Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Krisz1977 Creative Commons License 2007.06.26 0 0 27786
A két kis fütyi oldalt a szondáké?
Előzmény: StationW (27783)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.26 0 0 27785
Téged átvertek, össze-vissza vannak kuszálva a csövek :) Részeg volt a munkásember.
Előzmény: StationW (27774)
StationW Creative Commons License 2007.06.26 0 0 27784
Megnéztem ezt az oldalt... 929 Station Wagon:))) Az mekkora disznó lehet.
Előzmény: aati (27747)
StationW Creative Commons License 2007.06.26 0 0 27783

Ez nam radiátorcső bannyeg! :)

Előzmény: Krisz1977 (27780)
StationW Creative Commons License 2007.06.26 0 0 27782
Kiváncsi leszek nagyon...már csak az e-manage kell meg egy jó 60-70 ropi az összeszerelésre. A baj csak az, hogy ez egyenlőre a jövő homályába veszik. A küszöböket meg nem is említem. Álmodozni ugyan szoktam róla, hogy kész van:)
Előzmény: aati (27778)
aati Creative Commons License 2007.06.26 0 0 27781
"Kerékvilág 1993. május
Mazda 626 Comprex Diesel
Se nem turbó, se nem lusta"

kell ez neked? szkennelve
Előzmény: NeomatiK (27777)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.06.26 0 0 27780
Van ilyen fehérben is? :)
Előzmény: StationW (27774)
StationW Creative Commons License 2007.06.26 0 0 27779

626

SixTwoSix

6 ->6

 

 

SzaboZ már felköszöntötte őket a kluboldalon...:)

Előzmény: Krisz1977 (27776)
aati Creative Commons License 2007.06.26 0 0 27778
Csinos
Előzmény: StationW (27774)
NeomatiK Creative Commons License 2007.06.26 0 0 27777
Dehogynem! Az autóim névnapja :)
Előzmény: Krisz1977 (27776)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.06.26 0 0 27776
Fel se tűnt senkinek, hogy milyen nap van ma???? :))))))))
Előzmény: m626 (27775)
m626 Creative Commons License 2007.06.26 0 0 27775
brutális...
Előzmény: StationW (27774)
StationW Creative Commons License 2007.06.26 0 0 27774

Na végre megjött a szajré....

 

 

Krisz1977 Creative Commons License 2007.06.25 0 0 27773

Igen, jók a képek, 7-es explorerrel 200%-ra nagyítva tökéletes! :)

Előzmény: daredda (27772)
daredda Creative Commons License 2007.06.25 0 0 27772
Remélem kinagyítható a "szalag"!

DRD - 626

bajusz
Előzmény: Krisz1977 (27771)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.06.25 0 0 27771
Pedig ha tudnád, hogy zsírral hogy megy....... Valami álom! :)))))))
Előzmény: daredda (27770)
daredda Creative Commons License 2007.06.25 0 0 27770
Ugyanezt jártam én is végig kb. egy éve. magamtól fedeztem fel a dolgokat(JMZGE), és tök nagy élmény volt. Nem volt rohadt, a pogácsákat kicsit megsmirgliztem, de még zsírt sem raktam bele a szerkezetbe. És szépen működik. Nekem az alapbaj az volt, hogy a bajusz végi világításfelkapcsoló ment tönkre. Ennél már csak az lenne gázosabb, ha az ablaktörlő fokozatkapcsoló gyűrűje romlana el, mert hogy az hogy van megoldva.. azt nem tudom.
Természetesen dokumentáltam, majd dobok fel képeket is valamikor, hogy a dudorokat más is el tudja képzelni, az is, akinek nincs ilyenre gondja..

DRD - 626
Előzmény: Krisz1977 (27769)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.06.25 0 0 27769

Ismét érdekes dologra bukkantam a hétvégén! :)

 

Nemrég írtam, hogy a melegtől felkapcsolódott a helyzetjelző az autón,... hát nem a melegtől volt!!!

Már egy ideje észrevettem, hogy ha nincs felkapcsolva a lámpa, akkor jobbra indexelésnél néha elhalványodik az óra háttérvilágítása és azt gondoltam, hogy biztos valami kontakt hiba miatt nem kap elég naftát az óra, de most kiderült, hogy azért halványodott el, mert közben felkapcsolódott a helyzetjelző és ugyebár átváltott az éjszakai fényerőre.

Tehát ha az indexkart picit jobbra mozdítottam, bekapcsolt a helyzetjelző.

Vettem egy nagy levegőt és szíjjelszedtem az egész lóazt!

A kormánykapcsoló blokk kiszerelése nem nagy kunszt: kormányt leszed, burkolatot leszed, csatlakozókat lehúz, alul bilincs maxra kilazít, majd felül egy műanyag pöcök felemel és máris lecsúszik az egész blokk a kormányrúd házáról.

A kapcsolókart egy "U" alakú lemez fogja, ha azt levesszük, ki lehet fordítani a helyéről, csak a két kis csapágygolyóra és az azokat feszítő rugókra kell figyelni, hogy el ne repüljenek. (A legkisebb, legüresebb helyiségben is képesek szublimálni! :)))

Magát a kapcsolót 3 csavar rögzíti a blokkhoz, egy darabban könnyen levehető.

A kapcsolón két csúszólap található, amik egymáson csúsznak fel-le és jobbra-balra, akár egy időben is. Ez a "programválasztó", amit az indexkarral mozgatunk.

A kapcsoló is nyugodtan szétszedhető, három patent fogja nem túl szorosan, nem kell félni, hogy letörnek, csak ajánlott fejjel lefelé szétvenni, hogy a "programválasztó" pöckök ne essenek ki váratlanul. Egyébként semmi rugó vagy golyó nincs benne, ami szétugorhatna.

