Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Cabrio320i Creative Commons License 2001.05.14 0 0 800
Néztem most egy eclipset... 2000 gti... elég gyengusz...
Előzmény: Eclipseboy_ (799)
Eclipseboy_ Creative Commons License 2001.05.14 0 0 799
Cabrio!

Én már megtettem.

Előzmény: Cabrio320i (798)
Cabrio320i Creative Commons License 2001.05.14 0 0 798
Gondolkoztam a hétvégén, és be kell látnom, hogy tényleg nem a bmw a legjobb kocsi. Igazatok van, vegyetek japán meg francia szarokat, egészségetekre!
Előzmény: BlackStar (797)
BlackStar Creative Commons License 2001.05.12 0 0 797
Ezt mondták a bömszikről is, aztán... :)
Előzmény: Cabrio320i (796)
Cabrio320i Creative Commons License 2001.05.11 0 0 796
CSak, hogy megint az ellenoldalra kerüljek, van egy két zsiga, ami csúnyán odaverna...
Előzmény: BlackStar (795)
BlackStar Creative Commons License 2001.05.10 0 0 795
Jó ez a diszkózsigás sztori :)
(Nekem egy diszkóbömszis légigyőzelem-stamplim van a különlegesen dinamikus kockaladámon :) Igaz, hogy csak egy picurka 3-as, de egy kicsit hizlalok rajta és megeszi a M5öst is :)) )
Cabrio320i Creative Commons License 2001.05.10 0 0 794
Ez csak természetes, ha az ember eljut egy bizonyos szintre a vitában, onnan már nem szabad visszatáncolni.. :-))
Előzmény: Törölt nick (793)
Törölt nick Creative Commons License 2001.05.10 0 0 793
A lényeg a dolgok objektív és elfogulatlan szemlélése! :)))
Előzmény: Cabrio320i (792)
Cabrio320i Creative Commons License 2001.05.10 0 0 792
na igen, a BMW embléma kifejlesztése önmagában felér a többi gyár teljes tevékenységével :-)))
Előzmény: GTI 16V (788)
CaddyLacee Creative Commons License 2001.05.09 0 0 791
Na, ez végre egy értelmes, intelligens hozzászólás volt.
Diszkózsigát én is nyomtam már le, és nem érzem magam agresszivnek :)
Persze béjemvét is néha... :D

Előzmény: Törölt nick (787)
fargo Creative Commons License 2001.05.09 0 0 790
Az amerikai / európai autógyártás vs világháború dologhoz azért hozzátenném, hogy közvetlenül a világháború után, úgy az ötvenes évek elsô harmadáig a jeki kocsik eléggé le voltak maradva európai kortársaiktól, mert "odaát" a világháború alatt javarészt leállt fejlesztés, szinte minden gyártó a katonai megrendelésekre öszpontosított, az ezekbôl szerzett profitban tobzódott, elhanyagolta a személyautókat. Európában ugyanekkor még versenyeket is tartottak, és számos gyárban nem állt le a fejlesztés sem, kissé elôbbre tartotta, mint az amerikaiak. Aztán az elôny hamar elillant, mert ugye itt szinte minden erôforrást az újjáépítésre fordítottak, míg a tengeren túl volt lé bôven, az ötvenes évek közepétôl virágzott az autóipar. Amíg el nem jöttek a hetvenes évek...
Előzmény: Törölt nick (787)
borgasz Creative Commons License 2001.05.09 0 0 789
IC

Dehogy sértelek meg!:)
Igen, tegnap pótoltam!:)
Igaz "csak" egy 28-as, de nagyon tetszik!:))

