Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hcs78 Creative Commons License 2015.11.28 0 0 8902

Szia. Nekem is gyárilag volt a Traficban hátsó kiegészítő fűtés (eberspacher) 5Kw-os ( a 3Kw-os a gyakoribb). Ez lett tovább fejlesztve állófűtéssé . A vízkörbe be lett téve egy eberspacher elektromos szivattyú és kapott egy hozzá való programozható vezérlőt. A vezérlő külön relékkel vezérli az első és a hátsó ventilátorokat és a hátsó radiátor mágnesszelepét. Egyetlen bibi hogy az első fűtés csap mechanikus így azt kézzel kell feltekerni. Nekem ez öt éve hibátlanul működik most van 280ekm az autóban. Akkor kb 100eft volt az anyag az átalakításhoz.

 

+1 tapasztalat: a gyári 80Ah -es akksi ezt nem nagyon szereti így én ezt kicseréltem 100Ah-ra és kapott még +1 100Ah-sat az állófűtés a lakóautókból ismert leválasztó relével. Így órákon keresztül lehet fűteni ,az indító akksit nem tudja leszívni. A plusz akksi az első kettes ülés alatt van műanyag dobozban.

 

Remélem tudtam segíteni.

Előzmény: csumpala (8900)
korimv6 Creative Commons License 2015.11.27 0 0 8901

Szia. Enyémben gyárilag volt kiegészítőfűtés. Sajnos nem működött, kitöröltem a computeréből a hibakódokat, ezután már elindult, de nagyon füstölt, és gázolajszaga volt. Beszéltem egy pesti barátommal aki foglalkozik állófűtés javítással beszereléssel, hogy megjavítja-e. De mikor kiderült, hogy Eberschpächer kályha van benne, azt tanácsolta, azt dobjuk ki belőle, és tegyünk bele Webastot. Így tettünk, lett bele webasto kályha, kapott egy kiegészítőfűtés modult, ami mint a gyári figyeli a külső hőfokot és vízfokot, és ha kell rásegít a víz  melegítésében. Ezen kívül kapott még egy teleron modult, amivel az sms-ben beállított ideig, telefonhívásra elindul a kályha. Pl sms-ben elküldöd, hogy 60, majd elkezded hívni, a második csörgés után bontja a kaocsolatot, és 60 percig működik az állófűtés, pluszban még a belső ventit is elindul. De lehet időzíteni is. Ha 0600-át küldöd, akkor minden nap reggel 6kor bekapcsol. Sztem nagyon profi cucc. Az eredeti kiépítésből egyedül a vizcsöveket tudtam használni. 

Előzmény: csumpala (8900)
csumpala Creative Commons License 2015.11.27 0 0 8900

Üdv mindenkinek.Használ valaki itt állófűtést?Ha igen,milyet és mennyiért?jó lenne a sajátba...köszönöm a választ.

hhhzs Creative Commons License 2015.11.27 0 0 8899

Köszönöm szépen a gyors választ! :)

korimv6 Creative Commons License 2015.11.26 0 0 8898

G9U730 30.000 km vagy 2 év:

 

Előzmény: hhhzs (8897)
hhhzs Creative Commons License 2015.11.26 0 0 8897

Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy 2,5 DTI Vivaro 270.000-es szerviznél mit kell cserélni. Előre is köszi.

csumpala Creative Commons License 2015.11.25 0 0 8896

Üdv mindenkinek.Eljött az ideje,hogy porlasztókat kellene cserélnem.Érdemes felújítani,vagy inkább csere felújítotra vagy ujjat vennem?1.9dti.... 

korimv6 Creative Commons License 2015.11.24 0 0 8895
korimv6 Creative Commons License 2015.11.24 0 0 8894

277e km van benne. De a nagyobb baj, hogy a képen láthatóan a mechanikus rész elvált az elektronikustól, beszivárgott közé a víz, és berozsdásodott.

Előzmény: crln (8893)
crln Creative Commons License 2015.11.23 0 0 8893

Hány km után lett ilyen sáros?

Előzmény: korimv6 (8892)
korimv6 Creative Commons License 2015.11.23 0 0 8892

Régi és új.

korimv6 Creative Commons License 2015.11.23 0 0 8891

Mai elfoglaltság, EGR szelep csere. A visszavezető cső két csavarjából egy, az egr-t tartó 3 csavarjából 2 beleszakadt, és a harmadikat is negyed órán keresztül nyektettem, mire kijött. A visszavezető cső beszakadt csavarjára rá tudtam hegeszteni egy anyát, és így kijött, de a szelep két beszakadt csavarját ki kellett fúrnom. Amikor megláttam mekkora retek van az egr-en, majd szívbajt kaptam. De így már nem csodálkozom, hogy nem akart működni. Beraktam egy gyári újat, a visszavezető csövet meg ledugóztam. Így biztos sokáig jó lesz az új szelep.

 

crln Creative Commons License 2015.11.23 0 0 8890

Ne kelljen.... de nagyon KÖSZI

Előzmény: korimv6 (8889)
korimv6 Creative Commons License 2015.11.22 0 0 8889

Hátha talál valaki hasznos dolgokat köztük:

https://app.box.com/s/2oazno9r7kru3k7hohwwmymm21hul205

bunász Creative Commons License 2015.11.21 0 0 8888

Üdvözlet mindenkinek! Nekem egy 2.0 (115le) vivaro-m van. Jelenség az, hogy kb. 3-4 órás állás után úgy indul el a motor, hogy mintha nem menne minden henger, valamikor le akar fulladni, néha le is áll, de inkább csak az a jellemző, hogy egyenetlenül jár. A motor megy pár ütemet és egy pillanat alatt rendesen jár.

