DT 20-61 A gyengeség és a vlágító spricniámpa összefüggésben lehet.A jeladós pcsúcs halála esetén az első tünet a motor gyengesége.(s esetleg okádja a gázolajat)
kovessyroli A melegen pöccre nem jó.kell tekernie párat.amiket ellenőrizni kellene. 1:légtömegmérő állapota.(érzékelőre rátapadt kosz,olajgőz stb) 2:gázolajszűrő mikor volt cserélve.(én meg sem nézném,kuka,újat neki) 3:üzemanyag tanknál a kiegyenlítő tartály állapota(csövek stb) 4: elektromos segédszivattyú müxik-e a tankban? 5:?km van a mociban? volt-e már tömítés szett csere? Helyileg merre vagy?
Én még nemrég vagyok dizlis, meg nekem nincs is ilyen lámpa, de a spricni szerintem az üa szűrő víztelenítésére hívja fel a figyelmet... de lehet hogy nem. :)
Elkészült ma a jármű. A hengerfej állítólag most már jobb, mint az új. :) 145 lett a vége (csak nem lőerőben). :( Nem is lenne baj, pöccre indul hidegen-melegen, csakhogy ajándékba kaptam 3 hibakódot, meg egy folyamatosan világító spricni visszajelzőt, plusz némi teljesítmény veszteséget. Bár lehet, hogy most tartalék progin megy a kódok miatt. A kódokat kivillogtattam: 10, 15 és 21. Van 5let, hogy mik ezek. Javítás előtt persze egy sem volt.
e39 tds-em hidegen megelen pöccre indul, de amíg be nem melegszik a motor teljesen, úgy kb. 10 km-t kell mennem, addig minden váltásnál megtorpan, mintha nem kapna üzemanyagot.
előfordult, hogy 2-be vagy 3-ba váltva le is fulladt.
miután bemelegedett, utána semmi gondja nincs.
ja, tanksapka nélkül járok, mert ha felteszem, akkor kopogóssá válik a motor járása, és nehezen veszi fel a fordulatot.
adagolófejet cseréltettem, de a másikkal is ugyanezeket produkálta.
alapjáraton úgy érzem, mintha kicsit remegne a motor járás közben.
eddig senki sem tudta megmondani, hol keressem a hibát.
Erre mondhatnám: anyád. miért nem lehet ezt a tetvet egyszer rendesen megcsinálni?Vagy legalább 1 évig ugyanazon a serveren maradni,vagy tudjisten. MUKODJ KOCSOG!!!!!!!!!!!!!!!
- van benne egy tengely ami nem javíthatóan perselyes csapágyazású. (nem javítható) - egy tekercs, amiről már hallottam, hogy leég/menetzárlatos, ezt újra lehet tekercselni. - 2db rugó, - hőmérő (ez cserélhető, 3k Ft talán) - egy vasmag pálya, ami nem tud elromlani, max, ezen van alapjel beállítási alkatrész, csavaros kötéssel. - a tengely végén meg egy lemezből kialakított hurok.
El nem tudom képzelni mi a tököm tud vele tönkremenni.
A potisban maga a potméter pélya szokott megkopni vagy a csúszka akad fel/ki.... Na az csinál ilyen problémát. (nem javítható, csak csere)
Ingadozott az alapjárat, és rángatott alacsony fordulaton. Állítólag a mozgó alkatrészeket cserélték benne, és azt mondták olyan mintha újat tennék fel.
A nem "kopós", vagyis HDK-s fej is tönkre tud menni, csak azt lehet javítani. Az enyém nemrégen esett át felújításon, 50 ezerbe került, és fél év garanciát vállaltak rá.
Lehetne hogy küldj egy rajzot a rögzítő stiftről? még az hiányzik az életemből. Ótómatához ugyanolyan kell mint manuálishoz?
A gépsárkányom perpillanat hegesztődik itt-ott. Brutálisan meg lett erősítve az emelőpontoknál. Ha találok egy fényezőt aki nem fényárban dolgozik akkor utánna vezérmű felujítás következik általam.
Lenne egy komoly kérdésem.Kb egy hete 700 és 900 között hullámzik az alapjárat,ha nyomok egy kis gázt be áll 800-ra kis idő múlva megint hullámzik,van mikor menet közben is 1300-as fordulat körül is berángat.Valaki ha járt már így vagy tudjátok mi lehet a baja akkor segítsetek légyszives mert nagyon idegesít előre is köszönöm.
324td és az 524td különbözött valamiben? Beépítés szempontjából? 324-be akarnék 524-es motort tenni.Mert ebből van választék.Stimmelni fognak,vagy lesz valami amin "reszelni" kell.