Gondolom gyárilag 1.6os volt,aztán belerakták ezt a motrot. És mivel így nem lehet lepapirozni ezért. Bár a kövi tulajnak igencsak meg kennie az embert az eredetvizsgán... :)
Van egy A4 Avant 3.0 V6 Quattro 2001-es évjárattal ja és benzines meg automata (kb olyan 240e Km van benne) , ami a kérdés lenne, hogy valaki tud e Budapesten vagy Pesthez közel olyan Audi specialistát aki nem csak szerelésben de hibafeltárásban is nagyon jó. Már 3 szerelőt is elfogyasztott a kocsi de még igazából senki nem tudta megmondani mi a tényleges gond, úgy érzem csak tapogatóznak. Szóval az lenne a lényeg, hogy ha kell otthagyom pár napra és legyen átvizsgálva úgy hogy megmondják ez a baj és utána minden ok , meg, hogy kb. ez mit jelent anyagilag.
Ha még valakinek van kedve olvasni kicsit akkor leírom röviden mi az amit én tapasztalok és mit mondtak eddig, hátha volt már hasonló problémája és tud 1-2 támpontot adni.
Ott kezdődik ha 3-4 napig vagy több ideig nem használom akkor barátságos fehér füstöt nyomat indítás után egy olyan 10-15 másodpercig rossz esetben 30mp, erre mondták hogy szelepszár szimering de az olaj megvan viszont a szintjelző a computeren mindig azt mutatja, hogy minimumon van, hengerfelyes nem lehet (legalább is ahogy én gondolom) mert a hűtővizet se eszi illetve nem folyik ki a kipufogón. A másik nagy probléma 220LE és nincs ereje, de annyira hogy az ismerősöm 1,5-ös Civic-je otthagyta és nem értem utol egyhamar utána, de nem csak így hanem tényleg érződik is hogy nem úgy megy ahogy kéne. A check engine lámpa csak úgy néha világít, néha villog néha meg eltűnik. Erre nem jöttem még rá mihez kössem mikor milyen kedve van kb.. Mondjuk erre már mondtak lambda szondát, katalizátort meg már nem emlékszem mi mindent. Még amit mondtak, hogy állítólag rossz a turbina az automatában mert 20-30 között ritkán olyan morgó hangra vállt a kocsi de érdekes mert nem ráz és tökéletesen pakolja a sebességeket föl le.
Így hirtelen ennyi lenne köszi annak aki elolvasta és köszönöm előre a segítséget.
Világéletemben ódzkodtam az automataváltótól, de mióta kijött a DSG.es , és kipróbáltam egy Passat CC-t vele azóta kezd egy kisit megváltózni róla a véleményem :)
Sziasztok! Vaterán vettem a hibakód kiolvasót, de az csak ilyen kódokat mutat, mint pl ezek: 17584, 16706, 17700, 16524, 16554. A leírásban meg olyanok szerepelnek, ami P betűvel kezdődnek és utána 4 számjegy van. Hol tudok ezeket a hibákat beazonosítani?
Csak hogy irjak valamit... hétvégén felmentünk Budaörsre a dechatlonba Tatabányáról, 100-110 es tempoval 5,2 l re jott ki az átlag fogyasztásom a fed.comp. szerint. Szerintem az nagyon jó...
Hát ha tdi az autó és gázolajat tankoltál bele akkor a benzin mutató jóhogy lent marad... :D na viccet félre téve, menet közbe jól ráncigáld meg a kormányt hogy belengjen az autó. Nekem bevált.. :)
Sziasztok.Egy olyan kérdésem lenne,hogy teli tankoltam a kocsit(audi a4 1.9 tdi 2000-es) és azota a benzin mutato lent maradt.Ha gyujtást adok rá akkor egy kicsit megmozdul de ugy áll mintha üres lenne a tank és a lámpa is világit.Merre érdemes keresni a ibát.Hozzászolásokat köszönöm.