Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BMWFUN Creative Commons License 2009.10.28 0 0 4582

Az a vas tényleg nagyot megy. ;)

Pár napig izomláza volt a nyakamnak, főleg hogy utána a Rumcice M5-je ia adott neki. :)

Előzmény: jblgti38 (4581)
jblgti38 Creative Commons License 2009.10.28 0 0 4581
Péter barát, fehér M5 belsővel :)
Előzmény: BMWFUN (4580)
BMWFUN Creative Commons License 2009.10.28 0 0 4580

Csak nem egy fekete touring az alany? :)

Lehet hogy perverz, de én is szivesen látnék itthon egy M30B35 turbót. :)

Előzmény: jblgti38 (4579)
jblgti38 Creative Commons License 2009.10.27 0 0 4579
Hát srácok :)
Én örülnék, ha az enyém kussolna :) :) Olyan fütyülő hangja van, hogy az amúgy is jól szigetelt, csöndes beltérben, halk zenénél is hallatszik. Nekem ez inkább egy rémálom, mint élvezet... Ez az első turbós autóm, de azt terveztem, hogy soha nem veszek turbósat. Pedig amúgy baromi jó, mikor megy a kocsi, iszonyatosan imádom. De a szervízesek is mondták, plusz barátok, felebarátok :) hogy a dízel bömbi az mindig szar. Vagy ez vagy az, de valami mindig. A szervíz állítja, hogyha csak benzines bömös lenne, bezárhatnák a szervízt. Ráadásul a szomszédomnak is 530d-je volt, ami mindig rossz volt szinte, pedig ő is szervizeltette.
Szeretem ezt a gépet, imádom a turbós fílinget is, de.... nekem sokba kerül.
Mondjuk egyik barátomnak E34 525i benzinese van, ő meg turbót tett bele :) :) Mondtam is neki, ha már annak sosincs baja, valami csak romoljon el benne. :):)
AMúgy iszonyatot megy a gép.
Előzmény: BMW Power (4569)
BMW Power Creative Commons License 2009.10.27 0 0 4578
Mert az a tökéletes ha semmit nem hallasz ! Enyém sem hallatt magáról egy árva füttyöt sem!
De az enyhe finom fütyülés még teljesen jónak mondható, sőt a tesztekben egyenesen kívánatos hangként jellemzik. Típusa válogatja szerintem melyik fütyűl "gyárilag". Kialakítás függő is lehet. De az a jó ha kussban van.
Előzmény: jmos (4572)
jblgti38 Creative Commons License 2009.10.27 0 0 4577
Ohh, pedig a műhelyben, benn is ki van téve.
Plussz valami GM tag hivatalosan a szervíz (group motors)
De hát ki tudja...

Amúgy nektek ki vált be? Vagy kit ajánlotok?
Előzmény: gergelytds (4568)
jmos Creative Commons License 2009.10.27 0 0 4576
Nekem összerakáskor elvileg nyomást is mértek rajta, tehát töltenie kell.
0,8-at tol, ami tökéletes.

Milyen flexicső volt lyukas? A turbó fixen van felszerelve a kipufogóra, ha ott megpörgeti a kipufogógáz, akkor mennie kell, nem?
Legfeljebb nem lenne meg a nyomás mert kifújna.
Előzmény: KEKEtds (4573)
KEKEtds Creative Commons License 2009.10.27 0 0 4575

Kipuffod rendben?

Szmutkólaciét sem hallotam pizzadobáláson fütyülni. Páran talán halloták az enyémet, mikor eljöttem... :)

Aztán lehet, h. az eljövendő halál jele...bár 15eKm-t nálam már kibírt...

Előzmény: GekTDS (4574)
GekTDS Creative Commons License 2009.10.27 0 0 4574
Hát erre én nem tudok gombot varrni!

Nekem most van a második turbó a gépben (az első sem volt kuka, csak szivárgott egy cseppet az olaj), kifogástalan a mostani is, nyomás ellenőrizve, kenés rendben, semmi nem lukas, DE HANGJA AZ NINCS. bosszant is , mert szeretem a turbó hangot.
Hallottam már TDS- szép szolid fütyölővel fűszerezve, és szétbasz az irigység miatta.
Az Omegák is mind fütyörésznek. Az enyém meg kusol.
Előzmény: KEKEtds (4573)
KEKEtds Creative Commons License 2009.10.27 0 0 4573
Először én sem hallottam. Aztán alápislantottunk (de a motortérből is látszódik) és lyukas volt a flexicső. Felkerült az új, hát én is meglepődtem most fütyül mint állat, főleg hideg állapotban! Azt mondják a nagyok, ez sem jó, de nagyon tetszik! (Tudok mentőautót utánozni) :)))
Előzmény: jmos (4572)
jmos Creative Commons License 2009.10.27 0 0 4572
BMWPower: Amikor fütyülés helyett már mélyebb hangot hallasz az azt jelenti hogy növekedik a hézag a lapátok és a ház között. A végén már szabályszerűen ordít. Leginkább bejutott szennyeződés miatt kopnak el a lapátok, de mint irtad szűrők stb cserélve. Meg a tengely irányú lógás is érdekes. Házon látszódnia kell ha a tengelyirányu támasz kopása miatt nekiértek a háznak a lapátok.

