlámpa (se első. se hátsó). Még annó vettem autósboltban, de a felszerelést már nem érték meg, azóta is megvannak valamelyik szekrényben... :)

Igen, az elvét értem, csak épp a gyakorlatban nekem nem váltak be a gyári megoldások (későbbi autókon). Kicsit kevesebb volt a fehérség a ködlámpával valóban, viszont gyengébben is lehetett vele látni, még mindig leginkább a tompított szolgált a legjobban... (VW Golf, VW Passat, Fiat Linea) Tegnap persze nem jutott eszembe megnézni, hogy a mostani autón (2003-as Volvo V70) hogy van bekötve, ködben meg még nem jártam vele, de megírom, ha lesznek tapasztalatok.

Előzmény: fiest (15334)
fiest Creative Commons License 2017.08.02 0 0 15341

https://kephost.com/images/2017/08/02/Screenshot_2017-08-02-11-09-33.png
https://kephost.com/images/2017/08/02/IMG_20170802_111004.jpg

 ugy nézki nem engedi a képeket igy egy külső feltöltéssel próbálkozom

https://kephost.com/images/2017/08/02/Screenshot_2017-08-02-11-15-09.png 

ezen a kapcsolás előtti pillanatok kb 94-95 foknál kapcsol.

https://kephost.com/images/2017/08/02/IMG_20170802_111522.jpg a képen látni a 83 aikor elkezdtem és a 94 között a mutató alig mozdult. (akkor mennyit mér az felett 1000-et?)

 

https://kephost.com/images/2017/08/02/Screenshot_2017-08-02-11-16-36.png

itt már a venti visszahűtötte a rendszert és le is állt.

 mind ezt csak a termosztát mikor nyit ki kérdésre irtam , nekem igy működik. azt nem tudom ez jó vagy nem de legalább a városi araszolásba ritkán kapcsol be a venti

fiest Creative Commons License 2017.08.02 0 0 15340

ezek a venti indulás előtt készult képek(remélem ezúttal  beérnek)

fiest Creative Commons License 2017.08.02 0 0 15339

ezmég a venti bekapcs előtt volt . az udvaron alapjáraton járatva

Előzmény: XGZYD (15316)
fiest Creative Commons License 2017.08.02 0 0 15338

erre .illetve egy dvd anyagra ez meg van nekem is angolul. de ÍGY HOGY MAGYARUL VAN EZ KIRÁLY!!! köszönöm régóta keresem

 

Előzmény: norinco (15337)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!