Borgasz

Előzmény: Inner Circle (677)
GTI 16V Creative Commons License 2001.05.09 0 0 788
Szerintem is ezek a ki csinálta elöször összehasonlitások nevetségesek, mert minden gyárnak legalább 200 dolog füződik a nevéhez. azt meg nagyon nehéz megitélni hogy mi mennyire jelentős.
Előzmény: fastcar (786)
Törölt nick Creative Commons License 2001.05.09 0 0 787
Sziasztok, lenne néhány észrevételem.
1. Az utolsó oldal totál OFFTOPIC.
2. Tök felsleges fikázni a különböző nációk autóit, mert abban, hogy a mai autók olyanok amilyenek, majdnem minden autógyártó találmánya, ötletessége, teljesítményfokozó "vágya" benne van.
3. Ilyesmformán tök felesleges feltenni a kérdést a BMW-nél, ki alkalmazott először elektronikus biszbaszokat a futóműben, majd lefikázni az elsőkerékmeghajtásos gépeket: A BMW _azért_ pakolja tele a mai napig elektronikus biszbaszokkal a futóművet, hogy a hátsókerékre jutó iszonyatos erő mellett vhogy még irányíthatóvá tegye az autóit: Burkoltan elismerve ezzel -egykerekű biciklis gigantplakát ide vagy oda- hogy a kormányzott kerékre kivitt nyomaték _mindig_ abba az irányba mutat, amerre a kerekek állnak tehát biztonságtechnikai szempontból egyértelműen kedvezőbb mint a hátsókerékhajtás.
Sportkocsiknál persze pont az a jó, ha a gép hátsókerekes, könnyen csúsztatható, fordítható és nem akarja kiszaggatni a kormánykereket a "sportoló" kezéből, de a BMW gyárat is éppúgy szorítják a biztonsági követelmények (télen nyáron esőben hóban közlekedésnél pl.) mint a konkurenciát, akkor pedig meg kell fogni a hátsó kerekek kipörgését, vagy állhatunk a latyakban, esetleg kotorászhatunk gumiszőnyeg és hólapát után. (Itt jön ki az elsőkerékhajtás további előnye, ahol az első futómű felett elhelyezkedő motor súlya tovább könnyíti a pilóta munkáját.)
4. A VW-t és a BMW-t nem tenném egy lapra, nem egy kategória, már a nevük is totál mást sugall, a BMW a mai napig tartja magát a sportossághoz, a VW viszont sajnos már nem népautó.
Igen, a Buzuki a népautó. Sajnos. Az elavultsága, és a kivitelezése miatt sajnos. VW. Ha a VW komolyan gondolná az önazonosságát, akkor egy családi Passat nem kerülhetne 7 "millerbe". De nem gondolja komolyan. Amerikai autók: Az amerikai autógyárak és ezek "vívmányai" nem hasonlíthatók össze szinte semmiben az európai gépekkel: Ha eltekintünk azoktól az igényektől, és fenttartási költségektől, amelyek a különbség alapjait képezik a két kontinensen, addig azt semmiképpen nem hagyhatjuk figyelmen kívül, hogy Amerika gyakorlatilag sértetlenül úszta meg a világháborúkat, míg az európai autógyárak egy része szarrá lett bombázva, a másik része az oroszok hadisarcává vált (Opel), miközben az európai államok jó részében örültek, ha az adott gazdasági helyzetben a létfenttartáshoz szükséges alapcikkeket elő tudták állítani.
Ehhez képest tisztelet _minden_európai_autógyárnak hogy talpraállt és gazdaságosságban, biztonságban, esztétikában nem csak felzárkózott a "laza" júeszéjhez hanem sok tekintetben "le is nyomta" mint a bélyeget.
5. Ha már itt tartunk: Miért veszik az USA-ban az európai "presztízsautókat"? Autentikus hangtól tudom (ismerős Denverből, barát Floridából) a "köznép" nem veszi, mert "kis nyomvadt sznobautónak" tartják őket, ízlésük és állításuk szerint sem használati értékben, sem kényelemben nem veheti fel a versenyt egyik sem egy (számunkra) nagy amerikai géppel. Üzemeltetési ktg nem érdekli őket, az alkatrész az ami gépekhez, és a benzin is _sokkal_olcsóbb_ mint nálunk -átszámolva kb a negyede: 60 FT/l- és ha ehhez a keresetük (a miénkhez képest átlag 5x-ös mértékét vesszük -5x4=20) akkor úgy tekinthetjük, hogy egy amerikainak akkora áldozat benzint venni, mint egy magyarnak ha 240/20=12Ft/l-ért vesztegetnék: Kit érdekelne akkor egy 6000 kcm-s autó fogyasztása?
Szóval -ott élő ismerősök szerint- azért veszik az európai "presztízsmárkákat" mert "olyan kis jópofa" és azért, mert (pl a VW hogy el tudja adni a "termékeit" 10 év garit vállal az autóira-amit persze az európai -és köztük a magyar- 1 éves garanciával "fedez"- gyakorlatilag mi fizetjük ki az ami "munkásember" garanciális "bogarának" javítását) -Gyorsan hozzáteszem, az áfa 5% a szövetségi adó 8%, a termékeket sújtó "ÁFA" tehát nem 25, hanem 13%-
Ez azért fontos, mert ebből is leszűrhető, mennyit nyom ha egy kontinens egy világháborús katasztrófában mindenét elveszíti, és aztán megpróbál valahogy talpraállni. Ezért is "sántít" pl. a Cadillac "sikertörténete".
6. Na, ez a kisdobosok hat pontja :))
Figyelem, ONTOPIC!!!
Lealáztam ma egy diszkózsigulit, pedig hangos zene szólt benne, csikorgó gumikkal indult, és "húzatta" a motort mint állat. Villantani akart, de már csak a visszapillantóban tudott :))
Akkor én most agresszív vagyok? Ő kezdte az "ugrálást" :)))
Üdv:
Hunter
fastcar Creative Commons License 2001.05.09 0 0 786
Azért ebben a listában sok olyasmi is van amit nem nagyon lehet mosolygás nélkül megállni :)))

Keresztbe pedig már jóval korábban is építettek V8-at, söt V12-t is.

