Szia!
Nagy a csend erre .
Valószínüleg megyek Szolnokra a héten.A keresztfiam szombaton éjjel egy Carismával Kenderes környékén 130 al berepült az árokba.
A HETÉNYIBEN fekszik gerinc töréssel.
Én nem ide soroltam a dolgot,de az árba belesírtam,egy váltózárat is (kb55-60000 Huf).
Nem utolsó sorban 250000 Hufot adtak a lestrapált,széthulló "kispolszkim"-ért.
Így már elég jónak tűnik!!!!!!
Májusban mikor átvettem a verdát akkor 65000 Huf-ot kértek üzembehelyezési költségként(1.2-esre).Az általános dolgokon kívül adtak szőnyeggarnítúrát,kressztartozékot táskában,ablakgravírt,félmarék cukorkát és egy nagy kézfogást.
Nekem üzembehelyezési költségként 69.000.-et számoltak fel, viszont kaptam egy rádiós magnót...Viszont a szaloncsomagot (elsősegély...) már kifizettették (8000).
Üzembehelyezési költségként tavaly decemberben 52000,-Ft körül gomboltak le tőlem. Ebben volt vagyonszerzési illeték 10,-Ft/cm3, vizsgadíj, törzsköny ára meg nem is tudom még mi. Ajándékként kaptam egy szőnyeggarniturát. A klimát még nem dobálták akkor. Sőt egy nyomorult rádiót sem tudtam kiharcolni. 4 ajtós,szervós, központi záras,metál, elektromos ablak elöl 2285000,-Ft volt.
Uraim, közeledünk a döntés felé: Kalos 1.4 16V motorral, 5 ajtós, SX felszereltség, klíma akcióban, listaáron 2,565M Ft. Plussz még a szalon üzembehelyezési költségként 75 ezret mondott, ami nekem nagyon rosszul esett. Erre azt mondta, hogy kedvezményként elengedi az illetéken kívüli részt, tehát csak a 18 ezret kéri üzembehelyezési költségként. Kérdések.
1. Mennyi volt nektek az üzembehelyezés költsége, szerintetek mennyi az általánosan elfogadott?
2. Ha kedvezményként ennyit kínál, tehát azt, hogy csak az illetéket kéri, akkor hogyan állok az alkuban? (inkább árengedményt szeretnék, nem egyéb ajándékokat).
Érdekesen frissül az Index mostanában.
Pl. két napja a saját nickem látom utolsó hozzászólónak ebben a topicban, miközben már utánam többen hozzászóltak ugyanitt.
Hogy is van ez?
Szia Péter!
Kiválasztottam és rangsoroltam az anyagokat kértem hogy írja oda a veszteségünket és küldje vissza.
A balcsin nincsen dugóóóó sem büzzzzz BI-BI-BÍÍÍÍÍÍ.
üdv.Négyesi
Én pontosan úgy vagyok a fogyasztás témával mint nemfe. A www.daewoo.hu-n lévô adatok SZVSZ megfelelnek az általunk méricskéltekkel, sôt nekem a 8 szelepes egy kicsit alatta is van a leírtaknak. Sárkány csak megerôsíti, hogy a 16-os kevesebbet eszik, mint a 8-as. Én egy 1,3-as Ford Escort-ból ültem át és a fogyasztásom kb. ua., a motor viszont sokkal kellemesebb. Ezért nem méregetem. Egyébként gyakran döglök a pesti dugókban.
Sarkany, 1.4-es Lanosból ülnék át én is - gondolom, az óriási különbséget az érzésre írtad. Mindenesetre a magam rohadt számító agyával nekem jobban esne, ha bebizonyítanám magamnak, hogy közép távon benzinben is visszajön a 16 szelepes motor árkülönbözete, - ugyanis teljesítményben nekem elég lenne a 8 szelepes is, a Lanossal sem vagyok elégedetlen. Szóval ha esetleg megerősítenéd, hogy nem csak 110-es tempóban fogyaszt ilyen jól, hanem a pesti dugóban is....:-)))
nemfe, kár hogy nem méred mostanában a fogyit. Mennyi volt amikor utoljára mérted?
6500 km-t futott az 1,4 8 szelepesem. Gondom, problémám nem volt vele. Fogyasztását nem mérem, viszonylag sokat megyek vele városban. Az étvágya nem lehet nagy a tankolások számából következtetve. Jól pörög, könnyű vele előzni. 160 km/h volt a legtöbb (4 személlyel) a amit mentem eddig vele, de volt még a motorban erő a 170-et biztosan hozta volna.