Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

525tédé Creative Commons License 2009.10.08 0 0 4462
series one
Rossz helyen lax.Ha közelebb lennél segítenék..
Előzmény: Törölt nick (4461)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.08 0 0 4461
ha nincs benne a feltöltött jklíma, vagy le tudom venni a gázt, simán lebontom az elejét oszt bedugom elölről.
így mondjuk kicsit macerás volt, hogy rá se tegyem a klímára meg meg rá is üljek a bakokra meg föl se döntsem a zsiráfot.
egyszer kibírtam.
:)))
Előzmény: foka05 (4460)
foka05 Creative Commons License 2009.10.08 0 0 4460
Gratula!!!!Átérzem fájdalmad.Nekem csak kuplung csere volt egyedül.Hát nem voltam boldog..
Előzmény: Törölt nick (4459)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.08 0 0 4459
azé tökegyedül motort váltóstul visszarakni kurvaanyja kategória.
köszönöm a figyelmet.
bmw524td Creative Commons License 2009.10.08 0 0 4458
mindenkinek köszönöm a segítséget.........,lehet vizkő darabtól dugult el a rendszer,
termosztátot már kivették,elég gyengén nyitott,csere lesz,rendszer átmosva tisztára,feltöltés és próba,most már remélem jó lesz..
.már levették volna hengerfejet.....totál felhuztak...::))
kiegyenlitőbe menő vékony csövön jönni kell a viznek mindig.........
Vojnó Creative Commons License 2009.10.08 0 0 4457
azt a hűtő tetejébe menő csövet meg tisztítsd ki, mert az is tipikusan eltömődő hiba szokott lenni. :o)
Előzmény: bmw524td (4454)
525tédé Creative Commons License 2009.10.08 0 0 4456
MadMax
Engem nem zavar a egy tdi körbeautózik.A tds nem versenyautó :)
Meg van egy Golfom is...
Előzmény: Mad Max (4453)
525tédé Creative Commons License 2009.10.08 0 0 4455
bmw524td
Az hogy üres a kiegyenlítő,elég necces.
Hideg motornál tölts föl a rendszert a kiegyenlítőn jelzett szintig.Motor indít,fűtés maxra teker,és üzem melegre járatod a motort.Az 524 is kilégteleníti magát,viszont nem olyan virgoncan mint a tds-ek.Türelem-odafigyelés.
Előzmény: bmw524td (4454)
bmw524td Creative Commons License 2009.10.08 0 0 4454
sziasztok...........
sürgősen tanácsot kérnék..........
83as 2.4td adagoló csöpögött,levették és felujitották...adagoló jól lett...elhoztam a kocsit....itthon néztem a kiegyenlitő tartályt......totál üres volt....töltöttem bele vizet,légtelenitettem a termosztátnál....de nem jött a viz a hűtő tetején levő csövön,ami a kiegyenlitő tartályhoz megy....visszavittem..............szerelő nézte...
azt mondta "lehet hogy hengerfejes....".....mi lehet a hiba..?hogyan lehet biztosan megállapitani hogy hengerfejes..?...köszi ha valaki tud segiteni....
addig nem engedem szétszedni.....::))
Mad Max Creative Commons License 2009.10.08 0 0 4453
Pizzára V8-al megyek :) A TDi-t meg eldugom otthon ne is lássátok :)
Előzmény: 525tédé (4451)
zozizi67 Creative Commons License 2009.10.07 0 0 4452

Üdv mindenkinek!

Szükségem lenne E36 318TDS jeladós porlasztóra! Elég csak a felső ház ahol a kábel becsatlakozik mert ott folyik nagyon. Már annyira hogy visszalevegősödik! Előre is kösz ha valaki tud valami segítséget!

