Várjuk azokat a topictársakat, akik ilyen motorral rendelkeznek, valamint olyanokat, akik kacérkodnak a gondolattal, hogy vásárolnak maguknak egy ilyen remek gépet.
Felszállt a füst, ezt a motort fogom megvenni. Holnap foglalózom, a többi már csak papírmunka. Egy picit nekem is jobban tetszik az ezüst, a kék sem rossz, de valahogy már régóta az ezüst valamelyik árnyalata kísér, kocsiban, motorban egyaránt.
Köszi a gumitanácsokat, Zozó, ezen a motoron pontosan így néznek ki a gumik. Mez 4-es van rajta. Elől iszonyat csúcsos, mintha valaki csak agyig döntve járt volna vele. Hátul ennek pont az ellentettje, kb. 5 centi széles lap középen, széleken hatalmas rinyacsíkkal. A motor állaga inkább a hátsó kerék szerinti felhasználást mutatja...Lehet, hogy a nagy súly miatt maga a motor koptatja így?
Quattro, priviben felvehetnénk a kapcsolatot a Pilot ügyében!
Minél hamarabb szeretnék vinni nekik egy gumit, mert nem akarom elhozni ezzel a csúcsos csodával. Gyönyörű lenne, ha feldőlnék miatta, ahogy csorgok haza a pesti dugón át...
mondjuk a melo hegyek az itt is all, sajna nem is megyek a hetvegen haza. csak a következöre. Ugy nez ki hozzajutok erösen csökkentett aron (-25%) 1 ASUS navihoz full europa +blutooth +minden
az előbb írtam sms-t Balzo-nak, hogy hová lett? meló hegyek és vizsga időszak júni végéig. ezért veszett el. írtam neki, hogy üdvözlitek és nagy kalappal
Jim! Tudod, hogy 2006 nyarán Firenze mellől jöttem haza egy seggel:)))))) Utána lett az FJR, mert a Drag-al kissé hosszúnak tűnt a dolog:) Nem igazán tudnám elmesélni az érzést, de 3 napig terpeszben közlekedtem. 06:00 - 20:15 -ig csak tankolni meg könnyíteni álltam meg párszor. Szóval ha valaki ilyenre szánja magát, akkor ott biztosan jól jön egy tempomat, de nem a csukló az ami megadja magát:)
Ja! A lényeg lemaradt! Metzeler Z4-el vettem a gépet, 18e-nél cseréltem le. Az első csúcsos volt, a hátsóban meg középen egy 5 centis üveglap jellegű felület:) Most Michelin Pilot Road. És beszarás, hogy milyen állati jó gumi. Csak mivel lágyabb, ez nem fog annyit tudni, viszont vizes úton 2 éve ez volt a legjobb.
Hali! Gratula:)))))))) Akkor nemsokára együtt gördülünk:) És mivel már lassan annyian vagyunk, hogy a csárdákban is előre kell foglalnunk, talán Jim bátyó is megsürgeti a weblapot:)
Örülök neki, hogy ráfordultál a célegyenesre FJR-ügyben!
Tényleg jó áron van a gép, jó választás lesz.
Gumiban én a Michelin és a Metzeler gumikat javaslom. Nekem a Bridge az kagylósra kopott. Nyilván van azóta újabb változata is, de jó szívvel nem ajánlanám. Én Metzeler Z6-ost koptatok jelenleg. Meg vagyok vele elégedve.
motyo gumi ugyben keresd meg ezt a srácot ő itthon a legolcsobb több éves tapasztalat westel/3074148 a nevét nem tudom én töle vettem bridgestonokat de minden van nála
Szomorúan olvastam, hogy a Route66-nak annyi: sok helyen már a fű is benőtte. Jobb, szélesebb utak vannak helyette. Kár érte, végigmennék rajta egyszer. De nem FJR-rel, mert 2naponta becsuknának gyorshajtásért. (Kint élő barátom mondta, hogy Daytona-ba 4 nappal előbb indul el, mint kéne, ha motorral megy, mert 2x2 napot biztos ül gyorshajtásért. Ha meg nem, van szállás időben:-))
Egszer tavaly előtt Gödöllőről a miskolci megyei kórház egyik osztályáig kerek 1 óra volt. Ebből 20 perc a miskolci - kórházon belüli szakasz. (Azóta nem használom a motoromat munkára. Unalmas éppen nem volt, de semmi értelme ennek.)
Mi a Zozoval multkor Nyiregyhazaig mentünk az M3-on mert kesön indultunk es a döntökre fel akartunk erni Mariapocsra, aztan vissza is mert öt varta itthon a "gyerekneveles" Hat eleg uncsi lett volna ha hazafele nincs az a kisebb orkanszerü oldalszelünk:-)))))
<a href="http://www.jsi.hu/index.php?pg=menu_70" target="_blank">Itt nézhetsz gumit rá legolcsóbban.</a> Vagy keresd a motoros topicokon Mcemru topictársat, én speciel tőle szoktam venni. Ez meg a 2005-ős használati utasításból a gumikra vonatkozó rész. A BT020-as Bridgestone szar, már nem gyártják, olyat ne vegyél. BT021 van helyette. Az új használati utasítás már azt javasolja. Mást nem. Ilyen terhelhetőségű-súlyú motorhoz gyárilag ezt a kettőt javasolják. A Metzeler szerintem szenzációs gumi, nekem 2x az volt rajta, most BT021, de visszasírom a Metzelert. (A BT021 kétkomponensű, az alja keményebb, az oldala puhább, így jobban bírja az autópályát, mégis tapad a kanyarban. Szerintem ettől függetlenül hamarabb kell eldobnom majd, mint a másikat). Oda kell figyelni az utolsó betűkre is (előre Z6G, hátra Z6C) mert ezeket specifikusan az FJR-re gyártják, csak ilyet vegyél rá.
Szia Gratula remelem összejön es majd bemutatod nekünk. Többnyire Michelint hasznalunk, bar gyarilag Bridgestone van rajtuk, esetleg Metzeler. Elegge igenyes gumiügyben. Nagy sebessegindexü, es nagy teherbirasu gumi kell ra. Ha nem ragaszkodsz az idei gyartasu (DOT08) gumahoz akkor en itt eleg jo aron tudok gumit, amit mar mivel nehany eve gyartottak olcsobban adnak el. Elöre most is van otthon 1db MICHELIN Pilot Sport 120/70 ZR 17(58W) tartalekba Szoval ha gondolod jelezz.
Motorral? Autópályán? Ennyit? Unalmas. Eszi a gumi alját (kb. el is dobhatsz egy párat 1000km alatt). Felesleges - hiszen mindenhol van lehetőség kanyarogni autópálya helyett. Én max. a magyar határig megyek autópályán, azt a 40-45 percet meg kibírom tempomat nélkül:-) Persze, a motorozás mindenkinek másról szól.
Hat 1reszt hagy dontse mar el az ember, hogy akar-e tempomat-ot a motorjara, meg ha nem is utas, masreszt biztos nem mentel meg egyhuzamban 1000km-ert autopalyan... :)