Várjuk azokat a topictársakat, akik ilyen motorral rendelkeznek, valamint olyanokat, akik kacérkodnak a gondolattal, hogy vásárolnak maguknak egy ilyen remek gépet.
Szevasztok egy kérdésem lenne 2006-os AS modell kuplungja kb. 1600-1800 fordulatnál kapcsol be. Ez normális vagy van valami állítási lehetőség, hogy kisebb fordulaton kapcsoljon.
Az korrekt. Én is kb. annyit gondoltam volna érte. Szintén egy fekete-pirosat hoztam el, de még a két kipufogósat, és csomagtartók nélkül. Jó gépet vettél. Lesz hamarosan GSX1400 találkozó, ha esetleg...
Jó állapotút vegyél gondos tulajtól. Azt a kb. 60kg külömbséget tologatáskor igencsak érezni. Kényelmesebb az FJR, de nehézkesebb. Ha motorikusan jót veszel és jó erőben vagy, akkor hamar hozzászoksz, tetszeni fog a kényelme.
Az volt a második, amit meg akartam nézni 1 hónapja, de aztán nem értünk el addig, megvettük az előtte levőt. Mennyire sikerült lealkudni, ha publikus?
Sziasztok , új belépő vagyok az FJR részlegbe , régi Motoros vagyok már , nem kevés tapasztalattal , most mégis némi segítséget kérnék , főleg azoktól akik Yamaha fazer 1000 ről ültek át FJR-re. Kínálkozik egy 2004 darab , 71 000 km-l , és tetszik , le cserélném a 2002 - 1000 Fazerem , erre ,. de nem tudom jól teszem-e . A fazer nagyon jóltette a dolgát és jó volt vezetni , motoros ,-Túra barát járgány volt. Kérnék érveket , vagy tapasztalatokat , akár pró akár kontra . Köszi-.
Ugyan azt tudom elmondani,mint Jim.Nincs tipikus hiba egy Fjr en.Biztosan állítom hogy kopó alkatrészekben is masszív,strapa bíró motort csináltak a kis japók.Aki pedig szereli,még jobban látja ezt.Enyém 2004 es,116 e van benne,ebből én tettem bele 100 e t.84 000 nél kiment belőle egy szimmering,ami a szöghajtás,és a hátsó agy között van.Semmilyen más motort nem ismerek,hogy ezt cserélni kellett volna .
Barátoméban 143 000 km van,még az eredeti van az övében is.Talán én időnként nagyobb fordulaton használom ötödikben.Kérdeztem a szervízt annak idején,miért mehetett ki ez a szimmering.?A válasz a természetes elhasználódás volt.
Eddig még szelep hézagot se kellett állítani.Vez. lánc is eredeti rajta.Olajat nem eszi,még egy decivel se kevesebb 10 000 km után,mikor következő olajcserét csináljuk.
Fotón láttam 250 000 mérfölddel Fjr t nem kosárban.Működő képes volt. Az USA ban és Kanadában vannak ilyen nagy futás teljesítménnyel.Működnek.