525tédé Creative Commons License 2009.10.07 0 0 4451
Mad Max
Na tessék,és beszóóól :):)
Amúgy vigyázkodjál! Ha megint Columbo feleségével akarsz pizzadobálásra jönni,akkor az életbe nem futunk össze :))))))))))))))
Előzmény: Mad Max (4450)
Mad Max Creative Commons License 2009.10.07 0 0 4450
Egy rendes TDi mindig is körbeautózza a TDS-eket :) Ez természetes :)
Előzmény: clinton69 (4443)
Vojnó Creative Commons License 2009.10.07 0 0 4449
Azé ezt: "dízelnek kis fordulaton is élni kell" nem igazán értem, hogy gondolod.
Pont ezért van turbó és érzed hogy 1500-től indul meg.
Ezt turbó-lyuknak nevezik.

Mindent rendbe kell rakni ottan és akkor nincs akkora lépcsőzetes különbség, de csodát ne várjál egy előkamrástól, nem versenyautó.

Én azé megkérdezném a vezérlőt mikor-miként szabályoz, de a gázpedál meg elektromos, szóval nagy szakik vesznek körül. ;o))))
Előzmény: clinton69 (4447)
zoli 76 Creative Commons License 2009.10.07 0 0 4448

Sziasztok!

 

e36 2.5TDS lendkerekét

mekkora nyomatékkal kell meghúzni?97-es

clinton69 Creative Commons License 2009.10.06 0 0 4447
passz...elektronikusan nem lett megmérve....biztos lehetne még finomítani rajta...inkább az egyenletes teljesítményleadás hiányzik...dízelnek kis fordulaton is élni kell....nehogy a tank ácé legyen a mumus....
Előzmény: 525tédé (4446)
525tédé Creative Commons License 2009.10.06 0 0 4446
Precizen be kell állítani.Lehetőleg Modiccal vagy DIS-el.Nagyban függ a vezérlés állapotától,statikus előtöltéstől.(bár a leírás alapján a helyén van)Töltőnyomás mennyi?
Előzmény: clinton69 (4445)
clinton69 Creative Commons License 2009.10.06 0 0 4445
így van tédé...egyáltalán semmi füst...csodálkozom is.....legalább feketét nyomnia kéne.....sokat állítgatták a fejet....szépen jár a verda....de az előző adagolómmal is gondolkozott..mit lehet tenni? vagy ez típushiba?
Előzmény: 525tédé (4444)
525tédé Creative Commons License 2009.10.06 0 0 4444
clinton69
Ne bánkódj,az csak egy Golf
A probléma nem a gázpedálnál lesz,hanem a gázolaj mennyiségnél.Az adagolón a fejet,túlságosan előre lökték.Gondolom semmi füst stb.
Én is így járkálok most,mondjuk én tudatosan.Próbálom az okos eprom határait kitapogatni.
Előzmény: clinton69 (4443)
clinton69 Creative Commons License 2009.10.06 0 0 4443
üdv urak!

tds-em egyre faszább:) adagoló turbó cserélve..hideg melg ..pöcc-röff...nyomás is van.....map szenzor cserélve. de a gép csak ezerötnél kezd élni...addig csak gondolkodik....van állítólag a gázpedálnak is valami francos elektronikája? haver 1.9 golfja lealáz....ezt nem tűrhetem....
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.06 0 0 4442
"cseréltem vezérlésszettet egy tds motorban,hengerfej levétel nélkül."

ööööezt most nem értem pontosan.

aztán meg hol folyt össze?
Előzmény: 525tédé (4441)
525tédé Creative Commons License 2009.10.06 0 0 4441
series one
Természetesen.Szorgosan olvastam anno,mikor a történések folytak.Megnyugtatlak,a nyáron sikeresen cseréltem vezérlésszettet egy tds motorban,hengerfej levétel nélkül.Minden faszányosan ment.Minden a helyén,friss olaj,szűrő.Csak aztán az isten deszt vize nem lett elég...okés hogy ki lett fuvatva ésszel még a fűtés radiátor is,de nehogymá 10L kevés legyen...És kevés lett.
Az más kérdés,hogy az olajszint már a nívópálca felénél járt.Folytassam?
Előzmény: Törölt nick (4440)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.06 0 0 4440
"A kocsi nem akar tőled elkerülni,olyan jó helyen van."

azé finomabban hé.
ez nekem nem jó.
meg ez a darab szar beette a telefonomat is, holnap azt is vehetek újat.
nem szeretem, na.

