Nem akarok különösebben beleszólni meg persze gáz meg sajnálom a történteket én is, de ugye a felvett beszélgetésekben benne van az is, hogy előre közölted a jóemberrel, hogy felveszed a beszélgetést és ő bele is egyezett ebbe. Mert e nélkül nem sokat ér sajnos a felvétel :S
Ő lenne az Ja, és ugye először a telefonban még tréleren jött a kocsi, utólag, mikor a kevés olajból adódó csapágyproblémáról beszéltünk, már saját lábán hozta a németektől.. :D Úgy látszik, nem emlékszik, kinek mit kamuzott.. Természetesen az említett telefonhívásokról tökéletes minőségű felvételek is vannak, amik a feljelentés mellé csatolva is lettek...
Eléggé patthelyzet. Erre való hivatkozással nem vettük meg, ő meg valami okból kifolyólag nem adta vissza az előleget, ami ugye ilyen esetben visszajár. Reggel rendőrségi feljelentés, az autó már megint fent van a hahun a hirdetések között...
Fogalmam sincs, mennyi egy ilyen bontva. Leszereltem az eladott motorról, mert a vevőnek nem kellett. Eltettem magamnak, ha netn kellene, azért van rajta az injektor sor is.
Ha nem vagyok indiszkrét mennyibe fájna berakva vagy az alkatrész maga, mit lehet róla tudni (bár azt sem tudom egyenlőre, hogy tényleg ez-e a hiba és mi is az :-)?
Találtam komplett, sérült autót, amiben csak 126 ezer km van, elmentünk megnézni, az olajpálca épphogy csak beleért az olajba, indításkor kicsi pörgetés után mintha pici csapágyhangja lett volna, utána öntöttünk bele 4 deci olajat, hogy legyen már egy kicsi legalább benne, és 3-4 perc járatás után már nem lehetett hallani. Enyhe, de ha már belekezdett, az jó magától sose lesz újra. Azt persze nem tudni, hogy így, kevés olajjal 500-5000 km-t mentek-e, de alul nem volt folyás, tehát valószínű a szelepfedélnél szépen elfolyt, tehát az utolsó 5000 km is lehetett ilyen. Van ilyesmire precedens, érdemes így megvenni? Az eladó természetesen nem tájékoztatott erről, az csak a személyes megtekintés során derült ki múlt hét csütörtökön, ma beszéltünk újra vele, ahhoz nem járul hozzá, hogy a dekli le legyen véve, és ez az aprócska gond ki legyen derítve, garanciát nem vállal rá. Meg merjem így venni?
Az egyik Lacettim nekem is ilyen, próbáld meg, hogy valamikor átváltod csak benzinre, és mész vele 2-300 km-t benzinnel. Majd másnap reggel próbáld meg, mit csinál.
Na a vége az lett, hogy hajnalba mentem, trailer és elvittem Chevrobertóba mert mindig korrektek voltak, most hívtak azt mondták, hogy csináltak egy alapbeállítást, most jó, de valószínűleg a fojtószelep a ludas de az nincsen utángyártott, bontott se nagyon, az új horror árú, most megy jól, és remény.... csak rossz érzés, hpgy bármikor így járhatok ez a második május óta..... köszönöm szépen a segítséget!
Olyan problémám lenne a 2005-ös sedan 1.6-os lacettimmel, hogy mondjuk egy éjszaka állás után az első indítózásra vagy nem indul vagy csak nehezebben, viszont másodikra pöcc röff. Olyan mintha az üzemanyagpumpa eleresztené a nyomást egy éjszaka alatt mert ha pl 1-3 óra múlva indítom akkor még pöcc röff. Azt tudni kell az autóról hogy 12 éves létére most van benne 66 ezer km de én februárba vettem 35000 km-el aztán rögtön ment bele az LPG és azóta mentem vele 30000 Km-t. Akkor minden folyadékot lecseréltem plusz 12000km-ként olaj stb. Üzemanyagszűrő, gyertya gyertyakábel is le lett cserélve. Ezen a hibán kívű nincs más baja, nem rángat stb. Autópályán van használna 120-al, úgyhogy szerintem ez elég jó üzem neki. Visszatérve a problémára, hétvégén szétszedtem az üzemanyag pumpát de semmi rendellenességet nem találtam, nem volt kirepedve a két cső benne meg elvittem beméretni a pumpát az is hibátlan volt, mondták is hogy szép állapotban van. Cseréltem azért rajta egy előszűrőt meg kitakarítottam a nyomásszabályzó szelep visszamenő ágát. Minden össze illetve visszaraktam, de hasonló a jelenség. Reggel kicsit nehezebben kapja el de másodjára mindig pöcc röff. Ha minden igaz van még valahol egy egyirányú szelep, bár azt hallottam, hogy iszonyat ritkán romlik el. Tudja valaki, hogy hol található ez a szelep vagy esetleg mit lehetne még megnézni. Nem olyan hatalmas gond de idegesít. Üzemanyag nem régi kb háromnegyedig van a tank és 100-as van benne OMW. Valakinek esetleg valami ötlete?
Most éjszaka a normálisan működő autóval leparkoltam a III. ker. montevideó utcába (volt HVG irodaháznál) és mikor indultam volna onnan, nem megy, leesik az alapjárat nem tudom beindítani, pontosabban indul ha nyomom pörög valameddig de azonnal le is áll.... ott nem lehet hagynom az autót, hétfő reggelig el kell vinnem, van valakinek kódolvasója arrafelé, megnézni mit lehet tenni, vagy ötlete mi lehet, nagyon megköszönném!
Lacettiklub.hu. Azt kérte rendszergazda, hogy valamilyen másik böngészőből próbáljatok regelni a fórum részére is! Az új regisztrálókat sajnos a nem fésüli össze a fórum és a weblap között a rendszer. :(
kell csillag csavarhúzó. Vedd le a kormányburkolat felső részét (3 csavar és a díszléc is jön vele!!!!) Utána vedd ki a műszeregységet, amit szintén három csavar tar; le kell húznod a csatlakozókat róla. Ezek után látni ogod azt a csatlakozót, amelyik elfüstölt, ott lesz a műszercsoport mögött. A lacettiklub.hu oldalon van róla képsorozat is, miként kell elvégezni.
Sziasztok, 1.4 Lacettiben valakinek volt már hengerfej problémája? Csütörtökön viszem a kocsit nagy szervízre, erősen fogy a vizem, és fehéren füstölök egyre sűrűbben. Csak az a fura hogy ha víz jutna a blokkba akkor nem lenne nyomás alatt rendszer, vagy tévedek? Kinyitom a hűtővíz tartályt és hallanj hogy fúj a nyomástól. Ha mégis hengerfejes a kicsike, mire számíthatok? Javítási költség? Perszer tudom higy sok mindentől függ..