Bandit, a taliban benne vagyok:-))) dobok egy mélt.
eissance...én nem tudom bár selytem hogy a futómű ha nem is más de megerősített.....egyébként a commondore futóműve kibirná as tuti brutális az a járgány bár szerintem túl nagy bele....én a manta gyári futóművét raknám bele de megerősítve....ha az jó, egyébként az I400 és az I300 nagyon jók...eszméletlen mit tudnak..ráadásul gyönyörűek, de ne tudom hol lehet olyat megnézni, van e ilyen magyarországon....szerintem nincs.
vagy tán egykettő.Eisance...mondd má mit tudsz egykét dolgot egykét dologról?:-))
eddig nekem mennyibe van vagy összesen mennyibe van a kocsi?:-)))
Hát igen tudok egy két dolgot egy két dologról :)
Mennyibe van eddig a járgány ha megkérdezhetem?
Más. A mantát hány féle futóművel hozták ki?
Gondolok itt pl a kadett C re mert azt 3félélvel is kijött.
Pl az a néhány darab amit gyártottak 400i gondolom ismeritek a 2.5es 150lovas mocis manta első és hátsó futóműve eltér a fékeken kívűl a gyári 2.0i-től? Vagy ha nem tér el, és egy tuning őrült lennék és beleraknék 200Lerőt kibírná a futómű? Esetleg a commodorr futm.-vel kompattibilis? Mondjuk az biztos hogy jóval szélesebb.
Válszoljon aki tudja.
Köszi
Hol Mantona-nak hol Mancona-nak hívják. Azért gondoltam, hogy gyári lehet mert elég "sok"-ról hallottam az utóbbi időben. Egyszerrre tűntek fel, kezdődött az újsággal. Megpróbálom a cikket scan-nelni vagy valami. De ha email-t írsz össze is futhatunk megnézem a kocsid Te pedig a cikket.
elképesztő...még egy Mantona........
vagy asszem az Mancona...ha jól tudom a német oldalakon így hívták:-)))
örülök hogy nem gyári, így sokkal egyedibb mint ha gyári lenne:-)))) egyébként betolyok mennyire speciális ez a kocsi.....annyira imádom.azt hiszem szerelmes lettem belé.:-)))nagyon örülök ennek iszonyat ötletes és mutató megoldás, nekem sokkal jobban bejön mint egy rendes manta orr. honan tudtad hogy a maszkot le kell venni?:-)))tényleg csak úgy lehet kinyitni:-))))ma volt dokinál és megcsinálták...Momo sportkormáy...nincs duda, nem tudom hol tudnék bele dudát szereltetni.....de nagyon kéne:-)))
tuti érezhetó a teljesítményen egy hangyányit, bár ez olyan hogy nem igazán észrevehető szerintem..mert olyan a gép mint egy rakéta:-)))
Bandit! internetes címe van az újságnak?megnézném akkor neten:-))vagy ha tudod fotózd le és tedd be ide a képét a cikknek, van egy barátom ő perfekt német, lefordítja sec perc alatt Berlinben él,volt osztálytársam:-)))
majd ő lefordítja:-)))
na szegasztok...ja és ha bárki bármit talál a Mantonáról azonnal szóljon, fel akarom fedezni a kocsit:-)))
Bár nekem nincs Mantám, de azért ezek az autók nekem is nagyon tetszenek. A legjobb barátomnak viszont van egy Mantája. Igaz, hogy jelenleg "fémen van" az egész kasztni. ( Majd csak elkészül egyszer. :) ) Na, ő például az Ascona elejét " varta " fel a kocsira. "Ascona elejű Manta" szerintem sokkal jobban néz ki, mint ahogyan gyárilag kijön egy Manta.
Sajna ki kell hogy ábrándítsalak. A járgányod nem gyári, ezt az a srác fabrikálta ilyenné akitől vetted. Kb 10-11 cm kell levágni a manta elejéből és úgy lehet fölvarrni az Ascona orr-részt. Csak gondolj bele. Csinálnának gyárilag olyan járgányt aminek a hűttőmaszkját nemes egyszerűséggel ki lehet szedni, és csak úgy lehet kinyitni a motorháztetőt? De bizti nem sok van belőle nemhogy Magyarországon hanem az egész világon. :)
biztos hogy nem gyári. láttál már astrát corsa elejével? :))
szerintem ez az auto eleje sérült volt, és az asconának az elejét rakták rá.
Az is lehet, hogy megegyezik az elemek felfogatása. példa erre a régi record, és a senator. az ajto, sárvédő stb. ugyanaz.
Vagy az omega - utolso senator. az is megegyező.
örökös csata a Manta és a Caőri közt....
jó ötlet a közös találkozó szerintem szuper.
