Köszi. Ezeket mind cseréltettem 15 és 30 ezernél is a sok budapesti araszolás miatt, de most kihagytam, mivel villámgyorsan ment bele a 3. 15ezer, s zömében nem a nagyvárosban, ideje se volt elhasználódni a dolgoknak :)
Viszont: már a 30ezres szervízen jeleztem, hogy kicsit jobban lötyög a kuplungpedál, mint más autókon megszoktam. Azt mondták rendben van, normális. Most a 45ezres szervízen megint kértem őket, hogy nézzék meg, mert ugyanúgy lötyög, mint a 30ezresnél, s nekem nem tetszik. Most azt mondták, igazam van, cserélni kell, de csak egész pedálsort lehet cserélni, azt meg rendelni kell, meg spéci szerszámokat is be kell kérni a GM-től. Most várom a telefont, hogy gariba megoldják. volt már ilyen tapasztalat valakinél?
2) garanciában cseréltettem a vezető ülést, mert nálam is vacak volt, párezer km után már feslet. A csere óta nincs rá panaszom, huzatot nem használok. Mivel nem változtattam kocsiba ülési szokásaimon, gyanítom gyártási hibás volt - persze átvételkor nem látszott ennek semmi jele.
Örülök, hogy sikerült az autót rendbe tenni és megszeretted.
Azért én megnéznék más szervizt is szervizelés ügyben, mert a jelek szerint azért van némi sumákolási hajlam bennük.
Tudniillik az autót hibátlan, kitűnő állapotban lévőként hirdették és lám, Te (is) elhitted. Csak az előtted érdeklődőnek elárulták, hogy nem érdemes megvenni. Mert volt "spanja" a szervizben.
Szóval, ne vakítson el ez a nagy "áldozatkészség", mert olyan cég még nem volt amelyik csak úgy szívjóságból megajándékoz bárkit is akár 5 fillérrel. Komoly matematikázás volt, ahol a cég által elbukható összes érték (a teljes kártalanításod, plusz a presztízs vesztesség, arról nem beszélve, hogy mivel beszámított autó volt bukja a beszámítási árat és a nyereségét is) volt a tét. Igaz a nyakán marad az autó, amit minden képen rendbe kell raknia, ha el akarja adni, miközben áll a pénze benne.
De, remélhetőleg jól jössz ki a "buliból". Sok balesetmentes km-t és olcsó üzemanyagot!!!!
A sárvédőív minden darabja megvan? Mert, ha igen, akkor lehet érdemesebb (olcsóbb) meghegesztetni. Ez egy nagyon ügyes cég, láttam a munkáikat, teljesen korrekt. Az árak szintén
Egyetértek, korábban linkeltem, hogy én honnét csináltattam (ettől a gyártótól), és fel is rakták. A szakavatott kezek, aki heti 5-6 ilyet húz fel, annak 3óra volt az Orlandora 5 ülésre. Ha bőrt csináltatsz, akkor kicsit több lesz.
Szép estét mindenkinek. H F T Szeretnék gratulálni , a picihez !!! Trawala,Simong Köszönöm a tanácsaitokat Jól esett .
Lezajlott a szervizelés . Szeretném megjegyezni ,hogy kerepesi márka szervízbe szalonba a műhely főnök és kollégái teljesen korrekt emberek! A Szalon vezetőinek is köszönöm! Nagyon elvoltam keseredve autó vásárlása után ,hogy sok pénzért sikerült vennem egy hibával tele orlandot. Mint egy 800000ft javítást elvégeztek az autón ami turbó hűtő ,lendkerék turbó cső, főfék henger ,első fékbetétek és teljes kuplung szett ,volt .Ebből csak a kuplung szettet fizettem én azt is csak azért ,így miden új nem akartam használt kuplunggal össze rakatni.Sokkal nagyobb élmény így vezetni ......aszt hiszem értem miért szeretettek ebbe a márkába .
Eddig úgy voltam ha egyszer össze rakják eladom, de most azt hiszem meg szerettem a fekete ördögöt .Pozitívan csalódtam .
Egy dolgot kell még orvosolnom ha tudtok segíteni meg köszönném jobb első sárvédő ív" kerékjárat védő" műanyag törött nem tudom ,gyári után gyártott vagy esetleg bontott,,????? Melyik lenne számomra a legjobb megoldás ,így is minuszba vagyok magamhoz képest most talán a bontott érdekelne de ha nem lehet hozzá jutni akkor gyűjtögetek .
Talán hihetetlen, de az autóval kapcsolatos (!) kérdéseim lennének ;-)
1) Múlt héten - megjegyzem, nagyon jókor, mert egész héten szép idő volt - kiglancoltam az autót (a műszaki vizsgára)... Ennek kapcsán vettem észre ( a hátsó ablak takarításakor), hogy meg van szakadva az egyik párátlanító fűtőszál. Már a múltkor is gyanús volt, hogy az egyik sávban nem akart párátlanítani.
Szóval: mit lehet ilyenkor csinálni ? (Kb. 5 mm a hiány... )
2) Tényleg eléggé sérülékeny a kárpit. Nekem ennek ellenére csak a bal első ülésen van huzat, mert 80%-ban egyedül használom, - bármilyen furcsán hangzik is ez egy családi autónál. Most van az autóban 130.000 km, és a huzat már eléggé megviselt.
Ti milyen (minőségi) üléshuzatot használtok/ javasoltok rá. Időszerű lenne egy új beszerzése.
Kérdezd az idióta modricsot, aki egy semmiért kibaxott -szekszuált az egyik kedvenc topicomból. Aztán várta, hogy pitizzek a visszaengedésért ... Frászt !