Keresés

Részletes keresés

TyerCorp01 Creative Commons License 2010.05.16 0 0 6707
Holnap reggel ez lesz az első dolgom, legkésőbb kedd délelőtt feladom, de ha kések, mindenképp szólok!
Előzmény: 109cb402 (6706)
109cb402 Creative Commons License 2010.05.16 0 0 6706
szia remélem már becsomagoltad az üléshuzatot!
Előzmény: TyerCorp01 (6705)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.05.16 0 0 6705
Egyenlőre még nem vágok bele, úgyhogy ha nem haragszol, nem küldöm a maradékot, de lánctányért azt adok.
Előzmény: Törölt nick (6703)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.05.16 0 0 6704
Egy aprócska fail-t követtél el. :) Fordítva raktad be az egyik siklófogaskereket, ezért nem tudott a körmei miatt tovább menni, ezért nem volt egyesed, meg félig üresed. :)
Leköszörültem a tengely végét, nem számít semmit ez a működésben, de mostmár legalább könnyen lejön a dekni egy esetleges gyújtásállításnál.

Mégegy probléma lépett fel, miszerint a kuplungkiemelőddel valamit csinálj, mert iszonyatosan kotyog. Nemtudom, vajon a tengely, vagy a furata kopott ki, de én azt motorban nem merném sokáig benthagyni, illetve a hernyócsavarja rövid.
Előzmény: Törölt nick (6703)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.16 0 0 6703
Köszi szépen Tyer!
Természetesen használd egészséggel a projecthez, legalább nem dobódik ki...(esetleg ha nem kell a másik fél amit nem használsz fel, visszaküldheted...pénzzé tudnám tenni,van egy kis alukupacom, viszem a méhbe...pici pénz, de még kéne a Mustangra költenem,fogaskoszorút kell vennem, viszont le vok gatyásodva.)
Megsúgod h mi volt a hiba blokkban?
A szétvert tengellyel mit csináljak?Nem szeretném ha gányolt cuccokkal menne a gépem.
Előzmény: TyerCorp01 (6698)
kelsza Creative Commons License 2010.05.16 0 0 6702
Semmiség. Használd egészséggel! Kapsz mellé még egy kis Madaras Tescós újságot gyújtósnak :)
Előzmény: TyerCorp01 (6701)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.05.16 0 0 6701
Köszi szépen mégegyszer! :)
Előzmény: kelsza (6700)
kelsza Creative Commons License 2010.05.16 0 0 6700
Holnap fel is adom a kis csomagot. A doboz kicsit szakadt, de celluxal megfoltoztam kicsit, gondolom ezeknek nem szükséges semmiféle rázkódás/törésvédelem, meg már amúgyis mindegy szegényeknek.
Előzmény: kelsza (6699)
kelsza Creative Commons License 2010.05.16 0 0 6699
Persze, mit kerülgessem itt. Amúgy csak a MÉH-be kerülne. Majd még meg kell őket pucolni, elég redvásak.
Előzmény: TyerCorp01 (6698)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.05.16 0 0 6698
Király! Vigyázz rá, nagy ritkaság!

Kelsza: Köszönöm szépen! Biztos jól meggondoltad? :)
Címem:
Tyerjánszki Tamás
Szarvas
Dr. Melich J. u. 74.
5540


Fejvadász: Kész a blokkod, szerintem nem fogom tudni kipróbálni, az a váz, amibe be tudnám rakni, nagyon mélyen be van temetve. A gyújtást 90%-osan belőttem, több, mint valószínű, hogy jó lesz.
Szétszedése 55 percet vett igénybe, abból 23 perc volt a gyújtás felöli dekni lefeszítése, mert valaki gyönyörűen szétkalapálta a lánckeréktengely végét, illetve rákalapálta a deknit, így a csapágy rajtamaradt.
A másik tartalék blokkod használhatatlan, a váltó részénél tönkre van téve az illeszkedő felület, megtisztelnél, ha felajánlanád a 3 hengeres Jawa projektemhez. :) (Ott a váltó részre nincs szükség, jó blokköntvényt meg nincs szívem szétvágni.)
Előzmény: Taxxi (6692)
kelsza Creative Commons License 2010.05.16 0 0 6697
Tyer! Megtisztelhetlek 2 db tönkrevágott dugóval? Nem tudom mibe való, de össze-vissza van karcolva/törve. Gyűrű nincs 1iken se. Ha mondasz egy címet elküldöm ingyen és bérmentve.
Előzmény: TyerCorp01 (6672)
ideal 64 Creative Commons License 2010.05.16 0 0 6696
köszi az ötleteket,majd átnézem a gyújtás környékét.
Taxxi Creative Commons License 2010.05.16 0 0 6695
Már eleve a doboza meg a fíling miatt megéri megvenni szerintem! :D Egy normál bicikli lánc 1560 Ft itt.
Előzmény: Joejoe1974 (6694)
Joejoe1974 Creative Commons License 2010.05.16 0 0 6694
pedig van CZ lánc.Sokkal jobb mint a taiwani szemét.
Előzmény: Taxxi (6693)
Taxxi Creative Commons License 2010.05.16 0 0 6693
A CZ még meg van? Anyukám élettársa vett láncot biciklire, na az meg CZ, tök fasza! :D
Nem is tudtam! :D
Taxxi Creative Commons License 2010.05.16 0 0 6692
Fékkar, váltó, minden tök ugyanez!
Előzmény: Taxxi (6689)
Taxxi Creative Commons License 2010.05.16 0 0 6691
A Simsonokon is cirkulációs módszer van a legtöbbször! :D
Előzmény: TyerCorp01 (6685)
Taxxi Creative Commons License 2010.05.16 0 0 6690
Kényszerléghűtés? Mondjuk a fogaskerékről? Esetleg egy külön spirálról? :)
Előzmény: cicfarek (6684)
Taxxi Creative Commons License 2010.05.16 0 0 6689
Én most fogok leszédülni a székről! :O
Van egy Csepel Sprint vázam, meg apukáméknál még egy. Legalábbis ezt hittem. Onnan következtettem, hogy az ugyanúgy néz ki, mint a kék Sprint váz. Most nézem a tied képét, és basszus, az nem is Csepel, hanem ilyen! :O Ugyanilyen szín meg minden!

