Viszont így kicsit macerás mindig két távirányítót kaparászni a zsebből. (A kocsikulcsra nem szeretem ráfűzni.)
Lehet, hogy jobb lett volna az órás kapcsolót is belerendelni az autóba? :| Arról lehet egy gombnyomással rögtön indítani is (nem csak időzíteni), ugye?
Szevasztok! Talán érdekel valakit: van egy Eberspacher hydronic D3WZ kályhám eladósorban (VW diesel ) 3 kw-os VW Sharan gyári fűtése, van hozzá AC pumpa és vizkeringető
Bekapcsolás után úgy 5 percig illik járatni a kályhát, mert így tuti kiég belőle a beszivattyúzott üag. Ha előbb kikapcs, akkor az ott lerakódik, előbb-utóbb elkokszosodik és az ugye nem jó.
5 perc viszont már elég neki ahhoz, hogy kiégesse magát és szépen végigcsinálja az utánfutást, amikor is szellőztet a kicsike.
Hát ez az. Mikor mennyi. Az első változatnál 30' volt, most az enyém proramozható 10 perces ugrásokkal, az automata vezérlés meg addig megy, amíg akar.
Másrészt a kézi indít-stop nem rongálhatja a kályhát, mert akkor gagyi az egész koncepció.
Én rendszeresen használtam ez utóbbit, főleg, ha gyanús volt az akku töltöttsége. Nem okozott semmilyen gondot.
Egyébként a 15 éves dízel 205-ösömben is volt kályha. 5 évig használtam, hidegben naponta kétszer. Oda-vissza 5 km a lakás-mh táv. Ritkán mentem ennél többet.
60 Ah-s akksim volt és nem voltak vele panaszaim....
Én pont tegnap mértem meg, hogy kb 6Ampert vesz fel a kályha folyamatosan. Azért az nem kevés. Én azt szoktam csinálni, hogy elindítom a kályhát, majd a motort. Aztán kb 10 perc múlva lekapcsolom a kályhát.