Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zacy Creative Commons License 2007.03.26 0 0 70604
Hát igen, a Fordokat nem a magyar utakra tervezték, aza kis finom futómű( pl aluminium kutyacsont), nem ide való hanem németbe, ahol utak is vannak, nekünk meg marad az állandó szilentcserélgetés, gömbfejszerelés futóműállitással, meg néha a toronycsapágycsere, de hát ez van....ezekre az utakra UAZ-t kellene venni, csakhát izlések és pofonok...nekem inkább a ford  :-))
Előzmény: kivi (70603)
kivi Creative Commons License 2007.03.26 0 0 70603
Hát, tudomásom szerint 7 éve, amióta a kocsi nálam van, még nem lett szétszedve a motor, és nem cserélték ezt a tömítést sem. Úgyhogy most bízom benne, hogy pár évig megint nem kell hozzányúlni. Az autó bő 10 éves, de egyelőre nem veszem észre hogy szaporodnának a hibák, csak a szokásos kopó alkatrészek kopnak. Leginkább a szilentek és a gátlók.
Előzmény: zacy (70602)
zacy Creative Commons License 2007.03.26 0 0 70602
A szelepfedél tömítés nem tud tönkremenni, hanem elöregedik és kemény lessz, így már nem tömít a hengerfej és a szelepfedél között, én kétévente cseréltem az Orionomon, és most a Mondeón is ki kell cserélnem, az idő vasfoga+a meleg+az olaj csodákra képes....sajnos....de ha valaki szereti a kocsiját akkor ez nem baj, van egy jobb fajta tömítőpaszta ami nem keményedik meg soha, benzin és olajálló, a sík felületeket ezzel szoktam összerakni és még soha nem fojt olajam utána....ha gondold vagy ha érdekel megadom a márkáját, de ha felétek nem kapni akkor postán utánvétellel elküldöm neked...
Előzmény: kivi (70600)
cashmoney Creative Commons License 2007.03.25 0 0 70601
Sziasztok!

Tudom, hogy nem adok-veszek topic, de hátha érdekel titeket egy márkaazonos fejegység:

Eladó egy Becker Traffic Pro CD-s fejegység teljes Europa térkép CD-vel+ajándékba Skandináv országok CD. Ezt a fejegységet extraként a Ford Mondeo, Explorer, Galaxy modellekhez lehetett rendelni, 250.000 HUF felárért. Bekapcsoláskor a Ford logóját rajzolja ki (fanatikusok figyelmébe ajánlom!!!), de szoftver segítségével bármilyen animációt tud a kijelző. A végfok 4x45W-os és a minőségről ódákat lehetne zengeni... hisz' ez egy Becker fejegység, ami többek között a Porsche és a Mercedes gyári beszállítója.
Dobozt, leírást, beépítési útmutatót, kódkártyát egyaránt adok a fejegységhez! Az állapota teljesen újszerű, karcmentes, bármilyen új autóba beépíthető. Az előlap levehető és zongoralakk-fekete színű. A kijelző háttérvilágítása smaragdzöld.

Ár :55.000

Elérhetőség :70/237-7360
cashmoney kukac freemail pont hu


kivi Creative Commons License 2007.03.25 0 0 70600
Típushiba nincs, mivel 96-óta gyártják ezt a szériát, 98/99-re már mindent kijavítottak. Pl. a biztosítéktáblát. Amúgy nekem bevált az autó, immár 7 éve gyötröm. Ha valamire kiváncsi vagy, akkor megpróbálok válaszolni.

Ja, capri: egy szelepfedéltömítés-cserével megúsztam az olajfolyásos ügyet. Mitől tud ez tönkremenni? Az idő vasfoga rágja meg?

Viszont le kéne mosni a blokkot, mert még olajos jól, aztán majd a poros időben tiszta retek lesz... ehh... nincs hozzá kedvem...
Előzmény: Attiska (70597)
Liszti Creative Commons License 2007.03.25 0 0 70599

sziasztok!

 

el tudna nekem mondani valaki, vagy adni egy linket, hog mi a kulonbseg a 2004-ig gyartott focusok tipusai kozt?

Ghia, Trend, Fresh, confort ...

