„semmit érte nem várván; és a ti jutalmatok sok lesz,”
A mondat első felét „ semmit érte nem várván”, azonnal értelmetlenné teszi a mondat második fele: „a ti jutalmatok sok lesz,”.
Ezt az elvárást legfeljebb egy ateista ember tudja teljesíteni, egy vallásos már nem. (az ateista mivel nem hisz Istenben, ezért a mennyei jutalomban sem.)
"Ezért az a véleményem, hogy nem kell terhet rakni azokra, akik a pogányságból tértek meg az Istenhez, hanem csak azt írjuk elő nekik, hogy tartózkodjanak a bálványoktól, nehogy tisztátalanná váljanak miattuk, továbbá a paráznaságtól, a fojtott állattól és a vértől. Mert Mózesnek ősi nemzedékek óta hirdetői vannak a városokban, akik minden szombaton felolvassák a zsinagógákban.”"
A pikkelyt s úszószárnyat csak azon állatoknál kell kémlelni, melyek a föld alatti <--- az mi a fene? vizekben úsznak.
A négy lábúaknál azért nem kell figyelni mert azoknak amúgy se lehet pikkelye kivéve én hogyha hüllők de az emlősöknek nem szokott pikkelyük lenni még a tobzoskáknak se viszont tobzoskát a zsidók nem láttak soha. Sőt, pingvint se