Van valakinek vezérlőelektronika programja. Kiolvasnám a chipet, meg a tuningchipet, de kellene hogy melyik érték mit takar. Vagy ha nincs program akkor leírás is jó lenne.
nekem szebb van :))) bebe és még cikkszáma is van beeeee és fizetnem se kellett érte :))))))))))
(bár a ha jól végiggondolom akkor a befizetett tagdíjból.... ha onnan nézzük akkor mégiscsak fizettem érte)
Ja és még valami!! Rajtam is legalább ilyen bután mutat..... :)) de majd átmék hozzád és jól megmutizom! mondjuk lehet hogy holnap!!!!! majd felhívlak mert elvileg holnap mehetek a szinterezőhöz a cuccaimért és onnan már csak egy köpésnyire vagy!!!!
Sziasztok lámpás fiúk! Én már építettem be golfI foncsort, a pici lukat erős alufóliával beragasztottam. De olyat is csináltam, hogy a foncsorhoz rgasztottam másik üveget sziloplaszttal. Kár a drága ragasztóért, a szilo.megfelel tökéletesen. Üdv: Laci
Én átraktam a régi lámpáimról a keretet az új lámpákra, a régiek nem h4-esek voltak. Nem kellett barkácsolni úgy emléxeem. Ahogy régebben megbeszéltük már, csak a helyzetjelző a szépséghibája, amúgy jó. Bár ez 24 volt.
és hogy véd? beülsz és valami nyakoncsap? vagy csak a duda szól? vagy ez egy immobiliser?
Más:
Szóval mivel az ebay-n rendelt lámpa (bal oldali, 6500,- Ft) nem lett jó, ezért ma vettem egy Golf II lámpát ( alul, 3000,- Ft), de a fülek ezen sem stimmelnek. a jobb felső az enyimé. annak meg a búrája törött.
A tegnapi ajtótömítő gumival(8500,-), és a meg sem érkezett kormánymű tömítőkészlettel (23000,- Ft), illetve a ma vásárolt sportlégszűrővel ( 2500 Ft), sikerült kihajítanom az ablakon 43500 forintot.
Meg lehet azt tudni hogy a műszerfalon lévő 3 soros csatlakozó melyik lába lehet a működtető? mármint a pillanatnyi fogy. mérőnek? Néztem elég szép számmal hiányoznak körmök.
de ha a műszernél nincs a csatlakozóban akkor hol van, a vezetékkötegben eldugva?
De akkor kíváncsi lennék, hogy még mi kell. A fogyasztás mérős fordulatszám mérőn hány csatlakozó van? 8 vagy több? És akkor a nem fogyi mérősökhöz (mint az enyém) minek van a Hall jeladó? Főleg, hogy az enyém el is van törve, tehát szerintem semmit nem is csinál, mégis minden működik.
Na ezeket nem csak tőled kérdezem Ákos, hanem úgy kérdezem bele a tömegbe :)
Pedíg meg is néztem..... annyira tényleg nem volt rossz!! de mondom nem volt még létszükség! egyelőre inkább a dugókra illetve a többi motoralkatrészre gyúrnék rá!
Akkor nincs baj! Jó lesz az, csak meg kell találni miért nem megy! A motorvezérlő kábelkötegéből ágazik le a keresett csatlakozó. Lehet, hogy a műszernél nem tették be a csatiba, de biztos ott van.
megnéztem a tételszámokat, teljesen azonosak, csak az egyik 85-ös a másik 89-es.
Kipróbáltam, nem tudom hogy a fogyasztásmérőnek menet közben kell csak működni, vagy álló helyzetben is műkszik?
Kerestem a csatlakozót az utas oldalon a műszerfal alatt, széthúzott állapotban nincs egy se.
mit keressek még?
A vezető oldalon van egy üres soros csati, de annak nincs párja, feltételezem hogy a kimájé.
Egyáltalán valaki elektromos guru mondja már meg nekem hogyan működik az alarmanlage kifejezéssel illetett fekete doboz? nekem olyan van, de mit csinál az???
Ja és újabb rossz rendeléssel gazdagodtam, van egy tök jó fényszóróm csak a régi típusú. ha valakinek kell szóljon, óccsó.Minden olyan izébe jó aminek nem elektromosan állitódik a fényszóró magassága.vagymi.
Na nem addig van az! A km óra jele egy kicsit kevés neki! Gezso kolléga segítségével nemrég bekötöttem a zöldben és kell oda még más is. Nekem elhiheted!
Te írtad azt a német szöveget, hogy a fogymérő megy "magától" vagyis nem kel lhozzá semmi extra. Tegnap óta tudom is, hogy miért: egyszerűen a kmóraban van egy Hall jeladó, és az küldi neki a jelet (meg a Tempomatnak is), és viszlát. A Hall pedig minden órán ott van és nekem is rá van dugva a ford. mérőre, pedig nincs benne fogy. mérő, tehát csak dísz az a két vezeték. Mert most kivettem a kmórát, és nélküle is van ford. mérő :)
Reszkessetek, legkésőbb holnap egy oldalt fogok ideírni :D