Nem tudtok fellelhetőségi helyet a fagydugóba szerelhető vízmelegítőkhöz?Nagyon jó dolog tudtommal,a defa a profi cucc,de nem adnék érte 40 rugót,ha nem muszály...Az se baj,ha használt,csak valamilyen jó lenne,tekintettel nem akarom gyötörni szegény motort,ment már eleget a kicsike.45 mm-es a fagydugó,ha számít..és a motor M21-es 2,4 td..Köszi előre is!
Eladó ismét a tds. A vevőjelölt pénz hiányában visszalépett. http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/525/bmw_525_tds-3393587 Épkézláb kompromisszumokra hajlandó vagyok,de ajándékba nem adom :)
fogadjunk valami kókány(nem gyári) riasztód van és ez az adagolót tiltja. A beltérben csak a hátsó ülés alatt van bizti, de a műszerfal alatt nincs és ide rakják a riogatókat. Jó keresést ;)
Szia! ez E36 318tds volt, de nem tetszett, kb 5perc alatt végeztünk! Köszi a segítő szándékot ! Hazafelé Polgárdiba megnézünk egy feketét, hátha jobb lesz! Üdv: Attila
Szia! Ma délelőtt megyünk le megnézni egy '99-es 318-ast! Arra az esetre kerestem valakit , ha nagyon nem tudnánk eldönteni, hogy mit csináljunk! Talán ismered a verdát?! Használtautó pont hus.
Köszi a tanácsokat.kicseréltem a gázolajszűrőt ígysem indult. 1 szál vezetéket a plusz sarutól rávezettem az adagoló szelepjére.És egyből beindult. nem tudom hogy vmit elronthatok így.Így járhatok vele? És egyszer még éreztem vmi égett szagot a beltérben de nem tartott egy olyan 2-3 percig.Vajon nem a kontaktház szarhatott be? Előre is köszönöm a választ!
Köszi Vojnó! Ha mehetek szólj, ott is tudom hagyni ha kell, mert most úgyis mással kell járnom csöpögés miatt. Úgy látom a nagynyomású fej alatt folyik, de hétvégén még megnézem pontosabban.
pont pár napja volt téma a turbo ha sípol, nagy valószínűséggel valamelyik csöved kuka a turbo után (valaki beül az autóba, és elkezdi nyomni a gázt, te meg figyeled, hogy hol fúj ki. de ésszel nyomni a pedált, mert dízel nem szeret terhelés nélkül pörögni)
sziasztok ! tudnatok segiteniu van egy 525tds e 34 bömös az alapjarat neha ingadozik mi lehet az oka? ja es hogyan lehet megallapitani ha turbo rossz nem megy sipol stb! elore is koszi valaszotokat!
Sziasztok! Segítsetek rajtam.Letiltott a 318TDS.Nem indul és nem alszik el az izzításjelző,és mellette van 1 ilyen befecskendezés jelző lámpa.Mind2 folyamatosan ég és nem indul az autó. Kérlek segítsetek
Nnna végre bent figyel egy nem folyó (még nem!) jeladós csúcs.
Hát nem az amit a BMWpower-ről rendeltem 10eFt-ért. A gyerek azt mondta feladta, de biztos elkeveredett. Mondta, hogy van másik, mondtam fel ne adja el megyek érte. Két hétig hitegetett, majd vettem egyet a Vaterán 15e-ért.
Érdekes, hogy ez nem pont úgy néz ki, mint ami benne volt, a kábel bekötésénél egy műanyag ház van. A csatlakozóján a nut is arrébb volt, mint az eredetin, de lereszeltük és belecuppant az aljzatba. Eddig kopp, kopp, úgy tűnik műxik rendesen, pedig hazárdíroztunk, csak simán betekertük a másik helyére és bíztunk, hogy minden rendben van.
Viszont, hogy ne legyen egyszerű az életem, most meg el kezdett csöpögni az adagoló. :( Srácok! Kéne segítség! :( Hogy őszinte legyek Vojnóra gondoltam. Ugyanis a hengerfej felújítás után "elrakták" az adagolót, hogy jobban induljon. Most indul is pöccre hidegen, melegen, de nem megy olyan jól, mint amikor Vojnó belőtte a statikust, meg megmodicolta.
Vojnó help pls!
Ja, a hűtéssel még mindig szívok, állandóan eldugul a visszafolyó, pedig már ki is mostam a rencert. Most kiderült, hogy lukas a kis pipa gumicső, ami kijön a hűtőből. Mikor le akartam szedni, beletörtem a hosszú műanyag cső végét a bilincsbe, úgyhogy ezeket megrendeltem. Hétvégén berakom, de nem nem értem mi lehet az állandó eldugulás oka. Szerintem ennek köszönhetem a hengerfej repedést is 2x. Pedig új a vízpumpa, a termosztát, a viszkó, a kiegyenlítő tartály kupakja és a hűtő sem rég volt cserélve. Fűtés ok, mutató normál esetben a függőlegestől fél mm-re balra. És mégis. Már rendszeresen ellenőrzöm a visszafolyó csövet és amikor érzem, hogy hideg, tudom, ha megint gáz van. Szó szerint, mert amikor lehúzom a hűtőről a visszafolyó csövet akkor légnyomás távozik belőle. Után belefujok a csőbe és minden rendben. Már megőrülök ettől.
aha tehát ha jól értelmeztem, akkor ha nincs nagy gebasz, csak valaki szeretné megcsinálni, mert 300 e km, akkor : VEZÉRMŰLÁNC 13522246583 8 891 Ft VEZÉRMŰLÁNC 11312246582 11 910 Ft LÁNCFESZÍTŐSÍN 13522243936 8 824 Ft LÁNCFESZÍTŐSÍN 11312243944 8 656 Ft LÁNCFESZÍTŐ TDS 13522243950 15 991 Ft össz:54.272+ÁFA ennyi?
hát, ha mindent akar cserélni, akkor 1, 2, 4, 7, 10, 12, 13, 15, 20, 22. ezek így valami 107xxx ft áfával listaáron. aztán ha tényleg nagyon szarul néznek ki a kerekek és a lehető legkevesebb tételt akarja cserélni, akkor kerekek, lánc, láncfeszítő ívek. én a madárseggűn cseréltem felső láncvezetőt is, de azért,mert már akkorát nyúlt a lánc, hogy a vezérműtengely után közvetlenül kijárta a láncvezető elejét és eltört belőle egy darabot. egyesével kibírható, mert egy-egy tétel ANNYIRA nem drága, de együtt sok.
és alapesetben mit kell? mondjuk a 300e km-es nagyszervíznél? meg innen 10-es, 20-as láncfeszítőket? vagy a 7,15 láncvezetőket is? és mást nem látok a képen amúgy tényleg meglepően drágák a fogaskerekek:)