Király, úgyis a közeljövőben lenne mit hegeszteni...
Ne tessék szörnyülködni, épp eleget teszem azt én saját magamon... :) Szétszedhető lesz, hasonlóan szeretném megoldani a főtengelyek illesztését, mint a hátsókerék-lánckeréknél is van, csak picit pontosabban. Lehet, hogy 3-3 db M10-es csavarral, bár ahhoz szerelőnyílások kellenének...namindegy, ez részletkérdés már. A tárcsák mennek a jelenlegi kúpokra, és ékekkel fogja remélhetőleg megőrizni az egymáshoz képest lévő 120 fok eltérést. :) A gyári 3-as váltó megmarad, átfaragott Cz 175 kuplunggal. A kislánckerék megoldása lesz még egy picit bajos, de lehet, hogy 250-es Jawának a lánckerekének a koszorúját leesztergáltatom, és az megy rá a tengelykapcsoló tárcsára. (Remélem azt nem adtam az eladott 350 cuccok mellé...)
Nem várom meg, míg lesz egy saját Kawasaki H2-m, építek egy cseh replikát. :)
A tervrajz nem végleges, csak szemléltetésképp csináltam tegnap éjjel ezt is, ha a kezembe kerül egy blokk, amiről a pontos méreteket le tudom venni, megrajzolom szépen papírra is. :)
Ha rövid nadrágban lettem volna akkor eltörik a sípcsontom meg a combom felhorzsolódik, ha száraz időben akkor meg már lehet hogy a hűtőben lennék. Így beleestem a vízbe, az nagyot tompított rajta, de még így is tiszta lila. Bele se merek gondolni, mekkora baj lehetett volna belőle. Ráadásul mindez messze a falutól, senkiföldjén.
Ne aggódj, én sem motorozok :-) Először is nincs még kész, elvileg ma lesz tengely és akkor már ha minden igaz menetkész, másrészt szar idő van, harmadrészt vizsgaidőszak :-(((
Nálunk sincs semmi ár, itt csak a csatorna öntött ki egy retre, a falutól 1 km-re. Tegnap 3-masban nyaltam egy hatalmasat. A fűben nem vettem észre a vizet és csövön belehajtottam. 10 métert csűsztam a takonyban, a motor le se fulladt, a fékkar behajlott a lábtartó mellé, ezeken kívül semmi baja nem lett, lábon hazamentem vele.
Most nézem Tyer csatornáján a YouTube-on a Jawa Mustang Blokk enyhén kinyírva című videót, alatta meg Edda - Ünnep! :D Dejó! :D Hú, ezt feltétlen meg kellett osztanom. xD
Korábban beszéltétek, hogy volt-e hengerfej tömítés Mustangokon. Utánna néztem. A robbantott ábrák minden tömítést jelölnek, minden egyes apró alkatrészt, kivéve hengerfej tömítést, ez így van Simsonnál is. Szerintem gyárilag egyikben se volt.
Sajna nincs pár egyiknek se...ennyi volt az összes blokkom. Talán ha sikerül a 4-es Rigát pár egyéb motorcuccal elcserélnem egy gyújtáshibás Mustangra 2 pótblokkal...nem tom összejön-e a biznisz...jó lenne.
Ha csak megrepedt, hagyd, ne piszkáld, ha akar, majd letörik magának, addig ne bántsd...
Az alumínium elég rideg anyag, főleg ez az öntött, a blokkházaknak nem szokásuk törni, csak hidegvágóval való szétszedés esetén. A bordák...na azok szeretnek sajnos. Nem egyet láttam már letörve :(
A hengerlamellából pici db hiányozni fog,de megpróbálom kiegyengetni. Sajnálom mert a legjobb és legszebb hengerem .....volt:( A sztendert sztem nem lesz nagy meló helyrepofozni,a csigahajtásból kioperáltam a kereket,holnap pattintom is sztem be a gépbe:) Ilyen bitfejes megoldást én is csináltam már:) A blokktesztet én is várom már nagyon! Már úgy motoroznék!!!
Látom a másik blokkhéj nem egyező illesztőszámos...kár,megtartottam volna pótba.Szoktak ezek törni? Nem kalapácsos behatásra gondolok:)
A hengerfej csavarjait majd légy szíves ellenőrizd, mert nem találtam a kis Crowához hosszabbítót, és egy ilyen bit fejes csavarhúzóval húztam meg, de nem tudom, hogy ez elég lesz-e. Amúgy cuccokkal meg vagy elégedve? Blokk tesztet várom! :)