Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GekTDS Creative Commons License 2009.09.29 0 0 4402
Vigyázz! Az időtartamot az elektronika határozza meg! Ha direktbe villanyt ad a relének akkor az meghúz és úgy is marad. Szóval kell bele időzítő!!!
Előzmény: Törölt nick (4400)
GekTDS Creative Commons License 2009.09.29 0 0 4401
Ja! azt még elfelejtettem hogy azt a vezetéket is el kell nyisszantani ami a hőmérséklet szenzortól jön,mert tiltja a relé meghúzását.
Előzmény: Törölt nick (4387)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.29 0 0 4400
sőt.
se gomb, se semmi, bekötöd, hogy minden indításkor izzítson.
Előzmény: Törölt nick (4399)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.29 0 0 4399
egy izzítórelét, ha normálisan vezéreled, hogyan vágod haza?
nem kötözködés, most komolyan.
nyomógomb, elindítja a végigizzítást és a végén még le is old, jó napot.
Előzmény: GekTDS (4397)
GekTDS Creative Commons License 2009.09.29 0 0 4398
De hogy kell leszedni a díszléceket! Csak feszegessem le csavarhúzóval és kész?
GekTDS Creative Commons License 2009.09.29 0 0 4397
Az elegáns megoldásnak az általad vázolt az alap ötlete.
De kábelt kell hozzá nyomozni egy kötegből, és elnyisszantani, nehogy hazavágd az eredeti vezérlést.
Tehát nyers próbához ajánlottab a kábel+kapcsoló.
Ha úgy beindul, akkor már érdemes hosszabban foglalkozni a dologgal.
Előzmény: Törölt nick (4387)
foka05 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 4396
Ez hidegen beindul akkor megy.DE ha véletlenül 1 lámpánál elbambulok és lefullad na az szopacs.Elő a vizes palack kb 2 dl víz és indul mint állat.Addig meg nyuguccság van mindenkinek.
Na ez bosszant.
7 év alatt ez a második új fej.Kicsit sokk.
Előzmény: 525tédé (4395)
525tédé Creative Commons License 2009.09.29 0 0 4395
foka
Érdekes egyébként,mert nekem 2007 őszén csinálta ugyan ezt a motor.Nekem a tömítésszett csere volt a megoldás.Nyáron volt egy Lurdys tali,akkor jött elő.Annyira bizonytalanul ment,hogy alig mertem kimozdulni vele otthonról.
Aztán élettársammal megtömítettük,és azóta kopp-kopp nagyon jó.(akkor még csak néztem hogy csinálja egész pontosan)
Előzmény: foka05 (4394)
foka05 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 4394
Előfordulhat azt még nem ellenőriztem.Pedig kezdem meg ismerni minden apró kis porcikáját.Közel 200 k amit rádobtam és tobábbra sem indul a faszom már kezd kilenni .ha nagy forgalomba megyek akkor Suzuki mert az + bízható.
525tédé Creative Commons License 2009.09.29 0 0 4393
series one
Amugy nem ipari homokszóró,csak olyan házi játékszer.Ilyen kis alkatrészeknél használom néha.Van kvarchomok,de ezeket az alu cuccokat füredivel csinálom.Finomabb.
Tömítéscsere lesz benne,meg némi okosítás :)
Előzmény: 525tédé (4391)
525tédé Creative Commons License 2009.09.29 0 0 4392
foka
Nekem került kosz a leállítószelephez és máshová is.Így tömítetlenség miatt volt nyomásvesztés.A pcsúcs ha szar lenne,füstölne-csattogna-kopogna vagy hasonló.Neked pedig nincs ilyen bajod.
Előzmény: foka05 (4390)
525tédé Creative Commons License 2009.09.29 0 0 4391
series one
Homokszórt.Nem volt kedvem órákig takarítani,vakargatni.Így felbontottam egy új tömítéskészletet,minden nyílását ledugóztam és lefújtam.Jó pár éve kiszerelt állapotban van,szóval nem volt valami esztétikus látvány.
Előzmény: Törölt nick (4389)
foka05 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 4390
A nagynyomású részt már az adagolós cserélte.Persze továbbra is szar maradt.Ezért mértem meg a nyomást a házban.A porlasztókat még nem volt időm cserélni hamarosan megoldom ,de szerintem a gebasz nem ott van.
Előzmény: 525tédé (4388)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.29 0 0 4389
ennek mitől van ilyen színe?
Előzmény: 525tédé (4388)
525tédé Creative Commons License 2009.09.29 0 0 4388
foka
Így már értem.Akkor valószínűleg az adagoló végén csücsülő nagynyomású rész van elkopva,vagy valami szemetet szedett össze.Nekem volt mind2.
A nagynyomású rész olyan passzosan van illesztve,hogy szárazon nem is tudod belenyomni a tengelyt.Melegedés hatására tágul,tehát veszít a tömítettségből.Ez okozhatja a nehéz indulást.Megoldás sajna a csere..

