Szia. Nekem is gyárilag volt a Traficban hátsó kiegészítő fűtés (eberspacher) 5Kw-os ( a 3Kw-os a gyakoribb). Ez lett tovább fejlesztve állófűtéssé . A vízkörbe be lett téve egy eberspacher elektromos szivattyú és kapott egy hozzá való programozható vezérlőt. A vezérlő külön relékkel vezérli az első és a hátsó ventilátorokat és a hátsó radiátor mágnesszelepét. Egyetlen bibi hogy az első fűtés csap mechanikus így azt kézzel kell feltekerni. Nekem ez öt éve hibátlanul működik most van 280ekm az autóban. Akkor kb 100eft volt az anyag az átalakításhoz.
+1 tapasztalat: a gyári 80Ah -es akksi ezt nem nagyon szereti így én ezt kicseréltem 100Ah-ra és kapott még +1 100Ah-sat az állófűtés a lakóautókból ismert leválasztó relével. Így órákon keresztül lehet fűteni ,az indító akksit nem tudja leszívni. A plusz akksi az első kettes ülés alatt van műanyag dobozban.
Szia. Enyémben gyárilag volt kiegészítőfűtés. Sajnos nem működött, kitöröltem a computeréből a hibakódokat, ezután már elindult, de nagyon füstölt, és gázolajszaga volt. Beszéltem egy pesti barátommal aki foglalkozik állófűtés javítással beszereléssel, hogy megjavítja-e. De mikor kiderült, hogy Eberschpächer kályha van benne, azt tanácsolta, azt dobjuk ki belőle, és tegyünk bele Webastot. Így tettünk, lett bele webasto kályha, kapott egy kiegészítőfűtés modult, ami mint a gyári figyeli a külső hőfokot és vízfokot, és ha kell rásegít a víz melegítésében. Ezen kívül kapott még egy teleron modult, amivel az sms-ben beállított ideig, telefonhívásra elindul a kályha. Pl sms-ben elküldöd, hogy 60, majd elkezded hívni, a második csörgés után bontja a kaocsolatot, és 60 percig működik az állófűtés, pluszban még a belső ventit is elindul. De lehet időzíteni is. Ha 0600-át küldöd, akkor minden nap reggel 6kor bekapcsol. Sztem nagyon profi cucc. Az eredeti kiépítésből egyedül a vizcsöveket tudtam használni.
Mai elfoglaltság, EGR szelep csere. A visszavezető cső két csavarjából egy, az egr-t tartó 3 csavarjából 2 beleszakadt, és a harmadikat is negyed órán keresztül nyektettem, mire kijött. A visszavezető cső beszakadt csavarjára rá tudtam hegeszteni egy anyát, és így kijött, de a szelep két beszakadt csavarját ki kellett fúrnom. Amikor megláttam mekkora retek van az egr-en, majd szívbajt kaptam. De így már nem csodálkozom, hogy nem akart működni. Beraktam egy gyári újat, a visszavezető csövet meg ledugóztam. Így biztos sokáig jó lesz az új szelep.
Üdvözlet mindenkinek! Nekem egy 2.0 (115le) vivaro-m van. Jelenség az, hogy kb. 3-4 órás állás után úgy indul el a motor, hogy mintha nem menne minden henger, valamikor le akar fulladni, néha le is áll, de inkább csak az a jellemző, hogy egyenetlenül jár. A motor megy pár ütemet és egy pillanat alatt rendesen jár.
Diagnosztikailag nincs semmi hiba. 130 ezer km van benne.
Gép szerint a befecskendező normál elfogadható értékeken működik. Porlasztó résolaj egyforma minden hengernél.
Valamikor tökéletesen indul. Nem tudjátok mi lehet esetleg a hiba?
Hello.Nekem 2005-trafikom van ugyan az a problémám nekem is mint amit leirtál szórol szóra.Légtömegméröt cseréltem ugyan ugy szopatott azzal is .Gépre rakattam vagy két hete a fötengely jeladot hozta ki hibának állitolag a miatt nem indul néha.Megvettem a jeladót azota minden nap indul ez volt két hete.Jelzem a jeladó a kesztyütartoba pihen kibontatlanul.Arra várok mikor szivat megint.ha rájövök és addig te sem boldogulsz majd irok.
Ha aknából megnézed a részecskeszűrőt, akkor hegesztés nyomai láthatóak rajta (szétvágják a házat, kiszedik a szűrőt, majd újra összehegesztik, végül az elektronikából kiiktatják a mérőszondákat melyek a szűrő előtti és utáni gáznyomást mérik).
Köszi a hozzászólást,ma néztem meg a kapcsolót,de úgy tünik dolgozik.a kis pöcök kiugrik teljesen a pedál kinyomásakor.befelé kb fél cm mozdul.a kuplungszett az tart rendesen,szerintem okés.nemtudom mi a fene lehet,már idegesít,mert két napja ujonnan folyamatosan csinálja.köszi,üdv
Nem tudom. Második tulaj vagyok, én három év alatt negyven ezret raktam bele - most van benne kétszázhetvennégyezer. Aki felújította itt a legjobb villamosságis a környéken azt mondta hogy már hozzá nyúltak korábban de nem túl szakszerűen. Most minőségi alkatrészekkel felújítva kb.százezret megy el mielőtt hozzá kelljen nyúlni. Így legyen.
Szia. Nekem is így kezdődött aztán akksi jel plusz stop ikon a műszerfalon aztán töltés hiányában meg is állt. Persze Ausztriában. A lényeg hogy itthon beadtam a szakihoz és felújítattam. Szabadon futó csere,a tengely szarrá volt kopva meg szénkefe is cserélve lett. Na meg a lapos szíj. Tegnap lett meg, eddig jó :-) ja és nem kattog. A generátort pikpak lekapta a mester szerintem otthon sem nagy művészet. A felújítás,szíj,fel- le szerelés megvolt 47- ből.( generator felújítása 35)