Capri pajtás nem zavarsz...már beleírtam a topicodba!:-)))
Hemi hogy állsz a Mantona eredetének felkutatásával?:-)))
Teljesen mas "feelingje" van a 70-80-90-es evek europai autoinak... (az USA autokrol most ne beszeljunk, azok szinte minden evjarata egyszeruen a legjobb:)). Topic temanal maradva, ilyen formaju (Manta, Capri) autot mar regota nem gyartanak. Gen1 GTI Golf, Xr3i Escort, Cosworth Sierra, Manta, Capri, na ilyen autok gyulekezetere vagyom! ;) Olyan autokera, amiket a tulajdonosaik nem csak szethajtanak, hanem szeretik, megbecsulik. Ettol fuggetlenul, ha lesz idom, megyek!
légyszi nézz már utánna Te vagy a nagy szaki...:-)))kiváncsian várom hogy mire jutottál....az a helyzet hogy ha nem is gyári de nagyon jól meg van csinálva....js és ha sikerül derítsd ki hány darabot csináltak ilyenre összesen....lehet hogy ritkaság ez a kocsi:-))))
ez a Manta az én gépemen is fennvan....csak nem ismered a tulaját?:-))))ha most linkelni tudnék idelinkelném az extreme Mantát...nagyon vad!:-)))
de ez a piros is brutális.....majdnem mint az enyim!:-))Tényleg Hemicuda! nem tudod a Mantonat azst gyárilag alakították át és hány darabban készült összesen? mert nem igen tudom.....
á nem robbantasz ki vitát...Manta topicban manták az istenek:-))))egyébként régebben én sem tudtam milyen legyek Capris vagy Mantás....ez a két kocsi mindíg nagy rivális volt....egy kategóri úgy nagyjából, de hát nem tudom, én is elfogult vagyok hisz én a Mantákat imádom. Bár tény hogy Capriból többet adtak el....motorikusan meg mind a kettő a legjobban tunningolható, nehéz külömbséget tenni.
Bandit ezt örömmel hallom hogy így imádod a kocsid, szóval akkor megnyugodtam.....látom jó kezekbe lesz egy Manta....ha így törődsz vele akkor tuti, csak szerezz egyet valahonnan. :-)))
Azert azzal vitatkoznek hogy "még a Capri sem képes ilyen lenni"! Szerintem nagyjabol egy kategoria, persze szivembol szolva a Capri jobb :) De nem akarok vitat kirobbantani, ez olyan lenne mint a linux <> winfos vita. Mororilag erosebb a Capri, a gyari 2.8i azokban az idokben igencsak eros motornak szamitott...
Igazság szerint az autókba úgy ahogy vannak szerelmes vagyok. Vannak kritériumaim, így a kívánalmainak megfelelő gépeket bármikor megvenném. Ha megnyertem volna 1.1 milliárdot akkor vagy 30-40 autóm lenne meg egy bazi műhelyem. A Granada megvétele után legatyásodtam, de azért takarítgattam, simogattam, becézgettem (egyszer megütöttem, de akkor beidegelt). Az Üllőin a ház előtt aki látott az hülyének nézett mit dünnyögök annak nagy dögnek.:) Nem volt szegény túl jó bőrben de imádtam. Hónapokat álmodoztam egy Taunus-ról, aztán megtetszettek a Granada-k, így jól átbasztak eggyel.:((((( Alig vezettem, de az is csodás volt. Imádok vezetni, bütykölni, mosni az autót meg.....MINDEN!!!
A Manta-k is régóta teccenek, csak hol jobban, hol kevésbé. Nem-nem....inkább hol a Manta az első hol más.:))))
Ém nem lebeszélni akarlak a Mantáról csak mondtah hogy nagyon gondold meg.tudom a pénz skszor megköti a kezünket de a Mantát csak megvenni olcsó. fenntartani baromi nehéz mert nemsak az adó meg a banzin de az alkatrész és a szerelési díjak..előnyben vagy ha Te magad bütykölöd.de mindíg lesz valami baja, sosem lesz hibátlan, illetve nagyon kevésszer.amelyik Manták már hibátlanok azok egymillió forint felett vannak....és az nem olcsó egy 13-22 éves autóhoz, amennyiben a B manta tetszik. az A az már iszonyatosan ritka. egyébként a B sokkal szebb.én a helyedben nem mantát vennék, mantát scak annak ajánlom akiben fel sem merül más autó, és nem sajnálja rá az összes pénzét....de az összeset.pénztemető tehát de hozzátartozik hogy ilyen sportautó élményt más nem nyújt csak a Manta...még a Capri sem képes ilyen lenni...próbálj ki egyet, hátha beleszeretsz. és akkor Szerezz be egy Mantát és ápolgasd....azt nagyon szereti a kocsi:-)))) én a iszkokat morzsánként szedegettem ki.....jaj én nagyon imádom a Mantám....a legjobb autó a földön:-))))
Eldönteni? Amikor majdnem megvettem egy sor 4-es 79-es Mustangot akkor abba szerettem bele, előtte (amúgy a mai napig is) a Granadamat imádtam. Caprik na és persze a V8.
Nekem az olcsóságban a megvásárlás a lényeg. A többit könnyebben megoldom. Nehezen gyűjtök ha nincs kifejezett célom. Amúgy a bizti az adó meg a többi nyalánkság szar de kibírható, arról nem is beszélve, hogy a bérletet dobom.:)
Szal nem tudom még, hogy mit veszek, ötleteim vannak. Akartam pl egy Turbo Coltot 115 LE 700-800kg felezőváltó (persze ebből is a régi formájút a nagyon gömbölyűt).