Alfa 156 ra fl.utáni jó a 147 es mankókerék? A 147 s mankókerék átmérője 58 cm . 5 cm rel kisebb mint a 156 kerék átmérője,de jobb híján. Agyméret az a kérdéses. Netán valakinek van nagyobb emelőstől mindenestől érdekelne.
Nem az volt a kérdés, hogy milyen olajat használjak, arra megérteném ezt a választ, hanem a guglizással kapott két eltérő eredményt szerettem volna értelmezni.
Találtam egy 2017-es kezelési útmutatót, ami sajnos nem ismeri a 150 LE-s verziót, a 170 LE-shöz a Selenia Digitek P.E-t írja elő. A legtöbb találat viszont a Selenia K Pure Energy-t hozza ki. Ez nekem gyanús volt, ezért írtam ide.
Közben találtam egy újabb 2017-es kezelési útmutatót, az már hozza a 150 LE-s verziót, ahhoz is a Digitek az előírás, úgyhogy megoldódótt a dolog.
Koszi a segitseget. Ez lesz a kovetkezo akkor. Valaki mondta is hogy lehet a nagynyomasuba van valami szelep talan ami miatt nem.indulhat.de ez egy idos ficko volt es regen teherauto sofor volt es o a nagynyomasura tippelt. Lehet nektek lesz igazatok vegul. Remeljuk. Ja es csak ugy viccbol a vegere higy hatul ujj gumik voltak amit a leszakadt rugo szetvagitt. Szoval kapott egy ujj gumit is ugy 3 hete🤟😉😂 de ez sem eleg neki tovabb kovetelozik🙋♂️👌 hihetetlen ez a kocsi sogorom vette es ez a hat ugy 3 millio szervizkoltseg ugy masfel eve jott ki mikor osszeszamoltuk csaknugy a fotelba ulve😄
Januarba fojtatjuk mivel most unnepek alatt nem.lesznek itthon szoval amint megoldodott megirom hogy mi lett a megoldas koszi meg 1x a segitseget
Hát a távdiagnosztika határozott rokonságot mutat a vajákos ráolvasással... De... Ahogy már korábban is írtam: üzemanyag, levegő, nyomás... Ha a motor valahogy beindítható, és utána már jár, akkor van üzemanyag és levegő. Ha izzít is, akkor az indításnál szerintem már csak az alacsony üzemanyag nyomás lehet gond.
1. Szemrevételezés. A nagynyomású pumpán elég sokszor már kívülről látni, ha döglődik. Ugyanis a pumpa tömítései szoktak elöregedni, és a tömítés mentén megy el a nyomás --> a nagynyomású pumpa tiszta gázolaj, dzsuvás, szutykos. Ez a jobbik eset, mert ez - mifelénk - elég könnyen és gyorsan javítható.
2. Amennyiben a belsejében van mecha probléma, akkor jó eséllyel az egész pumpa kukás, új kell. Ha az 1. pont nem árulkodik, akkor meg kell mérni, hogy mennyit nyom. Ha jól emléxem, akkor a 2005(?)-től kezdve a jtd-k 1400 bar-t nyomnak. Ez különösen az indításnál érzékeny dolog. Ha ez nincs meg, az lehet az ok. Ezt próbáljátok megnézni valahogy.
Ma hivtunk egy alfa szerelot elmondtuk mina gond a kocsival. Azt mondta oda ne vigyuk mert tele az udvar🤣 nezzuk meg a magasnyomasupumpat tobbet nem tud segiteni. Gondolom egy ilyen hibaval nem akar bajlodni.
Nem a kocsi nem indul be hiaba mentunk vele 1 orat.leallitottuk egybol probaltuk inditani de csak tekert. Az izzitogyertyak ujjak de megneztuk ugy is azert hogy izzitottunk aztan egybol kivettuk es forro vilt a vege szoval azok jok. 1x re lett veve kb 1 honapja. Elmult honapba a hatso rugotanyer eltort szetrohadt parba csere utana ategett a szivosor kapta az ujjat plusz 4 ujj izzitogyertya ujj olaj szuro monden akkor mar es 1 tank premium gazolaj 😂 kb 400 ezer lett rakoltve az elmult honapba es a kocsit jelenleg nem lehet beinditani🤣🤣 rendesen mar kinunkba rohogunk az egeszen mert ilyen a vilagon nincs. Ha egy szethajtott szar lenne ok. De 2 tulaj jelenleg full szervizelt elmult 240 ezer km kb sogoromnal🤟 fel eve vett 1 z4 kabriot hetvegere. Most azzal jar meloba minden nap.nagyon boldog hogy az alfa bealt a bmw helyere a garazsba.....
Most jon a magasnyomasu pumpa azt még nem cserelte ki, eddig..🤣
Az izzítógyertyának elvileg külön biztosítéka van, ha jól emlékszem. Ha az kiég, akkor az autó azt jelzi, hogy izzít, a komp is így látja, csak igazából mégsem...
Ha már rendesen bemelegedett, és leállítod, majd azonnal újra indítózol, akkor sem indul újra?
Kb a lellas elott 1 hettel ategett a szivosor majdnem.kigyulladt a kocsi menet kozbe.
Kapott vadi ujj szivosort izzitogyertyakat minden ok volt jtana.kb 2 tank benzin kiment belolle hiba nelkul.aztan egyszer csak csattogott lellitottuk es utana mar nem.indult be .azota all es nem latjuk a veget
A gep azt irja hogy az uzemanyagnyomas rendben van.
Izitogyertyakat izzitas utan egybol kivettuk es rendesen izzottak
A kocsi vagy 6 eve van nalunk es kb 3 mill lett rakoltve 90 ezerrel lett veve es most 300 korul van benne mindig voltak hibai de megoldottuk.most teljesen zsak utca van....
Hát a diesel annyira nem bonyolult alapból. Ha van üzemanyag, van levegő és van nyomás, akkor ha egyszer elindult, akkor megy.
Első kérdés a "ha egyszer elindul...".
Én ellenőrizném elsőnek az izzítást, hogy biztosan működik-e rendesen. (Korábban én elég sokat szívtam az izzítógyertyákkal - elvileg kivéve minden gyertya külön-külön jónak mutatta magát, visszarakva azonban mégsem izzított. Mindet ki kellett egy idős, egyforma vadiújra cserélni, csak úgy volt hajlandó működni.
Aztán én ellenőrizném, hogy jut-e elég gázolaj a motorba. Ha nem, akkor ezt gyorsan és egyszerűen meg is tudtad oldani. :)
Ha ez nem segít, akkor nem ijesztgetni akarlak, de... Lehet a jelenség oka a nem megfelelő üzemanyagnyomás. Ez lehet alacsony befecs nyomás --> nagy nyomású pumpa nem épít fel elég nyomást, vagy lehet alacsony kompresszió is --> gyűrűtörés, hengerkopás, stb...
Szóval lehetne még tovább ijesztgetni, de szerintem látatlanban távgyógyítás... Szerintem próbálkozz inkább egy felszerelt műhelyel