Hát...ajánlom a csapágyboltot. Nekem sima duplaajkú van (2-300 Ft-os) eddig még bírja... Ha nagyon szeretnél költeni rá, elvileg kapni Viton-t, az hosszútávon megéri, 1000-1500 darabja, de egy esetleges atomtámadáskor ha az egész motor el is olvad, az a két szimering ott lesz épségben. :)
Nem, nem fér el a jeladótekercs, a lendkerék rámegy minimális esztergálással, mert a kúp megegyezik, de valami HALL IC-s elektronikával kéne megoldani, és egy új alaplapot esztergálni neki.
Fiatalok volna egy kérdés? Ki rakott elektromos gyújtást pl babettáét mustangba egyáltalán kivitelezhető,ha kiesztergáltatom a mágnes belső magját akkor már rámegy a főtengelyre de a jeladó beállítása nem fér el a merevítő bordától kitörhetem e ?
Kihagytad a legfontosabb kutyatulajdonságot falkába verődve nagyon veszélyesek! Jellegzetes időtöltésük a hivatal elé tömörülnek egy napra de a fekete nyakláncos bernáthegyi-től nagyon félnek aki pitbullokal mutatkozik
Már jó ideje nem csináltam semmit a mustangon,a robogó felújítása elvette az időmet és a pénzemet.A hátulját kell emelni a mustangnak ahogy említettem anno a villaszög és az ülésmagasság(na meg a kinézet) miatt.A kiemelő terve megvan,hozzá az anyag is de nem fogtam még hozzá a méretek miatt.tegnap itt volt haverom és akkor beugrott egy terv.Hogy ne kelljen sok anyagot elcseszni,csinálni kell egy olyan eszközt amit az eredeti rugóstag helyére beszerelek és azzal tudom állítani a magasságot a villaszög beállításához.Amikor megvan a szög,meg tudom méretezni a kiemelést is.Az eszközhöz kellett egy már meglevő 10-es menetes szál,egy kis csődarab,két tízes és egy nyolcas csavaranya,meg egy alátét.levágtam két darab csövet ami hosszra befér a rugóstag alsó felfogatásába.Beleütöttem egy darab alucsövet hogy a nyolcas csavar ne lógjon nagyon benne.Az oldalára hegesztettem a tízes anyát.A másik csődarab oldalára meg a nyolcas anyát hegesztettem fel.A menetes szár egyik végére rátekertem az egyik csövet,a másik végén ráhajtottam középig az anyát,rá az alátét,majd a másik csődarab.A rugóstag helyére raktam az alsó végét,a felső végét meg egy csavarral rögzítettem felül.Így be tudom állítani a magasságot segítség nélkül is.
Na gyerekek, ma megjött a simson fékem, újszerű fékbetétekkel. Meg vettem cseh láncot, meg egy NGK BP6HS-t, ez utóbbit csak kíváncsiságból, hogy tényleg jobb-e, mint a Brisk.