KERESEK 280C - hez fehér, ill. cremebézs ajtókárpitokat hátsó kárpitokat, esetleg könyöklőkkel még jobb.
ELADOK :
1. komplett középbarna gyári belsőt, ülésbevonatok, ajtókárpitok, szőnyegek, tehát komplett, szép esztétikus, de nem teljesen hibátlanok, a hibákról emailben küldök fotókat.
Eladó egy 240D 74.-évjáratú állólámpás. A motorja nem indul, felújítandó. A kasztnijaszanaszéjjelvanrohadva. Klíma, automata váltó, kp zár, szintszabályzós futómű. Az autó bontatlan, és csak egyben vállok meg tőle. Ára: 300e Ft.
Állólámpásba való tetőkárpit anyagot hol tudok venni? Fehér színű(vagy vaj?) és lyukacsos. Tehát a gyárival megegyező. 3,5m kell belőle, amennyiben 140cm széles az anyag. Persze, ha van valakinek egy hibátlan tolótetős eladó, nekem az is jó lesz.
Na, örülök neki. Nagyon sokat dob a kocsi orrán, amikor nem egy ütöttkopott cucc lóg az üveg mögött. Egyre vigyázz, ha esetleg ott nem mondták volna, hogy zsíros ujjal (azaz szabad kézzel) ne nyúlj bele, ugyanúgy mint a halogénizzoknál.
Én ma nekiláttam két barátommal a kormányműcserének, ugyanis meghalt. eleinte csak megfogta a motort annyira, hogy alacsony fordulatnál megállt, aztán már a legkisebb kormánymozdításra is leállt az autó. Persze a pumpacsere nem oldott meg semmit, sőt az utolsó tesztnél már annyira megadta magát a rendszer, hogy hiába a pumpa, nem volt szervó. Lebontottuk és úgy fest már régen volt a kormánymű mókolása, mert vagy ötödszörre jutott eszembe, hogy a kis csuklót először a kormányműre kell feltenni, illetve a kormányrudat ki kell kalapálni jól, hogy amikor kopogtatod össze a cuccot, akkor a két rudat véletlenül se toldd egymásba. Sikerült a bajuszkapcsoló egyik csavarjában elfordítani a csillagot, illetve a kormányösszekötőn a menetet szétverni. Úgyhogy olyan 96%-ban sikerült a szekeret megcsinálni, holnap kell vennem egy rudat alulra. Nem is baj, ha csrélem, mert egyszer az alsó csavarjára, ahol a teleszkóp megy rá, ráerőltettem egy rossz csavart és le kellett vágni a menetből. Menetrögzítővel volt fent a csavar. Szóval ez is kipipálva. :)
Én cseréltem az enyémen más miatt és pont olyan volt a 123-asé, csak a fordítókart kellett áttenni. Bár lehet, hogy már előttem valaki kicserélte ugyanígy, de a lényeg, hogy passzol.
Cserébe az örömért ma végleg megállt a kormánymű. Cseréltem pumpát, hogy hátha, de ugyanaz, ráadásul 5 perc után teljesen elszállt minden, meg sem bírom mozdítani a kormányt. Még jó, hogy nem hazafelé, vagy odakint csinálta ezt.
Így hát a nagy kérdés: nincsen valakinek egy jó szervós kormányműve állólámpáshoz?
Sőt, még kacérkodom a szervónélküliséggel is, igaz azt pont másfélszer annyit kell tekergetni, de jópofa lehet. Na jó, ez csak egy Endlösung...