Diagnosztikailag nincs semmi hiba. 130 ezer km van benne.

Gép szerint a befecskendező normál elfogadható értékeken működik. Porlasztó résolaj egyforma minden hengernél.

Valamikor tökéletesen indul. Nem tudjátok mi lehet esetleg a hiba?

jampika2 Creative Commons License 2015.11.20 0 0 8887

Hello.Nekem 2005-trafikom van ugyan az a problémám nekem is mint amit leirtál szórol szóra.Légtömegméröt cseréltem ugyan ugy szopatott azzal is .Gépre rakattam vagy két hete a fötengely jeladot hozta ki hibának állitolag a miatt nem indul néha.Megvettem a jeladót azota minden nap indul ez volt két hete.Jelzem a jeladó a kesztyütartoba pihen kibontatlanul.Arra várok mikor szivat megint.ha rájövök és addig te sem boldogulsz majd irok.

Előzmény: pesztro (8866)
crln Creative Commons License 2015.11.20 0 0 8886

Állófűtés nincs....

Hátsó fűtés van...

Hátsó klíma a csomagtér jobb oldalán van... néztem is, burkolatlan klíma csövek szaladgálnak a kocsi alján... brr...

Előzmény: korimv6 (8884)
Erigone Creative Commons License 2015.11.20 0 0 8885

Ha aknából megnézed a részecskeszűrőt, akkor hegesztés nyomai láthatóak rajta (szétvágják a házat, kiszedik a szűrőt, majd újra összehegesztik, végül az elektronikából kiiktatják a mérőszondákat melyek a szűrő előtti és utáni gáznyomást mérik).

Előzmény: korimv6 (8876)
korimv6 Creative Commons License 2015.11.20 0 0 8884

Nem lehet hogy állófűtés van az autóban? Nem a gyári, mert az vizes, hanem utóleg beépített légbefúvós, pl Webasto Air top.

Előzmény: crln (8881)
llaller Creative Commons License 2015.11.20 0 0 8883

Fiúk, hová lehetne rakni a menetfényt helyileg a lökhárítón? 2002-es opel vivaróról van szó, másodszor fújta ki az orrát Ausztriában a generátor.

pappal02 Creative Commons License 2015.11.20 0 0 8882

Sziasztok,

Köszi a hozzászólást,ma néztem meg a kapcsolót,de úgy tünik dolgozik.a kis pöcök kiugrik teljesen a pedál kinyomásakor.befelé kb fél cm mozdul.a kuplungszett az tart rendesen,szerintem okés.nemtudom mi a fene lehet,már idegesít,mert két napja ujonnan folyamatosan csinálja.köszi,üdv

Előzmény: Henrik76 (8874)
crln Creative Commons License 2015.11.19 0 0 8881

így :-)

 

 

 

A vezető ülés alatti (a lépcsőben) lévő szellőző mi célt szolgál ?

Előzmény: sky777 (8878)
crln Creative Commons License 2015.11.19 0 0 8880

thx

Előzmény: Henrik76 (8879)
Henrik76 Creative Commons License 2015.11.19 0 0 8879

Szia.

Nekem 300e-nél halt meg. Még eredeti volt.

üdv

 

Előzmény: crln (8877)
sky777 Creative Commons License 2015.11.19 0 0 8878
Nem tudom. Második tulaj vagyok, én három év alatt negyven ezret raktam bele - most van benne kétszázhetvennégyezer. Aki felújította itt a legjobb villamosságis a környéken azt mondta hogy már hozzá nyúltak korábban de nem túl szakszerűen. Most minőségi alkatrészekkel felújítva kb.százezret megy el mielőtt hozzá kelljen nyúlni. Így legyen.
Előzmény: crln (8877)
crln Creative Commons License 2015.11.19 0 0 8877

Szia, mennyi idősen , km után halt meg a generátor?

Előzmény: sky777 (8873)
korimv6 Creative Commons License 2015.11.19 0 0 8876

Szóval, honnan lehet tudni, hogy ki van-e iktatva a részecskeszűrő? Op-com kimutatja élő adatként?

Előzmény: Erigone (8868)
korimv6 Creative Commons License 2015.11.19 0 0 8875

Köszi a választ. Mivel nemrég vettem az autót, nem tudom, hogy tényleg ki v

Előzmény: Erigone (8868)
Henrik76 Creative Commons License 2015.11.19 0 0 8874

Szia.

Lehet nincs jól beállítva a kuplungpedálnál a kapcsoló.Nézd meg hogy,visszanyomja e a pedál. Ha nem,húzd ki a kapcsoló végét.(ricnis)

Előzmény: pappal02 (8871)
sky777 Creative Commons License 2015.11.19 0 0 8873
Szia. Nekem is így kezdődött aztán akksi jel plusz stop ikon a műszerfalon aztán töltés hiányában meg is állt. Persze Ausztriában. A lényeg hogy itthon beadtam a szakihoz és felújítattam. Szabadon futó csere,a tengely szarrá volt kopva meg szénkefe is cserélve lett. Na meg a lapos szíj. Tegnap lett meg, eddig jó :-) ja és nem kattog. A generátort pikpak lekapta a mester szerintem otthon sem nagy művészet. A felújítás,szíj,fel- le szerelés megvolt 47- ből.( generator felújítása 35)

Üdv.Gábor
Előzmény: fehértour (8872)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!