Namost én ezt az egész mindent le- és kitakarítottam féktisztító spray-vel a gyári zsírtól, ami már egész kemény volt, és összerakásnál vettem észre a tulajdonképpeni hibát. A négy kis pöcök, ami a csúszólapoknál van, mozgatja a négy nagy kapcsolóérintkezőt, az egyik csúszkán lévő "domborzatnak" megfelelően, tehát ahol homorú, ott zárt érintkező van, ahol meg domború, ott nyitott érintkező.

Az tűnt fel nekem, hogy mintha össze lenne karcolva ez a mintás csúszka, nagyon vékony vályatok voltak rajta ott, ahol nem kellene.

A kis pöcök meg úgy néz ki, hogy egyik vége egy hegyes tüske, másik vége meg domború, golyó szerű. Azonnal rájöttem, hogy valaki baromállat, iszonyathozzáértő módon fordítva rakta vissza a pöcköket. A hegyes vége, aminek az érintkezők mozgatása a feladata, került a csúszkára és miközben persze rendesen működött, szépen átvéste a csúszka mintázatát és ezért egy idő után szinte nem volt különbség a kapcsoló állásai között.

(Hát ott rohadjon meg az illető, ahol van!)

Bezsíroztam mindenhol, rendesen összeraktam és érdekes módon most nagyon szépen, finoman működik. :)))) Mint az új!

 

(Hamár egyszer szét van szedve, érdemes az érintkezők pogácsáit kis ügyességgel és lapos tűreszelővel rendbe tenni, mert tutira van egy kis égés rajtuk. Érdemes  azt is megnézni, hogy rendesen, nagy felületen fekszenek-e egymáson, mert ha nem, akkor tutira be fognak égni egy idő után.)

 

Remélem tanúlságos a történet, hátha segítettem vele valakinek. :)

aati Creative Commons License 2007.06.25 0 0 27768
Előzmény: aati (27765)
calderon1 Creative Commons License 2007.06.24 0 0 27767
Sziasztok! Nekem van egy régebbi típusú (94-es) 323f GT-m, és ehhez szeretnék új típusú Mazda jelet venni vagy esetleg rendelni, hogy ezzel egy kicsit feldobjam a kicsikét. Nem tudna esetleg valaki segíteni nekem ebben? Előre is köszi...
Krisz1977 Creative Commons License 2007.06.22 0 0 27766

Én mondom, kész ráfizetés lesz neked ez az autó! Gondolj bele, hány féle találkozóra kell majd elmenned! Mert ugyebár mazdára kötelező... :)))))

Egyébként a Mazda Accord még jól is hangzik! :)

Előzmény: Törölt nick (27764)
aati Creative Commons License 2007.06.22 0 0 27765
Előzmény: aati (27763)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.22 0 0 27764

Nincs még pl Nisan, meg Mitsu se.-D

Mondjuk néztem múltkor egy nissan 200 SX-et, de nagyon hulladék volt.D

Mitsuból meg csak evo kéne, de akkor inkább subaru....

No, hátha lesz már ismét mazda valamikor.

 

Azért néha rontom majd itt a levegőt.

 

Jövő hétvégén már hívtak honda találkozóra, Abádszalókra.

Előzmény: SzaboZE (27761)
aati Creative Commons License 2007.06.22 0 0 27763
Előzmény: aati (27762)
aati Creative Commons License 2007.06.22 0 0 27762
megtortent;)

az MX3-V6 tartalmaz hasznos infot minden 90utani V6-hoz, ajanlom melegen

Előzmény: SzaboZE (27760)
SzaboZE Creative Commons License 2007.06.22 0 0 27761

Megérdemled! :) Már minden japán van az udvaron, csak mazda nincs, mit keresel még itt??? :DD

 

SzaboZE

Előzmény: Törölt nick (27720)
SzaboZE Creative Commons License 2007.06.22 0 0 27760
Tedd be a mazdaklub.hu-n a tudásbázisba.
Előzmény: aati (27755)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.22 0 0 27759

Sztem is szép, van körülöttem vas, elől-hátul kényelmes.-)

Gondolkozok az ötelten: Mazda accord.-)

Előzmény: NeomatiK (27752)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.06.21 0 0 27758

Isten vagy!!! :))))

Azért megnyugtató, hogy nem egy lajhár. :)

Előzmény: Törölt nick (27757)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.21 0 0 27757
Nah, egyszer még régen, Japánt-németet topicban bemásolta valaki nekem az adatokat valami katalógusból, íme:

Mazda 626 2.0 DOHC 16V

Coupé változat 1140 kg-tól

1998 ccm, 9,2:1, 140 LE / 6000 1/min, 172 Nm / 5000 1/min

5-gangos váltó, végáttétel 3,850
4-fokozatú automata, végáttétel 3,700

I. 3,307
II. 1,833
III. 1,310
IV. 0,970
V. 0,755

185/70 HR 14 vagy 195/60 HR 15 abroncs

206 km/h, 9,4 s 0-100-ra

Ebben az évben tesztelte is az AR a Mazda 626 Coupé 2.0i-16 típust

Teszt ideje: 88.02.25.
ccm: 1998
LE: 140 DIN
kg: 1240
kg/PS: 8,8
végáttétel: 3,85
0-80: 6,2
0-100: 8,8
0-120: 12,6
0-140: 17,0
0-160: 23,5
0-1000m: 30,2
km/h: 206
l/100km (100km/h-nál): 7,1
Előzmény: Krisz1977 (27751)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!