 

koszi,

Liszti

abes Creative Commons License 2007.03.25 0 0 70598
Szétszedtem, megnéztem. Kulisza teli volt mocsokkal, mindkét oldali reteszelő csontra el volt kopva. Kicseréltem kitakarítottam, bezsíroztam. Frankó lett.

Viszont a váltó olajat nem tudtam leereszteni, a betöltő csavar simán kijött (imbusz béléses). Elvileg alatta lévő az, sajna kitekerni nem tudtam. :-S
Előzmény: capri-3 (70584)
Attiska Creative Commons License 2007.03.25 0 0 70597
Sziasztok,

'98-'99 körüli Escort vásárlásnál mire érdemes figyelni az ilyenkor szokásos dolgokon kívül? Mik az esetleges típushibák? 1600-os benzinesről lenne szó.
i.dudas Creative Commons License 2007.03.24 0 0 70596

sziasztok,

 

eladó egy ford cd 6000 típusú cd lejátszós rádió: 35e.

egy új ford focusból lett kiszerelve szakszervizben.

van hozzá a kormány alá szerelhető gyári vezérlőegység is: 12e.

ehhez adom a kormány alatti burkolólemezt is, mert ezen van egy nyílás kialakítva a vezérlő kábelei számára. viszont kérnék cserébe egy hagyományosat, amin nincs ez a lyuk.

magánban vagy telefonon keressetek, nem gyakran olvasom ezt a topicot,

üdv,

i.

 

70 319 00 99

hjadam Creative Commons License 2007.03.24 0 0 70595
Üdv!


Fiestára keresek nyári gumit (4 db) felni nélkül, új vagy nagyon jó állapotút. Méret: 165/70x13.

Ha valakinek van jelezze fényképpel CSAK privát mailben.


köszi
zacy Creative Commons License 2007.03.24 0 0 70594

En is fiatal vagyok (24)....mi meg opeleket hajtottunk sokaig, de nekem soha nem volt opelom, ha tudnek venni egy Caprit, ket ev legalabb mire elkeszul.....addig meg rendszam leadva........evek mire elkeszul egy kocsi felujitas, en egy pancsival eljattszottam anno egy evet....mibe kerul egy mkIII?

>viszonylagos arat sem tudsz mondani?

>

Előzmény: capri-3 (70593)
capri-3 Creative Commons License 2007.03.24 0 0 70593
a veteránvizsga kb lehetetlen, mert még nincs veteránkorban az MkIII :)
78-tól gyártják, 2.8i-t 81-től és nincs eredeti állapotú.

nem indiszkrét, versenyzem sierrával, műhelyt indítottunk és nem fér bele... de még fiatal vagyok, lehet vmikor veszek egyet újra.
Előzmény: zacy (70592)
zacy Creative Commons License 2007.03.24 0 0 70592

Na hali, most nezegettem, hat jo ara van a MkIII-nak......ha nem vagyok indiszkret miert hagytad abba?

En ugy akarom hogy le akarom veteran vizsgaztatni

Előzmény: capri-3 (70591)
capri-3 Creative Commons License 2007.03.23 0 0 70591
www.fordcapri.hu/forum, így próbáld :)
www.hasznaltauto.hu, de a caprisok mindíg kiszedik a hirdetéseket a fórumba, érdemes ott nézelődni.
bár jó haver minden capris, én már nem caprizom aktívan, max építem, szerelem őket.
ezért nem is vagyok naprakész, minek fájdítsam a szívem.
Előzmény: zacy (70587)
capri-3 Creative Commons License 2007.03.23 0 0 70590
175/65x14 tökéletes lesz rá
Előzmény: hjadam (70589)
hjadam Creative Commons License 2007.03.23 0 0 70589
Üdv!

Valaki megtudná nekem mondani, hogy 99-es fiestára milyen méretű gumi kell? köszönöm előre is.
zacy Creative Commons License 2007.03.23 0 0 70588
a capris oldalon nem talaltam eladót, lehet én vagyok a béna...
zacy Creative Commons License 2007.03.23 0 0 70587

naszóval, okosodtam, amire én vágyom az egy Capri MkIII V6.

Lehet ilyen vasat találni belhonban papirokkal????

Ha igen kb mennyi az ára?

