Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bati67 Creative Commons License 2008.09.07 0 0 273

Szia!

 

Nekem 1.6-os négyajtósom van (a Népítéletben a 'Stresszoldó').

 

Eddig egy első lámpát cseréltek (xenon-trafó hiba miatt) és elöl a futóműben valami műanyag alkatrészeket fémre (most nem jut eszembe a neve). De a bal első kerék felől még mindig hallok néha valami kopogást-pendülést.

 

Folyás nincs egy csepp sem!!! Mitől is lenne?

 

Üdv!

 

Attila

Előzmény: DjSummerFace (271)
kék béka Creative Commons License 2008.08.26 0 0 272

Megfagyott a topik. Mi tagadás, a Honda Jazzesek/Citysek/Civicesek aktívabbak...

Ott aztán megy a tapasztalatcsere.

DjSummerFace Creative Commons License 2008.08.22 0 0 271

Hi !

 

Emberek adjatok észt !

 

A milyen tipushibái vannak a p12 (2006) 1.8-as benzines kombi primerának?

Most vettem 1 hónapja 35000 km-mel, es eddig jobb és bal alsó lengőkarokat kell cserélni, lóg mint állat, az ablakmosó tartály motorja mellett folyik ki a lötyi, a váltóból folyik az olaj.... Szerencsére gariban csinálják.... De kell még valamire számítani?

 

Üdv: Summer

kék béka Creative Commons License 2008.08.14 0 0 270

Üdv. Fórumtársak!

Ha vkit érdekel, eladó az 1999. novemberi, 1.6-os Primera kombink.

Bővebben itt:

http://www.hasznaltauto.hu/2301044_nissan_primera_1999

kék béka Creative Commons License 2008.08.14 0 0 269

Üdv. Fórumtársak!

Eladó egy 1999. novemberi, megkímélt, szervízkönyves Primera 1.6 kombi.

Bővebben itt:

http://www.hasznaltauto.hu/2301044_nissan_primera_1999
Tommy1978 Creative Commons License 2008.06.22 0 0 268
Sziasztok!

Egy probléma megoldásában szeretnék segítséget kérni. Van egy Haynes-féle szervízkönyvem a Nissan primeraról. Ebben van az autó Phase I-II-III verziója. Namost, ebben a könyvben nem tudom azonosítani az én 1991-es, 2000-es, karburátoros, sr20-as primerámat. Lehet, hogy ott lehet a baj, hogy ezek az autók a könyvben jobbkormányosok? Furcsa, mert van fénykép a motorterekről, viszont egyik sem stimmel az enyémmel. "Mindenből van egy kicsi enyémben". Nemtom ez érthető volt-e?:)

Köszi a segítséget
Üdv
Tamás
roburka Creative Commons License 2008.05.10 0 0 267
Vajon mi van akkor ha a P10-es gyári elektromos antennája nem akar elsőre teljesen behúzódni és kinyúlni a helyéről? Mechanikus hiba nem lehet mert már szétszedtem teljesen és mindent megkentem faszán. Van rajta egy kis doboz ami tele van minden elektomos szarral. Ott lehet a gond??
rigor1 Creative Commons License 2008.04.28 0 0 266

Nincs ötlete senkinek a "nagybetűsre"?  :)

bati67 Creative Commons License 2008.04.27 0 0 265

Semmi különös, csak új autó vásárlás esetében tudtam volna 1-2 tippet adni... Az enyém 4.600.000,- Ft-ba jött ki (kp-s vásárlás, 1.6-os Acenta kivitel, Caffe Latte metál, xenon).

 

Bár, ha most venném, valószínűleg egy haver szlovák cége venné meg és én attól bérelném... :-)

Előzmény: dr_kotasz0831 (262)
roburka Creative Commons License 2008.04.27 0 0 264
Helló emberek. Vajon tud valaki nekem p10-es Primérához oldalra fehér indexet? Vagy lehet autósboltban kapni?
JarJarBinks Creative Commons License 2008.04.25 0 0 263

Hello!

 

Eladó 4 db két telet futott (~15e km) téli gumi Primera-hoz. Bridgestone Blizzak LM25 205/60R16 92H.

Megmaradt mivel a kocsit eladtam, de a vevőnek nem kellett. Ha érdekel valakit akkor az itteni címre küldhet mailt.

 

Üdv,

JJB

dr_kotasz0831 Creative Commons License 2008.04.25 0 0 262

Szia!