Ne viccelj!
Én ugyan nem hallok semmit sem a turbóból! ?????
Ez most normális?
Te hallod???

Néha mintha halkan sóhajtana gyorsításnál úgy 1700-1800 körül, de azután annyi.
Vagy annyira hangos a motor hogy elnyomja???
Előzmény: BMW Power (4569)
jmos Creative Commons License 2009.10.27 0 0 4571
Küldöm mélben!

Én egyébként nemcsak intercoolert, de a régi (E28) olajhűtőt is feltettem, mert ami ezen gyárilag volt...
Előzmény: Popsi (4554)
525tédé Creative Commons License 2009.10.27 0 0 4570
Csatlakozom BMW Power úrhoz.
Bírnia kell.Szerintem ennyi ideg és anyagi áldozat után elmennék vele egy teljesen más szervizbe,hogy ott véleményezzék a dolgot.Pont a Garrett hívja föl a figyelmet arra,hogy sok az újnak eladott "felújított" turbó a piacon.Szépen homok szórva,megtisztítva stb.Nem állítom azt,hogy lehúztak,de tuti nem maradnék meg egy cég véleményénél.
A régi előkamrás szörnyeinkel ha baj van,szabályos konzíliumot tartunk.Mindenkinek van tapasztalata,ötlete és általában a végeredmény is jó.
Előzmény: BMW Power (4569)
BMW Power Creative Commons License 2009.10.27 0 0 4569
Sajnálom az esetet és hogy így kellett megismerned a dízel bmw-t.
De ne az maradjon benned, hogy 5000-et bír ki egy turbó mert azért ez röhej lenne. Ittvan pl. az enyém 85e-rel az órájában vettem, most van benne 227, ezalatt kicseréltem sajnos szószerint az egész motort egyébb okokból de az öklömnyi agyonkínozott turbóm még mindig az eredeti. Pedig pont ez a szűk keresztmetszet most a kocsimon (meg a kuplung), egy erőteljes gyorsításkor már képtelen annyi füstöt átengedni amennyit a motor tudna és még mindig nem szakad le ....
Egy tuningmentes autón a turbónak ha be vannak tartva a szabályok akkor nem 150-ezret kell elmennie hanem jóval többet.

Ja és végre valahára a punnyadt benzineseknél is ismét felfedezték ezt a kis remek szerkezetet, lassan eljutunk odáig hogy minden motor feltöltött lesz, be is baxna ha 5ezrenként leesne...

Akartam még kérdezni hogy gari nem volt a mostani fentlévő turbódra?
Amikor fütyülés helyett már mélyebb hangot hallasz az azt jelenti hogy növekedik a hézag a lapátok és a ház között. A végén már szabályszerűen ordít. Leginkább bejutott szennyeződés miatt kopnak el a lapátok, de mint irtad szűrők stb cserélve. Meg a tengely irányú lógás is érdekes. Házon látszódnia kell ha a tengelyirányu támasz kopása miatt nekiértek a háznak a lapátok.
Én hajlok továbbra is egy sajnálatos módon beszopott anyaghibára, biztos lennék benne, hogy a harmadik turbóddal már nem lenne gond, de megértelek, szar mikor az ember már bizonytalanúl ül bele, hogy haza is hoz-e a kocsi...
Előzmény: jblgti38 (4567)
gergelytds Creative Commons License 2009.10.27 0 0 4568
Nem hivatalos. És nem csak jókat hallani róluk...
Előzmény: jblgti38 (4567)
jblgti38 Creative Commons License 2009.10.26 0 0 4567
Szia!

Nekem is elegem van, mert ráadásul még a szerelő is ezt mondta, hogy aki kinyomja a szemét meg szarik rá, annak sose semmi baja:(
Hivatalos BMW szervíz az Illatos úton, ahova járok vele, Illatos úton. És amúgy tényleg értenek hozzá (legalábbis jó hírük van és nekem is úgy tűnik.) Általában minden szerelésnél ott voltam, tehát valóban ki is cserélték a dolgokat.
Viszont akkor se jó....Már ők is sajnálnak az autó miatt, sokat járok hozzájuk. Van úgy , hogy kisebb dolgokat ingyen megcsinálnak rajta. Egy szavam nem lehet.

