Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

525tédé Creative Commons License 2009.09.17 0 0 4312
DT
Szerintem nézd meg a póweren.Én is éppen olyasmit keresek.Pofátlan alacsony áron láttam vagy 2 hete..
Előzmény: DT 20-61 (4311)
DT 20-61 Creative Commons License 2009.09.17 0 0 4311
Nem tudtok véletlenül eladó bontott jeladós csúcsot?
525tédé Creative Commons License 2009.09.17 0 0 4310
DT 20-61
A gyengeség és a vlágító spricniámpa összefüggésben lehet.A jeladós pcsúcs halála esetén az első tünet a motor gyengesége.(s esetleg okádja a gázolajat)
Előzmény: DT 20-61 (4307)
525tédé Creative Commons License 2009.09.17 0 0 4309
kovessyroli
A melegen pöccre nem jó.kell tekernie párat.amiket ellenőrizni kellene.
1:légtömegmérő állapota.(érzékelőre rátapadt kosz,olajgőz stb)
2:gázolajszűrő mikor volt cserélve.(én meg sem nézném,kuka,újat neki)
3:üzemanyag tanknál a kiegyenlítő tartály állapota(csövek stb)
4: elektromos segédszivattyú müxik-e a tankban?
5:?km van a mociban? volt-e már tömítés szett csere?
Helyileg merre vagy?
Előzmény: kovessyroli (4305)
BMWFUN Creative Commons License 2009.09.17 0 0 4308
Én még nemrég vagyok dizlis, meg nekem nincs is ilyen lámpa, de a spricni szerintem az üa szűrő víztelenítésére hívja fel a figyelmet...  de lehet hogy nem. :)
Előzmény: DT 20-61 (4307)
DT 20-61 Creative Commons License 2009.09.17 0 0 4307
Elkészült ma a jármű. A hengerfej állítólag most már jobb, mint az új. :)
145 lett a vége (csak nem lőerőben). :(
Nem is lenne baj, pöccre indul hidegen-melegen, csakhogy ajándékba kaptam 3 hibakódot, meg egy folyamatosan világító spricni visszajelzőt, plusz némi teljesítmény veszteséget. Bár lehet, hogy most tartalék progin megy a kódok miatt.
A kódokat kivillogtattam: 10, 15 és 21. Van 5let, hogy mik ezek. Javítás előtt persze egy sem volt.
BMWFUN Creative Commons License 2009.09.17 0 0 4306

Ügyvéd úr!

 

Modic volt már?

Hogy érted azt, hogy tanksapka nélkül? Ilyet még nem hallottam normál esetben...

Előzmény: kovessyroli (4305)
kovessyroli Creative Commons License 2009.09.17 0 0 4305

sziasztok. egy kis segítséget szeretnék kérni.

e39 tds-em hidegen megelen pöccre indul, de amíg be nem melegszik a motor teljesen, úgy kb. 10 km-t kell mennem, addig minden váltásnál megtorpan, mintha nem kapna üzemanyagot.

előfordult, hogy 2-be vagy 3-ba váltva le is fulladt.

miután bemelegedett, utána semmi gondja nincs.

ja, tanksapka nélkül járok, mert ha felteszem, akkor kopogóssá válik a motor járása, és nehezen veszi fel a fordulatot.

adagolófejet cseréltettem, de a másikkal is ugyanezeket produkálta.

alapjáraton úgy érzem, mintha kicsit remegne a motor járás közben.

eddig senki sem tudta megmondani, hol keressem a hibát.

köszönet minden tanácsért.

obor zil Creative Commons License 2009.09.17 0 0 4304
Nem
Előzmény: 525tédé (4298)
525tédé Creative Commons License 2009.09.16 0 0 4303
Erre mondhatnám: anyád. miért nem lehet ezt a tetvet egyszer rendesen megcsinálni?Vagy legalább 1 évig ugyanazon a serveren maradni,vagy tudjisten.
MUKODJ KOCSOG!!!!!!!!!!!!!!!
525tédé Creative Commons License 2009.09.16 0 0 4302
Gektds
Ha ez a kiba index is úgy akarná.....
Előzmény: GekTDS (4300)
525tédé Creative Commons License 2009.09.16 0 0 4301
Gektds
Előzmény: GekTDS (4299)
GekTDS Creative Commons License 2009.09.16 0 0 4300
525tédé-nek címezve!
Előzmény: GekTDS (4299)
GekTDS Creative Commons License 2009.09.16 0 0 4299
Köszönöm előre is!
525tédé Creative Commons License 2009.09.16 0 0 4298
És ugyanaz az ember javította meg és modicolta?
Előzmény: obor zil (4297)
obor zil Creative Commons License 2009.09.15 0 0 4297
Nem tudom mit csináltak vele, azt tudom, hogy előtte be lett állítva modic-kal, és ugyanolyan szar volt, most pedig tökéletes.
Előzmény: Vojnó (4296)
Vojnó Creative Commons License 2009.09.15 0 0 4296
- van benne egy tengely ami nem javíthatóan perselyes csapágyazású. (nem javítható)
- egy tekercs, amiről már hallottam, hogy leég/menetzárlatos, ezt újra lehet tekercselni.
- 2db rugó,
- hőmérő (ez cserélhető, 3k Ft talán)
- egy vasmag pálya, ami nem tud elromlani, max, ezen van alapjel beállítási alkatrész, csavaros kötéssel.
- a tengely végén meg egy lemezből kialakított hurok.

