Hát igen, a Fordokat nem a magyar utakra tervezték, aza kis finom futómű( pl aluminium kutyacsont), nem ide való hanem németbe, ahol utak is vannak, nekünk meg marad az állandó szilentcserélgetés, gömbfejszerelés futóműállitással, meg néha a toronycsapágycsere, de hát ez van....ezekre az utakra UAZ-t kellene venni, csakhát izlések és pofonok...nekem inkább a ford :-))
Hát, tudomásom szerint 7 éve, amióta a kocsi nálam van, még nem lett szétszedve a motor, és nem cserélték ezt a tömítést sem. Úgyhogy most bízom benne, hogy pár évig megint nem kell hozzányúlni. Az autó bő 10 éves, de egyelőre nem veszem észre hogy szaporodnának a hibák, csak a szokásos kopó alkatrészek kopnak. Leginkább a szilentek és a gátlók.
A szelepfedél tömítés nem tud tönkremenni, hanem elöregedik és kemény lessz, így már nem tömít a hengerfej és a szelepfedél között, én kétévente cseréltem az Orionomon, és most a Mondeón is ki kell cserélnem, az idő vasfoga+a meleg+az olaj csodákra képes....sajnos....de ha valaki szereti a kocsiját akkor ez nem baj, van egy jobb fajta tömítőpaszta ami nem keményedik meg soha, benzin és olajálló, a sík felületeket ezzel szoktam összerakni és még soha nem fojt olajam utána....ha gondold vagy ha érdekel megadom a márkáját, de ha felétek nem kapni akkor postán utánvétellel elküldöm neked...
Tudom, hogy nem adok-veszek topic, de hátha érdekel titeket egy márkaazonos fejegység:
Eladó egy Becker Traffic Pro CD-s fejegység teljes Europa térkép CD-vel+ajándékba Skandináv országok CD. Ezt a fejegységet extraként a Ford Mondeo, Explorer, Galaxy modellekhez lehetett rendelni, 250.000 HUF felárért. Bekapcsoláskor a Ford logóját rajzolja ki (fanatikusok figyelmébe ajánlom!!!), de szoftver segítségével bármilyen animációt tud a kijelző. A végfok 4x45W-os és a minőségről ódákat lehetne zengeni... hisz' ez egy Becker fejegység, ami többek között a Porsche és a Mercedes gyári beszállítója. Dobozt, leírást, beépítési útmutatót, kódkártyát egyaránt adok a fejegységhez! Az állapota teljesen újszerű, karcmentes, bármilyen új autóba beépíthető. Az előlap levehető és zongoralakk-fekete színű. A kijelző háttérvilágítása smaragdzöld.
Ár :55.000
Elérhetőség :70/237-7360 cashmoney kukac freemail pont hu
Típushiba nincs, mivel 96-óta gyártják ezt a szériát, 98/99-re már mindent kijavítottak. Pl. a biztosítéktáblát. Amúgy nekem bevált az autó, immár 7 éve gyötröm. Ha valamire kiváncsi vagy, akkor megpróbálok válaszolni.
Ja, capri: egy szelepfedéltömítés-cserével megúsztam az olajfolyásos ügyet. Mitől tud ez tönkremenni? Az idő vasfoga rágja meg?
Viszont le kéne mosni a blokkot, mert még olajos jól, aztán majd a poros időben tiszta retek lesz... ehh... nincs hozzá kedvem...
Szétszedtem, megnéztem. Kulisza teli volt mocsokkal, mindkét oldali reteszelő csontra el volt kopva. Kicseréltem kitakarítottam, bezsíroztam. Frankó lett.
Viszont a váltó olajat nem tudtam leereszteni, a betöltő csavar simán kijött (imbusz béléses). Elvileg alatta lévő az, sajna kitekerni nem tudtam. :-S
'98-'99 körüli Escort vásárlásnál mire érdemes figyelni az ilyenkor szokásos dolgokon kívül? Mik az esetleges típushibák? 1600-os benzinesről lenne szó.
eladó egy ford cd 6000 típusú cd lejátszós rádió: 35e.
egy új ford focusból lett kiszerelve szakszervizben.
van hozzá a kormány alá szerelhető gyári vezérlőegység is: 12e.
ehhez adom a kormány alatti burkolólemezt is, mert ezen van egy nyílás kialakítva a vezérlő kábelei számára. viszont kérnék cserébe egy hagyományosat, amin nincs ez a lyuk.
magánban vagy telefonon keressetek, nem gyakran olvasom ezt a topicot,
En is fiatal vagyok (24)....mi meg opeleket hajtottunk sokaig, de nekem soha nem volt opelom, ha tudnek venni egy Caprit, ket ev legalabb mire elkeszul.....addig meg rendszam leadva........evek mire elkeszul egy kocsi felujitas, en egy pancsival eljattszottam anno egy evet....mibe kerul egy mkIII?
www.fordcapri.hu/forum, így próbáld :) www.hasznaltauto.hu, de a caprisok mindíg kiszedik a hirdetéseket a fórumba, érdemes ott nézelődni. bár jó haver minden capris, én már nem caprizom aktívan, max építem, szerelem őket. ezért nem is vagyok naprakész, minek fájdítsam a szívem.
eccerű, alul szétkötöd a váltónál a rudazatot és a kis csonkot a váltóban egy fogóval meg tudd mozdítani, ki-be de még csavarni is... szinte puszta kézzel. és akkor meg tudod mozgatni a rudazatot és a kulisszát is, egyből kiderűl melyik nem enged. ha nem jutsz semmire és haverod sem ért hozzá, hozd be hozzám.
köszi az infót, megnézem...világ életben csak fordom volt, mondjuk az XR2i-s fiestamtól a mai napig nem tudtam megszabadulni, de az orionomat hamar elvitték....mondjuk a fiesta soha nem ment...összehányta magát a mocija...na megnézem azt a caprit...még1szer köszi
a 3-as előre van, a rüki meg hátra, így nem lehet, hogy elcsúszott a kapcsolókar... nehéz így okosat mondani, de nézzétek meg a rudazatot a kocsi alatt és a váltónál a kapcsolókart.