 

Pestkörnyéki vagyok, és használt jószágot keresek. Miért?

 

Köszi,

Én

Előzmény: bati67 (260)
rigor1 Creative Commons License 2008.04.25 0 0 261
A családban van egy 98 as 1,6 –os Primera, amit nagyon szeretünk. Viszont 1-2 hete nyiszogó, dohogó hang jön a motortérből, álló helyzetben is. Cserélve lett bordásszíj, és tanács hatására a generátor is javításra került. 2 x volt hivatalos márkaszervizben, nem sikerült megállapítani a hiba okát. Semmi gondja az autónak, alapjárat is okés, ki lett zárva a szervo klíma stb hiba. Hibavisszajelző lámpa nem ég. Csak hát hallani álló helyzetben és menet közben is a zakatolást, ami hetekkel ezelőtt nem volt. Nincs ötlete valakinek, tudom így látatlanba nehéz ez.   

bati67 Creative Commons License 2008.04.25 0 0 260

Szia!

 

A 70 eFt-os trafó miatt ne nagyon aggódj! Azt szokták mondani, h. a xenon-rendszer élettartama megegyezik az autóéval. (az én esetem a kivétel, ami erősíti a szabályt)

 

Te merre élsz? Szeged-Kecskemét környékén? Új vagy használt autót szeretnél venni?

 

Üdv!

 

Attila

Előzmény: dr_kotasz0831 (257)
Galahed_ Creative Commons License 2008.04.24 0 0 259

Reflektor. Persze, természetesen van. De tényleg elfelejtem néha használni, annyira jó a Xenon...  ( és nekem soha eszembe sem jutott , hogy elromolhat...) - nem francia autó... :)

 

Márkaszerviz:  egy rossz tapasztalatom nekem is van, de az Győr. (hangsúlyoznom kell , hogy nem a mostani, mert ott nagyon kedvesek és jól dolgoznak, hanem az előző, amelyik már megszünt kb 1.5 éve..)

Előzmény: dr_kotasz0831 (257)
dr_kotasz0831 Creative Commons License 2008.04.23 0 0 258

Szia!

 

A 450 L < Mondeo (500 L) < Megane II. 520 L :(Jaj...

 

Köszi,

Én

Előzmény: bati67 (256)
dr_kotasz0831 Creative Commons License 2008.04.23 0 0 257

Sziasztok!

 

Sorry hogy csak most, csak el voltam tűnve. :)

 

Szóval, azt mondjátok, hogy aXenon nem olyan nagy gáz? Engem az olyasmi ijeszt meg, mint a 70 000 HUF - os trafó, ami lehet, hogy nem ér annyit mint az extra fényerő. :( De alapból van reflektor funkció a gépben igaz?

 

Én sacc/kb olyan 10-11 km-et fogok menni a munkahelyre, majd ugyanennyit vissza. Nagy részét országúton szerencsére. A fogyasztást a II. Megane 1,5 DCi-jével hasonlítgatom, ami 4-5 L-t eszik, ellenben 101 LE. Nyilván az diesel.

 

150 LE szép volt, jó volt, de ennyi. :) Valamit valamiért. Egy 150LE-s autót nem lehet kihasználni semmilyen módon, csak ha vereted, ami kockázatos. So; lemondtam róla. :D

 

A márkaszervízektől változatlanul félek. Volt egy randa tapasztalatom Pözsó ügyben, az kísért... :(

 

Köszi a segítséget,

Én

Előzmény: Galahed_ (255)
bati67 Creative Commons License 2008.04.21 0 0 256

Szia!

 

Én a szegedi (Hovány) szervízbe szoktam vinni az autókámat. Az értékelése: NAGYON JÓ! Most a 2 éves szevízkor még internetezni is lehetett az ügyfél váróban! :-) A munkadíj: 20.900,- Ft volt, az anyag ktg (én vittem mindent): 13.000,- Ft. (3 L olaj, olajszűrő, klímaszűrő, 4 gyertya és fékolajat is kicserélték)

 

A xenon általában nem szokott tönkremenni. Maga az izzó kb. 10 eFt és ugyanolyan könnyen cserélhető, mint a hagyományos. Nekem az izzó mögött lévő trafó ment tönkre, az kb. 70 eFt.

 

A csomagtér nyílás tényleg nem valami nagy, de elég mély. A katalógus szerint 450 liter.

 

Üdv!

