Egy aprócska fail-t követtél el. :) Fordítva raktad be az egyik siklófogaskereket, ezért nem tudott a körmei miatt tovább menni, ezért nem volt egyesed, meg félig üresed. :) Leköszörültem a tengely végét, nem számít semmit ez a működésben, de mostmár legalább könnyen lejön a dekni egy esetleges gyújtásállításnál.
Mégegy probléma lépett fel, miszerint a kuplungkiemelőddel valamit csinálj, mert iszonyatosan kotyog. Nemtudom, vajon a tengely, vagy a furata kopott ki, de én azt motorban nem merném sokáig benthagyni, illetve a hernyócsavarja rövid.
Köszi szépen Tyer! Természetesen használd egészséggel a projecthez, legalább nem dobódik ki...(esetleg ha nem kell a másik fél amit nem használsz fel, visszaküldheted...pénzzé tudnám tenni,van egy kis alukupacom, viszem a méhbe...pici pénz, de még kéne a Mustangra költenem,fogaskoszorút kell vennem, viszont le vok gatyásodva.) Megsúgod h mi volt a hiba blokkban? A szétvert tengellyel mit csináljak?Nem szeretném ha gányolt cuccokkal menne a gépem.
Holnap fel is adom a kis csomagot. A doboz kicsit szakadt, de celluxal megfoltoztam kicsit, gondolom ezeknek nem szükséges semmiféle rázkódás/törésvédelem, meg már amúgyis mindegy szegényeknek.
Kelsza: Köszönöm szépen! Biztos jól meggondoltad? :) Címem: Tyerjánszki Tamás Szarvas Dr. Melich J. u. 74. 5540
Fejvadász: Kész a blokkod, szerintem nem fogom tudni kipróbálni, az a váz, amibe be tudnám rakni, nagyon mélyen be van temetve. A gyújtást 90%-osan belőttem, több, mint valószínű, hogy jó lesz. Szétszedése 55 percet vett igénybe, abból 23 perc volt a gyújtás felöli dekni lefeszítése, mert valaki gyönyörűen szétkalapálta a lánckeréktengely végét, illetve rákalapálta a deknit, így a csapágy rajtamaradt. A másik tartalék blokkod használhatatlan, a váltó részénél tönkre van téve az illeszkedő felület, megtisztelnél, ha felajánlanád a 3 hengeres Jawa projektemhez. :) (Ott a váltó részre nincs szükség, jó blokköntvényt meg nincs szívem szétvágni.)
Tyer! Megtisztelhetlek 2 db tönkrevágott dugóval? Nem tudom mibe való, de össze-vissza van karcolva/törve. Gyűrű nincs 1iken se. Ha mondasz egy címet elküldöm ingyen és bérmentve.
Én most fogok leszédülni a székről! :O Van egy Csepel Sprint vázam, meg apukáméknál még egy. Legalábbis ezt hittem. Onnan következtettem, hogy az ugyanúgy néz ki, mint a kék Sprint váz. Most nézem a tied képét, és basszus, az nem is Csepel, hanem ilyen! :O Ugyanilyen szín meg minden!
Remélem minél hamarabb sikerül elhozni apukámtól! :O
Az nagy valószínüséggel gyujtás bibi lesz. Nem melegszik túl a moci? Mert a duplázást okozhatja még a rosszul beállitott gyujtás során fellépő túlmelegedés okozta öngyulladás is. Sanszos még a mexa gyenge, esetleg kilágyult rugója.
Én nem tartom hülyeségnek, nem feltétlen kell rá szivattyú, elég szerintem egy sima cirkulációs megoldás. A meleg víz, ahogyan a levegő is, felfelé törekszik, a hideg pedig lefelé. A wartburgnál is úgy van megoldva, hogy a hűtő a motorblokk "fölött" van elhelyezve. Ha szerzel egy kismotor hűtőt, szerintem semmi akadálya. Nekem mondjuk van Honda MBX-é, bár nem terveztem egyenlőre megválni tőle.
szerintetek mennyire elhalt ötlet a henger hűtése? én egy olyan cégnél melózok ahol ezt meg tudnám valósítani. ugyanis azt vettem észre hogy ha a motorom bemelegszik akkor, lomhább lesz, lassabban reagál a gázadásra és a motorfék sem az igazi, ha pedig tényleg hosszú utat megyek folyamatosan akkor az alapjárat elmászik és leáll. egyedül a többletsúly okozna gondot. lehet a hűtésért cserébe a nehezebb motor lesz az ár. szerintem hosszú úton jó ötlet lenne.szerintem a plusz 10 kiló ami bekövetkezhet nem nagy ár érte + egy kis 6 voltos keringető szivattyú se egy ördögi dolog. habár ha rézcsöves külső lamellájú csöveket szerelek a motorra akkor az nagyban növelné a légellenállást. a fene tudja. lehet ez egy elvetélt ötlet.
Kovácsék nagyon bírkóznának már egyet, mikor hazaér a férj, az asszony már le is dobja a cuccát... Már Kovács is dobálja le a göncöket, de hirtelen eszébe jut h nem fürdött... dezodorálja magát állatba,de a cerkával nem tud mit kezdeni ...(ez gáz,most mi legyen...?) Gyorsan kitalálja h játszani fognak inkább,úgyis van otthon egy csomó ízesített gumi... Mentőötlet kész, mondja is az asszonynak: -tudod mit csinálunk ezekkel? -Mit? -lekapcsolom a villanyt,, egyenként felhúzom és Te kitalálod h milyen ízű...jó? Az asszonynak tetszik a játék... -jó-feleli. -akkor lekapcsolom a villanyt.(katt) ... halk cuppanás hallatszik,majd utána megszólal az asszony--- -hm---huh ez ...rokfortos lazac??? -Mondtam h várjál,míg felhúzom,baz'meg!!!
Pont az ellentétje a kihagyásnak,kb. kétszer annyit durrog a kipufogónál mint gyorsítás közben. Megyek egyenletes tempóba és érezhetően megtorpan és az átlagosnál kétszer gyorsabban "pöfög".Olyasmi mintha a munka üteme alatt kétszer zajlana le égés. Ilyenkor megtorpan és durrog.De ha odahúzom neki és rögtön gyorsúl a motor akkor húz mint a barom.Motorféknél sincs baj,csak ne kelljen vele egyenletes fordulaton menni.