Előzmény: Frosty (766)
fastcar Creative Commons License 2001.05.09 0 0 785
Az, hogy számszerüen több, csak tovább rontja az ázsióját, mert még nagyobb szégyen, hogy kikap.

Mellesleg a 320-as meg gyengébb volt mint a 2000-es Alfa motor, épp azért nem is azzal vetettem össze :)))

Előzmény: Cabrio320i (763)
Eclipseboy_ Creative Commons License 2001.05.09 0 0 784
Na nehogy már úgy legyen! :-(
Előzmény: Törölt nick (783)
Törölt nick Creative Commons License 2001.05.09 0 0 783
akkor itt most a történelmet vitatjuk meg?
jó a bmw is, meg az az oldal is amin áll(t)unk!:-)
Előzmény: DarkSide (782)
DarkSide Creative Commons License 2001.05.09 0 0 782
Bocsánat, de bennem van biztosan a hiba! Először megválaszolod kérdésem, majd fogod magad és minősíthetetlen hangnemben üvöltözöl velem!
Egyébként csak egy kérdést tettem fel, egy kis kiegészítéssel, s nem értem, mi volt hozzászólásomban a "faszság"(Szép szó! Lehet, hogy meg kéne tanulnom?)!
De akkor eme mondatodat vetítsd ki légyszíves magadra is, s angolosan távozz mondjuk a Suzukis topic-ból.

Továbbra is:

Tisztelettel DarkSide

Előzmény: Cabrio320i (780)
tcaoe Creative Commons License 2001.05.09 0 0 781
Ezzel azt akarod mondani, hogy a BMW eppen ugy nem jo nekunk, mint hogy oda tartoztunk?:)))
Előzmény: Cabrio320i (779)
Cabrio320i Creative Commons License 2001.05.09 0 0 780
neked miért jó, hogy nem olvasol figyelmesen, csak belepofázol faszságokat??
Előzmény: DarkSide (777)
Cabrio320i Creative Commons License 2001.05.09 0 0 779
nekem nem jó, nem is írtam, hogy jó, csak azt, hogy odatartoztunk, ugyanúgy, mit a piszok bmw...
Előzmény: DarkSide (777)
tcaoe Creative Commons License 2001.05.09 0 0 778
Biztos a Transaxle miatt van:)))
Előzmény: Eclipseboy_ (776)
DarkSide Creative Commons License 2001.05.09 0 0 777
Hát nem tudom, Neked miért jó, hogy a német oldalhoz tartoztunk, de szerintem nem így jártunk a legjobban, de cáfolj meg nyugodtan! Csak elöbb nézz meg egy történelem könyvet(elég az általánosiskolás is!).

Tisztelettel DarkSide

Előzmény: Cabrio320i (747)
Eclipseboy_ Creative Commons License 2001.05.09 0 0 776
tcaoe!

Ha ez megnyugtat én is menTő autónak olvastam. :-)))

Előzmény: tcaoe (771)
Cabrio320i Creative Commons License 2001.05.09 0 0 775
:-))) obi :-))
Előzmény: tcaoe (774)
tcaoe Creative Commons License 2001.05.09 0 0 774
Ehhe-ehhe..:)) Aze nem semmi, hogy mar odaolvasok betuket, amik nincsenek is:)) Reggel csuful lefarasztottak ezek a buta osztrakok, ezert lehet.:)
Előzmény: Eclipseboy_ (773)
Eclipseboy_ Creative Commons License 2001.05.09 0 0 773
Biztos a Touringról van szó. :-))
Előzmény: tcaoe (770)
L-Gee Creative Commons License 2001.05.09 0 0 772
Tök jól felpörgettétek a topicot ! Igazán kellemes itt csemegézni ! :))))
tcaoe Creative Commons License 2001.05.09 0 0 771
Bazz, olvasni sem tudok. De jo volt:))

A meno meg azert, mert draga. Mint mashol is. Egy Ferrari meg sokkal menobb, egy egeszen egyszeru is. Vor allam, mert nem elerheto akarki szamara.

Előzmény: tcaoe (770)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!