Köszi...és bocsi a zaklatásért....a valaszodat előre is köszönöm!

Előzmény: capri-3 (70584)
capri-3 Creative Commons License 2007.03.23 0 0 70586
www.fordcapri.hu
Előzmény: zacy (70585)
zacy Creative Commons License 2007.03.23 0 0 70585

Hali...Te nagy Capris vagy, lenne pár dolog ami érdekelne.

Nézegettem a Caprikat, és arra jutottam hogy csak a V6 érdekel, abból is

az a kasznis, mely motorháztetejének eleje a lámpáknák egyenes és nem süllyesztett, dupla körlámpás. Milyen motor volt ebből a legnagyobb?

Volt belőle kettőnyóc véhat :-) ?

Mekkora a max HP ami ebből a mociból kijön, és mibe kerülne a motor+váltó+kardán+difi 100%-os felujítása?

Válaszodat előre is köszönöm...és bocsi hogy zargatlak..és mégegyszer köszönöm.

Előzmény: capri-3 (70584)
capri-3 Creative Commons License 2007.03.19 0 0 70584
eccerű, alul szétkötöd a váltónál a rudazatot és a kis csonkot a váltóban egy fogóval meg tudd mozdítani, ki-be de még csavarni is... szinte puszta kézzel.
és akkor meg tudod mozgatni a rudazatot és a kulisszát is, egyből kiderűl melyik nem enged.
ha nem jutsz semmire és haverod sem ért hozzá, hozd be hozzám.
Előzmény: abes (70583)
abes Creative Commons License 2007.03.19 0 0 70583
Megnéztem, olaj is van benne. Igaz, hogy rozsdabarna, de olaj.
Akkor most vagy rudazat, vagy váltó. :-S
Előzmény: abes (70581)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.19 0 0 70582
Thx! Onnan eddig csak a Csorikes gumiszonyeget talaltam vonzonak.
Előzmény: capri-3 (70574)
abes Creative Commons License 2007.03.18 0 0 70581
Szóval azóta lehűlt a váltó és környéke alánéztem megtapiztam.

Alákukkantva a rudazatnál nem láttam eltérést, olajfolyás nincsen, szintet nem tudtam nézni mert nincs nálam villáskulcs.

Az össze sebeségfokozatot beveszi, de 2 kézzel kell kapcsolni és olyan mintha sűrű szurokban próbálnék sebeséget váltani.
Előzmény: abes (70580)
abes Creative Commons License 2007.03.18 0 0 70580
Minden fokozatot nehezen vesz.
Előzmény: capri-3 (70578)
zacy Creative Commons License 2007.03.18 0 0 70579
köszi az infót, megnézem...világ életben csak fordom volt, mondjuk az XR2i-s fiestamtól a mai napig nem tudtam megszabadulni, de az orionomat hamar elvitték....mondjuk a fiesta soha nem ment...összehányta magát a mocija...na megnézem azt a caprit...még1szer köszi
Előzmény: capri-3 (70576)
capri-3 Creative Commons License 2007.03.18 0 0 70578
a 3-as előre van, a rüki meg hátra, így nem lehet, hogy elcsúszott a kapcsolókar...
nehéz így okosat mondani, de nézzétek meg a rudazatot a kocsi alatt és a váltónál a kapcsolókart.
Előzmény: abes (70575)
zacy Creative Commons License 2007.03.18 0 0 70577
Válaszaitokat és hozzám és a kérdéseimhez a türelmet előre is köszönöm.
capri-3 Creative Commons License 2007.03.18 0 0 70576
www.fordcapri.hu

de egy barátomnál van/lesz egy 2.0 V6 ami már normálisabban pöfög.
ha érdekel, driver néven megtalálod a srácot az ottani forumokban.
Előzmény: zacy (70573)
abes Creative Commons License 2007.03.18 0 0 70575
Futómű gondjaim megoldódtak, Barátom anyagárban megcsinálta.

Viszont ma délután 20 km-es út után a Parkolóba fordulva akartam neki egy 3-ast kapcsolni, nem akarta bevenni.

Utána rükibe is csak 2 kézzel tudtam berakni.

Mi lehet a gond? Segítsetek.

Ford orion 1,6 D 89-es

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!