Hát mer' rohadjon meg a ferdeszeműje,meg mindenki aki selejt szar szemetet gyárt! Bojkottálni kéne akire több panasz érkezik,nem venni tőle. Inkább veszem a drágábbat,csak legyen jó...akkor van szopacs ha csak olcsó fos van a piacon vmiből...v minden fos.
Én kicseréltem a kuplungláncot az enyémen, de kb. 100 km után ugyanúgy megnyúlt, mint az eredeti, úgyhogy visszaraktam. Majd ha szakad, akkor visszateszem a régit.
Még egy kis türelmedet kel kérnem mert le kell mennem Zalába pecázni és egyébb hivatalos ügyek végett. Kedden jövök haza és akkor bármikor! ELNÉZÉST!!!!
Elképzelhető, én még tankot belül nem kezeltem le, azt tudom, hogy bizonyos yamahák tankját horganyozták belül, illetve az MZ-k (TS)-ét pedig valami szürke festékkel kezelték.
A klasszikus mügyanta nem ér semmit, mivel más a tágulási tényezője mint a fémtanké és ha valahol egy csepp rozsda marad a tank belsejében az egész rétegekben le fog vállni. Rengeteg próba után én a fárasztó de eredményes hagyományos módszert ajánlom, jó minőségű benga álló föstékkel. Habár a gyárban a tankot szerintem a külső festékkel fujták, szerintem hőkezeléssel. A lényeg, hogy ha már tiszta a tank ne álljon sokáig üresen. Pl télire is tele tankkal teszem el.
És rázogasd éles kavicsokkal, és vízzel (cillittel, meg kádsúrolóporral a 80-as évekből), nekem 5-10 perc után 2-3 mm vastag rozsda rétegből fémtisztává varázsolta ez a módszer anno a Babettám tankját. :)
Mindezek után ha zsírtalanítani is akarod (festés előtt), nitrohigító, vagy bioethanol, de az utóbbi még a maradék rozsdát is lehozza, a nitrónak nagy mítosza van, de szerintem effektíve gyenge anyag, ellenben az inhalálása 2 órán keresztül csúnya másnaposságot idéz elő... :) (tapasztalat) :):)
Sokat olvasok a téma után. A legújabb, hogy nitrohigítót rázgassak benne egy kicsit, aztán hagjyam kiszáradni. az állítólag a legtöbb rozsdát leszedi. A csavarrázogatás azért nem túl szimpatikus, mert csináltam már 2x15percet de túl nagy eredményt nem értem el vele.
Az eddigi két legszinpatikusabb ötlet a nitrohigító meg TyerCorp01 javaslata a bioetanollal. Ezeket azt hiszem kipróbálom. Azt nem tudom, érdemes-e utána kifesteni, mert tényleg nagyon drága a festék 8000forint, amire azt mondják, hogy tarrtósan bírja a benzint.
Párat mostam már ki. Vegyél bele először is normális benzinszűrőt, meg a benzincsőhöz is. Aztán víz meg egy rakat csavar, vagy lánc, vagy amit akarsz. Aztán kiszárítod, benzin, és kész. Amíg nem rohad teljesen, szerintem jó ez is, persze néha meg kell ismételni. Hogyha van sok benzinszűrő nincs baj. Az én tankom le van festve meg ki van mosva valami savval a Mustangon, még az előző tulaj készítette.
Már nemsokára kész! :D Mindig is ilyet akartam csinálni! :D Amúgy efféle célra én is félre tettem egy totál tönkre ment Verho ülést, majd szépen megcsinálom azt is! :P
Van 1 sportülésem ha érdekel... Verho 6 üléslemezen,Delta qqqqqqqqqqqqqqrvakényelmes szivacsa,és verho 6 szabása után készült piros-fekete huzat.Elején -végén piros bőr,középen fekete műbőr...
Nem tudom! xD Már így volt, majd megoldom valahogy, de hogy minek az oda, az jó kérdés... De amúgy ott kicsit asszem a gyújtásnál volt valami bibiség, hát jól össze kókányolták, az biztos...
Gyűrű meg cserélve lesz, simán több a megengedett hézagnál az izésége! :D
Ja, hátulra majd felrakom a Goodyear gumit a Verhovináról, arra meg rakok korhűt, elől meg a jobb állapotú Barum lesz! :D Készül a sport ülés is! :D Elég jó gép lesz! :D :P
Hello! :D Sehol se láttam egy b*zi autósboltot, csak egyet Budapesten, ott is csak Kawa cuccok voltak.. Szép, mondhatom. -.-" Vagy csak itt szokás, hogy 2 autósbolt/utca? xD
Nade, alakulgat a gépezetem is! :D Csak hát venni kell majd gyűrűket, mikor szedtem, 3ból 2 eltört... Úgy vigyáztam rájuk mint a szemem fényére, de hát elég kakkerályok voltak eleve. Amúgy a gyűrűknek mennyire szabadna mozogniuk? Mennyi körül van egy normális gyűrű? :P
Felraktam a tankor, hát ez eléggé elfordult CafeRacer irányba, de végülis nekem nagyon tetszik! :P Kereket meg teleszkópot ne tessék nézni, azok még nincsenek kész! :D
Meg elég piszkos is szegény, de legalább alakulgat! :P :D
Azt mondja Anya, hogy küldjem el az enyémet postán, majd nekem csinál másikat, szerintem ez lesz, de nem tudom, mikor jutok postaközelbe, vagy egyáltalán haza...
Na jah...nem baj,tanultam belőle:) Amúgy mi lenne ha nem lenne a milis furat fenn? Rigánál pl be szoktuk dugózni(pl pici facsavarral-így könnyen eltávolítható) Mert előrefele van és beesik az eső,meg víz juthat a blokkba:)komolyan!
Komarnal legalább hátul van és hátrafele is néz asszem.
Épp akartam szólni, hogy az olajat nem kellett volna bennehagyni, a váltónál fölül ugyanis van egy milis furat a szellőzésnek, illetve majdnem egy centis oldalt, ami a deknibe megy, ami olajozza a kislánckerék tengelyének csapágyát.