El nem tudom képzelni mi a tököm tud vele tönkremenni.

A potisban maga a potméter pélya szokott megkopni vagy a csúszka akad fel/ki....
Na az csinál ilyen problémát. (nem javítható, csak csere)


e36 25td/tds-ben 94/1-ig volt csak potis fejű.
Előzmény: obor zil (4295)
obor zil Creative Commons License 2009.09.15 0 0 4295
Ingadozott az alapjárat, és rángatott alacsony fordulaton. Állítólag a mozgó alkatrészeket cserélték benne, és azt mondták olyan mintha újat tennék fel.
Előzmény: Vojnó (4294)
Vojnó Creative Commons License 2009.09.15 0 0 4294
Öhöm,
no és neked milyen tünetekkel jelentkezett és mit csináltak már 50kFt.ért?????
Előzmény: obor zil (4293)
obor zil Creative Commons License 2009.09.15 0 0 4293
A nem "kopós", vagyis HDK-s fej is tönkre tud menni, csak azt lehet javítani. Az enyém nemrégen esett át felújításon, 50 ezerbe került, és fél év garanciát vállaltak rá.
Előzmény: 525tédé (4291)
18tds Creative Commons License 2009.09.15 0 0 4292

Köszi!

 

Be lehet állítatni vagy cserélni kell valamit?

Előzmény: 525tédé (4291)
525tédé Creative Commons License 2009.09.14 0 0 4291
18tds
Ez lehet kopásból eredő elállítódás,nyomásesés.Rosszabb esetbe a fej haldoklik.Bár ha jól emléxem,a kis tdsre már nem "kopós" fejet raktak.
Előzmény: 18tds (4287)
525tédé Creative Commons License 2009.09.14 0 0 4290
Gektds
Lemérem reggel.Bár Vojnónak van teljesen szabályos rajza róla...
Lefényképezem,és írok méreteket.
Előzmény: GekTDS (4288)
laci318tds Creative Commons License 2009.09.14 0 0 4289
Szia! Nem ismerem őket, nem is halottam róluk. Diesel Pityu meg ezek után felejtős. Azt mondták tuti nem volt minden tömítés kicserélve....
Előzmény: EEGOR (4286)
GekTDS Creative Commons License 2009.09.14 0 0 4288
525tédé!!

Lehetne hogy küldj egy rajzot a rögzítő stiftről? még az hiányzik az életemből.
Ótómatához ugyanolyan kell mint manuálishoz?

A gépsárkányom perpillanat hegesztődik itt-ott. Brutálisan meg lett erősítve az emelőpontoknál. Ha találok egy fényezőt aki nem fényárban dolgozik akkor utánna vezérmű felujítás következik általam.
Előzmény: 525tédé (4262)
18tds Creative Commons License 2009.09.14 0 0 4287

Sziasztok!

 

 

Lenne egy komoly kérdésem.Kb egy hete 700 és 900 között hullámzik az alapjárat,ha nyomok egy kis gázt be áll 800-ra kis idő múlva megint hullámzik,van mikor menet közben is 1300-as fordulat körül is berángat.Valaki ha járt már így vagy tudjátok mi lehet a baja akkor segítsetek légyszives mert nagyon idegesít előre is köszönöm.

EEGOR Creative Commons License 2009.09.14 0 0 4286
Állítólag Győrzámolyon is van egy dízel szervíz, asszem a gokartpálya mellett. Róluk hallottál valamit, hogy dolgoznak, vagy ilyesmi?
Előzmény: laci318tds (4284)
Popsi Creative Commons License 2009.09.14 0 0 4285
Sziasztok!

324td és az 524td különbözött valamiben? Beépítés szempontjából? 324-be akarnék 524-es motort tenni.Mert ebből van választék.Stimmelni fognak,vagy lesz valami amin "reszelni" kell.
laci318tds Creative Commons License 2009.09.14 0 0 4284
Nagybajcson van egy privát szervíz, ott dolgozik egy srác, aki elötte a Bosc-nál volt, nagy gyakorlata van.
Előzmény: mex86 (4283)
mex86 Creative Commons License 2009.09.14 0 0 4283
hol sikerült ilyen jól és olcsón?
Akkor a dízel Pityu neked is ejtve ?
Előzmény: laci318tds (4281)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!