"Ismerős a terep,hál istennek nálam még nem volt ilyen törött csavar."

oszt ilyent ettél-e már?

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=69258160&t=9012660

:))))))
Előzmény: 525tédé (4439)
525tédé Creative Commons License 2009.10.06 0 0 4439
series one
Egyszerű a képlet.A kocsi nem akar tőled elkerülni,olyan jó helyen van. :)
Ismerős a terep,hál istennek nálam még nem volt ilyen törött csavar.
Előzmény: Törölt nick (4438)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.06 0 0 4438
na hogy könnyebb legyen elképzelni, itt a blokk oldala:



a vízszintesen egy vonalban levő lukak a szervó bakjáé, az egymás fölöttiek meg a motortartó csavarjai.
fúrd ki a helyén.
:)))))
Előzmény: Törölt nick (4437)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.06 0 0 4437
"miért kell kiszedni belőle a motort?"

ezért:




az első a vezérműfedél oldalába van betekerve, a hátsó a blokk oldalába, kb három centire a motortartó bak felfogatása előtt.
ugye ez a bak úgy néz ki, hogy alul fogja ez a két csavar, a tetején hosszirányban csavarozzák fel a generátor alját, a generátor teteje meg a blokk legtetejébe kapaszkodik.
namost ez a két csavar elszakadt, az egészet csak a generátor tartotta, hogy nem esett le.
nem friss törés.
aztán innentől, hogy lifeg az egész, a szíjfeszítő elrántja az egészet a picsába, se töltés, se vízpumpa, se szervó.
aztán fene tudja, hogy emiatt-e vagy sem, a vízpumpa tengelye olyant ló, mint az állat, kirángatta a szíj, ahogy a mozgó bak miatt a feszítő attól függően, hogy mekkora terhelés volt a generátoron és a szervón, feszített-lazított, ez se használt az anyagfolytonosságnak.
a a képen alsó csavar volt a vezérműfedélben, azt kézzel kitekertem, a másik volt a hátsó lukban, a furat szájától lefelé kb egy centire.
hogy szerszámmal hozzáférj, esélytelen.
kihúztam az egészet, mondom kifúrom.
aha.
:)))))
fúrtam oszt megindult befelé az egész.
anyád.
aztán amikor megfeneklett, megfúrtam még jobban, hogy beletekerem a menetmentőt.
nem kapta el.
belevertem egy imbusz bitfejet (tudom, szerszámot kalapálni ősi román szokás) aztán kitekertem.
viszonylag könnyen kijött.

oszt itt tartunk most:



szervó benn maradt, klíma benn maradt, köteg a motoron.
Előzmény: 525tédé (4435)
Vojnó Creative Commons License 2009.10.06 0 0 4436
me nem nőgyógyász a keze :os
Előzmény: 525tédé (4435)
525tédé Creative Commons License 2009.10.06 0 0 4435
seriesone
Namostakkor miisvan kéremszépen?Ez a 18tds lenne?miért kell kiszedni belőle a motort?
Előzmény: Törölt nick (4434)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.06 0 0 4434
ájlávtédées.
elszakadt a szervó konzoljának mindkét tartócsavarja (de hogyan???), a hátsó ráadásul nem is akárhol, benn a blokkban.
nem férek hozzá.
az első kijött kézzel.
a motor meg minyá kinn van, csavar fél perc alatt kioperál, motor vissza.
ájlávtédées.
DonIsu Creative Commons License 2009.10.06 0 0 4433
 2,4d olajteknőt tud-e valaki?

Kössz!

donisu kukkkkaccc dunaweb poont hu

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!