Várjuk azokat a topictársakat, akik ilyen motorral rendelkeznek, valamint olyanokat, akik kacérkodnak a gondolattal, hogy vásárolnak maguknak egy ilyen remek gépet.
<a href="http://www.jsi.hu/index.php?pg=menu_70" target="_blank">Itt nézhetsz gumit rá legolcsóbban.</a> Vagy keresd a motoros topicokon Mcemru topictársat, én speciel tőle szoktam venni. Ez meg a 2005-ős használati utasításból a gumikra vonatkozó rész. A BT020-as Bridgestone szar, már nem gyártják, olyat ne vegyél. BT021 van helyette. Az új használati utasítás már azt javasolja. Mást nem. Ilyen terhelhetőségű-súlyú motorhoz gyárilag ezt a kettőt javasolják. A Metzeler szerintem szenzációs gumi, nekem 2x az volt rajta, most BT021, de visszasírom a Metzelert. (A BT021 kétkomponensű, az alja keményebb, az oldala puhább, így jobban bírja az autópályát, mégis tapad a kanyarban. Szerintem ettől függetlenül hamarabb kell eldobnom majd, mint a másikat). Oda kell figyelni az utolsó betűkre is (előre Z6G, hátra Z6C) mert ezeket specifikusan az FJR-re gyártják, csak ilyet vegyél rá.
Szia Gratula remelem összejön es majd bemutatod nekünk. Többnyire Michelint hasznalunk, bar gyarilag Bridgestone van rajtuk, esetleg Metzeler. Elegge igenyes gumiügyben. Nagy sebessegindexü, es nagy teherbirasu gumi kell ra. Ha nem ragaszkodsz az idei gyartasu (DOT08) gumahoz akkor en itt eleg jo aron tudok gumit, amit mar mivel nehany eve gyartottak olcsobban adnak el. Elöre most is van otthon 1db MICHELIN Pilot Sport 120/70 ZR 17(58W) tartalekba Szoval ha gondolod jelezz.
Motorral? Autópályán? Ennyit? Unalmas. Eszi a gumi alját (kb. el is dobhatsz egy párat 1000km alatt). Felesleges - hiszen mindenhol van lehetőség kanyarogni autópálya helyett. Én max. a magyar határig megyek autópályán, azt a 40-45 percet meg kibírom tempomat nélkül:-) Persze, a motorozás mindenkinek másról szól.
Hat 1reszt hagy dontse mar el az ember, hogy akar-e tempomat-ot a motorjara, meg ha nem is utas, masreszt biztos nem mentel meg egyhuzamban 1000km-ert autopalyan... :)
Megfogadtam a tanácsotokat és ma benéztem délután a Harmatihoz. Mit ad Isten, ahogy közeledtem a használt vasak felé, hát nem ott áll egy ezüst FJR?
Első ránézésre koszos, poros, de ahogy egyre közelebb értem, úgy lett egyre szebb!
Jelentem alássan azt hiszem megtaláltam Őt!
Átnéztem, mentem vele, egyszerűen nem tudok belekötni.
Nem tudom ki volt a gazdija ( az értékesítő szerint egy ritka pepecselős, precíz 50-es emberke, egy choppert vett helyette), ugyan 36e van benne, de az egész motor úgy, vagy szebben néz ki, mint a múlt héten látott 10e km-es. Egyszerűen nincs rajta karc, sérülés, sehol. Még a lábtartó környéke sincs kifényesedve.
A kipufogó csak a leömlőktől kb. a Lambda-szondáig van finoman bebarnulva. Szerintem ezzel a géppel nem is mehettek soha gyorsan.
2003. májusi, végig vezetett szervízkönyv (az ember 4000 km-enként cseréltette benne az olajat...) , 3 gyári doboz, riasztó, kulcsok, stb. Sajnos ABS nincs, ezt a kompromisszumot itt most meg kell hoznom.
A gumik csereérettek, különösen elől ( hegyesre van kopva, szűk kanyarban olyan, mint egy IFA).
Tényleg tudtok valami kedvező gumibeszerzési forrást?
Mit használtok, mi fekszik ennek a motornak?
A legjobb az, hogy sikerült lealkudnom 1,07m-ra.
Amennyiben minden rendben lesz, jövőhéten meg is lesz!
Köszi az ötletért, magamtól nem mentem volna be pont a Harmatihoz!
Jövök majd egy kör serrel Nektek, valamelyik csárdában!!!
Magamnak csak maszkot vettem, meg esőruhát. Vettünk jó drágán egy S1-et, ezüst színűt (XS méret kellett, nem hiszem, hogy itthon tartanak) Szuper sisak, pinlock benne gyárilag, mindent tud. (Na jó, kávét főzni nem:-)) Ja meg egy új tanktáskát. 29 euro volt meg 1-2 apróságot, amikre megkértek (Láncspray pl.... kac-kac)