egy izzítórelét, ha normálisan vezéreled, hogyan vágod haza? nem kötözködés, most komolyan. nyomógomb, elindítja a végigizzítást és a végén még le is old, jó napot.
Az elegáns megoldásnak az általad vázolt az alap ötlete. De kábelt kell hozzá nyomozni egy kötegből, és elnyisszantani, nehogy hazavágd az eredeti vezérlést. Tehát nyers próbához ajánlottab a kábel+kapcsoló. Ha úgy beindul, akkor már érdemes hosszabban foglalkozni a dologgal.
Ez hidegen beindul akkor megy.DE ha véletlenül 1 lámpánál elbambulok és lefullad na az szopacs.Elő a vizes palack kb 2 dl víz és indul mint állat.Addig meg nyuguccság van mindenkinek. Na ez bosszant. 7 év alatt ez a második új fej.Kicsit sokk.
foka Érdekes egyébként,mert nekem 2007 őszén csinálta ugyan ezt a motor.Nekem a tömítésszett csere volt a megoldás.Nyáron volt egy Lurdys tali,akkor jött elő.Annyira bizonytalanul ment,hogy alig mertem kimozdulni vele otthonról. Aztán élettársammal megtömítettük,és azóta kopp-kopp nagyon jó.(akkor még csak néztem hogy csinálja egész pontosan)
Előfordulhat azt még nem ellenőriztem.Pedig kezdem meg ismerni minden apró kis porcikáját.Közel 200 k amit rádobtam és tobábbra sem indul a faszom már kezd kilenni .ha nagy forgalomba megyek akkor Suzuki mert az + bízható.
series one Amugy nem ipari homokszóró,csak olyan házi játékszer.Ilyen kis alkatrészeknél használom néha.Van kvarchomok,de ezeket az alu cuccokat füredivel csinálom.Finomabb. Tömítéscsere lesz benne,meg némi okosítás :)
foka Nekem került kosz a leállítószelephez és máshová is.Így tömítetlenség miatt volt nyomásvesztés.A pcsúcs ha szar lenne,füstölne-csattogna-kopogna vagy hasonló.Neked pedig nincs ilyen bajod.
series one Homokszórt.Nem volt kedvem órákig takarítani,vakargatni.Így felbontottam egy új tömítéskészletet,minden nyílását ledugóztam és lefújtam.Jó pár éve kiszerelt állapotban van,szóval nem volt valami esztétikus látvány.
A nagynyomású részt már az adagolós cserélte.Persze továbbra is szar maradt.Ezért mértem meg a nyomást a házban.A porlasztókat még nem volt időm cserélni hamarosan megoldom ,de szerintem a gebasz nem ott van.
foka Így már értem.Akkor valószínűleg az adagoló végén csücsülő nagynyomású rész van elkopva,vagy valami szemetet szedett össze.Nekem volt mind2. A nagynyomású rész olyan passzosan van illesztve,hogy szárazon nem is tudod belenyomni a tengelyt.Melegedés hatására tágul,tehát veszít a tömítettségből.Ez okozhatja a nehéz indulást.Megoldás sajna a csere..
nedm egyszerűbb az eredeti izzítórelének villanyt adni? csak mert az nem ég el, bírja is az áramot meg hát végül is arra van. aztán akkor kapcsoló se kell nagy, mert a relét egész pici villanyok húzkodják.
Próbáld meg ideiglenesen meghekkelni hogy melegen is izzítson. Nekem bevált. A nyáron szüntettem meg miután adagolót cseréltem. Próbára megteszi egy 2,5-es rézkábel is a + pontra kötve ami a motortérben van. De kell egy izmos kapcsolót beiktatni,mert kézzel odanyomva a vezetéket megégethet. 70A is beszaladhat izzitás közben. Ha így jobb akkor leírom hogyan lehet elegánsan és üzembiztosan megoldani.