 

Attila

(a 'stresszoldó' gazdája)

Előzmény: dr_kotasz0831 (254)
Galahed_ Creative Commons License 2008.04.20 0 0 255

Ez Nissan , valamikor a legmegbizhatóbb autó volt, ma sincs messze a csúcstól. az enyém 3 éves, és nem volt vele hibám, fogalmam sincs milyen gyenge pontjai lehetnek. Xenon: eddig ez sem ment tönkre, az izzót sem mérik aranyárban, de eddig ezt sem cseréltem. Cserébe nincs szükséged a reflektorra, annyira erős... ( a reflektor az nem xenon)

 

Szerviztapasztalatom nincs. Csak a kötelezőkön voltam. (Mosonmagyaróvár és Pécs) mind a két helyen udvariasak voltak és megcsináltak mindent amit az utasitás előir nekik. A szerelő szerint a leggyengébb láncszem a Nissan ban, a Renault alkatrész. A diesel az sajnos Renault gyártmány de a benzines az még Japán. Nekem egy francia alkatrész van benne (a 2005 < ös modellekben csak) a klima. Eddig jól hűtött, bár induláskor hallani hogy elindul. A 2002 es kivitelben az még japán, az csendben teszi a dolgát.

 

A fogyasztásom azért ennyi télen, mert kb 5 km a munkahelyem, és még ideje sem volt bemelegedni... :)

 

Csomagtér: az enyém 4 ajtós. Amit Te mondasz azaz 5 ajtós modell. Sajna nem tudom ? liter...

 

Remélem a többiek tudnak válaszolni a kérdéseidre, mert én mint látod sajna nem tudok. (hálistennek?? :)

 

 A 150 LE után nem lesz ez az autó egy kicsit gyenge Neked?  

Előzmény: dr_kotasz0831 (254)
dr_kotasz0831 Creative Commons License 2008.04.20 0 0 254

Szia Galahed!

 

Köszi az infókat. Néztünk néhány Primera-t és ahhoz képest, hogy elvileg nagy autók ahhoz képest elég rondákat láttunk. :( Többek között Accenta fegy elszereltségűt.

 

Egy 1,6-os Accentán filózunk éppen, ami kívűlről elég ronda (meghúzások ilyesmik) de belülről szép. Van karosszériás ismerős, ezért az annyira számunkra nem riasztó.

 

Olyasmi érdekelne még, hogy vannak e olyan típus függő dolgok, amit érdemes megnézni. Beázások, rejtett rendszeresen tönkremenő dolgok, stb..

 

A 9 L-es téli fogyasztás kicsit riasztó. Most adtam el egy Megane Coupét, ami 11 éves 2.0-ás, dupla vezérlésű jószág volt, (150 LE) és az evett télen 11L-t. Bár csodák nincsenek. ;)

 

Milyenek a szervíz tapasztalatok? Milyenek a márkaszervízek? Én ugye Rönós és Pözsós vonalon voltam érdekelt, de általában szörnyűek a márkaszervíz feedback-ek.

 

Jut eszembe. Sosem volt még xenon-os autóm. Kicsit félek tőle. Mit érdemes tudni róla? Azt hallottam, hogy a cseréje egy kisebb vagyon, ha kialszik, akkor az út mentén javítani / cserélni nem lehet. Stb. Mik a tapasztalataid?

 

A csomagtérrel mennyire vagy elégedett? Tök jó, hogy a kalaptartóval együtt nyílik, de sztem alig nagyobb mint egy Suzuki Swift Sedan- csomagtartója. Legalábbis annak tűnik. Nem tudod, hogy hány literes a Primera-é?

 

Köszi,

Én

Előzmény: Galahed_ (253)
Galahed_ Creative Commons License 2008.04.19 0 0 253

Szia!

 

Nem tudom pontosan mi érdekel róla.

 

Két változata van 2002 es és a 2005 ös, ráncfelvarrott.

Nekem a 2005 ös van, módosított futómű, megnövelt zajcsillapitás, más műszerfal, (teljesen fekete, csak ha ráadod a gyújtást, akkor jelennek meg az órák) más kormány stb.

Az 1.6 os motor nagyon jó, 1-2 emberrel nagyon dinamikus, megy rendesen, de 4-5 emberrel megpakolva már nincs tartalék a motorban. Ha most vennék akkor 2.0 -át vennék.

Az 1.6 os motor előnye még hogy olcsóbb a Casco, (sokkal olcsóbb /5ezerrel havonta) mint az előző alsó közepes Almerám biztosítása.