De azért az szerintem is durva, hogy kb. 5000km-t bír ki egy turbó. Még szerencse, hogy keveset járok az autóval :) :)
Előzmény: BMW Power (4563)
csillés1 Creative Commons License 2009.10.26 0 0 4566
A használatiban le van írva, hosszabb lassú menet után meg kell hajtani.
Én ehez tartom magam, 2 éve van meg a mocival semmi gond.
BMW Power Creative Commons License 2009.10.26 0 0 4565
:)
emlékeztet kistacskó koromban bagóért vett Alfa gtv6-osomra amiben egymás után 2-szer szakadt le egy szelep, lyukasztotta ki a dugót stb... Nem volt rá magyarázat, új szelep-szelepvezető, új vezérműszíj, pontos vezérlés stb stb. Na a harmadik leszakadást nem vártam meg, összeraktam ismét flottul, eladtam. Na a következő gazdája ütötte verte...semmi baja. Ma meg megbax az ideg mert többet érne mint a mostani e39-esem :DDD
Előzmény: BMWFUN (4564)
BMWFUN Creative Commons License 2009.10.26 0 0 4564
Csak nem megvan a Murphy összes? :D
Sajna valóban hasonló lesz a helyzet. A túlzott gondoskodást sokszor "így hálálják meg" egyes autók....
Előzmény: BMW Power (4563)
BMW Power Creative Commons License 2009.10.26 0 0 4563
Az apja f..át az ilyen szerelőnek! fél évet persze.... Egy darab se lenne az utcán ha így lenne, hülye barom kantárosgatyás faszkalap!
Na innen kellett volna azonnal kifordúlni de rögtön.

Mivel mindent cseréltetek (vagy nem) a környékén ezért érdemi ötletem sincs mi okozhatja a többszöri turbó leesést. Mikor nincs ötlet és minden új benne akkor mondja sokat tapasztalt autószerelő ismerősöm hogy: anyaghiba. Felrakja a harmadikat és jó.

Egy biztos hogy nálad sosem lesz jó, és te sem fogod magad jólérezni benne. Tedd azt amit már elkezdtél: add el jó messze. Azis egészen biztos hogy új gazdája ütni vágni fogja és semmi baja sem lesz.
Előzmény: jblgti38 (4536)
goofri Creative Commons License 2009.10.25 0 0 4562
Akkor lehet leszedem és megnézem közelebbről nem e folyik máshol is.
Köszi szépen a segítséget.
Ha elakadok valahol akkor majd szólok.
Előzmény: Törölt nick (4561)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.25 0 0 4561
majdhogynem alap csillagvilláskulcs készletel le lehet venni.
a vezérlést meg nem kell megbontani, elöl egy dugót kell kitekerni, ott meglazítani az adagoló anyáját aztán ennyi a vezérlés környéke.a többit hátul kell matatni.
ha meg kuhúzod az adagolót, nem borul össze semmi, a kerék marad a helyén, az adagoló tengelye meg kijön, lesz ott gey luk.
ha az megnyugtat, tolj át rajta egy krovaszárat addig, de fölösleges.
Előzmény: goofri (4560)
goofri Creative Commons License 2009.10.25 0 0 4560
Én is azt gondoltam h ha ezzel meg tudnám oldani a problémát akkor egy próbát megér.
Adagolót még nem vettem le soha, vezérlés megbontásától kicsit félek mert úgy tudom kell hozzá egy célszerszám. Összerakásról nem is beszélve.
Előzmény: Törölt nick (4559)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.25 0 0 4559
ha belül is folyik, nem férsz hozzá.
de annyit megér, hogy levegye az ember, viszonylag hamar megvan.
Előzmény: goofri (4555)
goofri Creative Commons License 2009.10.25 0 0 4558
Köszi!

Közbe hozzászólások között megtaláltam tömítés garnitúra cikkszámát.
Holnap rendelek egyet és megpróbálom.
unix cikksz.247939
BOSCH cikksz. 2467010003
Tömítés készlet

Ha minden igaz akkor ez kell nekem?

92-es tds. Nem HDK-s.
Előzmény: foka05 (4556)
foka05 Creative Commons License 2009.10.25 0 0 4557
Urak.
Az out szelepet hogyan kell szétszedni és tisztítani?Nekem faszán elengedi a ház nyomását.
foka05 Creative Commons License 2009.10.25 0 0 4556
Szerintem igen.1 dugattyú van alatta, amely nem jön ki na meg 1 tömítőgyűrű.
Előzmény: goofri (4555)
goofri Creative Commons License 2009.10.25 0 0 4555
Üdv Urak!

Lenne egy nagy problémám!
Folyik az adagolóm. Annál a kupaknál amit bekarikáztam a rajzon.
Az lenne a kérdésem, hogy megúszhatom e ott a tömités cserét adagoló levétel nélkül?
Van ott valami tipikus hiba lehetőség?

Válaszokat előre is köszönöm!


adagoloadagolo

Popsi Creative Commons License 2009.10.25 0 0 4554
Engem sem a teljesítmény érdekel.Ha érdekelne,akkor nem dizel autót vennék.A tiéden milyen cooler? Beépítés simán ment? Képet tudnál küldeni ha van?Nagyon megköszönném:)

popi@renaultclub.hu
Előzmény: jmos (4553)
jmos Creative Commons License 2009.10.24 0 0 4553
Nekem van.
Teljesítményre fogalmam sincs. Szerintem egy IC MINDENKÉPP jó. Fogyasztásra is. Nem véletlen, hogy ma minden új dízelben HATALMAS IC-k vannak...
Nagyobbak mint a vízhűtő.
Az Audis ismerősök sokan mondják hogy hidegben erősebbnek érzik az autót - nekik kicsi az IC.

A hengerfejet is védi, én ezért tettem bele.

Ha lesz jeladós csúcsom megmondom mit ér.
Előzmény: Popsi (4550)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!