A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
A 01-84 és a 12-07 az udvar hátsó traktusában cövekelnek lezáratlan motortér ajtóval, nincsenek megbontva. A 12-07 nagyon szét van már rohadva. A 12-45 a csarnokban áll.
IK280:
A 04-18 vészesen fogy, a szélvédő alatt már semmi nincs meg. A 04-82 elejéről a homloklemez hiányzik, a hátulja hiánytalan. A 17-30 elején csak a hűtőrács van már meg, hátulja hiányos. A 04-76 szerintem nem sokára kész lehet, a sárhányók viszont még nincsenek lefestve. A 18-13 volt utánfutóján már nem sok minden található. Mindegyik az udvaron áll.
IK405:
Hátul a 13-96 megbontva, a Nagyszőlős utcai oldalon a 02-02 és a 13-95 egyben. A mosónál is áll még pár 405-ös.
IK412:
A 10-22-t átvitték a hátsó részbe. A 10-39 és a 02-41 bekerült a mosó mellé. 10-43-at nem láttam.
IK415: Hátulra került a 15-13 és a 13-75, kettőjük közt a 13-70 áll (mellettük áll még a régi csacsi is). A mosó mellett a 13-42 már elég hiányosan. A másik 4 leállított kocsit nem láttam sehol (13-09 ami elvben készül; 05-08; 13-29; 13-68).
IK435:
05-54 teljesen lerabolva csuklógumi nélkül, valamint a két fődarab nem áll valami egészségesen egymáshoz képest. 11-76 és a 11-77 állapotán nem sok minden változott, már alig van rajtuk valami, ahogy írták korábban is átkerültek a mosóhoz, ők takarják a 280-asokat. A Hamzsabégi út oldalán szerintem újdonságnak számít, hogy a 11-31 és a 11-57 - mind2 bontatlanul áll - közé csapódott a 11-56 is.
Volvo7700:
A Hamzsabégi út oldalán van két Volvo. Az X-214 belül már kissé megbontva, míg az X-212 még egyben. Az X-218 a listám szerint a Volvoban van, de ezt valamiért erősen kétlem, ezért cáfolatot/megerősítést várok valakitől, köszönöm.
Nemhogy figyelembe veszi, de az efféle garázsmeneti meghirdetésekre és azok leszabályozására (még olyan esetekben is, ahol a garázs tök más helyre esek az alap útvonaltól) elég nagy igény van. Ezen kívül ezekkel a "csonka" menetekkel sok helyen még zsúfoltságot is lehet csökkenteni. Sőt, bizonyos helyeken és időszakokban (amikor mi még, vagy már bőven durmolunk) szintén nagyon igénylik a ki- és beálló csonkákat. Napi utazási időt lehet ezekkel spórolni.
Akik meg eddig nem vették figyelembe, azok majd a harmadik alkalom után (amikor valahol lepakolja őket a járművezető, ahol nem akarnak lenni), akkor majd onnantól kezdve figyelembe fogják venni.
Most nem tudom nem érted, vagy nem akarod érteni...
a vonal utolsó érintett megállójáig mennek a garázsmenetes buszok
itt a 118-asnál a végállomás lett jelölve a körjárat miatt
óbuda garázs azért nem jó mert nem érinti, ki lehetne írni hogy garázsmenet pomázi út de az megtévesztő és nem ismerik sokan és nem sok utas van akinek jó lenne a busz 1 megállóra...
Skacok kérnék egy kis segítséget! Szektor rajzokat keresek a BKV 5 garázsáról, aki tudna vmit ajánlani hogy merre induljak el ne tartsa vissza! Köszönöm!