A gond az hogy nagyon nehezen többször indítva, vagy pedig 1 általán be sem indul. Viszont ha megöntözöm akkor könnyen beröffen,de van háznyomásom . A 260 bar az sok vagy kevés vagy pedig éppen csak hogy elég?
foka05 Lehet félre értek valamit.A probléma az lenne hogy melegen nem pöccre indul? Mert az szerintem nem probléma(Vojnó szerint sem) Enyémet is rossznak tartottam,mert melegen felhúzósnak tűnt.Mégis minden rendben van,Vojnó szerint,a Modic szerint s most már szerintem is. :)
Kedves urak. Az előző kérdésemre valami használható + oldást tudna adni valaki? tds vezérlés cserélve ,előtöltés beállítva ,résolaj cső nem csöpög cserélve,adagoló javított 260 bárt mértem forrón üzemmeleg állapotban 15 perces állás után. Melegen leállítom majd azonnal indítok legalább 5-6 fordít mire indul de egyenletesen jár,nem hullámzik nem rángat füstöl és kultúráltan ketyeg nem hallok mellékzajt. Csak a porlasztókat nem szedtem ki eddig.Valami használható 5 letet várok még ha hülyeség is ,(hátha közel jár az igazsághoz). Köszönöm!
Kedves urak. Az előző kérdésemre valami használható + oldást tudna adni valaki? tds vezérlés cserélve ,előtöltés beállítva ,résolaj cső nem csöpög cserélve,adagoló javított 260 bárt mértem forrón üzemmeleg állapotban 15 perces állás után. Melegen leállítom majd azonnal indítok legalább 5-6 fordít mire indul de egyenletesen jár,nem hullámzik nem rángat füstöl és kultúráltan ketyeg nem hallok mellékzajt. Csak a porlasztókat nem szedtem ki eddig.Valami használható 5 letet várok még ha hülyeség is ,(hátha közel jár az igazsághoz). Köszönöm
Vojnó úr! A múlt héten hívtalak telón, ecseteltem a problémám.Nos szereztem órát..A gép adagolójában a nyomás hidegen 10 bárt esik, üzemmelegen pedig 15 perc elteltével 50 bárt. 310-ről 260 ra.Melegen 300 báros nyomásnál sem indul azonnal 5-6 szor átfordul mire élni kezd,tehát továbbra is melegen szarul, hidegen pöcc –röff. 1 értelműen adagoló hiba vagy pedig más.Vezérlés ,porlasztó,elektromos hiba vagy vmi? Köszi a válaszokat.
zsolt44 Sok sikert! Ahogy látom csak vannak szerelői vénáid,mindenesetre az elképzeléseid rövid időn belül kiváló dízelszerelőt nevelnek belőled:) Itt mindig szívesen látunk
- olyan ,hogy 325 tds normális,,,vagy jó állapotú autó ,amilyet az ember eladna,hogy nem ég a pofálya,nem hozzák vissza stb,olyan nincs!!!
Azt nem értem ,hogy mire kérnek el ,,,700 ,800 ,900, 1-milla forintokat,visszaperemezett sárvédőjű,rohadtsárvédőíves-küszöbű,,nagyhátulja rávágott,kutyaházbelsejű,agyontörött,teljasítménynélküli,hengerfely-folyós ,adagolócsöpögős 15-év körüli autókért ??? :) Szóval ennyit 325 tds-ről :) !
Csak nem haragszotok meg :) ill,te elismerem ezt a csodálatos elektromos adagolós,átemelő pumpa hibás állandóan fals-ot szívó aggregátot!
De az 5-ös kaszni az nagyon nagy,,,,ígyhát megcsalom a márkát :) és egy másik német után nézek ,,amiben gyerekkori tapasztalataimban,nem csalódtam :) !
Rámegyünk :) a 190 2,5 turbodiesel-re ez van ,,,kap egy cooler-t egy kis nyomást,,,az adagolóra rátekerünk,,ledugózzuk egr-t azt csók :) !
Kb ennyit szántam volna rá :) !
Azthittem meg lehet etetni vele a 14 15 16 :) persze,,,,,ésszel :) ! Hisz diesel,,,és turbo-s persze :) !
Szóval üdvözletem,,,de azért ,,,be be nézek ide ,,tetszik itt sok ember hozzáállása !!!