Remélem minél hamarabb sikerül elhozni apukámtól! :O
Előzmény: TyerCorp01 (6664)
Taxxi Creative Commons License 2010.05.16 0 0 6688
Ott volt. :D Nagyon szívesen! :D
Előzmény: Törölt nick (6663)
53zsiga Creative Commons License 2010.05.16 0 0 6687
Az nagy valószínüséggel gyujtás bibi lesz. Nem melegszik túl a moci? Mert a duplázást okozhatja még a rosszul beállitott gyujtás során fellépő túlmelegedés okozta öngyulladás is. Sanszos még a mexa gyenge, esetleg kilágyult rugója.
Előzmény: ideal 64 (6679)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.05.16 0 0 6686
Vagy ha nem is kismotor hűtőt, valami autóból fűtőradiátort.
Előzmény: TyerCorp01 (6685)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.05.16 0 0 6685
Én nem tartom hülyeségnek, nem feltétlen kell rá szivattyú, elég szerintem egy sima cirkulációs megoldás. A meleg víz, ahogyan a levegő is, felfelé törekszik, a hideg pedig lefelé. A wartburgnál is úgy van megoldva, hogy a hűtő a motorblokk "fölött" van elhelyezve. Ha szerzel egy kismotor hűtőt, szerintem semmi akadálya. Nekem mondjuk van Honda MBX-é, bár nem terveztem egyenlőre megválni tőle.
Előzmény: cicfarek (6684)
cicfarek Creative Commons License 2010.05.16 0 0 6684
szerintetek mennyire elhalt ötlet a henger hűtése?
én egy olyan cégnél melózok ahol ezt meg tudnám valósítani. ugyanis azt vettem észre hogy ha a motorom bemelegszik akkor, lomhább lesz, lassabban reagál a gázadásra és a motorfék sem az igazi, ha pedig tényleg hosszú utat megyek folyamatosan akkor az alapjárat elmászik és leáll.
egyedül a többletsúly okozna gondot. lehet a hűtésért cserébe a nehezebb motor lesz az ár. szerintem hosszú úton jó ötlet lenne.szerintem a plusz 10 kiló ami bekövetkezhet nem nagy ár érte + egy kis 6 voltos keringető szivattyú se egy ördögi dolog. habár ha rézcsöves külső lamellájú csöveket szerelek a motorra akkor az nagyban növelné a légellenállást. a fene tudja. lehet ez egy elvetélt ötlet.
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.15 0 0 6683
Kovácsék nagyon bírkóznának már egyet, mikor hazaér a férj, az asszony már le is dobja a cuccát...
Már Kovács is dobálja le a göncöket, de hirtelen eszébe jut h nem fürdött... dezodorálja magát állatba,de a cerkával nem tud mit kezdeni ...(ez gáz,most mi legyen...?)
Gyorsan kitalálja h játszani fognak inkább,úgyis van otthon egy csomó ízesített gumi...
Mentőötlet kész, mondja is az asszonynak:
-tudod mit csinálunk ezekkel?
-Mit?
-lekapcsolom a villanyt,, egyenként felhúzom és Te kitalálod h milyen ízű...jó?
Az asszonynak tetszik a játék...
-jó-feleli.
-akkor lekapcsolom a villanyt.(katt)
...
halk cuppanás hallatszik,majd utána megszólal az asszony---
-hm---huh ez ...rokfortos lazac???
-Mondtam h várjál,míg felhúzom,baz'meg!!!
cicfarek Creative Commons License 2010.05.15 0 0 6682
nem rángat enyhén a motor amikor a dupla durrogás van?
Előzmény: ideal 64 (6679)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.05.15 0 0 6681
Nem lehet, hogy valahogy rosszul van beállítva a megszakítóhézag? (emiatt van mondjuk elő-, és utógyújtás is)

Még egy kérdésem lenne. Ez miért baj? :)
Előzmény: ideal 64 (6679)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.05.15 0 0 6680
Hmmmm... Fogalmam nincs, neharagudj. :)
Előzmény: ideal 64 (6679)
ideal 64 Creative Commons License 2010.05.15 0 0 6679

Igazából,nem tudom értelmesen elmondani.

Pont az ellentétje a kihagyásnak,kb. kétszer annyit durrog a kipufogónál mint gyorsítás közben. Megyek egyenletes tempóba és érezhetően megtorpan és az átlagosnál kétszer gyorsabban "pöfög".Olyasmi mintha a munka üteme alatt kétszer zajlana le égés. Ilyenkor megtorpan és durrog.De ha odahúzom neki és rögtön gyorsúl a motor akkor húz mint a barom.Motorféknél sincs baj,csak ne kelljen vele egyenletes fordulaton menni.

Remélem emészthető valamennyire :)

Előzmény: TyerCorp01 (6678)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.05.15 0 0 6678
A "duplázás" alatt mit értesz egész pontosan?
Előzmény: ideal 64 (6677)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!