ha nincs benne a feltöltött jklíma, vagy le tudom venni a gázt, simán lebontom az elejét oszt bedugom elölről. így mondjuk kicsit macerás volt, hogy rá se tegyem a klímára meg meg rá is üljek a bakokra meg föl se döntsem a zsiráfot. egyszer kibírtam. :)))
mindenkinek köszönöm a segítséget.........,lehet vizkő darabtól dugult el a rendszer, termosztátot már kivették,elég gyengén nyitott,csere lesz,rendszer átmosva tisztára,feltöltés és próba,most már remélem jó lesz.. .már levették volna hengerfejet.....totál felhuztak...::)) kiegyenlitőbe menő vékony csövön jönni kell a viznek mindig.........
bmw524td Az hogy üres a kiegyenlítő,elég necces. Hideg motornál tölts föl a rendszert a kiegyenlítőn jelzett szintig.Motor indít,fűtés maxra teker,és üzem melegre járatod a motort.Az 524 is kilégteleníti magát,viszont nem olyan virgoncan mint a tds-ek.Türelem-odafigyelés.
sziasztok........... sürgősen tanácsot kérnék.......... 83as 2.4td adagoló csöpögött,levették és felujitották...adagoló jól lett...elhoztam a kocsit....itthon néztem a kiegyenlitő tartályt......totál üres volt....töltöttem bele vizet,légtelenitettem a termosztátnál....de nem jött a viz a hűtő tetején levő csövön,ami a kiegyenlitő tartályhoz megy....visszavittem..............szerelő nézte... azt mondta "lehet hogy hengerfejes....".....mi lehet a hiba..?hogyan lehet biztosan megállapitani hogy hengerfejes..?...köszi ha valaki tud segiteni.... addig nem engedem szétszedni.....::))
Szükségem lenne E36 318TDS jeladós porlasztóra! Elég csak a felső ház ahol a kábel becsatlakozik mert ott folyik nagyon. Már annyira hogy visszalevegősödik! Előre is kösz ha valaki tud valami segítséget!
Mad Max Na tessék,és beszóóól :):) Amúgy vigyázkodjál! Ha megint Columbo feleségével akarsz pizzadobálásra jönni,akkor az életbe nem futunk össze :))))))))))))))
Azé ezt: "dízelnek kis fordulaton is élni kell" nem igazán értem, hogy gondolod. Pont ezért van turbó és érzed hogy 1500-től indul meg. Ezt turbó-lyuknak nevezik.
Mindent rendbe kell rakni ottan és akkor nincs akkora lépcsőzetes különbség, de csodát ne várjál egy előkamrástól, nem versenyautó.
Én azé megkérdezném a vezérlőt mikor-miként szabályoz, de a gázpedál meg elektromos, szóval nagy szakik vesznek körül. ;o))))
passz...elektronikusan nem lett megmérve....biztos lehetne még finomítani rajta...inkább az egyenletes teljesítményleadás hiányzik...dízelnek kis fordulaton is élni kell....nehogy a tank ácé legyen a mumus....
Precizen be kell állítani.Lehetőleg Modiccal vagy DIS-el.Nagyban függ a vezérlés állapotától,statikus előtöltéstől.(bár a leírás alapján a helyén van)Töltőnyomás mennyi?
így van tédé...egyáltalán semmi füst...csodálkozom is.....legalább feketét nyomnia kéne.....sokat állítgatták a fejet....szépen jár a verda....de az előző adagolómmal is gondolkozott..mit lehet tenni? vagy ez típushiba?
clinton69 Ne bánkódj,az csak egy Golf A probléma nem a gázpedálnál lesz,hanem a gázolaj mennyiségnél.Az adagolón a fejet,túlságosan előre lökték.Gondolom semmi füst stb. Én is így járkálok most,mondjuk én tudatosan.Próbálom az okos eprom határait kitapogatni.
tds-em egyre faszább:) adagoló turbó cserélve..hideg melg ..pöcc-röff...nyomás is van.....map szenzor cserélve. de a gép csak ezerötnél kezd élni...addig csak gondolkodik....van állítólag a gázpedálnak is valami francos elektronikája? haver 1.9 golfja lealáz....ezt nem tűrhetem....
series one Természetesen.Szorgosan olvastam anno,mikor a történések folytak.Megnyugtatlak,a nyáron sikeresen cseréltem vezérlésszettet egy tds motorban,hengerfej levétel nélkül.Minden faszányosan ment.Minden a helyén,friss olaj,szűrő.Csak aztán az isten deszt vize nem lett elég...okés hogy ki lett fuvatva ésszel még a fűtés radiátor is,de nehogymá 10L kevés legyen...És kevés lett. Az más kérdés,hogy az olajszint már a nívópálca felénél járt.Folytassam?
series one Egyszerű a képlet.A kocsi nem akar tőled elkerülni,olyan jó helyen van. :) Ismerős a terep,hál istennek nálam még nem volt ilyen törött csavar.
az első a vezérműfedél oldalába van betekerve, a hátsó a blokk oldalába, kb három centire a motortartó bak felfogatása előtt. ugye ez a bak úgy néz ki, hogy alul fogja ez a két csavar, a tetején hosszirányban csavarozzák fel a generátor alját, a generátor teteje meg a blokk legtetejébe kapaszkodik. namost ez a két csavar elszakadt, az egészet csak a generátor tartotta, hogy nem esett le. nem friss törés. aztán innentől, hogy lifeg az egész, a szíjfeszítő elrántja az egészet a picsába, se töltés, se vízpumpa, se szervó. aztán fene tudja, hogy emiatt-e vagy sem, a vízpumpa tengelye olyant ló, mint az állat, kirángatta a szíj, ahogy a mozgó bak miatt a feszítő attól függően, hogy mekkora terhelés volt a generátoron és a szervón, feszített-lazított, ez se használt az anyagfolytonosságnak. a a képen alsó csavar volt a vezérműfedélben, azt kézzel kitekertem, a másik volt a hátsó lukban, a furat szájától lefelé kb egy centire. hogy szerszámmal hozzáférj, esélytelen. kihúztam az egészet, mondom kifúrom. aha. :))))) fúrtam oszt megindult befelé az egész. anyád. aztán amikor megfeneklett, megfúrtam még jobban, hogy beletekerem a menetmentőt. nem kapta el. belevertem egy imbusz bitfejet (tudom, szerszámot kalapálni ősi román szokás) aztán kitekertem. viszonylag könnyen kijött.
oszt itt tartunk most:
szervó benn maradt, klíma benn maradt, köteg a motoron.
ájlávtédées. elszakadt a szervó konzoljának mindkét tartócsavarja (de hogyan???), a hátsó ráadásul nem is akárhol, benn a blokkban. nem férek hozzá. az első kijött kézzel. a motor meg minyá kinn van, csavar fél perc alatt kioperál, motor vissza. ájlávtédées.