Törölt nick Creative Commons License 2009.09.29 0 0 4387
nedm egyszerűbb az eredeti izzítórelének villanyt adni?
csak mert az nem ég el, bírja is az áramot meg hát végül is arra van.
aztán akkor kapcsoló se kell nagy, mert a relét egész pici villanyok húzkodják.
Előzmény: GekTDS (4385)
GekTDS Creative Commons License 2009.09.29 0 0 4386
Odaát már kérdeztem de senki sem válaszolt, hátha itt:

Hogyan lehet ügyesen leszedni a díszléceket touringon a hátsó oldalablakok körül, és a tető peremről?
GekTDS Creative Commons License 2009.09.29 0 0 4385
Próbáld meg ideiglenesen meghekkelni hogy melegen is izzítson. Nekem bevált. A nyáron szüntettem meg miután adagolót cseréltem. Próbára megteszi egy 2,5-es rézkábel is a + pontra kötve ami a motortérben van. De kell egy izmos kapcsolót beiktatni,mert kézzel odanyomva a vezetéket megégethet. 70A is beszaladhat izzitás közben.
Ha így jobb akkor leírom hogyan lehet elegánsan és üzembiztosan megoldani.
Előzmény: foka05 (4384)
foka05 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 4384
A gond az hogy nagyon nehezen többször indítva, vagy pedig 1 általán be sem indul.
Viszont ha megöntözöm akkor könnyen beröffen,de van háznyomásom .
A 260 bar az sok vagy kevés vagy pedig éppen csak hogy elég?
Előzmény: 525tédé (4383)
525tédé Creative Commons License 2009.09.28 0 0 4383
foka05
Lehet félre értek valamit.A probléma az lenne hogy melegen nem pöccre indul?
Mert az szerintem nem probléma(Vojnó szerint sem)
Enyémet is rossznak tartottam,mert melegen felhúzósnak tűnt.Mégis minden rendben van,Vojnó szerint,a Modic szerint s most már szerintem is. :)
Előzmény: foka05 (4382)
foka05 Creative Commons License 2009.09.28 0 0 4382
Kedves urak.
Az előző kérdésemre valami használható + oldást tudna adni valaki?
tds vezérlés cserélve ,előtöltés beállítva ,résolaj cső nem csöpög cserélve,adagoló javított 260 bárt mértem forrón üzemmeleg állapotban 15 perces állás után.
Melegen leállítom majd azonnal indítok legalább 5-6 fordít mire indul de egyenletesen jár,nem hullámzik nem rángat füstöl és kultúráltan ketyeg nem hallok mellékzajt.
Csak a porlasztókat nem szedtem ki eddig.Valami használható 5 letet várok még ha hülyeség is ,(hátha közel jár az igazsághoz).
Köszönöm!
Előzmény: foka05 (4375)
foka05 Creative Commons License 2009.09.28 0 0 4381
Kedves urak.
Az előző kérdésemre valami használható + oldást tudna adni valaki?
tds vezérlés cserélve ,előtöltés beállítva ,résolaj cső nem csöpög cserélve,adagoló javított 260 bárt mértem forrón üzemmeleg állapotban 15 perces állás után.
Melegen leállítom majd azonnal indítok legalább 5-6 fordít mire indul de egyenletesen jár,nem hullámzik nem rángat füstöl és kultúráltan ketyeg nem hallok mellékzajt.
Csak a porlasztókat nem szedtem ki eddig.Valami használható 5 letet várok még ha hülyeség is ,(hátha közel jár az igazsághoz).
Köszönöm
Előzmény: foka05 (4375)
laci318tds Creative Commons License 2009.09.28 0 0 4380
igen olyasmi.. Erő van benne elég. kb 1000km után jött elő.
Akkor hát visszaveszünk belőle.
Előzmény: 525tédé (4379)
525tédé Creative Commons License 2009.09.28 0 0 4379
Célszerű vissza venni.Így olyan fémes-csörgő hangja van nem?
Előzmény: laci318tds (4378)
laci318tds Creative Commons License 2009.09.28 0 0 4378
A wfecoval néztük a 7végén, most jött elő egy kis csörgés, szerinte lehet hogy sok előtöltést adtak neki.
Előzmény: 525tédé (4377)
525tédé Creative Commons License 2009.09.28 0 0 4377
laci318tds
Nem a lánc csörög,hanem a motor.Brutális hangokat lehet kicsikarni a motorból,ha valami nem jó helyen van.
Előzmény: laci318tds (4376)
laci318tds Creative Commons License 2009.09.28 0 0 4376
Sziasztok!
Mi a véleményetek?
A szükségesnél nagyobb elötöltés beálítása után lehetséges hogy egy kicsit elkezdhet csörögni a lánc? üdv
foka05 Creative Commons License 2009.09.27 0 0 4375
Vojnó úr!
A múlt héten hívtalak telón, ecseteltem a problémám.Nos szereztem órát..A gép adagolójában a nyomás hidegen 10 bárt esik, üzemmelegen pedig 15 perc elteltével 50 bárt. 310-ről 260 ra.Melegen 300 báros nyomásnál sem indul azonnal 5-6 szor átfordul mire élni kezd,tehát továbbra is melegen szarul, hidegen pöcc –röff.
1 értelműen adagoló hiba vagy pedig más.Vezérlés ,porlasztó,elektromos hiba vagy vmi?
Köszi a válaszokat.
525tédé Creative Commons License 2009.09.25 0 0 4374
zsolt44
Sok sikert!
Ahogy látom csak vannak szerelői vénáid,mindenesetre az elképzeléseid rövid időn belül kiváló dízelszerelőt nevelnek belőled:)
Itt mindig szívesen látunk
Előzmény: zsolt44 (4373)
zsolt44 Creative Commons License 2009.09.25 0 0 4373

