HELLO!
A fű lenyírva a dolgozó kifáradva szerencsére 80%-át a fiam nyírta én meg a sövényt.A Dami.még müködik.Abban az időben 2 medencéje volt de az eggyiket szinte mindíg a polosok használták ugyhogy a városnak maradt 1.A garage nálunk kivan laticellel bélelve hogy az ajtókat ne verjük a falhoz mer mi is a garázs közepére állunk nem érezzük egyenlőre a jobb elejét.Nekem még furcsa hogy nagyot kitakar az első szélvédő oszlop és a külsőtükör müa.borítása.Végig olvastad ezt a topikot? Én elég sok nemtetsző dolgot leírtam az elején nemtudom hogy nálad is vannak-e ezek.A 133,163,173-írásban olvashatod.
üdv.
Hello Elan!
Hol voltál eddig?
Erről szörcsögésről írjál bővebben,itt a topikban eddig senki sem jelzett hasonlókról.Írjál hogy egyébbként hogy vagy megelégedve vele.Szörcsögő hangot egyedül a kormányszervó hallat amikor valamelyik oldalra teljesen kitekered.A szervószivattyú által termelt olajat átereszti,ez ad szörcsögő hangot.
üdv.Négyesi
a Kalosunk motorja egyszercsak elkezdett szörcsögő hangot hallatni; nagyobb fordulatszámnál ennek a frekvenciája is nagyobb. Lehet ez amiatt, hogy kevés benne a benzin?
Gondold el nekem mekkora váltás volt egy 16 éves darab és legalább 25 éves kiadásu széria után.Nekem a legnagyobb változás a kellemesen lágy rugózás a csendes motor hang,és csendes futómü jelentett.Most kimegyünk a telekre kolektív fűnyírásra.Délután a forma1 után jelentkezek.
üdv.
A Kalos lényegesen szélesebb, mint a Lanos volt, bár ez a kocsiban ülve nem érzékelhető. Annyira nem, hogy a garázsba elsőre alig tudtam vele beállni. Úgy tökölődtem, mint egy mazsola. A jobboldali külső tükör sehogy sem akart a Lanos nyomvonalán beférni az ajtón... :))
Könnyű megszokni a Kalost.
Úgy húztam el vele a szalonból, mintha mindig ezt vezettem volna. Igaz, hogy magasabb kocsi, mint a Lanos, mégis az útfekvése, kanyarstabilitása és az egyenesfutása egy nagyságrenddel jobb!
Hirtelen kormánymozdulatra a Lanos éktelenül nagyot tudott billenni. Ugyan minden következmény nélkül tette ezt, de a gyengébb idegzetűek rögtön kapkodni kezdtek a kapaszkodó után... :))
Még 2 hónap után is a régi helyen keresem az ajtó nyitó gombokat és az órát.DE megjegyzem hogy most az új kocsival újból szeretek vezetni a régivel már nemigazán rajongtam.
Nem jól értelmezed.Akkor villog, ha bedugott kulcsnál nem ismeri fel a kulcs kódját.Ezt úgy lehetne ellenőrizni ha idegen kulccsal próbálnád indítani.
Hello
Riasztót nem rakattam bele.Ritkán van sokáig örizetlenül és ha valaki elakarja vinni ugyis elviszi.Eddig a riasztó helyett vettem egy villogó LED-et hasonló helyre beraktam mint neked is van most.Ha levettem a gyujtást azzonnal villogott mintha egy 80.000 ezres riasztó lenne benne.Meg úsztam 500Ft-ból.
üdv.
Az immobilizer jelzőlámpája villog-e, ha a kocsi le van zárva, vagy ha 20 másodpercnél hosszabb ideig leállítjátok a motort?
Az enyémben ugyanis nem.
A Lanosban a riasztó és az immobilizer együttműködött. Ha lezártam a kocsit 20 sec alatt a riasztó is és az immobilizer is aktivizálódott. Kettő egymástól független LED villogása jelezte ezt. Most csak a riasztó ledje villog, az immobilizeré nem, ez utóbbit még felvillanni sem láttam. Ha leállítottam a motort - 20 sec-nél hosszabb időre - nem lehetett újraindítani csak akkor, ha a riasztón a kioldó gombot megnyomtam. Most ilyenre nincs szükség, bármikor indíthatok.
Lehet, hogy rosszul kötötték be a riasztót?
Nálatok ez hogy van?
Örülök hogy tetszik.
Az enyémben 2100 km van az utóbbi időben már nem mértem a fogyasztást.Most utólag bánom már hogy a klímát nem kértem.A motort is légyszi fotózd körbe.
jó éjt.
Nem fullextrás a kocsi, semmi extrát nem kértem bele. Az SX típus széria felszereltsége van benne, bár a szalon szerint ennál sokkal többet nem is lehet belerakni. Szóbajöhet még az ABS, de az az enyémben nincs.
Nagyon szép a belső műszerfalvilágítás és nagyon jó vele lámpával vezetni.
Szépek a lámpák, elöl is, hátul is.
Szerintem a Daewoo eddigi legsikerültebb modellje ebben a kategóriában!