 

Nagyon kényelmes, sokat tudó ( Acenta felszereltséggel vettem)

Xenon, Aut klima, tolato kamera, aut ablaktörlő, fed. szgép, ülésfűtés, könnyűfém felni) Tempomat nincs, ezt utólag tettem bele.

Eddig egyszer voltam garanciás javitáson, a sebváltó gomb zörgött, azt cserélték ki (tipushiba, az előző Nissanomnál is zörgött, olyan volt mintha a műszerfalból jönne a hang, sokáig tartott mig megtaláltuk a bűnöst..)

 

Fogyasztás: 100 km re városon kivül 6 liter, (nem hat valamennyi!!) ha ovatoskodom és betartom a Kreszt. Ha nem akkor is 7 alatt marad. Autópálya 4 fővel, 130km/h és + helyenként, akkor 8. Városban időjárásfüggő, tél: 9 is volt a sok állóhelyben való jégkaparásnál... 

Első éves szerviz 20 ezer, 2. éves 28 ezer, a 3. most jön hamarosan.

Ha van még kérdés, akkor szivesen válaszolok.

Üdv: G.

 

 

Előzmény: dr_kotasz0831 (252)
dr_kotasz0831 Creative Commons License 2008.04.19 0 0 252

Szia Galahed!

 

Szeretnénk Nissan Primera-t (1,6) venni, de sajnos nem sokat tudok a típusról. Tudnál pár dolgot mondani róla? Esetleg mehet privátban is ha gondolod.

 

Köszi,

Én

Előzmény: Galahed_ (229)
Zoli 2 Creative Commons License 2008.04.15 0 0 251
97-es NiSSAN Primera-n (P11) a jobb első oldalon a felső felfüggesztési pontnál, amin elfordul a kerékagy, az öntvényben található 2 csapágy. Ezek pontos típusában, méretében ha valaki tudna segíteni megköszönném.
roburka Creative Commons License 2008.01.20 0 0 250
helló mindenkinek. Roburka vok, és nekem egy 93-as szedán Primerám van amihez keresek hátra már az újabb kiadású Primérának a hátsó lámpáját amin fehérek az indexek, mert a sárga indexek órmótlan rondák. Ha valaki tudna segíteni azt megköszönném.
kék béka Creative Commons License 2008.01.19 0 0 249

Help!

 

1999-es Primerához keresek üléstámla állítógombot. Vki tudja esetleg, hogy Szeged környékén hol találnék ilyen alkatrészt?

 

Kösz.

Galahed_ Creative Commons License 2007.12.21 0 0 248
pont erre találtam ki, hogy beépitem mellé a 3 gombos memót, igy is tettem és igy ekkor nyomom meg az 50-es gombot...  (ami tartja a közel 60 -at... :-) mig átérek a lakott területen )  Sajnos szükség volt rá (tulajdonképpen ezért rakattam bele a tempomat-ot) mert nyár óta 3szor futottam bele a radarba... :-(
Előzmény: pjana72 (247)
pjana72 Creative Commons License 2007.12.21 0 0 247
Nekem meg van szokva, hogy ha lakott településre érek be, akkor kinyomom a kuplungot, s hagyom a kocsit gurulva lelassítani. Ilyenkor van problem.
Galahed_ Creative Commons License 2007.12.20 0 0 246

Azt a reed patront meggondolom én is, bár még mindig nem volt rá szükség, (gondolom elöbb utóbb majd szükség lesz  rá talán)

 

A váltógombon nekem minden gomb külön világit 4 + led (zöld , piros) tetszik.

Szóval összefoglalva, nem volt rossz ötlet beletenni...  :-)

 

 

Előzmény: pjana72 (245)
pjana72 Creative Commons License 2007.12.20 0 0 245
Ezen is világít a tempomatjel zölden, vagy sárgán, állapottól függően. A fordulatszámmérőt nem kötötték rá, mert azt mondták, hogy nem müködik a lekapcsolás a fodulatszámjelről olyan gyorsan, mint egy kuplungkapcsolóról. Viszont a kuplungkapcsoló vezetékét odakészítették a kuplungpedálhoz, mert azt majd én megoldom egy reed kapcsolóval.
Galahed_ Creative Commons License 2007.12.20 0 0 244

Kuplungot (fordulatszám) is rákötötték?

 

Néztem az új bajuszt is, de maradtam a váltógombnál. Jól mutat este, amikor ki van világitva.

 

 

 

Előzmény: pjana72 (243)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!