Szia !

 

 

Naaa,,,a konklúzió 2-3 hónap keresgélés után :

 

- olyan ,hogy 325 tds normális,,,vagy jó állapotú autó ,amilyet az ember eladna,hogy nem ég a pofálya,nem hozzák vissza stb,olyan nincs!!!

 

Azt nem értem ,hogy mire kérnek el ,,,700 ,800 ,900, 1-milla forintokat,visszaperemezett sárvédőjű,rohadtsárvédőíves-küszöbű,,nagyhátulja rávágott,kutyaházbelsejű,agyontörött,teljasítménynélküli,hengerfely-folyós ,adagolócsöpögős 15-év körüli autókért ??? :) Szóval ennyit 325 tds-ről :) !

Csak nem haragszotok meg :) ill,te elismerem ezt a csodálatos elektromos adagolós,átemelő pumpa hibás állandóan fals-ot szívó aggregátot!

 

De az 5-ös kaszni az nagyon nagy,,,,ígyhát megcsalom a márkát :) és egy másik német után nézek ,,amiben gyerekkori tapasztalataimban,nem csalódtam :) !

 

Rámegyünk  :) a 190 2,5 turbodiesel-re  ez van ,,,kap egy cooler-t egy kis nyomást,,,az adagolóra rátekerünk,,ledugózzuk egr-t azt csók :) !

 

Kb ennyit szántam volna rá :) !

Azthittem meg lehet etetni vele a 14 15 16 :) persze,,,,,ésszel :) ! Hisz diesel,,,és turbo-s persze :) !

 

Szóval üdvözletem,,,de azért ,,,be be nézek ide ,,tetszik itt  sok ember hozzáállása !!!

 

Minden jót urak , pár nap múlva viszlát :) !

Előzmény: 525tédé (4344)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!