Mértem az első 100 km-re egy fogyasztást, bár tudom, hogy ez még nem mértékadó.
Ebből kb. 40 km volt város és 60 km országút, 60 %-ban klíma üzemeltetéssel. Az országúton 100 km/h sebességgel (egy percre felhúztam 4000-es fordulatra, ekkor 140 km/h-t mutatott a sebességmérő). 6,5 l/100 km-re jött ki. Szerintem jó érték, ha figyelembevesszük, hogy nyers még a motor.
Kép van már róla, de ki szeretném takarni a rendszámot, ezért nem tettem még fel ide. :))
Hello!
Gratulálok és nagyon sok gondtalan baleset mentes km-t kívánok.Ez fullextrás? Nekem nagyon tetszik az éjszakai külső belső világítás és a hátsólámpák.Várjuk a képeket az új családtagról.
üdv.
A szalon nagyon korrekt módon készítette elő az autót. Már vártak és rögtön hozzákezdhettünk az átvételi procedúrához.
Utána írány a benzinkút. 45 l ment bele, porzott a tank rendesen. :))
Belső: Új autó illat! Szürke plüs üléskárpit. Elektromos ablakok elöl hátul. A jobboldali tükör elektromosan állítható, a baloldali mechanikus. Állítható a kormánymagasság és vezetőülés magassága. Elöl dupla légzsák, kormányszervó és klíma. Az üzemanyag töltőnyílás fedele és a csomagtartó a vezetőülés alól nyitható.A visszapillantó tükrön van éjszakai állás!
A PC csatlakozó nálam sincs beszerelve, pedig a gépkönyv említi. :((
Az ülések sem nem túl puhák, sem nem túl kemények. Számomra nagyon kényelmesek.
Fent felsoroltak az SX szériafelszerelését alkotják.
Ajándékba kaptam egy magnósrádiót, egy riasztót és négy gumiszőnyeget. Begravírozták a rendszámot is valamennyi üvegbe.
Menet: A váltó kicsit kemyény még, de a hátramenetet nagyon símán veszi.
A kormányszervó jól reagál. Kisebb sugáron fordul, mint a Lanos!
Dinamikus motor ez a 16V-s, nagyon húz, bár még igazán nem léptem oda neki. A bekapcsolt klíma gyengítő hatását csak minimális mértékben éreztem gyorsításkor (bezzeg a Lanosban). Hiába, 94 LE, az 94 LE.
110 km/h-ig gyorsultam csupán fel. Ekkor érte el ötösben a fordulat a 3000/min-t. A kocsiban csend honolt még ennél a sebességnél.
Rendkívül csendes a motor alapjárata!
A kocsi egyenesfutása jó, sokkal jobb, mint a Lanosé volt.
A rugózás nem túl kemény, az úthibákat jól tűri, a zajokat nem hozza be.
Találtam benne egy kis szerelési trehányságot is. A baloldali belső kilincs rosszul van betéve, nincs rendesen a fészekben, de majd az ingyenes szervízkor a helyére tetetem.
Eddig ennyi. Most elmegyek egy kis esti vezetésre, hogy lássam milyen a lámpával való közlekedés vele.
Majd arról is beszámolok! :))
Hello!
Engedelmetekkel én ide írom a két mkp is ugyanis imádtam a motorozást.Aki nem motorozott az nemtudja igazán értékelni mikor megfelelő időben az ember arcát simogatja a szél.Az az igazi kikapcsolódás az igazi szabadság.
250 es JAWA
250 es oldalkocsis trophy MZ
Warszawa 323
Trabant
Lada 1200 es 2db
Dacia 1400 as
Fiat Regatta 1500 as
es A KALOS
Nem szerettem váltogatni őket,én mindegyiket igyekeztem testre szabni.Pl Dacia amit mindenki szidott én azt nagyonjól kialakítottam és szerettemis csak 6 év után a rozsda hatalmába kerítette.
A Ladákat nem szerettem.A trabit csörgőkígyónak hívtam.A Warsó pedig nagyon kényelmes volt a párkapcsolatok ápolására.
üdv Négyesi
LADA 1,3 új még a MERKUR-tól 1978 !
TRABANT 601 használt
SKODA 120 használt
DACIA új
LADA 1,5 használt
OPEL KADET használt
FIAT RITMO használt
MITSUBISHI COLT használt
MAZDA 1,5 323 használt
DAEWOO KALOS új új új !!!
Most hívtak. Ma délután átvehetem...
Húú, de jó és egyben furcsa érzés! Pedig ez lesz a 11. autóm. Igaz ebből csak ez az ötödik, ami új.
26 éve elmúlt, hogy vezetek. Szeretem az autókat.
Eddig ilyen autóim voltak:
Trabant 601 (használt)
VW 1300(használt)
Wartburg 353W (használt)
Dacia 1400 TLX (használt)
Polski Fiat 650E (használt)
Ford Orion 1,8 D (új)
Opel Vectra 1,7 D (használt)
Ford KA 150 (új)
Seat Cordoba Sportline 1,6 (új)
Daewoo Lanos 1,3 (új)
és most...
Este beszámolok a friss benyomásokról!